quote:"Het IKEA Concept Center in Delft wordt uitgebreid. Als je het terrein van het IKEA Concept Center oprijdt, zie je rechts de nieuwe parkeergarage. Daar worden honderden nieuwe parkeerplaatsen gerealiseerd.
Tussen de huidige winkel en de nieuwe parkeergarage is een heel nieuw stuk gebouwd. Hier komen de nieuwe Market hall en Showroom. Omdat de nieuwe winkel bijna twee keer zo groot zal zijn als de huidige, kan ook het hele IKEA assortiment van maar liefst 8.500 producten worden aangeboden."
quote:Op maandag 6 november 2006 21:35 schreef RobbieT het volgende:
Enige tijd geleden heeft de ikea een poster gehad van Times Square. Dit was een zwart wit poster maar de taxi's waren geel.
Nu kan ik deze niet meer vinden op de website van de Ikea.
Heeft iemand enig idee of ze deze nog hebben?
als de Ikea ze niet meer heeft, enig idee waar ik ze dan wel kan vinden?
De prijs was volgens mij iets van 50 euro.
Zoals al eerder besproken dus...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:46 schreef Bartjebart het volgende:
In Hengelo kost de ALLEBY ingel.afbeelding 55.- en in ieder geval continu in bestelling.
Deze prijs kan door het land heen verschillen omdat het hier een 'free range' artikel betreft en de IKEA vestigingen de prijzen van deze artikelen kunnen aanpassen aan de lokale markt. Omdat vestigingen zelf mogen kiezen of ze uberhaubt dat artikel willen voeren kan het zijn dat niet elke IKEA ze heeft...
Zijn ze eindelijk klaar met die verbouwing??quote:Op zondag 5 november 2006 23:40 schreef XMN8R het volgende:
Nog een week en we hebben de grootste in Delft!
[afbeelding]
[..]
Merci!quote:Op maandag 6 november 2006 21:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[..]
Zoals al eerder besproken dus...
Wel jammer dat je de foto van een GALANT bureau hebt gebruikt...quote:Op maandag 6 november 2006 22:40 schreef marcek het volgende:
mischien geinteresseerden hier ?![]()
[TK] Ikea effektiv hoekbureau
Voor Nederland komen er de komende weken steeds wel leveringen binnen, maar die zijn helaas in veel gevallen ook al binnen een uur uitverkocht... We hebben heel veel in bestelling staan... dus het komt er absoluut aan...quote:Op maandag 6 november 2006 22:34 schreef E.T. het volgende:
zou iemand eens kunnen/willen kijken wanneer de Vika Annefors weer binnenkomt? En witte Vika Amon bladen? (in Barendrecht)
ik wil zo graag de kamer van Saskia afmaken, maar die poten en bladen zijn er steeds maar niet
ah my badquote:Op maandag 6 november 2006 23:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wel jammer dat je de foto van een GALANT bureau hebt gebruikt...![]()
VIKA AMON 100x60 gecombineerd met 2 VIKA ANNEFORS opbergers? Dan heb je tussen de beide opbergers toch bijna geen ruimte meer over? Daar past geen fatsoenlijke stoel tussen!quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:09 schreef E.T. het volgende:
Ik wil de Vika Amon 100x60 (denk ik) Groot genoeg voor een peuter
Maar 't is een beetje zeuren en geluk hebben met die dingen dus..Zal 't goed in de gaten houden, tnx!
Van boven lijkt het inderdaad als twee druppels water... echter van de onderkant is de GALANT tafel, die we nu bij IKEA verkopen, ergonomisch veel verantwoorder dan de EFFEKTIV tafelquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:39 schreef marcek het volgende:
[..]
ah my bad
hij lijkt wel als 2 druppels water though![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Van boven lijkt het inderdaad als twee druppels water... echter van de onderkant is de GALANT tafel, die we nu bij IKEA verkopen, ergonomisch veel verantwoorder dan de EFFEKTIV tafel
Een bureau voor een kratje bier is altijd een goede ruil...quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:01 schreef marcek het volgende:
[..]roep dit niet te hard in mijn verkooptopic dan
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:27 schreef Pinball het volgende:
[..]De ikea top 20!!
01. 415 Adelante
02. 318 Allan24
03. 296 Bartjebart
04. 119 WebForce
05. 074 E.T.
05. 074 Brighteyes
06. 056 Snarf
07. 053 PescaPallaMarcusManu
08. 046 Duderinnetje
09. 043 ROG
10. 042 Nuvole
11. 041 Syrena
12. 039 Syytön
13. 037 JC-Rags
14. 033 Rolex18038
15. 029 Q.
16. 026 Coconut
16. 026 leolinedance
17. 025 Jippo
18. 024 MaLo
19. 023 kruimel_20
19. 023 imago
20. 020 Koningin
Hoi, jaquote:Op maandag 6 november 2006 12:42 schreef Spookje81 het volgende:
@Allan24 moet je deze week nog werken? Ik ben van plan om samen met een vriendin een avondje ikea te doen.
de locatie van de TRABY kasten kan per vestiging verschillen. dat is namelijk vooral afhankelijk van de grootte van het zelfbedieningsmagazijn. In Hengelo ligt het volgens mij allemaal in ieder geval in het zelfbedieningsmagazijn...quote:Op woensdag 8 november 2006 19:49 schreef E.T. het volgende:
OMGeen 5e plaats en ik werk niet eens bij IKEA.. en ik bne ook al geen modje van K&W ofzo..
Naja, komende weken zal ik er wel weer genoeg komen.. Ons Tweede Huis! wordt bijna opgeleverd![]()
ow, vraagje ook maar meteen.. TRABY kasten, is dat full-service? of moet je dat gewoon zelf uit het magazijn plukken?
en banken.. zijn dat een beetje handelbare pakketten, of gewoon 'bank' formaat?
Heb ik nou 296x IKEA in een topic gezegt?! Dan zou ik bijna in elke post die ik geplaatst heb het woord IKEA gebruikt moeten hebben...quote:Op woensdag 8 november 2006 18:51 schreef Allan24 het volgende:
In het stats topic is een IKEA top 20 samengesteld: wie heeft er (binnen het K&W forum) het vaakst 'IKEA' gezegd?
[..]![]()
![]()
![]()
Hier zeg je het al 4X dus dat schiet opquote:Op woensdag 8 november 2006 22:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb ik nou 296x IKEA in een topic gezegt?! Dan zou ik bijna in elke post die ik geplaatst heb het woord IKEA gebruikt moeten hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |