Boekje idd gehad..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:05 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Geduld, geduld!
Heb je het IKEA FAMILY LIVE magazine wel gehad? Kun je inloggen op de FAMILY website? Zo ja, afwachten... zo nee... even opnieuw aanmelden
Als je je familypasnummer op een briefje schrijft en laat zien bij de kassa is het ook goed hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:49 schreef E.T. het volgende:
Boekje idd gehad..
Maar zag net het mailtje van de bevestiging van aanmelding.. 16 AUGUSTUS! Dat is 2,5 maand!
Ik raak dat printje steeds kwijt.. en als ik 'm opnieuw heb geprint vergeet ik 'm mee te nemenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:31 schreef Coconut het volgende:
[..]
Als je je familypasnummer op een briefje schrijft en laat zien bij de kassa is het ook goed hoor
Maar ik snap wel dat je de pas ook graag wilt hebben.
Het is de Sultan Timan Dekmatras 180 x 220 art nr 201.109.60 en kost ¤ 169,-quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:04 schreef Lois het volgende:
[..]
Jaaaaaaa ik wacht al 3 avonden tot ik eindelijk de volgende dringende kwesties kan vragen
Gumtree!! Kom eens hierrrrrrr! Ik wil namen, rugnummers en prijzen, heb je het bonnetje al gezocht?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:54 schreef Vodkat het volgende:
Ik heb mijn Ikea keuken besteld!!![]()
Na lang spelen met de Ikea Kitchen Planner is het eindelijk allemaal gelukt.
Geweldige service bij de keukenafdeling![]()
![]()
Faktum Abstract Wit met Donker Walnoten werkblad en aluminium RVS op de zijkanten![]()
relaxed!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:49 schreef Gumtree het volgende:
[..]
Het is de Sultan Timan Dekmatras 180 x 220 art nr 201.109.60 en kost ¤ 169,-
[afbeelding]
maar dan groter![]()
hij komt op een rol, dus da's makkelijk mee te nemen...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:39 schreef Prego het volgende:
relaxed!!!
ik ben 2m04 dus ik moet zoiets ook hebben. helaas gaat de IKEA in Frankrijk maar tot 2m00![]()
en wanneer ik wil bestellen kost me dat klauwen vol met gedl extra![]()
Het is geen voorraad artikel, dus wordt gratis bezorgd (in Nederland dan)quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
hij komt op een rol, dus da's makkelijk mee te nemen...
In Hengelo kost de ALLEBY ingel.afbeelding 55.- en in ieder geval continu in bestelling.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:58 schreef Spite_and_Malice het volgende:
Hey,
even een vraagje aan de IKEA experts:
Die (ingelijste) grote zwart-wit-foto van die straat in New York, met die gele taxi's, is die nog verkrijgbaar? En zoja, kun je die in elke IKEA krijgen? en weet iemand hoe duur die is?
Thnx, Janne.
ik heb geen auto en woon 800km verder op. hoe dan ook niet makkelijk in de treinquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
hij komt op een rol, dus da's makkelijk mee te nemen...
Iedere vestiging heeft dit artikel wel!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In Hengelo kost de ALLEBY ingel.afbeelding 55.- en in ieder geval continu in bestelling.
Deze prijs kan door het land heen verschillen omdat het hier een 'free range' artikel betreft en de IKEA vestigingen de prijzen van deze artikelen kunnen aanpassen aan de lokale markt. Omdat vestigingen zelf mogen kiezen of ze uberhaubt dat artikel willen voeren kan het zijn dat niet elke IKEA ze heeft...
Ik ook niet. Ik heb hem nu van mijn moeder die hem zowel in hun oude als nieuwe huis kreeg.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:29 schreef Koningin het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds de nieuwe catalogus niet...
Even bij een winkel langsgaan, kan je em bij de klantenservice zo meenemen...quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:29 schreef Koningin het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds de nieuwe catalogus niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |