abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43878775
superspannend annemiek, ik zal ook voor jullie duimen!

mag ik vragen hoe jullie de donor gevonden hebben? ik kan me nog herinneren dat hier iemand was die maar geen donor kon vinden. of eigenlijk had ze er wel 1 maar die was al te oud toen 't er toch nog van kon komen.
pi_43890068
quote:
Ja, dat was ik. Mijn gyn zei dat bij mij dan het baarmoederslijmvlies verschoonde ipv een eitje. (En vies detail: het bloed is dan vaak wat slijmeriger.)
@ Lishe, over welke periode heb je het dan, hoe lang is (was) jouw cyclus dan? En weet je nog hoe jouw temp.curve eruit zag? Want dat wat meer slijmerige heb ik ook wel eens als ik ongi ben....
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zaterdag 25 november 2006 @ 22:39:01 #153
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_43891153
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 14:57 schreef bixister het volgende:
superspannend annemiek, ik zal ook voor jullie duimen!

mag ik vragen hoe jullie de donor gevonden hebben? ik kan me nog herinneren dat hier iemand was die maar geen donor kon vinden. of eigenlijk had ze er wel 1 maar die was al te oud toen 't er toch nog van kon komen.
Was dat niet draagmoederschap en dit een eicel donatie.
  zondag 26 november 2006 @ 12:06:31 #154
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_43899962
Wij hebben onze donor gevonden via een oproep op de site van Freya...
Het is een engel!!! Zo bijzonder...

Heb net weer met haar op de msn gezeten en morgen heeft ze weer een folikkelmeting.
Van woensdag naar vrijdag waren ze al gegroeid van zo'n 11 naar 17mm dus morgen zullen we hopelijk wel groen licht krijgen voor de punctie komende woensdag!
Positive thinking, my way of thinking!
  zondag 26 november 2006 @ 13:58:09 #155
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_43903265
Annemiek78, wat bijzonder en wat spannend. Veel geluk voor jullie!
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 21:55 schreef Jose81 het volgende:

[..]

@ Lishe, over welke periode heb je het dan, hoe lang is (was) jouw cyclus dan? En weet je nog hoe jouw temp.curve eruit zag? Want dat wat meer slijmerige heb ik ook wel eens als ik ongi ben....
Voordat ik zwanger raakte van onze eerste had ik nooit een menstruatie uit mezelf. Sinds de bevalling word ik af en toe ongesteld. Soms zit er een maand tussen, soms 3 of meer. Ik heb me nooit getemperatuurd omdat ik al voor mijn kinderwens wist dat ik PCO heb.
Je gaat nu toch naar de gyn? (Of heb ik nu de verkeerde voor me?) Dan zou ik het gewoon vragen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_43912293
Hallo allemaal!

Zo ben ik hier even lang niet geweest! De laatste tijd eens lekker aan mezelf besteed, bijna geen pc aan, verder even lekker rustig aan gedaan! En dat was nodig.. gisteren ben ik na 8 (!!!!) weken eindelijk ongesteld geworden (langste ooit, heb me lang afgevraagd waarom, maargoed. Normaal is het max 30 dagen, nogmaal 28. Nooit langer geweest. Maargoed, je lichaam heeft gewoon een klap van de hormonen gehad.. Zal ik me bij neer moeten leggen (maar ik heb zo graag zelf alles onder controle )). De bloeding die ik had toen het misging (die ene middag) was het enige tot nu toe. Heb bagger geslapen van de pijn, jeetje zo heftig heb ik hem nog niet gehad (en ik heb wat heftige gehad tot nu toe!)

Ben in ieder geval al blij dat ik nu eindelijk ongesteld ben! Wij gaan nu echt pas het nieuwe jaar beginnen. Deze menstruatie wilde ik hoe dan ook nog afwachten (gyn ook) en dus niet beginnen. Beginnen we nu wel dan zal de stimulatie net rond kerst vallen en dan is de kliniek dicht. Maar ik vind het niet erg, half januari ga ik dus weer met de lucrin beginnen en dan begin februari met de menopur!

Laatst hebben we ook de evaluatie gehad. Er waren verder geen bijzonderheden. Wel had ze ook mijn aantal eitjes wel hoger ingeschat, maar dat kon niet ergens aan liggen. Op zich zijn ze niet happig op 2 eitjes terugplaatsen. Totaal niet eigenlijk. Wel hebben we voor de volgende keer de afspraak dat als het weer eitjes van deze kwaliteit zijn (5 cellig) dat het dan wel kan. Maar zit er 1 van 7/8 cellig bij dan wordt het 1.

Ben blij dat het allemaal achter de rug is, maar kijk ook wel weer uit om te kunnen starten. Het was gewoon even naar dat ik maar niet ongesteld werd, je wilt toch verder en voor je gevoel kan dat alleen zo!

En jeetje wat een hoop ontwikkelingen hier weer! Ticoo meis, alweer een terugplaatsing van een cryo gehad, maar wat naar dat je hoofd er niet naar staat! Ik hoop dat het niets ernstigs is en dat jullie er uit komen!

Lishe, dame!!!! Gewoon uit jezelf ongesteld geworden! HELD!

Mariposa, wat een spannende tijd ga je tegemoet! Ik duim met je mee!

Chesna, wat een gedoe meid. Ik zou zo graag willen dat ik er iets aan kon doen! Ik ga je gewoon weer sterkte wensen, ik hoop dat het op een of andere manier helpt!

Jose81, bij jou ook nog niets... Ik kan me zo goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Ook voor jou hoop ik toch (snel) een oplossing!

Diaan, ook bij jou even niet zulke lekkere berichten. Goed van je dat je even voor de rust kiest. Alles even rustig aan op een plek en dan maar verder kijken. Maar wat zuur voor je meid! Heel veel succes de komende tijd!

Tally, voor jou ook een heftige tijd! Ook veel sterkte!

Annemiek, stiekem een jompel voor je hier! Wat zijn jullie ver op dit moment! Woensdag de punctie en dan eventueel rond het weekend een terugplaatsing? Je baarmoederslijmvlies gaat dus ook goed nu? Wat heerlijk! Ik word er bijna hyper van! Ik duim ongelofelijk mee dat deze poging eens succes gaat hebben, het is jou (en allemaal hier!) zoooo ontzettend gegunt!

Wat een post, maar je moet wel als je zolang niet bent geweest! Haha!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  zondag 26 november 2006 @ 22:29:30 #157
61800 Rottdog
pi_43916356
Misschien wel een hele stomme vraag heb je PCO je hele leven of kun je dat ook later krijgen zeg maar??
  maandag 27 november 2006 @ 08:34:53 #158
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_43920842
quote:
Op zondag 26 november 2006 22:29 schreef Rottdog het volgende:
Misschien wel een hele stomme vraag heb je PCO je hele leven of kun je dat ook later krijgen zeg maar??
Volgens mij kun je dat ook later krijgen. Een aantal jaren geleden heb ik ook onderzoeken gehad en toen was er geen PCO geconstateerd, dit jaar wel.

NieTTus
Make love, not war ☮
  maandag 27 november 2006 @ 09:20:02 #159
110645 Sirre
Nobody but me
pi_43921395
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:19 schreef Lishe het volgende:
Ja, dat was ik. Mijn gyn zei dat bij mij dan het baarmoederslijmvlies verschoonde ipv een eitje. (En vies detail: het bloed is dan vaak wat slijmeriger.)
Weet iemand of dit ook bij een normale cyclusduur kan zijn?
Mijn cyclus is steeds tussen de 28-30 dagen maar wel vaak een slijmerige menstruatie.
Deze maand was hij helemaal vreemd, eerst 4-5 dagen bruine afscheiding en toen pas 2 dagen rood bloed maar dus wel met veel slijm.
Ik vraag me af of dat evt. kan duiden op het niet hebben van een eisprong.

Sorry voor de gore praatjes.
The only way to be
  maandag 27 november 2006 @ 09:37:04 #160
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_43921669
Dat weet ik niet Sirre, maar de bruine afscheiding is oud bloed. (Vies he? Die praatjes. )
Mocht je het niet vertrouwen zou ik gewoon een keertje naar de huisarts gaan Sirre. En misschien is er wel helemaal niks aan de hand.
pi_43921798
quote:
Op zondag 26 november 2006 22:29 schreef Rottdog het volgende:
Dat kan zeker...
Mijn moeder kreeg het na de geboorte van haar kinderen..
Toen was het vervelend door de buikpijn maar ze wilde geen kinderen meer..
Bij ons zit het zo'n beetje in de familie denk ik..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 27 november 2006 @ 09:46:19 #162
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_43921833
Als je gewoon een cyclus van 28-30 dagen hebt, zou ik er maar gewoon van uit gaan dat je gewoon een eisprong hebt. Een slijmerige menstruatie kan ook gewoon 'jouw' manier van menstrueren zijn. Bij iedereen verloopt dat toch anders. (en zonder eisprong zou dat zeker niet netjes elke 28-30 dagen zijn, lijkt me)

volgens mij leest 'men' te veel en ziet men hier te veel dingen voorbij komen, waardoor je dus snel hypochondrische neigingen krijgt. Nadeel van internet.
Feit is nog steeds dat er in het grootste deel van de gevallen niks aan de hand is.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Moderator maandag 27 november 2006 @ 10:06:19 #163
5428 crew  miss_sly
pi_43922247
Ik wist niet dat buikpijn ook een symptoom van PCO kon zijn, Ik heb nooit last gehad van buikpijnen en al jaren PCO.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_43922287
Misschien is het buikpijn als je dan toch een keer jouw menstruatie hebt. Ik weet het ook niet zo goed, want van buikpijn heb ik nooit last
  maandag 27 november 2006 @ 10:08:20 #165
110645 Sirre
Nobody but me
pi_43922299
quote:
Op maandag 27 november 2006 09:46 schreef E.T. het volgende:
Als je gewoon een cyclus van 28-30 dagen hebt, zou ik er maar gewoon van uit gaan dat je gewoon een eisprong hebt. Een slijmerige menstruatie kan ook gewoon 'jouw' manier van menstrueren zijn. Bij iedereen verloopt dat toch anders. (en zonder eisprong zou dat zeker niet netjes elke 28-30 dagen zijn, lijkt me)

volgens mij leest 'men' te veel en ziet men hier te veel dingen voorbij komen, waardoor je dus snel hypochondrische neigingen krijgt. Nadeel van internet.
Feit is nog steeds dat er in het grootste deel van de gevallen niks aan de hand is.
Ja, heb je natuurlijk ook groot gelijk in.
The only way to be
pi_43926734
Ik ben juist doorverwezen door de onverklaarbare reden van de buikpijn..
Echo's gehad van mijn nieren en darmen en daar konden ze niets in vinden..
Ook mijn urinebuis is nagekeken.. Ik bleef ter hoogte van mijn linkernier en mijn eierstokken aan beide kanten pijn houden..
Toen maar eens een keer doorverwezen naar de gyneacoloog.. Dit pas na een jaar pijn lijden..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Moderator maandag 27 november 2006 @ 14:48:35 #167
5428 crew  miss_sly
pi_43929374
Buikpijn, wijst dat vaak niet op verklevingen?
pi_43929996
quote:
Voordat ik zwanger raakte van onze eerste had ik nooit een menstruatie uit mezelf. Sinds de bevalling word ik af en toe ongesteld. Soms zit er een maand tussen, soms 3 of meer. Ik heb me nooit getemperatuurd omdat ik al voor mijn kinderwens wist dat ik PCO heb.
Je gaat nu toch naar de gyn? (Of heb ik nu de verkeerde voor me?) Dan zou ik het gewoon vragen.
Je hebt denk ik de verkeerde voor je....ik ben 'nieuw' hier! Maar in ieder geval bedankt voor je uitleg..!

Ik lees stiekem al een tijdje mee in dit topic, omdat hier nu na een jaar proberen ook nog geen resultaat is... Aanstaande woensdag heb ik een afspraak bij de huisarts en dat gaan we vragen voor een verwijzing voor de gyn... ben benieuwd...
quote:
Jose81, bij jou ook nog niets... Ik kan me zo goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Ook voor jou hoop ik toch (snel) een oplossing!
Dank je wel...

Ik kom me hier de komende tijd wel wat vaker melden denk ik... ben ook al een tijdje vaste klant bij 'wachten op het tweede streepje'. Ik gun het iedereen om snel zwanger te raken, maar wat kan het toch confronterend zijn als telkens degenen die als laatst in het topic binnenkomen er als eersten weer vandoor gaan.... (Ja, ik weet dat ik misschien helemaal niet moet zeuren, omdat ik "pas" een jaar bezig ben en sommigen van jullie al veel langer... )

Jullie ervaringen en de stap naar de MMM is voor mij allemaal nieuw... ik vind het fijn om met jullie ervaringen uit te wisselen...
  maandag 27 november 2006 @ 16:10:53 #169
114177 Diaan73
pi_43931702
Ach gos Jose ook al hier Ik hoop dat je na woensdag snel bij de gyn terecht kunt. En het gevoel wat je beschrijft, herken ik heel goed.

Ik zat me vanmiddag te bedenken: in al die 6 maanden Clomidgebruik, heb ik maar 2 keer alleen bloed hoeven prikken of er progestoron (teken dat een eisprong is geweest) aanwezig was, 2 keer was dat het geval. Ik heb nooit een follikelmeting hoeven laten doen. Nu bedacht ik me dat mijn hormoonbeeld ook geen PCO laat zien, alleen de inwendige echo. Mn eileiders deden dus wat anders dan mn hormonen. De gyn zei dat mijn eileiders eigenwijs waren. Misschien, en dat is natuurlijk geheel theoretisch, was dat met de eisprong ook wel het geval. Wel de goede hormonen, maar een eileider die wat anders doet, dus geen eisprong.... misschien was het wel veel verstandiger geweest om toch ook een echo te doen.

Nou ja dit verhaal in januari/februari maar eens voorleggen aan de gyn.
Make love, not war ☮
pi_43932909
quote:
Ach gos Jose ook al hier Ik hoop dat je na woensdag snel bij de gyn terecht kunt. En het gevoel wat je beschrijft, herken ik heel goed.
Tja, Diaan... voor mijn gevoel 'hoor' ik meer in dit topic dan in die andere... maar natuurlijk blijf ik de andere wel volgen en zal ik er ook wel blijven posten... er zitten daar nog meer meiden in waarmee het niet zo wil lukken, zoals jij ook ongetwijfeld weet...

Hoe gaat het nu met jou, nu je Clomid gebruikt? En hoe zitten jouw cycli ongeveer in elkaar? Ook lang en onregelmatig? Of wel vrij regelmatig en 'normaal'? Sorry.. 'k weet het even niet meer...
pi_43935531
Jose doe niet zo mal! Voor de een is een half jaar al keilang, een ander heeft bij 3 jaar zoiets van nu duurt het me toch echt te lang! Dat is heel persoonlijk en niemand vind je zeuren hoor!! En hoe erg je het anderen ook gunt, natuurlijk is het soms even wrang als iemand zich meld, en de maand erna al zwanger is! Kan diegene niets aan doen, maar dat voel je nou eenmaal als het bij jezelf niet allemaal vanzelf gaat..!

En buikpijn hoeft niet perse op verklevingen te wijzen hoor! Mijn eileiders zaten gedraaid en via allerlei wegen vast verkleefd aan mijn baarmoeder, daar had ik alleen extra last van als ik moest menstrueren! Het kan vele oorzaken hebben...!

Gut mensen, ik vind het hier wel te druk worden zullen we afspraken dat iedereen hier medio maart 2007 weg is?
  maandag 27 november 2006 @ 19:02:03 #172
114177 Diaan73
pi_43936799
quote:
Op maandag 27 november 2006 16:50 schreef Jose81 het volgende:

[..]

Tja, Diaan... voor mijn gevoel 'hoor' ik meer in dit topic dan in die andere... maar natuurlijk blijf ik de andere wel volgen en zal ik er ook wel blijven posten... er zitten daar nog meer meiden in waarmee het niet zo wil lukken, zoals jij ook ongetwijfeld weet...

Hoe gaat het nu met jou, nu je Clomid gebruikt? En hoe zitten jouw cycli ongeveer in elkaar? Ook lang en onregelmatig? Of wel vrij regelmatig en 'normaal'? Sorry.. 'k weet het even niet meer...
Ik heb 6 cyclussen Clomid gebruikt. Bij gebruik van Clomid had ik geen gewone cyclus van 28 maar rond de 33 dagen. Nog wel lang en niet altijd regelmatigdus. Maar zoals ik vandaag al eerder heb gepost, heb ik nu wel wat bedenkingen, helemaal omdat mijn cyclus nog steeds niet "normaal" was. Inmiddels ben ik voor nu klaar met de Clomid en moet eigenlijk weer naar de gyn. Peaceman en ik hebben echter besloten het even op een laag pitje te zetten en het over de jaargrens heen te tillen en in januari/februari weer verder te gaan. Even (hormonale) rust.

Ik post ook gewoon in beide topics. Ik kan nog niet echt afscheid nemen van wachten op het tweede streepje en het bijt elkaar ook niet, kan heel goed samen. Je moet soms alleen wat meer/dubbel typen.

NieTTus, ik ben het helemaal met je eens, het wordt hier inderdaad veel te druk. En ik wil de afspraak wel met je maken
Make love, not war ☮
  maandag 27 november 2006 @ 19:28:38 #173
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_43937821
YES YES YES.... Komende woensdag is de punctie! Vanmiddag is onze donor op controle geweest en alles was dusdanig goed dat we nu al de punctie af hebben kunnen spreken!!
Komende vrijdag is dan de terugplaatsing bij mij. Erg spannende week dus voor de boeg!
pi_43938134
Heel veel succes Annemiek78
Ik hoop zo hard dat het allemaal in orde komt tegen het eind van deze week
pi_43945140
Annemiek

Ik word helemaal hyper van je post!! Wat goed!!!
Ik ga zooooooooo onwijs meeduimen en kaarsjes branden dat jullie een super oogst hebben, en straks een mooi emmytje wat je teruggeplaatst gaat krijgen! En hij moet blijven plakken natuurlijk...

Hoe voel je je nu? Ga je slapen vannacht?

Duimen blijven draaien hier!!
pi_43945682
Weet je, totaal iets anders. Annemiek, ik ben wel blij dat je hier meepost! Na alles omtrent jullie gelezen te hebben, ben ik wel gaan nadenken. Ik denk dat ik, als het uiteindelijk allemaal ooit nog goed komt bij ons (de pessimist blijft natuurlijk wel even totdat het ooit is gelukt ) dan ga ik zeker overwegen om eiceldonor te worden!

Zou het absoluut niet anoniem willen doen. Wil wel weten waar mijn "eitje" terecht komt en daar ook een goed gevoel bij hebben. Maar het feit dat je als vrouw, dit kunt doen voor een ander! Daar heb ik echt respect voor!

Bij het VU kun je aangeven wat je met overgebleven embryo's kunt doen. Je kunt ze doneren, maar dat is dan weer niet iets wat ik zou willen. Zodra het een embryo is, is het iets van jou en je partner. Maar een eicel, of zaadcellen doneren, is iets van jezelf. Wat jij als persoon kunt doen voor een ander.

Vooral nu ik weet wat stimulatie en ook de punctie inhoud. Als ik eenmaal klaar ben en mijn geluk "heb" (en natuurlijk heb ik nu al mijn geluk, maar dan met kindertjes) dan zou ik dat met liefde (voor de juiste persoon!) ondergaan voor iemand die de eitjes zelf niet kan aanmaken!

Stom dat dat ineens in me op komt zo. Maar het heeft me echt aan het denken gezet
  maandag 27 november 2006 @ 22:13:34 #177
61800 Rottdog
pi_43945925
Annemiek heel veel sccs
succes story wat hier erg leeft is dat een vriendin van mij door middel van eicel donatie nu 7 wk zwanger is

Dank je dames voor de antwoorden
gaat maar is op onderzoek uit
  maandag 27 november 2006 @ 22:14:15 #178
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_43945962
Jeetje, NieTTus... Wat ontroerend om te lezen! Het is inderdaad nog een behoorlijk onbekend en taboe onderwerp. Heel veel mensen weten niet eens dat het bestaat..

Vind het wel een mooie gedachte dat ik bij kan dragen om dat taboe te doorbreken!
pi_43946559
Ik wist wel dat het bestond, maar omdat je niemand erover hoort, "leeft" het niet zo dat je er meer over gaat nadenken (bij mij in elk geval ) maar absoluut omdat ik zelf "moeilijk" kindjes kan krijgen en me dus behoorlijk in kan leven in de onmacht die je hebt als het "allemaal niet vanzelf gaat" is het iets wat ik in overweging zou nemen.

Dank je wel dus en ik duim mee!!!
pi_43952669
ik moet vandaag naar de gyn
pi_43952693
Ik ben aan het wachten op de plop..
Ik heb ovulatietesten van clear blue, maar nog steeds niet positief!!!! (wat een geld trouwens)

Ik denk dat ik vandaag even het ZH bel of dit wel goed gaat, zit nu op dag 15 en mn cyclus is +/- 30 dagen.. dus als ik nu bel kan ik nog optijd zijn, anders kan ik straks weer een maand wachten....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_43952700
succes chesna!!
  Moderator dinsdag 28 november 2006 @ 08:05:27 #183
5428 crew  miss_sly
pi_43952707
chesna, veel succes!
pi_43952714
ps. niettus, volgens mij mag je geen embryo's doneren....

Ik had er ook al naar gevraagd... maar zaad mag en eieren mag, embryo's niet...
  Moderator dinsdag 28 november 2006 @ 08:08:36 #185
5428 crew  miss_sly
pi_43952739
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 08:04 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben aan het wachten op de plop..
Ik heb ovulatietesten van clear blue, maar nog steeds niet positief!!!! (wat een geld trouwens)

Ik denk dat ik vandaag even het ZH bel of dit wel goed gaat, zit nu op dag 15 en mn cyclus is +/- 30 dagen.. dus als ik nu bel kan ik nog optijd zijn, anders kan ik straks weer een maand wachten....
Houdt de gyn dit niet in de gaten en moet je dit met die testen doen? Wat lastig!
  Moderator dinsdag 28 november 2006 @ 08:09:21 #186
5428 crew  miss_sly
pi_43952750
Annemiek78, spannende dag morgen
  dinsdag 28 november 2006 @ 08:13:09 #187
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_43952790
Chesna, succes vandaag. Ticoo, bij jou is het ook spannend.... goed van je dat je even belt!
Niettus, wat goed dat je daar over denkt. Dat taboe moet inerdaad maar eens doorbroken worden!

Hier gaat het helemaal niet. Ik heb me net huilend ziek gemeld. Ik slaap slecht en voel me zo ontzettend onrustig. Ik voel een soort paniek, maar weet niet waarvoor. Zo voelt het. En mijn buik is ook onrustig. Bah. Het ging zo goed, maar gisteren kickte het ineens in. Het ergste vind ik gewoon dat ik weet waar het door komt, (en dan daardoor misschien juist wel komt?) en me er niet overheen kan zetten. Dan voel ik me zo'n aansteller. (En ik weet ergens wel dat dat niet is, dat het de situatie is, dat het die hormonen zijn.) Het voelt gewoon echt moeilijk.
  dinsdag 28 november 2006 @ 09:11:16 #188
114177 Diaan73
pi_43953401
Annemiek wat een geweldig nieuws en wat een spannende week voor jullie zeg. Hopelijk komt het nu helemaal goed.

Chesna en Ticootje ook heel veel succes. Hopelijk komt je Plop gauw Ticootje... dan kun je weer verder.

Lishe: dikke knuffel van mij die stomme rothormonen ook. Hopelijk voel je je snel weer jezelf en wat beter.
Make love, not war ☮
pi_43954618
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 08:13 schreef Lishe het volgende:
Chesna, succes vandaag. Ticoo, bij jou is het ook spannend.... goed van je dat je even belt!
Niettus, wat goed dat je daar over denkt. Dat taboe moet inerdaad maar eens doorbroken worden!

Hier gaat het helemaal niet. Ik heb me net huilend ziek gemeld. Ik slaap slecht en voel me zo ontzettend onrustig. Ik voel een soort paniek, maar weet niet waarvoor. Zo voelt het. En mijn buik is ook onrustig. Bah. Het ging zo goed, maar gisteren kickte het ineens in. Het ergste vind ik gewoon dat ik weet waar het door komt, (en dan daardoor misschien juist wel komt?) en me er niet overheen kan zetten. Dan voel ik me zo'n aansteller. (En ik weet ergens wel dat dat niet is, dat het de situatie is, dat het die hormonen zijn.) Het voelt gewoon echt moeilijk.
Lishe
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  Moderator dinsdag 28 november 2006 @ 10:24:37 #190
5428 crew  miss_sly
pi_43954781
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 08:13 schreef Lishe het volgende:

Die rothormonen ook
Het is ook gewoon moeilijk en vechten tegen de invloed van die hormonen is echt niet zo gemakkelijk als het klinkt!
pi_43956136
Ik heb maar even gebeld, ik ben super bang om toch een maand te verliezen. Dus ik mag vanmiddag even langskomen voor een snelle echo.
pi_43965676
Ik ben eigenlijk een beetje teleurgesteld teruggekomen, maar noodgedwongen een maand rust.

Ik moet puregon gaan spuiten, maar dit word gezien als ivf behandelijk en dus moet ik de medicijnen zelf betalen. (283,50). Over exact een maand is het 2007 en hoef ik niets te betalen, dus ik ga een maand in de wachtstand
  Moderator dinsdag 28 november 2006 @ 17:04:35 #193
5428 crew  miss_sly
pi_43965917
He, chesna, wat vervelend een verplichte maand rust
Misschien kun je wat genieten van de feestdagen met lekker wijn en lekker eten en dan wordt 2007 gewoon jouw jaar
pi_43974924
quote:
Jose doe niet zo mal! Voor de een is een half jaar al keilang, een ander heeft bij 3 jaar zoiets van nu duurt het me toch echt te lang! Dat is heel persoonlijk en niemand vind je zeuren hoor!! En hoe erg je het anderen ook gunt, natuurlijk is het soms even wrang als iemand zich meld, en de maand erna al zwanger is! Kan diegene niets aan doen, maar dat voel je nou eenmaal als het bij jezelf niet allemaal vanzelf gaat..!
Ja, ik weet het.. het is ook persoonlijk... maar toch...Soms denk ik 'wat stel ik me toch aan', wetende dat sommige mensen er echt jáááááren over doen om zwanger te raken.. maar aan de andere kant, ik ben er ook nog niet!

Tjonge Lishe. Sterkte!! Ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt...!

Chesna, wel goed om te wachten, ookal is het niet leuk.. Het scheelt natuurlijk wel erg veel geld! Succes...!

Oh, ja Diaan, nu weet ik het inderdaad weer... balen dat Clomid ook z'n vruchten nog niet heeft afgeworpen...Knap wel dat jullie nu dus even rust hebben. Het is heel belangrijk om aan (jullie-) jezelf te denken...! Ik hoop dat jullie de rust nu ook echt even vinden en krjigen...!!
  dinsdag 28 november 2006 @ 21:39:52 #195
114177 Diaan73
pi_43975135
Jose ik wil je nog even veel succes wensen morgen bij de huisarts. Ben ook benieuwd wat hij te zeggen heeft.

Chesna... vervelend dat je een maand moet wachten, financieel verstandiger, maar misschien voor jezelf ook wat beter. Tenminste ik vind het nu wel even prettig zonder al het gedoe met hormonen en voel mezelf stukken beter zonder die hormonen.
Make love, not war ☮
  dinsdag 28 november 2006 @ 22:12:01 #196
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_43976415
Nou, ik heb de hele dag geluierd, en wel een kilo chocolade naar binnen gewerkt, voel me weer wat helderder.
Progje...

Chesna, ik hoop dat je toch een leuke decembermaand krijgt, ondanks het wachten.
Jose, Je stelt je echt niet aan! Ik ben een zeurkous en ongeduldig en ook pas een paar maanden bezig. Maar gewoon, het gedoe, al die 'extra's'. Blegh. Elk dingetje is teveel. En dat mag je gewoon vinden!!! (vind ik. )Het lucht zo op hier af en toe alles neer te gooien. Gewoon, dat je zeker weet dat iedereen je begrijpt.
pi_43982846
Gister bij de gyn geweest... ei zat er nog... Ik dacht dat ik mn plop gemisd had. Maar was een mooi groot ei!!! Dus was helemaal voor niks ongerust.

Vanmoregn testen en ja hoor gewoon positief, dus straks even bellen voor het ontdooien van de emmy's, wat een mooi sinterklaas kadootje!!! en net voor kerst weten we het dan....Mooi kerstkadootje in t vooruitzicht!!!!
pi_43982857
Ticootje, was een goed nieuws
Spannende weken, en wat zou het een geweldig kerstkadootje zijn
pi_43983005
Ik ben dit jaar extra lief geweest, dat kan niet misgaan!!
pi_43983148
Dat hebben vast de Kerstman en Sinterklaas in hun grote boek staan en samenwerking tussen die twee moet wel een mooi kado zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')