@ Lishe, over welke periode heb je het dan, hoe lang is (was) jouw cyclus dan? En weet je nog hoe jouw temp.curve eruit zag? Want dat wat meer slijmerige heb ik ook wel eens als ik ongi ben....quote:Ja, dat was ik. Mijn gyn zei dat bij mij dan het baarmoederslijmvlies verschoonde ipv een eitje. (En vies detail: het bloed is dan vaak wat slijmeriger.)
Was dat niet draagmoederschap en dit een eicel donatie.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:57 schreef bixister het volgende:
superspannend annemiek, ik zal ook voor jullie duimen!![]()
mag ik vragen hoe jullie de donor gevonden hebben? ik kan me nog herinneren dat hier iemand was die maar geen donor kon vinden. of eigenlijk had ze er wel 1 maar die was al te oud toen 't er toch nog van kon komen.
Voordat ik zwanger raakte van onze eerste had ik nooit een menstruatie uit mezelf. Sinds de bevalling word ik af en toe ongesteld. Soms zit er een maand tussen, soms 3 of meer. Ik heb me nooit getemperatuurd omdat ik al voor mijn kinderwens wist dat ik PCO heb.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:55 schreef Jose81 het volgende:
[..]
@ Lishe, over welke periode heb je het dan, hoe lang is (was) jouw cyclus dan? En weet je nog hoe jouw temp.curve eruit zag? Want dat wat meer slijmerige heb ik ook wel eens als ik ongi ben....![]()
Volgens mij kun je dat ook later krijgen. Een aantal jaren geleden heb ik ook onderzoeken gehad en toen was er geen PCO geconstateerd, dit jaar wel.quote:Op zondag 26 november 2006 22:29 schreef Rottdog het volgende:
Misschien wel een hele stomme vraag heb je PCO je hele leven of kun je dat ook later krijgen zeg maar??
Weet iemand of dit ook bij een normale cyclusduur kan zijn?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:19 schreef Lishe het volgende:
Ja, dat was ik. Mijn gyn zei dat bij mij dan het baarmoederslijmvlies verschoonde ipv een eitje. (En vies detail: het bloed is dan vaak wat slijmeriger.)
Dat kan zeker...quote:Op zondag 26 november 2006 22:29 schreef Rottdog het volgende:
Misschien wel een hele stomme vraag heb je PCO je hele leven of kun je dat ook later krijgen zeg maar??
Ja, heb je natuurlijk ook groot gelijk in.quote:Op maandag 27 november 2006 09:46 schreef E.T. het volgende:
Als je gewoon een cyclus van 28-30 dagen hebt, zou ik er maar gewoon van uit gaan dat je gewoon een eisprong hebt. Een slijmerige menstruatie kan ook gewoon 'jouw' manier van menstrueren zijn. Bij iedereen verloopt dat toch anders.(en zonder eisprong zou dat zeker niet netjes elke 28-30 dagen zijn, lijkt me)
volgens mij leest 'men' te veel en ziet men hier te veel dingen voorbij komen, waardoor je dus snel hypochondrische neigingen krijgt. Nadeel van internet.![]()
Feit is nog steeds dat er in het grootste deel van de gevallen niks aan de hand is.
Je hebt denk ik de verkeerde voor je....ik ben 'nieuw' hier!quote:Voordat ik zwanger raakte van onze eerste had ik nooit een menstruatie uit mezelf. Sinds de bevalling word ik af en toe ongesteld. Soms zit er een maand tussen, soms 3 of meer. Ik heb me nooit getemperatuurd omdat ik al voor mijn kinderwens wist dat ik PCO heb.
Je gaat nu toch naar de gyn? (Of heb ik nu de verkeerde voor me?) Dan zou ik het gewoon vragen.
Dank je wel...quote:Jose81, bij jou ook nog niets... Ik kan me zo goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Ook voor jou hoop ik toch (snel) een oplossing!
Tja, Diaan... voor mijn gevoel 'hoor' ik meer in dit topic dan in die andere... maar natuurlijk blijf ik de andere wel volgen en zal ik er ook wel blijven posten... er zitten daar nog meer meiden in waarmee het niet zo wil lukken, zoals jij ook ongetwijfeld weet...quote:Ach gos Jose ook al hier Ik hoop dat je na woensdag snel bij de gyn terecht kunt. En het gevoel wat je beschrijft, herken ik heel goed.
Ik heb 6 cyclussen Clomid gebruikt. Bij gebruik van Clomid had ik geen gewone cyclus van 28 maar rond de 33 dagen. Nog wel lang en niet altijd regelmatigdus. Maar zoals ik vandaag al eerder heb gepost, heb ik nu wel wat bedenkingen, helemaal omdat mijn cyclus nog steeds niet "normaal" was. Inmiddels ben ik voor nu klaar met de Clomid en moet eigenlijk weer naar de gyn. Peaceman en ik hebben echter besloten het even op een laag pitje te zetten en het over de jaargrens heen te tillen en in januari/februari weer verder te gaan. Even (hormonale) rust.quote:Op maandag 27 november 2006 16:50 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Tja, Diaan... voor mijn gevoel 'hoor' ik meer in dit topic dan in die andere... maar natuurlijk blijf ik de andere wel volgen en zal ik er ook wel blijven posten... er zitten daar nog meer meiden in waarmee het niet zo wil lukken, zoals jij ook ongetwijfeld weet...![]()
Hoe gaat het nu met jou, nu je Clomid gebruikt? En hoe zitten jouw cycli ongeveer in elkaar? Ook lang en onregelmatig? Of wel vrij regelmatig en 'normaal'? Sorry.. 'k weet het even niet meer...![]()
Houdt de gyn dit niet in de gaten en moet je dit met die testen doen? Wat lastig!quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:04 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben aan het wachten op de plop..
Ik heb ovulatietesten van clear blue, maar nog steeds niet positief!!!! (wat een geld trouwens)
Ik denk dat ik vandaag even het ZH bel of dit wel goed gaat, zit nu op dag 15 en mn cyclus is +/- 30 dagen.. dus als ik nu bel kan ik nog optijd zijn, anders kan ik straks weer een maand wachten....
Lishequote:Op dinsdag 28 november 2006 08:13 schreef Lishe het volgende:
Chesna, succes vandaag. Ticoo, bij jou is het ook spannend.... goed van je dat je even belt!
Niettus, wat goed dat je daar over denkt. Dat taboe moet inerdaad maar eens doorbroken worden!
Hier gaat het helemaal niet. Ik heb me net huilend ziek gemeld. Ik slaap slecht en voel me zo ontzettend onrustig. Ik voel een soort paniek, maar weet niet waarvoor. Zo voelt het. En mijn buik is ook onrustig. Bah. Het ging zo goed, maar gisteren kickte het ineens in. Het ergste vind ik gewoon dat ik weet waar het door komt, (en dan daardoor misschien juist wel komt?) en me er niet overheen kan zetten. Dan voel ik me zo'n aansteller. (En ik weet ergens wel dat dat niet is, dat het de situatie is, dat het die hormonen zijn.) Het voelt gewoon echt moeilijk.
Die rothormonen ookquote:Op dinsdag 28 november 2006 08:13 schreef Lishe het volgende:
Chesna, succes vandaag. Ticoo, bij jou is het ook spannend.... goed van je dat je even belt!
Niettus, wat goed dat je daar over denkt. Dat taboe moet inerdaad maar eens doorbroken worden!
Hier gaat het helemaal niet. Ik heb me net huilend ziek gemeld. Ik slaap slecht en voel me zo ontzettend onrustig. Ik voel een soort paniek, maar weet niet waarvoor. Zo voelt het. En mijn buik is ook onrustig. Bah. Het ging zo goed, maar gisteren kickte het ineens in. Het ergste vind ik gewoon dat ik weet waar het door komt, (en dan daardoor misschien juist wel komt?) en me er niet overheen kan zetten. Dan voel ik me zo'n aansteller. (En ik weet ergens wel dat dat niet is, dat het de situatie is, dat het die hormonen zijn.) Het voelt gewoon echt moeilijk.
Ja, ik weet het.. het is ook persoonlijk... maar toch...Soms denk ik 'wat stel ik me toch aan', wetende dat sommige mensen er echt jáááááren over doen om zwanger te raken.. maar aan de andere kant, ik ben er ook nog niet!quote:Jose doe niet zo mal! Voor de een is een half jaar al keilang, een ander heeft bij 3 jaar zoiets van nu duurt het me toch echt te lang! Dat is heel persoonlijk en niemand vind je zeuren hoor!! En hoe erg je het anderen ook gunt, natuurlijk is het soms even wrang als iemand zich meld, en de maand erna al zwanger is! Kan diegene niets aan doen, maar dat voel je nou eenmaal als het bij jezelf niet allemaal vanzelf gaat..!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |