Jij leest ook TUAW?quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:43 schreef nietzman het volgende:
Whehehehe, CNN dissed de Zune.
"Why don't they get some decent design people?".
Er was toch zo'n plugin voor Winamp?quote:Op woensdag 15 november 2006 16:50 schreef mrkanarie het volgende:
Mijn iTunes wil niet meer starten en/of opnieuw-/deinstalleren.
Zijn er nog goede alternatieven voor iTunes om je iPod bij te werken?
Die iSquint kan je enkel downloaden als dmg-file. Wtf is een dmg-file?? Mijn pc weet er alleszins geen raad mee...quote:Op donderdag 16 november 2006 19:42 schreef nietzman het volgende:
iSquint.
Je PC niet, maar een Mac welquote:Op donderdag 16 november 2006 20:29 schreef tettenman het volgende:
[..]
Die iSquint kan je enkel downloaden als dmg-file. Wtf is een dmg-file?? Mijn pc weet er alleszins geen raad mee...
Hmm. Ben groot voorstander van progs die dingen automatisch doen.quote:Automatically download your favorite video (or any multimedia) without doing anything
Op sommige torrentsites hebben ze wel filmpjes in iPod formaat. Maar ik haal ze meestal van video.google.nl of youtube.com met TubePod.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:20 schreef tettenman het volgende:
Waar kan ik filmpjes vinden voor de iPod?
Ik zoek me de tering achter south park episodes in ipod-formaat, of andere coole filmpjes (genre suicide girls), maar ik vind helemaal niets. Waar te zoeken??
hij's relaxed.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Er was toch zo'n plugin voor Winamp?
Moet je maar ff googlen
Bedankt, super-muffin. Werkt die TubePod ook op pc en waar kan ik die vinden?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:20 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Op sommige torrentsites hebben ze wel filmpjes in iPod formaat. Maar ik haal ze meestal van video.google.nl of youtube.com met TubePod.
In iTunes klikken dat je een nieuw account wil aanmaken --->bij de laatste stap aangeven dat je niet in Amerika woont---> Nederland aanklikken ----> in plaats van een creditcard kiezen voor 'Click and Buy'.---> daar je gegevens invullen.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:42 schreef oor het volgende:
iemand een idee hoe ik een itunes music store account kan aanmaken? ik heb geen credit card hellaas. maar ik wil mijn album covers toevoegen.
Ik gebruik de Cucusoft iPod Movie & Video converter, dat werkt wel best. Converteren duurt alleen eventjes, maar goed.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:51 schreef tettenman het volgende:
[..]
Hmm. Ben groot voorstander van progs die dingen automatisch doen.
Ander tooltje?
Breng de folie aan in de badkamer, waar je een korte tijd een heetwaterkraan hebt laten lopen (tevéél vocht is uiteraard niet goed). Door stoom hebben de stofdeeltjes minder kans je statische folie te vernachelen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:44 schreef -Menn0- het volgende:
Hoe plak je dit:
<...>
zonder luchtbelletjes enzo op je iPod?! Het lukt me voor geen meter en heb al een nieuwe moeten halen omdat ik die andere gesloopt heb![]()
usb 1 kan je niet gebruiken dus we hebben weer een fake ipod basherquote:Op zondag 19 november 2006 14:40 schreef whispers het volgende:
Heb die iPod een dag in mijn bezit en wil hem al door het raam flikkeren!!
Na 8 uren uploade (ja, heb nog usb1) staat er eindelijk een 20gb op. 'k Zet er nog iets bij en ineens blokkeert iTunes: reageert niet. Vanaf dan, steeds als ik mijn iPod wil bijwerken blokkeert iTunes. Gevolg: 20 gb weer verdwenen van iPod, kmag opnieuw beginnen.
hellaas. is dat echt niet mogenlijkquote:Op zondag 19 november 2006 14:52 schreef whispers het volgende:
Usb 1 niet gebruiken? Waar haal je dat? Usb 2 is uiteraard sneller, maar is nog altijd downwards compatible hoor.
Vandaar dat ik er gisteren 20gb opgezet heb via usb 1.quote:
Niet gekopieerd?? Ik heb er gisteravond een hele tijd naar zitten luisteren/kijken op mijn iPod.quote:Op zondag 19 november 2006 14:54 schreef tonks het volgende:
Dan heb je het sowieso niet gekopieerd. En wat is dit voor oude computer
Duh.quote:Op zondag 19 november 2006 14:57 schreef oor het volgende:
en nog iets. over dat video uploaden naar je ipod. als je je ipod aan had gesloten zag je een venster verschijnen met diverse tabjes. waar ook een tabje tv programma's en een tabje video. en nog een aantal tabjes stonden. dus daar kon je ze zo aanvinken
Aan de usb, heb geen lichtnetadapter.quote:Op zondag 19 november 2006 14:58 schreef oor het volgende:
en hoe laad jij je ipod op?
'k Heb er net de gebruiksaanwijzing even bijgenomen (kleine witte foldertje) en daar staat trouwens letterlijk in: "sluit aan op een usb-poort". Daarna staat dat "usb 2 wordt aanbevolen".quote:
Systeemvereisten voor Windowsquote:Op zondag 19 november 2006 15:06 schreef whispers het volgende:
[..]
'k Heb er net de gebruiksaanwijzing even bijgenomen (kleine witte foldertje) en daar staat trouwens letterlijk in: "sluit aan op een usb-poort". Daarna staat dat "usb 2 wordt aanbevolen".
Vanwaar haal jij dan de overtuiging dat usb 1 niet zou werken??
'k Heb mijn batterij nochtans al twee keer opgeladen via usb 1, met succes. Wat je zegt klopt dus niet.quote:Op zondag 19 november 2006 15:39 schreef oor het volgende:
[..]
Systeemvereisten voor Windows
Pc met USB 2.0-poort
Windows 2000 met Service Pack 4 of hoger, of Windows XP Home of Professional met Service Pack 2 of hoger
iTunes 7 of hoger(5)
ten eerste kan je je ipod niet opladen via de usb 1,1 dus zit je al met een probleem.
Klopt. 't Is inderdaad een beetje triest, want het gaat verschrikkelijk traag.quote:Op zondag 19 november 2006 16:11 schreef JoMo0 het volgende:
USB 1.1 werkt inderdaad gewoon , maar volgens mij leven we in 2006![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:33 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Er staat OK to disconnect op m'n iPod en hij reageert nergens meer op, wtf is dit?
Je kunt ook niet resetten d.m.v. Middenknop en Menu knop ingedrukt houden totdat het Appletje weer verschijnt ?quote:
Dat ik daar niet aan heb gedacht, hoe erg.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:40 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Je kunt ook niet resetten d.m.v. Middenknop en Menu knop ingedrukt houden totdat het Appletje weer verschijnt ?
Volgens mij bij opties voor je ipodquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:24 schreef Agiath het volgende:
Met iTunes, telkens als ik er een nummer bij gooi gaat iTunes al mijn nummers automatisch bewerken voor 'aaneensluitend afspelen' ofzo.
Ik heb al gezocht maar hoe zorg ik dat dit stopt
Standaard wordt er alleen gecontroleerd op gapless playback... iTunes veranderd verder niets aan je nummers hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:24 schreef Agiath het volgende:
Met iTunes, telkens als ik er een nummer bij gooi gaat iTunes al mijn nummers automatisch bewerken voor 'aaneensluitend afspelen' ofzo.
Ik heb al gezocht maar hoe zorg ik dat dit stopt
Op mijn pc zit alles uitstekend, hij kan alleen niet de map Mijn Muziek, waar iTunes een map in wilt maken, vinden. Dat iTunes je geen keuze wilt laten waar je deze map wilt plaatsen is een fout van het programma itunes en niet van mijn computer of mij.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:18 schreef super-muffin het volgende:
Oh iTunes kan iets niet doen op jou PC (waar dan iets niet goed zit, want bij de rest van de wereld lukt het wel) dan is er iets mis met iTunes?
Je kan de locatie van die map wel later aanpassen. Maar ja, pas als je in het programma zit.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Op mijn pc zit alles uitstekend, hij kan alleen niet de map Mijn Muziek, waar iTunes een map in wilt maken, vinden. Dat iTunes je geen keuze wilt laten waar je deze map wilt plaatsen is een fout van het programma itunes en niet van mijn computer of mij.
Het is toch te achterlijk voor woorden dat een programma niet kan opstarten als hij een bepaalde map niet kan plaatsen of vinden. Als het programma nou gewoon zou opstarten, zou ik de juiste map kunnen aangeven en kan alles helemaal normaal werken.
En dat nu juist nietquote:Op woensdag 22 november 2006 14:56 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Je kan de locatie van die map wel later aanpassen. Maar ja, pas als je in het programma zit.![]()
Heb je wel een map Mijn Muziek?quote:Op woensdag 22 november 2006 15:32 schreef Hare het volgende:
[..]
En dat nu juist niet![]()
En ik vind het dus echt te achterlijk voor woorden dat een programma, dat volledig en goed op de computer staat niet goed kan draaien aangezien mijn muziek map misschien niet op de juiste locatie volgens itunes staat.![]()
Ik heb de map Mijn Muziek verplaats naar een andere schijflocatie met windows, schijf D. Zal ik daar dan een de volgende map moeten aanmaken?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Heb je wel een map Mijn Muziek?
Anders maak je die even aan, alleen voor iTunes. Vervolgens kies je in het programma gewoon je eigen map met muziek als hoofdmap.
Ik denk dat iTunes wil dat je de default Mijn Muziek map op je pc moet hebben, ongeacht of je muziek erin staat of niet. Het gaat om die plek waar jouw Documents and Settings map ook staat, zoals Windows dat bedacht heeft.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:53 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik heb de map Mijn Muziek verplaats naar een andere schijflocatie met windows, schijf D. Zal ik daar dan een de volgende map moeten aanmaken?
D:Mijn Muziek?
Of moet ik de originele locatie die windows voor de map Mijn Muziek heeft dan weer terugzetten?
Nummer toevoegen = ctrl O. Tags: selecteren, rechtsklikken, info, there you go. Bestandsnaam wijzigen is een kwestie van één vinkje uitzetten. Ik snap je probleem eigenlijk niet. Maar ben blij voor je dat je het aan de praat hebt.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:55 schreef Hare het volgende:
Nou Itunes doet het weer hoor, maar als ik de locatie vervolgens weer wijzig loopt ie weer te kutten. Schijtding.
Daarnaast vind ik Itunes echt het programma dat totaal niet aan mijn wensen voldoet en zelf zeer bepalend is in wat het wilt. Ik kan niet simpel even een nummer toevoegen, ik kan de tags niet wijzigen in itunes, hij fucked up de bestandnamen van alle nummers die ik netjes, op mijn manier, in een map heb staan. Ik kots echt zwaar op dit programma, er is alleen geen enkel ander programma dat werkt om muziek op mijn ipod te zetten.
Echt, qua hardware is apple top, qua software is het het meest verneukende programma dat ik ooit heb gekend.
Wil je voor de gein een ephod checkenquote:Op donderdag 23 november 2006 13:34 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nummer toevoegen = ctrl O. Tags: selecteren, rechtsklikken, info, there you go. Bestandsnaam wijzigen is een kwestie van één vinkje uitzetten. Ik snap je probleem eigenlijk niet. Maar ben blij voor je dat je het aan de praat hebt.![]()
Ik ken ephpod, het werkt idd fijn, alleen niet met mijn iPod.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:09 schreef Hare het volgende:
[..]
Wil je voor de gein een ephod checken
http://www.ephpod.com/
En dan nog eens zeggen wat fijner werkt
Enneh, mijn bestandnamen zijn nu allemaal al gewijzigd dus doe je weinig meer aan niet?![]()
Pc is 5 jaar oud, heb geen USB 2.0.quote:Systeemvereisten voor Windows
* Pc met USB 2.0-poort
Koop je een usb2 kaartje voor een tientje ergensquote:Op donderdag 23 november 2006 21:44 schreef roelofjan het volgende:
Werkt zo'n nano nou niet met USB 1.1?
[..]
Pc is 5 jaar oud, heb geen USB 2.0.
hij zal het wel doen, maar verwacht geen topsnelhedenquote:Op donderdag 23 november 2006 21:44 schreef roelofjan het volgende:
Werkt zo'n nano nou niet met USB 1.1?
[..]
Pc is 5 jaar oud, heb geen USB 2.0.
Snap ik.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hij zal het wel doen, maar verwacht geen topsnelheden. ik heb ook usb 1 en heb er een losse oplader bij gekocht, vond ik ook veel handiger trouwens.
Daar gaat die MM korting weer.quote:USB-lichtnetadapter voor de iPod - Apple
Met deze ongelooflijk kleine lichtnetadapter kunt u uw iPod thuis, op kantoor of onderweg snel en efficiënt opladen. Compleet met USB-kabel. Geschikt voor iPod shuffle en de meeste iPod-modellen met dockconnector.
Prijs: Eur 29,00
I likequote:Op donderdag 23 november 2006 22:02 schreef Pikkebaas het volgende:
Heeft ook met ipod te maken:
Sinds kort heb ik de Ipod carkit in m'n mercedes (CLS). Dat ding is _geweldig_.
Gewoon de ipod in het dashboardkastje aansluiten, kan dus gewoon keurig in z'n Evoskin blijven zitten.
Op de radio een toetsje drukken en voila, je kan met je stuurtoetsen door je ipod bladeren, net als op je ipod. Alleen heb je geen wieltje. Je kan kiezen voor artiesten, playlists etc. En dan bladeren en kiezen. Geeft een supergeluid. Enige nadeel is dat je alleen omhoog en omlaag kan scrollen en je vanwege de veiligheid (blijft mercedes) maar 1 regel tegelijk ziet. Even een willekeurige artiest opzoeken kan dus wel maar is in de stad niet zo handig. Playlists daarentegen zijn erg handig, even selecteren en klaar ben je. Geen gezeik meer met mappen met cd's. En je ipod is altijd opgeladen.
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb zo'n b-merk oplader gekocht van ¤15quote:Op donderdag 23 november 2006 22:00 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Snap ik.
[..]
Daar gaat die MM korting weer.
Dat ding boven een nano kiezenquote:Op donderdag 23 november 2006 23:13 schreef roelofjan het volgende:
Ja, laat maar, Ik hoef al geen Nano meer.
ja maar die is niet rozequote:Op donderdag 23 november 2006 23:13 schreef roelofjan het volgende:
Ja, laat maar, Ik hoef al geen Nano meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |