abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43814121
Dank U, mijn dank is groot, de nieuwste dus, nu nog ff kiezen welk kleurtje
  donderdag 23 november 2006 @ 13:34:30 #177
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_43818299
quote:
Op donderdag 23 november 2006 10:55 schreef Hare het volgende:
Nou Itunes doet het weer hoor, maar als ik de locatie vervolgens weer wijzig loopt ie weer te kutten. Schijtding.

Daarnaast vind ik Itunes echt het programma dat totaal niet aan mijn wensen voldoet en zelf zeer bepalend is in wat het wilt. Ik kan niet simpel even een nummer toevoegen, ik kan de tags niet wijzigen in itunes, hij fucked up de bestandnamen van alle nummers die ik netjes, op mijn manier, in een map heb staan. Ik kots echt zwaar op dit programma, er is alleen geen enkel ander programma dat werkt om muziek op mijn ipod te zetten.

Echt, qua hardware is apple top, qua software is het het meest verneukende programma dat ik ooit heb gekend.
Nummer toevoegen = ctrl O. Tags: selecteren, rechtsklikken, info, there you go. Bestandsnaam wijzigen is een kwestie van één vinkje uitzetten. Ik snap je probleem eigenlijk niet. Maar ben blij voor je dat je het aan de praat hebt.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  donderdag 23 november 2006 @ 15:09:55 #178
4180 Hare
Come fly with me!
pi_43821250
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:34 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Nummer toevoegen = ctrl O. Tags: selecteren, rechtsklikken, info, there you go. Bestandsnaam wijzigen is een kwestie van één vinkje uitzetten. Ik snap je probleem eigenlijk niet. Maar ben blij voor je dat je het aan de praat hebt.
Wil je voor de gein een ephod checken

http://www.ephpod.com/

En dan nog eens zeggen wat fijner werkt

Enneh, mijn bestandnamen zijn nu allemaal al gewijzigd dus doe je weinig meer aan niet?
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  donderdag 23 november 2006 @ 15:14:50 #179
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_43821419
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:09 schreef Hare het volgende:

[..]

Wil je voor de gein een ephod checken

http://www.ephpod.com/

En dan nog eens zeggen wat fijner werkt

Enneh, mijn bestandnamen zijn nu allemaal al gewijzigd dus doe je weinig meer aan niet?
Ik ken ephpod, het werkt idd fijn, alleen niet met mijn iPod.
Check mijn band Glorybox
pi_43824807
M'n ipod doet het niet mee aan 1 kant.. (m'n geluid...)
Maar snel langs de Apple store. Stom kutding .
pi_43834102
Werkt zo'n nano nou niet met USB 1.1?
quote:
Systeemvereisten voor Windows
* Pc met USB 2.0-poort
Pc is 5 jaar oud, heb geen USB 2.0.
pi_43834141
quote:
Op donderdag 23 november 2006 21:44 schreef roelofjan het volgende:
[..]

Koop je een usb2 kaartje voor een tientje ergens
pi_43834358
Daar heb ik geen zin an.
pi_43834381
Okee dan niet .
pi_43834448
quote:
Op donderdag 23 november 2006 21:44 schreef roelofjan het volgende:
[..]

hij zal het wel doen, maar verwacht geen topsnelheden . ik heb ook usb 1 en heb er een losse oplader bij gekocht, vond ik ook veel handiger trouwens.
Tap tap tap
pi_43834660
quote:
Op donderdag 23 november 2006 21:54 schreef CherryLips het volgende:

[..]

hij zal het wel doen, maar verwacht geen topsnelheden . ik heb ook usb 1 en heb er een losse oplader bij gekocht, vond ik ook veel handiger trouwens.
Snap ik.
quote:
USB-lichtnetadapter voor de iPod - Apple

Met deze ongelooflijk kleine lichtnetadapter kunt u uw iPod thuis, op kantoor of onderweg snel en efficiënt opladen. Compleet met USB-kabel. Geschikt voor iPod shuffle en de meeste iPod-modellen met dockconnector.
Prijs: Eur 29,00
Daar gaat die MM korting weer.
  donderdag 23 november 2006 @ 22:02:35 #187
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_43834758
Heeft ook met ipod te maken:
Sinds kort heb ik de Ipod carkit in m'n mercedes (CLS). Dat ding is _geweldig_.
Gewoon de ipod in het dashboardkastje aansluiten, kan dus gewoon keurig in z'n Evoskin blijven zitten.
Op de radio een toetsje drukken en voila, je kan met je stuurtoetsen door je ipod bladeren, net als op je ipod. Alleen heb je geen wieltje. Je kan kiezen voor artiesten, playlists etc. En dan bladeren en kiezen. Geeft een supergeluid. Enige nadeel is dat je alleen omhoog en omlaag kan scrollen en je vanwege de veiligheid (blijft mercedes) maar 1 regel tegelijk ziet. Even een willekeurige artiest opzoeken kan dus wel maar is in de stad niet zo handig. Playlists daarentegen zijn erg handig, even selecteren en klaar ben je. Geen gezeik meer met mappen met cd's. En je ipod is altijd opgeladen.

Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_43834861
Wat kost een Nano 2 GB eigenlijk bij de mediamarkt?

Ze zetten er wel lekker bij dat je 20 euro korting krijgt, maar de prijs er verder bij vermelden ho maar.
  FOK!fotograaf donderdag 23 november 2006 @ 22:32:53 #189
159915 -Menn0-
MNO
pi_43835825
quote:
Op donderdag 23 november 2006 22:02 schreef Pikkebaas het volgende:
Heeft ook met ipod te maken:
Sinds kort heb ik de Ipod carkit in m'n mercedes (CLS). Dat ding is _geweldig_.
Gewoon de ipod in het dashboardkastje aansluiten, kan dus gewoon keurig in z'n Evoskin blijven zitten.
Op de radio een toetsje drukken en voila, je kan met je stuurtoetsen door je ipod bladeren, net als op je ipod. Alleen heb je geen wieltje. Je kan kiezen voor artiesten, playlists etc. En dan bladeren en kiezen. Geeft een supergeluid. Enige nadeel is dat je alleen omhoog en omlaag kan scrollen en je vanwege de veiligheid (blijft mercedes) maar 1 regel tegelijk ziet. Even een willekeurige artiest opzoeken kan dus wel maar is in de stad niet zo handig. Playlists daarentegen zijn erg handig, even selecteren en klaar ben je. Geen gezeik meer met mappen met cd's. En je ipod is altijd opgeladen.

[afbeelding]

[afbeelding]
I like
,,/
pi_43837009
Ik zoek alternatieve software om liedjes op de iPod Nano te krijgen. Ephod vind ik niet zo geweldig, wie heeft er nog suggesties? Liefst doe ik het gewoon via de windows explorer, drag & drop zeg maar.
pi_43837048
quote:
Op donderdag 23 november 2006 22:00 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Snap ik.
[..]

Daar gaat die MM korting weer.
ik heb zo'n b-merk oplader gekocht van ¤15 . doet het prima. Bij de MM gekocht. Wel even navragen of ie wel echt op de iPod kan, want ik had er eerst bijna één gekocht tot een verkoper die zag dat ik hem pakte opmerkte dat die niet voor de ipod was, iets met te laag voltage . hang hem dan niet tussen de ipods of zo. en dat terwijl er wel op stond dat hij voor de ipod was, maargoed, was wel even blij dat hij me er even op wees.
Tap tap tap
pi_43842125
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:13 schreef roelofjan het volgende:
Ja, laat maar, Ik hoef al geen Nano meer.
Dat ding boven een nano kiezen .
pi_43843432
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:13 schreef roelofjan het volgende:
Ja, laat maar, Ik hoef al geen Nano meer.
ja maar die is niet roze .
Tap tap tap
pi_43843620
Die mediamarkt actie leek mij wel interessant, maar zelfs met 20 euro korting op een nano heb ik nog liever zo'n ding:

+ Wel gewoon een radio.
+ Removable USB Flash Drive
+ Geen gezeik met ITunes
+ Goedkoper (want oplader erbij)

- Hij is niet roze. (Dat is ehm, inderdaad wel een nadeel ja. Maar ik kan hem altijd nog zelf verven!)
- Geen foto's bekijken, geen tekstbestanden bekijken, geen agenda, geen etc .... maar wat moet je met die zooi? ik wil een digitale muziek speler! Waarom zou ik foto's willen bekijken op zo'n minischermpje?!
- Verder nog een nadeel?
pi_43843689
ik vind het zelf wel fijn dat ik makkelijk door m'n muziek heen kan scrollen, dat ik geen half uur hoef te zoeken tot het nummer eens langskomt dat ik wil luisteren op zo'n klein schermpje. en het is gewoon een leuk speeltje .
Tap tap tap
  vrijdag 24 november 2006 @ 11:19:16 #197
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_43845630
De iPod is ook een removable flashdrive, iTunes hoef je niet te gebruiken en de laatste keer dat er iets boeiends op de radio was, was op een gure dag begin februari 1953.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 24 november 2006 @ 11:25:51 #198
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_43845823
Maar een ingebouwde line-in en voicerecorder zijn toch wel berehandig. Alhoewel ik net een Belkin Tunetalk Stereo voor mijn iPod heb gekocht, zeer naar tevredenheid. Bij een volgende gen mogen ze die er standaard inbouwen.
Check mijn band Glorybox
pi_43866114
Lol mijn ma heeft een iPod gekocht ! (Mediamarkt actie)
80 gig en gelijk zo'n radio erbij!

Nu heeft zij en veel mooiere en eentje met meer geheugen dan ik !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  vrijdag 24 november 2006 @ 22:55:53 #200
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_43866503
ipodje shuffle gekocht... prima ding voor bij mijn ipod video
OOЯ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')