Nummer toevoegen = ctrl O. Tags: selecteren, rechtsklikken, info, there you go. Bestandsnaam wijzigen is een kwestie van één vinkje uitzetten. Ik snap je probleem eigenlijk niet. Maar ben blij voor je dat je het aan de praat hebt.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:55 schreef Hare het volgende:
Nou Itunes doet het weer hoor, maar als ik de locatie vervolgens weer wijzig loopt ie weer te kutten. Schijtding.
Daarnaast vind ik Itunes echt het programma dat totaal niet aan mijn wensen voldoet en zelf zeer bepalend is in wat het wilt. Ik kan niet simpel even een nummer toevoegen, ik kan de tags niet wijzigen in itunes, hij fucked up de bestandnamen van alle nummers die ik netjes, op mijn manier, in een map heb staan. Ik kots echt zwaar op dit programma, er is alleen geen enkel ander programma dat werkt om muziek op mijn ipod te zetten.
Echt, qua hardware is apple top, qua software is het het meest verneukende programma dat ik ooit heb gekend.
Wil je voor de gein een ephod checkenquote:Op donderdag 23 november 2006 13:34 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nummer toevoegen = ctrl O. Tags: selecteren, rechtsklikken, info, there you go. Bestandsnaam wijzigen is een kwestie van één vinkje uitzetten. Ik snap je probleem eigenlijk niet. Maar ben blij voor je dat je het aan de praat hebt.![]()
Ik ken ephpod, het werkt idd fijn, alleen niet met mijn iPod.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:09 schreef Hare het volgende:
[..]
Wil je voor de gein een ephod checken
http://www.ephpod.com/
En dan nog eens zeggen wat fijner werkt
Enneh, mijn bestandnamen zijn nu allemaal al gewijzigd dus doe je weinig meer aan niet?![]()
Pc is 5 jaar oud, heb geen USB 2.0.quote:Systeemvereisten voor Windows
* Pc met USB 2.0-poort
Koop je een usb2 kaartje voor een tientje ergensquote:Op donderdag 23 november 2006 21:44 schreef roelofjan het volgende:
Werkt zo'n nano nou niet met USB 1.1?
[..]
Pc is 5 jaar oud, heb geen USB 2.0.
hij zal het wel doen, maar verwacht geen topsnelhedenquote:Op donderdag 23 november 2006 21:44 schreef roelofjan het volgende:
Werkt zo'n nano nou niet met USB 1.1?
[..]
Pc is 5 jaar oud, heb geen USB 2.0.
Snap ik.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hij zal het wel doen, maar verwacht geen topsnelheden. ik heb ook usb 1 en heb er een losse oplader bij gekocht, vond ik ook veel handiger trouwens.
Daar gaat die MM korting weer.quote:USB-lichtnetadapter voor de iPod - Apple
Met deze ongelooflijk kleine lichtnetadapter kunt u uw iPod thuis, op kantoor of onderweg snel en efficiënt opladen. Compleet met USB-kabel. Geschikt voor iPod shuffle en de meeste iPod-modellen met dockconnector.
Prijs: Eur 29,00
I likequote:Op donderdag 23 november 2006 22:02 schreef Pikkebaas het volgende:
Heeft ook met ipod te maken:
Sinds kort heb ik de Ipod carkit in m'n mercedes (CLS). Dat ding is _geweldig_.
Gewoon de ipod in het dashboardkastje aansluiten, kan dus gewoon keurig in z'n Evoskin blijven zitten.
Op de radio een toetsje drukken en voila, je kan met je stuurtoetsen door je ipod bladeren, net als op je ipod. Alleen heb je geen wieltje. Je kan kiezen voor artiesten, playlists etc. En dan bladeren en kiezen. Geeft een supergeluid. Enige nadeel is dat je alleen omhoog en omlaag kan scrollen en je vanwege de veiligheid (blijft mercedes) maar 1 regel tegelijk ziet. Even een willekeurige artiest opzoeken kan dus wel maar is in de stad niet zo handig. Playlists daarentegen zijn erg handig, even selecteren en klaar ben je. Geen gezeik meer met mappen met cd's. En je ipod is altijd opgeladen.
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb zo'n b-merk oplader gekocht van ¤15quote:Op donderdag 23 november 2006 22:00 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Snap ik.
[..]
Daar gaat die MM korting weer.
Dat ding boven een nano kiezenquote:Op donderdag 23 november 2006 23:13 schreef roelofjan het volgende:
Ja, laat maar, Ik hoef al geen Nano meer.
ja maar die is niet rozequote:Op donderdag 23 november 2006 23:13 schreef roelofjan het volgende:
Ja, laat maar, Ik hoef al geen Nano meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |