Jij leest ook TUAW?quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:43 schreef nietzman het volgende:
Whehehehe, CNN dissed de Zune.
"Why don't they get some decent design people?".
Er was toch zo'n plugin voor Winamp?quote:Op woensdag 15 november 2006 16:50 schreef mrkanarie het volgende:
Mijn iTunes wil niet meer starten en/of opnieuw-/deinstalleren.
Zijn er nog goede alternatieven voor iTunes om je iPod bij te werken?
Die iSquint kan je enkel downloaden als dmg-file. Wtf is een dmg-file?? Mijn pc weet er alleszins geen raad mee...quote:Op donderdag 16 november 2006 19:42 schreef nietzman het volgende:
iSquint.
Je PC niet, maar een Mac welquote:Op donderdag 16 november 2006 20:29 schreef tettenman het volgende:
[..]
Die iSquint kan je enkel downloaden als dmg-file. Wtf is een dmg-file?? Mijn pc weet er alleszins geen raad mee...
Hmm. Ben groot voorstander van progs die dingen automatisch doen.quote:Automatically download your favorite video (or any multimedia) without doing anything
Op sommige torrentsites hebben ze wel filmpjes in iPod formaat. Maar ik haal ze meestal van video.google.nl of youtube.com met TubePod.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:20 schreef tettenman het volgende:
Waar kan ik filmpjes vinden voor de iPod?
Ik zoek me de tering achter south park episodes in ipod-formaat, of andere coole filmpjes (genre suicide girls), maar ik vind helemaal niets. Waar te zoeken??
hij's relaxed.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Er was toch zo'n plugin voor Winamp?
Moet je maar ff googlen
Bedankt, super-muffin. Werkt die TubePod ook op pc en waar kan ik die vinden?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:20 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Op sommige torrentsites hebben ze wel filmpjes in iPod formaat. Maar ik haal ze meestal van video.google.nl of youtube.com met TubePod.
In iTunes klikken dat je een nieuw account wil aanmaken --->bij de laatste stap aangeven dat je niet in Amerika woont---> Nederland aanklikken ----> in plaats van een creditcard kiezen voor 'Click and Buy'.---> daar je gegevens invullen.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:42 schreef oor het volgende:
iemand een idee hoe ik een itunes music store account kan aanmaken? ik heb geen credit card hellaas. maar ik wil mijn album covers toevoegen.
Ik gebruik de Cucusoft iPod Movie & Video converter, dat werkt wel best. Converteren duurt alleen eventjes, maar goed.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:51 schreef tettenman het volgende:
[..]
Hmm. Ben groot voorstander van progs die dingen automatisch doen.
Ander tooltje?
Breng de folie aan in de badkamer, waar je een korte tijd een heetwaterkraan hebt laten lopen (tevéél vocht is uiteraard niet goed). Door stoom hebben de stofdeeltjes minder kans je statische folie te vernachelen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:44 schreef -Menn0- het volgende:
Hoe plak je dit:
<...>
zonder luchtbelletjes enzo op je iPod?! Het lukt me voor geen meter en heb al een nieuwe moeten halen omdat ik die andere gesloopt heb![]()
usb 1 kan je niet gebruiken dus we hebben weer een fake ipod basherquote:Op zondag 19 november 2006 14:40 schreef whispers het volgende:
Heb die iPod een dag in mijn bezit en wil hem al door het raam flikkeren!!
Na 8 uren uploade (ja, heb nog usb1) staat er eindelijk een 20gb op. 'k Zet er nog iets bij en ineens blokkeert iTunes: reageert niet. Vanaf dan, steeds als ik mijn iPod wil bijwerken blokkeert iTunes. Gevolg: 20 gb weer verdwenen van iPod, kmag opnieuw beginnen.
hellaas. is dat echt niet mogenlijkquote:Op zondag 19 november 2006 14:52 schreef whispers het volgende:
Usb 1 niet gebruiken? Waar haal je dat? Usb 2 is uiteraard sneller, maar is nog altijd downwards compatible hoor.
Vandaar dat ik er gisteren 20gb opgezet heb via usb 1.quote:
Niet gekopieerd?? Ik heb er gisteravond een hele tijd naar zitten luisteren/kijken op mijn iPod.quote:Op zondag 19 november 2006 14:54 schreef tonks het volgende:
Dan heb je het sowieso niet gekopieerd. En wat is dit voor oude computer
Duh.quote:Op zondag 19 november 2006 14:57 schreef oor het volgende:
en nog iets. over dat video uploaden naar je ipod. als je je ipod aan had gesloten zag je een venster verschijnen met diverse tabjes. waar ook een tabje tv programma's en een tabje video. en nog een aantal tabjes stonden. dus daar kon je ze zo aanvinken
Aan de usb, heb geen lichtnetadapter.quote:Op zondag 19 november 2006 14:58 schreef oor het volgende:
en hoe laad jij je ipod op?
'k Heb er net de gebruiksaanwijzing even bijgenomen (kleine witte foldertje) en daar staat trouwens letterlijk in: "sluit aan op een usb-poort". Daarna staat dat "usb 2 wordt aanbevolen".quote:
Systeemvereisten voor Windowsquote:Op zondag 19 november 2006 15:06 schreef whispers het volgende:
[..]
'k Heb er net de gebruiksaanwijzing even bijgenomen (kleine witte foldertje) en daar staat trouwens letterlijk in: "sluit aan op een usb-poort". Daarna staat dat "usb 2 wordt aanbevolen".
Vanwaar haal jij dan de overtuiging dat usb 1 niet zou werken??
'k Heb mijn batterij nochtans al twee keer opgeladen via usb 1, met succes. Wat je zegt klopt dus niet.quote:Op zondag 19 november 2006 15:39 schreef oor het volgende:
[..]
Systeemvereisten voor Windows
Pc met USB 2.0-poort
Windows 2000 met Service Pack 4 of hoger, of Windows XP Home of Professional met Service Pack 2 of hoger
iTunes 7 of hoger(5)
ten eerste kan je je ipod niet opladen via de usb 1,1 dus zit je al met een probleem.
Klopt. 't Is inderdaad een beetje triest, want het gaat verschrikkelijk traag.quote:Op zondag 19 november 2006 16:11 schreef JoMo0 het volgende:
USB 1.1 werkt inderdaad gewoon , maar volgens mij leven we in 2006![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |