quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:33 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Er staat OK to disconnect op m'n iPod en hij reageert nergens meer op, wtf is dit?
Je kunt ook niet resetten d.m.v. Middenknop en Menu knop ingedrukt houden totdat het Appletje weer verschijnt ?quote:
Dat ik daar niet aan heb gedacht, hoe erg.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:40 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Je kunt ook niet resetten d.m.v. Middenknop en Menu knop ingedrukt houden totdat het Appletje weer verschijnt ?
Volgens mij bij opties voor je ipodquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:24 schreef Agiath het volgende:
Met iTunes, telkens als ik er een nummer bij gooi gaat iTunes al mijn nummers automatisch bewerken voor 'aaneensluitend afspelen' ofzo.
Ik heb al gezocht maar hoe zorg ik dat dit stopt
Standaard wordt er alleen gecontroleerd op gapless playback... iTunes veranderd verder niets aan je nummers hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:24 schreef Agiath het volgende:
Met iTunes, telkens als ik er een nummer bij gooi gaat iTunes al mijn nummers automatisch bewerken voor 'aaneensluitend afspelen' ofzo.
Ik heb al gezocht maar hoe zorg ik dat dit stopt
Op mijn pc zit alles uitstekend, hij kan alleen niet de map Mijn Muziek, waar iTunes een map in wilt maken, vinden. Dat iTunes je geen keuze wilt laten waar je deze map wilt plaatsen is een fout van het programma itunes en niet van mijn computer of mij.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:18 schreef super-muffin het volgende:
Oh iTunes kan iets niet doen op jou PC (waar dan iets niet goed zit, want bij de rest van de wereld lukt het wel) dan is er iets mis met iTunes?
Je kan de locatie van die map wel later aanpassen. Maar ja, pas als je in het programma zit.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Op mijn pc zit alles uitstekend, hij kan alleen niet de map Mijn Muziek, waar iTunes een map in wilt maken, vinden. Dat iTunes je geen keuze wilt laten waar je deze map wilt plaatsen is een fout van het programma itunes en niet van mijn computer of mij.
Het is toch te achterlijk voor woorden dat een programma niet kan opstarten als hij een bepaalde map niet kan plaatsen of vinden. Als het programma nou gewoon zou opstarten, zou ik de juiste map kunnen aangeven en kan alles helemaal normaal werken.
En dat nu juist nietquote:Op woensdag 22 november 2006 14:56 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Je kan de locatie van die map wel later aanpassen. Maar ja, pas als je in het programma zit.![]()
Heb je wel een map Mijn Muziek?quote:Op woensdag 22 november 2006 15:32 schreef Hare het volgende:
[..]
En dat nu juist niet![]()
En ik vind het dus echt te achterlijk voor woorden dat een programma, dat volledig en goed op de computer staat niet goed kan draaien aangezien mijn muziek map misschien niet op de juiste locatie volgens itunes staat.![]()
Ik heb de map Mijn Muziek verplaats naar een andere schijflocatie met windows, schijf D. Zal ik daar dan een de volgende map moeten aanmaken?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Heb je wel een map Mijn Muziek?
Anders maak je die even aan, alleen voor iTunes. Vervolgens kies je in het programma gewoon je eigen map met muziek als hoofdmap.
Ik denk dat iTunes wil dat je de default Mijn Muziek map op je pc moet hebben, ongeacht of je muziek erin staat of niet. Het gaat om die plek waar jouw Documents and Settings map ook staat, zoals Windows dat bedacht heeft.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:53 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik heb de map Mijn Muziek verplaats naar een andere schijflocatie met windows, schijf D. Zal ik daar dan een de volgende map moeten aanmaken?
D:Mijn Muziek?
Of moet ik de originele locatie die windows voor de map Mijn Muziek heeft dan weer terugzetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |