abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43757969
Met iTunes, telkens als ik er een nummer bij gooi gaat iTunes al mijn nummers automatisch bewerken voor 'aaneensluitend afspelen' ofzo.
Ik heb al gezocht maar hoe zorg ik dat dit stopt
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  dinsdag 21 november 2006 @ 19:38:32 #152
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_43758621
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 17:33 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Er staat OK to disconnect op m'n iPod en hij reageert nergens meer op, wtf is dit?
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_43758691
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 19:38 schreef BadKeukenTegel het volgende:

[..]
Je kunt ook niet resetten d.m.v. Middenknop en Menu knop ingedrukt houden totdat het Appletje weer verschijnt ?
  dinsdag 21 november 2006 @ 19:44:44 #154
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_43758854
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 19:40 schreef JoMo0 het volgende:

[..]

Je kunt ook niet resetten d.m.v. Middenknop en Menu knop ingedrukt houden totdat het Appletje weer verschijnt ?
Dat ik daar niet aan heb gedacht, hoe erg.
Dank je in ieder geval.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_43762396
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 19:24 schreef Agiath het volgende:
Met iTunes, telkens als ik er een nummer bij gooi gaat iTunes al mijn nummers automatisch bewerken voor 'aaneensluitend afspelen' ofzo.
Volgens mij bij opties voor je ipod
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_43762829
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 19:24 schreef Agiath het volgende:
Standaard wordt er alleen gecontroleerd op gapless playback... iTunes veranderd verder niets aan je nummers hoor.
Work hard, play harder!
Last.fm
  woensdag 22 november 2006 @ 13:07:49 #157
4180 Hare
Come fly with me!
pi_43778997
Vieze vuile kut itunes

Als ik itunes heb geinstalleerd en ik accepteer de voorwaarden krijg ik de melding dat de map iTunes niet kan worden aangemaakt en start itunes dus lekker niet op.

Dus kan ik godvr helemaal niks met m'n ipod aangezien ephod en andere progjes hem niet goed herkennen.
Tering bende dat itunes zeg. Ik bedoel, dan heb je toch maar niet die map, stel je die als je eenmaal in het programma zit zelf goed in.

The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_43779346
Oh iTunes kan iets niet doen op jou PC (waar dan iets niet goed zit, want bij de rest van de wereld lukt het wel) dan is er iets mis met iTunes?
  woensdag 22 november 2006 @ 14:48:15 #159
4180 Hare
Come fly with me!
pi_43782188
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:18 schreef super-muffin het volgende:
Oh iTunes kan iets niet doen op jou PC (waar dan iets niet goed zit, want bij de rest van de wereld lukt het wel) dan is er iets mis met iTunes?
Op mijn pc zit alles uitstekend, hij kan alleen niet de map Mijn Muziek, waar iTunes een map in wilt maken, vinden. Dat iTunes je geen keuze wilt laten waar je deze map wilt plaatsen is een fout van het programma itunes en niet van mijn computer of mij.

Het is toch te achterlijk voor woorden dat een programma niet kan opstarten als hij een bepaalde map niet kan plaatsen of vinden. Als het programma nou gewoon zou opstarten, zou ik de juiste map kunnen aangeven en kan alles helemaal normaal werken.
  woensdag 22 november 2006 @ 14:56:23 #160
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_43782463
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:48 schreef Hare het volgende:

[..]

Op mijn pc zit alles uitstekend, hij kan alleen niet de map Mijn Muziek, waar iTunes een map in wilt maken, vinden. Dat iTunes je geen keuze wilt laten waar je deze map wilt plaatsen is een fout van het programma itunes en niet van mijn computer of mij.

Het is toch te achterlijk voor woorden dat een programma niet kan opstarten als hij een bepaalde map niet kan plaatsen of vinden. Als het programma nou gewoon zou opstarten, zou ik de juiste map kunnen aangeven en kan alles helemaal normaal werken.
Je kan de locatie van die map wel later aanpassen. Maar ja, pas als je in het programma zit.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  woensdag 22 november 2006 @ 15:32:31 #161
4180 Hare
Come fly with me!
pi_43783767
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:56 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Je kan de locatie van die map wel later aanpassen. Maar ja, pas als je in het programma zit.
En dat nu juist niet

En ik vind het dus echt te achterlijk voor woorden dat een programma, dat volledig en goed op de computer staat niet goed kan draaien aangezien mijn muziek map misschien niet op de juiste locatie volgens itunes staat.
pi_43785841
Net m'n nieuwe i-pod opgehaald, maar eens zien of deze wel goed werkt.
A mind with a heart of it's own
  woensdag 22 november 2006 @ 16:25:26 #163
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_43785941
quote:
Op woensdag 22 november 2006 15:32 schreef Hare het volgende:

[..]

En dat nu juist niet

En ik vind het dus echt te achterlijk voor woorden dat een programma, dat volledig en goed op de computer staat niet goed kan draaien aangezien mijn muziek map misschien niet op de juiste locatie volgens itunes staat.
Heb je wel een map Mijn Muziek?

Anders maak je die even aan, alleen voor iTunes. Vervolgens kies je in het programma gewoon je eigen map met muziek als hoofdmap.
Check mijn band Glorybox
  woensdag 22 november 2006 @ 17:53:52 #164
4180 Hare
Come fly with me!
pi_43789410
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:25 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Heb je wel een map Mijn Muziek?

Anders maak je die even aan, alleen voor iTunes. Vervolgens kies je in het programma gewoon je eigen map met muziek als hoofdmap.
Ik heb de map Mijn Muziek verplaats naar een andere schijflocatie met windows, schijf D. Zal ik daar dan een de volgende map moeten aanmaken?

D:Mijn Muziek?

Of moet ik de originele locatie die windows voor de map Mijn Muziek heeft dan weer terugzetten?
  woensdag 22 november 2006 @ 17:56:29 #165
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_43789490
quote:
Op woensdag 22 november 2006 17:53 schreef Hare het volgende:

[..]

Ik heb de map Mijn Muziek verplaats naar een andere schijflocatie met windows, schijf D. Zal ik daar dan een de volgende map moeten aanmaken?

D:Mijn Muziek?

Of moet ik de originele locatie die windows voor de map Mijn Muziek heeft dan weer terugzetten?
Ik denk dat iTunes wil dat je de default Mijn Muziek map op je pc moet hebben, ongeacht of je muziek erin staat of niet. Het gaat om die plek waar jouw Documents and Settings map ook staat, zoals Windows dat bedacht heeft.
Als je die map weg hebt gehaald kun je tijdelijk even een nieuwe aanmaken, en die gewoon leeg laten, dan iTunes opstarten en aangeven dat je map met al je muziek ergens anders staat. Dat zou moeten werken; bij mij staat al mijn muziek ook niet in de map 'Mijn Muziek', maar ergens heel anders.
Check mijn band Glorybox
  woensdag 22 november 2006 @ 19:53:25 #166
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_43793777
Hoi.

Wie wil mij in een paar zinnen even op weg helpen met de I-pod?
Ik wil de I-pod van mijn man in gebruik gaan nemen (hij is overleden, sorry dat ik het zo cru zeg maar ik wil liever geen reacties als "ga het je man vragen" of zo).

Alles is al geïnstalleerd enzo op de pc, alleen moet ik nog uitvinden hoe het werkt. Want dat het niet hetzelfde is als een mp-3 speler is mij duidelijk.

Mijn vragen:
- hoe sluit je 'm op de pc aan? Wat ik heb gevonden is een laadstekker, en een kabeltje tussen laadstekker en I-pod. Moet er nog een kabeltje zijn?
- er is iets met i-tunes, moet je gewone mp3 overzetten in i-tunes of zoiets? Klok/klepel, mij niet helemaal duidelijk.
- zelfde vraag misschien: wat moet ik doen met een cd die ik op de I-pod wil zetten?
- hoe zit het met koptelefoons? Een gewone koptelefoon kun je er niet op aansluiten heb ik al gezien, moet ik nu van die speciale I-pod oordopjes gaan gebruiken? Zie ik niet meteen zitten, want de meeste oordopjes vallen zo uit mijn oren; ik heb liever een koptelefoon met zo'n band over je hoofd. Kan dat?

Iedereen die me even op weg wil helpen, alvast bedankt!

[ Bericht 0% gewijzigd door Icaä op 22-11-2006 20:00:51 ]
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
  woensdag 22 november 2006 @ 20:06:55 #167
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_43794470
1. Welke iPod heb je? (Hoe oud is 'ie?)

En vijfde generatie:

Of is het een iPod mini of nano? (Kleurtje?)

Heeft die laadstekker-kabel een standaard USB aansluiting? (Kun je hem ergens in je computer drukken?) Zo ja, dan kun je je iPod gewoon aansluiten en is het gaan met die banaan. . Zo nee, dan is het hoogstwaarschijnlijk een FireWirekabel. Mocht je computer een FireWireaansluiting hebben kun je 'm daar natuurlijk ook gewoon indrukken, maar anders is het een kwestie van een USBkabel voor je iPod halen óf een FireWirekaartje in je computer te bouwen. (Het laatste is waarschijnlijk goedkoper, kost maar een paar knaken, maar is wel 'lastiger' als je verder niets van computers afweet. ).

(Dit geld overigens niet voor derde generatie iPods, die zijn namelijk niet op te laden via USB, dus daar heb je wel een FireWirekaart voor nodig.)

2. Je dient je mp3tjes in iTunes te laden, en vanuit iTunes zet je ze dan op je iPod. (Automatisch of handmatig, is in te stellen.)

3. Een gewone CD druk je in je computer, waarna iTunes vraagt of 'ie 'm importeren mag. Volautomatisch dus, als het goed is zoekt 'ie zelfs de namen van de nummers en de albumcover er bij.

4. Je kunt alles met een mini-jack (Zo'n kleine audiostekker.) gewoon in je iPod kwijt hoor. .
Ik ga naar huis.
pi_43794947
tvp
  woensdag 22 november 2006 @ 20:25:38 #169
109497 Icaä
pi_43795333
Generatie 4, 20 GB.

Vraag 4 was een nogal domme vraag van mij, sorry daarvoor (naast het icoontje koptelefoon zit een langwerpig aansluitding, waardoor ik dacht dat er alleen I-pod koptelefoons op aangesloten konden worden).

Op het gevaar af weer een domme vraag te stellen: dit is geen USB aansluiting. Mijn man heeft er niks anders bij gehad (denk ik...), dus ik neem aan dat ik het hiermee ergens op de pc moet aansluiten. Waar moet ik dat zoeken, normaal gesproken? Ik ken alleen maar USB

Bedankt voor je reactie trouwens!
  woensdag 22 november 2006 @ 20:36:12 #170
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_43795832
Dat is nou FireWire. . Als er echt geen USBkabeltje bij gezeten heeft kun je bij Apple een USBkabel bestellen, maar ik denk dat de gemiddelde Dixons, Applewinkel of waar ze ook maar iPods verkopen je ook wel verder kan helpen. Als je handig bent kun je dus ook wel een FireWirekaartje inbouwen, maar ik denk dat een kabeltje de kortste klap is. .
Ik ga naar huis.
  woensdag 22 november 2006 @ 20:45:30 #171
109497 Icaä
pi_43796302
Firewire-aansluiting gevonden, achterop de pc, ook handig (USB/kaartlezers zitten allemaal aan de voorkant).
Bedankt, ik ga verder rommelen. Gaat nu hoop ik wel lukken.

-edit- het is gelukt!

[ Bericht 7% gewijzigd door Icaä op 22-11-2006 20:57:51 ]
  woensdag 22 november 2006 @ 20:58:01 #172
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_43797029
Top, succes. .

-edit-

Feestje! .
Ik ga naar huis.
  donderdag 23 november 2006 @ 10:55:05 #173
4180 Hare
Come fly with me!
pi_43813695
Nou Itunes doet het weer hoor, maar als ik de locatie vervolgens weer wijzig loopt ie weer te kutten. Schijtding.

Daarnaast vind ik Itunes echt het programma dat totaal niet aan mijn wensen voldoet en zelf zeer bepalend is in wat het wilt. Ik kan niet simpel even een nummer toevoegen, ik kan de tags niet wijzigen in itunes, hij fucked up de bestandnamen van alle nummers die ik netjes, op mijn manier, in een map heb staan. Ik kots echt zwaar op dit programma, er is alleen geen enkel ander programma dat werkt om muziek op mijn ipod te zetten.

Echt, qua hardware is apple top, qua software is het het meest verneukende programma dat ik ooit heb gekend.
pi_43813718
Weet iemand welke versie die Ipods zijn die nu bij de Media Markt de komende 3dagen in de aanbieding zijn. Zijn het de allernieuwste of zijn het de oude versie. Wilde namelijk wel een ipod nano 4gb als cadeau weggeven. Alvast bedankt
  donderdag 23 november 2006 @ 11:12:11 #175
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_43814103
Als de nano's een kleurtje hebben zijn ze van de nieuwste generatie.
Ik ga naar huis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')