[/quote]quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Halve finale
1. Nederland staat met 2-0 achter in de Daviscup. Mark Koevermans, op dat moment laag in de ranking, komt met 2 sets achter in de laatste partij tegen Sergi Bruguera(de gravelkoning van de ATP-tour op dat moment) maar wint alsnog op Spaans gravel met 3-2(Na machtpoints tegen te hebben gehad in de derde set).
vs.
Goran Ivanisevic, afgezakt tot buiten de top 100, die met een lijf dat eigenlijk niet meer kan met een wildcard mag meedoen aan wimbledon, en het opeens nog wint ook
2. Michael Jordan
vs.
De wederopstanding van Lance Armstrong
Ja, zeg maar gerust * DE * twee tennismomenten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:58 schreef Bruce117 het volgende:
Hmmm, de 2 tennismomenten tegenover elkaar.
Het is toch de nationaliteit die het in het voordeel van de Koef beslist voor mij, want inderdaad ook Goran is een prachtig sportmoment. Ze zouden de Koef nog eens uit moeten zenden, een documentaire ofzo. Een lange reportage over de beleving van die gasten op die dagen, met tenminste een half uur rally's uit die laatste twee partijen erin. Gewoon omdat veel stemmers hier 13,5 jaar geleden nog niet zo bewust naar een tenniswedstrijd zullen hebben gekeken en omdat ik het nog een keer wil zien.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:46 schreef Elikian het volgende:
[..]
Ja, zeg maar gerust * DE * twee tennismomenten.
Daar heb ik al eens een correctie over getypt in de eerdere delen. Haarhuis heeft in de vierde partij tegen Costa machtpoints tegen gehad. Koevermans had er geen tegen. Nederland stond ook geen 2-0 achter, maar 2-1. In sets stonden Haarhuis en Koevermans met 2-0 achter in de vierde en vijfde partij.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik snap alleen niet hoe Koevermans matchpoints tegen kon hebben aangezien hij (voor zover ik iets terugvond) met 6-4 won in de derde set.
Uitslagen van de wedstrijden van deze ontmoetingquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:06 schreef XL het volgende:
[..]
Daar heb ik al eens een correctie over getypt in de eerdere delen. Haarhuis heeft in de vierde partij tegen Costa machtpoints tegen gehad. Koevermans had er geen tegen. Nederland stond ook geen 2-0 achter, maar 2-1. In sets stonden Haarhuis en Koevermans met 2-0 achter in de vierde en vijfde partij.
Het verhaal van Jordan is lekkerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:21 schreef Zwansen het volgende:
Halve finale
1. Nederland staat met 2-0 achter in de Daviscup. Mark Koevermans, op dat moment laag in de ranking, komt met 2 sets achter in de laatste partij tegen Sergi Bruguera(de gravelkoning van de ATP-tour op dat moment) maar wint alsnog op Spaans gravel met 3-2(Na machtpoints tegen te hebben gehad in de derde set).
vs.
Goran Ivanisevic, afgezakt tot buiten de top 100, die met een lijf dat eigenlijk niet meer kan met een wildcard mag meedoen aan wimbledon, en het opeens nog wint ook
2. Michael Jordan
vs.
Belachelijk dat het DavisCup gedoe er nog inzit. Het hele verhaal klopt van geen kanten en daardoor is het absoluut oneerlijk tegenover de andere comebacks.
tegen het foutieve daviscup verhaal was het voorbij geweest voor Michael hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat heeft niet eens een verhaal nodig om tot de halve finale te raken.
Tegen het echte Daviscup verhaal had zelfs de comeback van Emmen tegen Veendam in 1994 nog kansen gehad.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:31 schreef XL het volgende:
[..]
tegen het foutieve daviscup verhaal was het voorbij geweest voor Michael hoor![]()
Een reportage van een uur op tv over die daviscup-ontmoeting voor iedereen die hier gepost heeft en we hadden het toernooi niet eens hoeven houden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tegen het echte Daviscup verhaal had zelfs de comeback van Emmen tegen Veendam in 1994 nog kansen gehad.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:49 schreef Bruce117 het volgende:XL
Er alles aan doet om de davis-cup jongetjes in een goed daglicht te krijgen.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:56 schreef XL het volgende:
[..]
![]()
]Ik heb ze toch in de halve finale gekregen. Voorbij een mega erelijst van van Moorsel, voorbij 2 bizar spraakmakende champions league finales en uit een sterke poule met ondermeer vanderlei de lima, Perreiro Sio en Tiger Woords. Niet niks voor een tenniswedstrijd die veel stemmers misschien niet eens gezien hebben.
maar desondanks toch volkomen terecht. Ik heb ergens gedurende dit toernooi eens naar foto's van de Koef gezocht tijdens die ontmoeting en dat was direct alweer kippenvel. Ik kan het me nog echt goed herinneren en ik was ook pas 12 toen, dus dat zegt voor mij genoeg.
We praten hier over een B-tennis toernooi waar vaak de echte toppers niet eens aan meedoen, en dan ook nog de 1e ronde!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:35 schreef XL het volgende:
[..]
Een reportage van een uur op tv over die daviscup-ontmoeting voor iedereen die hier gepost heeft en we hadden het toernooi niet eens hoeven houden.
Jordan haalt de finale vast wel. Daar stem ik de volgende keer dan maar op.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:24 schreef Remzz het volgende:
Nog maar vier comeback's over, weer de taak om jou favouriet bold te maken. Je kunt stemmen tot volgende week donderdag.
Succes!
Halve finale
vs.
Goran Ivanisevic, afgezakt tot buiten de top 100, die met een lijf dat eigenlijk niet meer kan met een wildcard mag meedoen aan wimbledon, en het opeens nog wint ook.
2. Michael Jordan
vs.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:24 schreef Remzz het volgende:
Nog maar vier comeback's over, weer de taak om jou favouriet bold te maken. Je kunt stemmen tot volgende week donderdag.
Succes!
Halve finale
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:13 schreef sportfreak het volgende:
vs.
2. Michael Jordan
vs.
* Brahimov doet een tussentelling en zegt 'Hmm'.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Jordan haalt de finale vast wel. Daar stem ik de volgende keer dan maar op.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:24 schreef Remzz het volgende:
Succes!
Halve finale
vs.
2. Michael Jordan
vs.
Ontopic.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:10 schreef Mark het volgende:
Zeg Zwansen, hoe smaakte de hoed?
Hoeden opeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |