Weizz +1quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:59 schreef Weizz het volgende:
Jerry Walker, maar Sammy is natuurlijk Mr. Bojangles!
Geweldigquote:
Ik heb 'm van Sammy nooit gehoord moet ik je eerlijk bekennen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:03 schreef Weizz het volgende:
Sammy davis jr. beste versie, en hij is ook die verloederde grote artiest geweest, later in zijn leven.
Vraag uit het vorige topic.quote:
Had het ook net door jaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vraag uit het vorige topic.
Normaal gesproken ben ík degene die die denkfout maakt
Mag toch wel?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mijn Paint-kunsten, wat doe je?!
Nee, die was het niet...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:06 schreef Nembrionic het volgende:
Janus Ween?
Ik heb geen flauw idee
Dat is Clint Eastwood maar dat lijkt me nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:07 schreef Weizz het volgende:
[..]
Nee, die was het niet...
Het was die kerel met een iets wijkende haarlijn
Speelt mee, maar leidde het zooitje niet... Bovendien heeft had ie geen wijkende haarlijnquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:07 schreef Asmodian het volgende:
Steve McQueen
Heej, TSE! Leuke avatar!quote:
Het is jaaaaren terug sinds ik die film heb gezien... Ik herinner me echt niemand meer die in die film zat behalve McQueen. Even brainstormenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:08 schreef Weizz het volgende:
[..]
Speelt mee, maar leidde het zooitje niet... Bovendien heeft had ie geen wijkende haarlijn
Tenzij je niet gek op westerns bent.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:12 schreef Weizz het volgende:
oude classic... zou eigenlijk bij iedereen in de kast moeten staan... Charles Bronson, Steve Mcqueen, James Coburn, ... ....... en vele anderen
Hoe moeten we voortaan tellen?quote:
Whahahaa!!!1!!11Ei!1Nzz!!1!!!1!!!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe moeten we voortaan tellen?
Dan is het Yul Brennerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:18 schreef Weizz het volgende:
nee, hij heeft ook in the ten commandments gespeeld, als tegenhanger van Charlton Heston
Ja hij was héééééél slecht he?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Whahahaa!!!1!!11Ei!1Nzz!!1!!!1!!!!!111
Best wel jaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja hij was héééééél slecht he?
Ik zat er zelfs over te twijfelen of ik wel op "invoeren" ging drukken
De moeheid slaat een beetje toe enz en dan wordt ik melig.
Ik ga dan ook zeer binnenkort mijn boek (House of Leaves) en mijn bedje opzoeken
Yay!quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:25 schreef Asmodian het volgende:
Meanwhile, er werd net een vraag over honkbal gesteld. Een vervolgvraag daarop:
Hoe heten de 1e, 2e en 3e honkman in een bekende Abbot & Costello sketch uit de jaren 30?
Als je de sketch kent, is het heel simpelquote:
Ik reken het goed. De eerste honkman heet 'Who'quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:28 schreef Nembrionic het volgende:
Woo?
Whoquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:29 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik reken het goed. De eerste honkman heet 'Who'
Bij de rest moet je ook zo denken...
What staat op 2nd basequote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Who
Where
What
??
Zoiets?
Who ken ik trouwens alleen vanuit Rainman..
Nee...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:31 schreef Nembrionic het volgende:
How?
Da's de Left Fieldquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:31 schreef MaJo het volgende:
Why?
Mailuh!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:33 schreef Asmodian het volgende:
Ik zal de rest van de namen niet prijsgeven, maar zal met veel plezier de sketch op mp3 mailen naar wie 'm hebben wil
De sketch heet inderdaad "Who's on First"quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:33 schreef Weizz het volgende:
shortstop heet vast ook shortstop... en er zit vast een what tussen...
Is zon sketch waar 'who's on first, what's on second' dacht ik
*besteld sketch*quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:33 schreef Asmodian het volgende:
Ik zal de rest van de namen niet prijsgeven, maar zal met veel plezier de sketch op mp3 mailen naar wie 'm hebben wil
Ik heb em wel eens gelezen, op de national baseball legends site, dacht ik... Ik weet iig wel dat zij de eerste niet-baseball spelers waren die die eer hadden, of een baseball prijs gewonnen hadden...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:34 schreef Asmodian het volgende:
[..]
De sketch heet inderdaad "Who's on First"
En de Shortstop heet "I Don't Give a Damn"
De Baseball Hall of Famequote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:35 schreef Weizz het volgende:
[..]
Ik heb em wel eens gelezen, op de national baseball legends site, dacht ik... Ik weet iig wel dat zij de eerste niet-baseball spelers waren die die eer hadden, of een baseball prijs gewonnen hadden...
en op mp3 wil ik em ook wel graag hebben!!!
Het is Van Oudenallen maar ik reken het goedquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Gonny Oudenallen - Hans Hoogervorst
Zeldzaam dom, echt briljantquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:38 schreef Asmodian het volgende:
Wat een prachtig moment was dat
trouwens: ik heb jullie gemaild, MaJo en Nem
Dank uquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:38 schreef Asmodian het volgende:
Wat een prachtig moment was dat
trouwens: ik heb jullie gemaild, MaJo en Nem
Het is zo lame, maar ik moet er altijd om lachenquote:
Inderdaad. Ik lig in een scheurquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:41 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Het is zo lame, maar ik moet er altijd om lachen![]()
Lijkt me niet aangezien ze het over een makkelijke vraag heeft. BB en DGK kijkt niemand en zou dus moeilijk zijnquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:44 schreef Nembrionic het volgende:
laat me raden: BB of DGK?
Ik kijk beiden niet
We zitten hier op Fok! waar de kijkdichtheid ongeveer de 100% benadertquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lijkt me niet aangezien ze het over een makkelijke vraag heeft. BB en DGK kijkt niemand en zou dus moeilijk zijn
Das waarquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We zitten hier op Fok! waar de kijkdichtheid ongeveer de 100% benadert
En dat is maar goed ookquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Das waarMaar niet in AKQ, tot nu toe is hier volgens mij nog nooit een BB vraag goed geraden
Deze is het dus niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
Agnes Kant
Die ja. BOLKESTEIJN + 2quote:
Ah okquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:49 schreef Asmodian het volgende:
Lijsttrekster van de Partij voor de Dieren...![]()
En tot een maand geleden directeur van Wakker Dier...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:49 schreef Asmodian het volgende:
Lijsttrekster van de Partij voor de Dieren...![]()
Wel 2 punten geven.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Die ja. BOLKESTEIJN + 1
En een nachtzoen voor iedereen!![]()
Iedere keer als ik die naam hoor moet ik denken aan een suske en wiske stripquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Lijsttrekker Partij van de Dieren.
Ik heb nergens last vanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:55 schreef MaJo het volgende:
En dan ga ik er echt vandoor, ik word een beetje kriegel van de pagina 3 keer refreshen totdat je eindelijk iets ziet staan
Goed,quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:59 schreef Asmodian het volgende:
Kevlar
Slaap lekker en tot gauw!quote:
Yay!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 03:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Goed,
Asmodian +2
Had ik nu toch maar naar de brandwerende aramidevezel gevraagd, deze wist je wel heel snel.
Helemaal juist!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 03:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Smallville?
Had goed gekund! Maar die staat op NBCquote:Op donderdag 26 oktober 2006 03:05 schreef erkel het volgende:
Amerikaanse "The Office"?
Jeejquote:Op donderdag 26 oktober 2006 03:05 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Helemaal juist!
Andere series zijn bijvoorbeeld Supernatural, Gilmore Girls en mijn geliefdeVeronica Mars
Yuri +2
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 03:08 schreef erkel het volgende:
In opdracht van Hitler toch? Door Porsche?
Omdat je het zo lief vraagdquote:Op donderdag 26 oktober 2006 03:11 schreef erkel het volgende:
Damn straight !owjah, mag ik er nog een puntje bij ?
Ik lees de metro niet dus zou het niet wetenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 03:17 schreef erkel het volgende:
Welke columnist(e) nam, nadat deze ruimte een jaar lang leeg gehouden was, de column over van Theo van Gogh in de Metro?
Slaapsequote:Op donderdag 26 oktober 2006 03:27 schreef erkel het volgende:
Zijn verder geen mensen meer gelooft ik, dan ga ik maar pitten. Tentamen morgen om 18:30Ik kijk morgenvroeg nog ff of iemand het goed heeft en daarna studeren geblazen (puntjes op de i
)
Welterusten![]()
Bedoel je Ebru Omar?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 03:17 schreef erkel het volgende:
Welke columnist(e) nam, nadat deze ruimte een jaar lang leeg gehouden was, de column over van Theo van Gogh in de Metro?
Oh, die user ken ik niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:24 schreef WooZ het volgende:
afshin ellian?
Eerst nog 1quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:23 schreef RoofingBurner het volgende:
Tjah, en wie onderneemt nou het eerst actie?![]()
Joah die bedoelde ikquote:
Vrij voorkomend geval in dit spelletjequote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:44 schreef Neleos het volgende:
Ah. Punt van de tong gevalletje.
Neequote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:50 schreef RoofingBurner het volgende:
'the Schmo'?
Ook niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:44 schreef Neleos het volgende:
Ah. Punt van de tong gevalletje.
Ik zou het meer inschatten op Tsjechisch, maar iets oostblokkerigs jaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:50 schreef Neleos het volgende:
Iets Joegoslavisch of Russisch?
Ja, weet ik, maar ik kan er maar niet opkomen. Misschien moet ik nog meer koffie drinken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zou het meer inschatten op Tsjechisch, maar iets oostblokkerigs ja
Enne, ik bedoelde dat ie niet Moe Ahpuntvandetonggevalletje heet
Of een tijdje op je handen gaan staan, dan zakt het bloed naar je hersenen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:58 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar ik kan er maar niet opkomen. Misschien moet ik nog meer koffie drinken.
Flikker toch op man. Wat mij betreft ben je nu je punten definitief kwijt. De bijnaam van een Feijenoord spits is wat anders dan de bijnamen van obscure tweederangsclubjes. Je bent een prutser.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:17 schreef Jayhawk het volgende:
Lierse SK
Doe maar wat je niet laten kunt. Gisteren toen jij er niet was was het gezellig, nu verpest je de sfeer alweer. Het is een spelletje, het gaat me niet om de punten of wie nu meer weet dan de andere. Get a life!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Flikker toch op man. Wat mij betreft ben je nu je punten definitief kwijt.
Doe maar een niet-Googlebare vraag, ik heb het gevoel dat er iemand ongelofelijk aan het zieken is.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:21 schreef Etcetera het volgende:
ik ken ze ook niet toe, ik vertik het.
ik wil er wel een nieuwe vraag ingooien trouwens
Jayhawk, ik negeer alles wat je zegt gewoon. veel makkelijker
Gisteren toen jij er niet was was het gezellig, nu verpest je de sfeer alweer. Get a life!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:22 schreef Jayhawk het volgende:
Doe maar wat je niet laten kunt. Gisteren toen jij er niet was was het gezellig, nu verpest je de sfeer alweer. Het is een spelletje, het gaat me niet om de punten of wie nu meer weet dan de andere. Get a life!
Of een plaatje.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:23 schreef Etcetera het volgende:
ik zal m'n best doen TSEmaar dan moet ik ff een boek van boven plukken
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:27 schreef Etcetera het volgende:
^^ Waar is dit en wat is er zo bijzonder aan?
mocht Jayhawk het willen proberen, dan wil ik van hem nog een antwoord: hoe haal je hier in?
dat is in elk geval goed, maar dat zoek ik nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:33 schreef WooZ het volgende:
bijzonder, de trein gaat niet dmv eigen kracht omhoog, maar wordt mbv een kabel omhoog getrokken?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
het de langste en stijlste trap is?
ik weet hetquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:42 schreef Nembrionic het volgende:
Dat komt omdat die spoorlijn zo onwijs in beeld ligt Etc
-edit- mag ik overigens TWEE punten?
Je krijgt waarschijnlijk een puntje aftrek voor de spelvoud.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:42 schreef Nembrionic het volgende:
Dat komt omdat die spoorlijn zo onwijs in beeld ligt Etc
-edit- mag ik overigens TWEE punten?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
het de langste en stijlste trap is?
Dat was als steek onderwater richting Etcquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:44 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Je krijgt waarschijnlijk een puntje aftrek voor de spelvoud.
[..]
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was als steek onderwater richting Etc
ik had het niet eens doorquote:
Dat zijn alletwee geen fok-users.quote:
ik zit pas 6 jaar op fok, dus dat valt best meequote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:58 schreef Nembrionic het volgende:
eh..dat wordt lastig denk ik
Ik maak wel even een nieuwe vraag. Blijkbaar zitten hier alleen maar groentjes vandaag
WooZquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:58 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik zit pas 6 jaar op fok, dus dat valt best mee![]()
Szyslak, ik reken em goed (en moet naar werk, snif snif)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Moe heet (fonetisch) Sjislak.
Nee; ik stel geen vraag; ben druk.
Volgens mij bestaat 'ie zelfs niet eens meer. En hij is heel vaak gebanned vanwege zijn standaard reactie.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:59 schreef Etcetera het volgende:
ik ken best veel fokusers, maar Youssouf zegt me niks
zal wel in andere subfora zitten
Stiekem is dat best grappigquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat 'ie zelfs niet eens meer. En hij is heel vaak gebanned vanwege zijn standaard reactie.
Vuurwerkramp in Enschede?
"Rare jongens die Enschede-ers"
Konijn favoriet met de kerst
"Rare jongens die konijnen"
En dat ging zo lang door.
Huh wat? Oktober EN Augustus?quote:
Ik bedoel Augustus sinds Keizer Augustus.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Huh wat? Oktober EN Augustus?
Oktober gewoon dus
Neleos +2
Erg he?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:07 schreef Etcetera het volgende:
ik heb ff gekeken, Youssouf staat niet eens in het Fok alfabet
Hmm, maar niemand schijnt het te weten, dus als jij het weet: Zeg het maar.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:15 schreef cafca het volgende:
Is vorige week nog gevraagd, maar dan andersom
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:15 schreef cafca het volgende:
Is vorige week nog gevraagd, maar dan andersom
ja, jou moet ik even hebben!quote:
ja, dit is m'n derdequote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:01 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
WooZ
Hmz, kloon aangemaakt?
Dat is ook de man van Monica Bellucci. Dus dat heeft ie goed gedaan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:37 schreef erkel het volgende:
Dat is een franse acteur die linkse geloof ik, maar verder kom ik niet
En anders...?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:20 schreef laffer het volgende:
ja, jou moet ik even hebben!
ik krijg heel veel klachten dat jij google gebruikt en daarmee AKQ verkloot, ik heb je al eens eerder gewaarschuwd dit niet meer te doen.
zou ook jij je aan de spelregels willen houden a.u.b.
Bovendien speelde hij in La Haine, een geweldige film. Je gaat de rellen in de Franse voorsteden heel anders bekijken na deze film.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:46 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat is ook de man van Monica Bellucci. Dus dat heeft ie goed gedaan.
Warm...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:22 schreef Etcetera het volgende:
oh dat verhaal ken ik.... een beetje
het had te maken met een quizen je kon in elk geval een ham winnen, maar ik weet het verder niet meer
waarom onthou ik dat soort dingen nooit?
![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:31 schreef Soempie het volgende:
HOi
Nem wat hoor ik, kom je naar Groningen??![]()
Danneh, ga ik gelijk MSN aanzetten natuurlijkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]de 29e van november
Ik heb je overigens ook toegevoegd op MSN
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:31 schreef Soempie het volgende:
HOi
Nem wat hoor ik, kom je naar Groningen??![]()
hoiquote:
ja, dat weet ikquote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:52 schreef Lienekien het volgende:
Playboy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |