Komt omdat het een verschrikkelijk irritante telefoon is in het gebruikquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:35 schreef PrinceLu het volgende:
Ik heb de LG chocolate, en ik doe er niks anders mee dan bellen en soms een SMSje.. Heb de rest van de functies nog nooit gebruikt.![]()
Afgelopen zomer geslaagd voor mijn VWO-examenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:32 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Jij praat waarschijnlijk over jaren geleden dat jij op school zat. Nu ben je de man op school met de nieuwste gsm.
En een auto is om mee te rijden van A naar B wat moet je nou met die dikke mercedes S klasse...domme mensen..fiat panda rijdt ook voor en achteruitquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:25 schreef VeX- het volgende:
[..]
Eens. Een telefoon is om mee te bellen. Maar tegenwoordig moet het grut zich natuurlijjk onderscheiden.
Een TV is ook alleen om TV te kijken, wat moet je nou met die DVD-spelers, digitale HD-kanalen en spelcomputersquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:37 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
En een auto is om mee te rijden van A naar B wat moet je nou met die dikke mercedes S klasse...domme mensen..fiat panda rijdt ook voor en achteruit![]()
![]()
Inderdaad..logica tochquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een TV is ook alleen om TV te kijken, wat moet je nou met die DVD-spelers, digitale HD-kanalen en spelcomputers. Zwart-wit TV's uit 1970 voldoen ook prima.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:42 schreef JohanTop het volgende:
Gebruik die 80286 toch man? Kan je ook mee tekstverwerken en op gamen. heb je heus geen Core2duo voor nodig
Inderdaad, lekker practisch!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:39 schreef JohanTop het volgende:
Hmm kep een k800i, kon hem gratis krijgen bij mn abo, dus waarom niet. Nu hoef ik ook geen digi cam te kopen, en ik kan altijd duidelijke foto's maken. Daarnaast heeft ie mijn mp3-spelert vervangen. Ik kan dr ook mee radio luisteren. Wat wil je nog meer?
Ik ook...hij heeft zelfs polyfone beltonen;-)quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:16 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb een nokia 3510i die alleen maar kan bellen/sms'n en een wekker heeft
Die van mij houdt het iets van 8dagen vol.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:45 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker practisch!
en mensen die zeiken over de zogenaamde "korte batterij-duur" omdat al die snufjes veel stroom gebruiken, ook de batterijen zijn aangepast hoor ;[
Die had ik ook, die is toen in de bus uit m'n zak gegleden --> kwijtquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:35 schreef PrinceLu het volgende:
Ik heb de LG chocolate, en ik doe er niks anders mee dan bellen en soms een SMSje.. Heb de rest van de functies nog nooit gebruikt.![]()
Schaf maar eens een Samsung aan en maak maar eens een paar foto's.. kost je meteen de helft van je accu.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:45 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker practisch!
en mensen die zeiken over de zogenaamde "korte batterij-duur" omdat al die snufjes veel stroom gebruiken, ook de batterijen zijn aangepast hoor ;[
Samsung != Sony-Ericssonquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:50 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Schaf maar eens een Samsung aan en maak maar eens een paar foto's.. kost je meteen de helft van je accu.
hier herken ik mezelf inquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:23 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Mijn telefoon gebruik ik alleen voor bellen en smsen, ik heb er dus ook geen funky features op zitten. Ik erger me dood aan die mensen die tv kijken op hun telefoon, er een 4 mp camera op hebben zitten, en ook nog een geheim vakje voor hun kauwgompjes. Koop een camera, een tv of een mp3 speler, maar prop het niet allemaal in een telefoon van 5 cm³.
TS heeft gewoon alleen maar klagende sloebers om naar te luisterenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:54 schreef MaGNeT het volgende:
Het klaagbaak effect is enigzins verloren gegaan.
Van? Waarvoor?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:46 schreef Casparovvv het volgende:
Berkel is ok, morgen mooie plaatjes schieten
Kan jouw brommert bellen en muziek spelen enzo?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:23 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb geen telefoon dus kan er ook geen grappers over maken !
Geen sprake van !quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Kan jouw brommert bellen en muziek spelen enzo?
Anders is het wel een pauperfox
ik heb ook en w800i, en ik moet zeggen dat de camera toch wel erg tegen valt. niet tijdens de perfecte zonnige omstandigheden natuurlijk, maar als het schemerig is, of met kunstlicht kun je geen foto's meer maken. laat staan in het donker...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Mag je vinden, maar zeur dan niet als anderen het wel gebruiken.
Ik heb de Sony Ericsson w800i, de camera is inderdaad niet van geweldige kwaliteit maar goed genoeg voor mij om af en toe eens iets leuks vast te leggen op vakantie of waar dan ook. De MP3-speler heeft in mijn geval 512 MB geheugen, ruim genoeg voor een paar cd's, en de kwaliteit is goed genoeg om lekker in de trein muziek te luisteren. Ik heb er bewust voor gekozen een telefoon met deze functies te nemen, en ik ben er tevreden mee
Kortom: dat je het daar zelf niet mee eens bent is okay maar vertel anderen niet wat ze met hun telefoon moeten doen
-edit-
Dit is overigens niet specifiek aan casparovv gericht, maar aan alle huilies
Ik heb geen bling bling telefoon.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:05 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
TS heeft gewoon alleen maar klagende sloebers om naar te luisteren
Met zijn bling bling telefoon waarmee hij de bomb is op het scooterhoerenplein.
das bij de neiwue telefoons ook het eerste wat ik me zou afvragen...:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:41 schreef Jonathon het volgende:
Of de bekende opmerking "Kan je er ook mee bellen?"![]()
Oude leede. Weilandjes, landschapjes.quote:
Je bent gewoon een seniele bejaarde.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:28 schreef mschol het volgende:
[..]
das bij de neiwue telefoons ook het eerste wat ik me zou afvragen...:
kan ik er normaal mee bellen.
ik hoef namelijk geen web2.0 ondersteuning op me telefoon
of Java 10.1.2.3.6 ik wil gewoon kunnen bellen...
echter zie ik wel dat de meeste telefoons eigenlijk geen telefoons meer genoemd mogen worden (ze bieden ergens een belfunctie aan, maar waar is maar de vraag)
ik heb ook nooit beweerd dattie er niet is...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je bent gewoon een seniele bejaarde.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze apparaten lijken me overduidelijk geschikt om mee te bellen. Toegegeven, Nokia haalt wel eens rare capriolen uit waarbij de belfunctie behoorlijk verstopt zit, maar omdat jij te blind bent om hem te vinden wil niet zeggen dat 'ie er niet is.
Hij moet gewoon z'n toetsenblokkering aanzetten. En dat kan je echt nooit ¤1000 kosten. Stel dat 1MB ¤20 is (wat al prijzig is), dan moet de telefoon ongemerkt 50MB hebben gedownloadquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ook nooit beweerd dattie er niet is...
en eff off topic:
nokia's zijn kut, hebben een vriend van me eff 1000 in de maand gekostomdat dat ding in zijn broekzak begon te bellen..
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij moet gewoon z'n toetsenblokkering aanzetten. En dat kan je echt nooit ¤1000 kosten. Stel dat 1MB ¤20 is (wat al prijzig is), dan moet de telefoon ongemerkt 50MB hebben gedownload. Kan nooit.
Ow, het ging over bellen. Raakte in de war door die post over ongemerkt internettenquote:
die zettie aan echter springt die er nogal simpel vanafquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij moet gewoon z'n toetsenblokkering aanzetten. En dat kan je echt nooit ¤1000 kosten. Stel dat 1MB ¤20 is (wat al prijzig is), dan moet de telefoon ongemerkt 50MB hebben gedownload. Kan nooit.
Preciesquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:08 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Het toppunt is wel dat je als jongere perse het nieuwste model moet hebben omdat je er anders niet meer bij hoort omdat je dan niet stoer bent... Kom op man, het is maar een telefoon
![]()
Die hebben mijn ouders ook nog.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:13 schreef beelz het volgende:
Mijn telefoon kan bellen, sms-en en bierflesjes openen.
Swing200 is helemaal de bom
*Meldt zich als 18-jarige die al dik 3 jaar een koelkast van een Nokia 3510i heeftquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:08 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Het toppunt is wel dat je als jongere perse het nieuwste model moet hebben omdat je er anders niet meer bij hoort omdat je dan niet stoer bent... Kom op man, het is maar een telefoon
![]()
En een agenda, en spelletjes, en calculator, timer, en, zo zei de verkoper, e-mail!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:16 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb een nokia 3510i die alleen maar kan bellen/sms'n en een wekker heeft
22 jarige meld:quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:05 schreef DFDuo het volgende:
[..]
*Meldt zich als 18-jarige die al dik 3 jaar een koelkast van een Nokia 3510i heeft(Ja, zoek maar op, op de Nokia site doen ze natuurlijk alsof het een hypermodern toestel is, maar dat is het absoluut niet ondanks z'n kleurenscherm, maar wel stevig!)
En ik beken stiekem, dat zelfs mijn ouders beginnen te laten merken dat dat toestel toch echt niet meer kan nu[Dus volgende week komt mijn N70 binnen
![]()
Idem, wanneer ik een telefoon (Smartphone) aanschaf zal ik alle features gewoon gebruiken, niet om mee te patsen ofzo.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:33 schreef SlaadjeBla het volgende:
Een telefoon is voor mij allang geen telefoon meer. Ik heb dan ook een pda-telefoon-geval. Het is gewoon een handig apparaatje dat veel meer kan dan bellen en sms-en alleen, en waar ik graag gebruik van maak om dingen in te beheren omdat ik hem toch altijd bij me heb.
Features die ik regelmatig gebruik:
-memo's
-agenda
-mp3 speler
-af en toe camera voor het boodschappenlijstje op het whiteboard
-urenregistratie voor werk
-adresboek, dus niet alleen telefoonnummers, maar ook verjaardagen en adressen
-rekenmachine
-e-book reader
-navigatiesysteem
-wekker / wereldklok
en natuurlijk bellen en af en toe sms-en. Als je dit allemaal niet nodig hebt kun je met een simpelere telefoon af, maar mij bevalt deze prima.
De mijne kan je dichtklappen (RAZR), dus dat is helemaal handig vind ik zelf, nooit meer die toetsblokkeringquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:08 schreef JohanTop het volgende:
Mijne heeft laatst ongemerkt een half uur geïnternet... sindsdien heb ik altijd toetsblokkering aan...
Ik heb de goedkoopste gedaan die er was.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:05 schreef lief_kellytje het volgende:
Ik ga nu bekennen dat ik mn telefoon heb uitgezocht op uiterlijk en de extra functies: mp3, 2 camera's, hij kan zelfs word en pdf-files aan. Ach dan ben ik maar een patser maar ik heb graag een leuke telefoon die meer kan dan bellen en smsen. Ik moet er een jaar mee leven dus dan moet ie wel leuk zijn.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |