Mijn telefoon gebruik ik alleen voor bellen en smsen, ik heb er dus ook geen funky features op zitten. Ik erger me dood aan die mensen die tv kijken op hun telefoon, er een 4 mp camera op hebben zitten, en ook nog een geheim vakje voor hun kauwgompjes. Koop een camera, een tv of een mp3 speler, maar prop het niet allemaal in een telefoon van 5 cm³.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:19 schreef TC03 het volgende:
Namelijk 'alleen bellen en smsen'. Wat een ergerlijke uitspraak, dikwijls gevolgd door een beschrijving van wat telefoons allemaal wel niet kunnen tegenwoordig, en iets minder vaak nog eens gevolgd door een domme grap als 'kan ik er ook al eten mee opwarmen? hahahaha'.
Sterf.
Waarom niet, eigenlijk?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:23 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Mijn telefoon gebruik ik alleen voor bellen en smsen, ik heb er dus ook geen funky features op zitten. Ik erger me dood aan die mensen die tv kijken op hun telefoon, er een 4 mp camera op hebben zitten, en ook nog een geheim vakje voor hun kauwgompjes. Koop een camera, een tv of een mp3 speler, maar prop het niet allemaal in een telefoon van 5 cm³.
Voel je je ook tof, nu je je afzet tegen de maatschappijquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:23 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Mijn telefoon gebruik ik alleen voor bellen en smsen, ik heb er dus ook geen funky features op zitten. Ik erger me dood aan die mensen die tv kijken op hun telefoon, er een 4 mp camera op hebben zitten, en ook nog een geheim vakje voor hun kauwgompjes. Koop een camera, een tv of een mp3 speler, maar prop het niet allemaal in een telefoon van 5 cm³.
Omdat die features op een telefoon het allemaal nét niet zijn.quote:
Een woord: posticon.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Voel je je ook tof, nu je je afzet tegen de maatschappij![]()
Mag je vinden, maar zeur dan niet als anderen het wel gebruiken.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:29 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Omdat die features op een telefoon het allemaal nét niet zijn.
camera: lage res., alleen digitale zoom, weinig instellingen, volledig automatisch.
mp3: vrij weinig opslagcapaciteit, slechte kwaliteit
tv/video: klein scherm, slecht geluid, slecht toegankelijk etc.
Hardop bellen, filmpjes kijken en muziek luisteren in de buurt van anderen is inderdaad ronduit asociaalquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:33 schreef releaze het volgende:
ik vind het vooral vervelend wanneer mensen al die functies ongevraagd demonstreren, vooral dat bellen en smsen, en dat op de luidspreker zetten. ja hallo zeg, ik praat met jouw, niet met je hele telefoonboek.
hap hapquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Mag je vinden, maar zeur dan niet als anderen het wel gebruiken.
Ik heb de Sony Ericsson w800i, de camera is inderdaad niet van geweldige kwaliteit maar goed genoeg voor mij om af en toe eens iets leuks vast te leggen op vakantie of waar dan ook. De MP3-speler heeft in mijn geval 512 MB geheugen, ruim genoeg voor een paar cd's, en de kwaliteit is goed genoeg om lekker in de trein muziek te luisteren. Ik heb er bewust voor gekozen een telefoon met deze functies te nemen, en ik ben er tevreden mee
Kortom: dat je het daar zelf niet mee eens bent is okay maar vertel anderen niet wat ze met hun telefoon moeten doen
-edit-
Dit is overigens niet specifiek aan casparovv gericht, maar aan alle huilies
Vandaar ook de editquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:38 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
hap haplet op de PI. Ik vind het voor mezelf niet nodig, maar maak me niet druk om anderen die het gebruiken. Sterker nog, ik heb zelf een camera op mijn telefoon, die ik de afgelopen twee jaar echter niet gebruikt heb.
ik vind het vooral irritant van die heftig telefoonverslaafde mensen die in een real life gesprek met een ander voor 90% fixeert zijn op hun telefoon. 'want smsje of telefoontje van een vriendje'. tief dan op zeg, kom dan ook niet op visite.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Hardop bellen, filmpjes kijken en muziek luisteren in de buurt van anderen is inderdaad ronduit asociaal
Van die kneuzen die keihard stoere muziek zitten te luisteren in de trein zodat de halve coup� meegeniet
Er is geen hond die naar PI's kijktquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:38 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
hap haplet op de PI. Ik vind het voor mezelf niet nodig, maar maak me niet druk om anderen die het gebruiken. Sterker nog, ik heb zelf een camera op mijn telefoon, die ik de afgelopen twee jaar echter niet gebruikt heb.
Daarom is het zo leuk ze af en toe te gebruiken. Sandstorm is nu stil.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is geen hond die naar PI's kijkt
Berkel boven!
Vroeger was wappen wippen met een slappequote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:36 schreef woutabest het volgende:
Ik heb een Samsung SGHA 800, kan je ook nog mee wappen
om mee te patsen voor de eigenaar misschien, anderen lopen er noodgedwongen mee rond, maar voornamelijk zitten al die functies op de toestellen zodat er zoveel mogelijk kapot kan gaan en de verkoper goed kan verkopen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:57 schreef MaGNeT het volgende:
Mijn telefoon moet alleen kunnen bellen en soms sms'en. Al die onnodige functies erop zijn alleen maar om te patsen en geheel onbruikbaar.
en om de accuduur aanzienlijk korter te makenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:00 schreef Mirage het volgende:
[..]
om mee te patsen voor de eigenaar misschien, anderen lopen er noodgedwongen mee rond, maar voornamelijk zitten al die functies op de toestellen zodat er zoveel mogelijk kapot kan gaan en de verkoper goed kan verkopen.
En dan heel zielig reageren als er iemand vraagt, of die kenker muziek uit kanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Van die kneuzen die keihard stoere muziek zitten te luisteren in de trein zodat de halve coupé meegeniet
Wat hij zegt, inclusief het model telefoon.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Mag je vinden, maar zeur dan niet als anderen het wel gebruiken.
Ik heb de Sony Ericsson w800i, de camera is inderdaad niet van geweldige kwaliteit maar goed genoeg voor mij om af en toe eens iets leuks vast te leggen op vakantie of waar dan ook. De MP3-speler heeft in mijn geval 512 MB geheugen, ruim genoeg voor een paar cd's, en de kwaliteit is goed genoeg om lekker in de trein muziek te luisteren. Ik heb er bewust voor gekozen een telefoon met deze functies te nemen, en ik ben er tevreden mee
Kortom: dat je het daar zelf niet mee eens bent is okay maar vertel anderen niet wat ze met hun telefoon moeten doen
-edit-
Dit is overigens niet specifiek aan casparovv gericht, maar aan alle huilies
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |