abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:19:42 #1
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_42930527
Namelijk 'alleen bellen en smsen'. Wat een ergerlijke uitspraak, dikwijls gevolgd door een beschrijving van wat telefoons allemaal wel niet kunnen tegenwoordig, en iets minder vaak nog eens gevolgd door een domme grap als 'kan ik er ook al eten mee opwarmen? hahahaha'.

Sterf.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:20:49 #2
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_42930563

Ik herken mezelf
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_42930632
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:19 schreef TC03 het volgende:
Namelijk 'alleen bellen en smsen'. Wat een ergerlijke uitspraak, dikwijls gevolgd door een beschrijving van wat telefoons allemaal wel niet kunnen tegenwoordig, en iets minder vaak nog eens gevolgd door een domme grap als 'kan ik er ook al eten mee opwarmen? hahahaha'.

Sterf.
Mijn telefoon gebruik ik alleen voor bellen en smsen, ik heb er dus ook geen funky features op zitten. Ik erger me dood aan die mensen die tv kijken op hun telefoon, er een 4 mp camera op hebben zitten, en ook nog een geheim vakje voor hun kauwgompjes. Koop een camera, een tv of een mp3 speler, maar prop het niet allemaal in een telefoon van 5 cm³.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_42930657
=geen lege quotes aub=

[ Bericht 95% gewijzigd door Janetje op 25-10-2006 20:22:33 ]
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:24:21 #5
105263 Litso
Interlectueel.
pi_42930661
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:23 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

Mijn telefoon gebruik ik alleen voor bellen en smsen, ik heb er dus ook geen funky features op zitten. Ik erger me dood aan die mensen die tv kijken op hun telefoon, er een 4 mp camera op hebben zitten, en ook nog een geheim vakje voor hun kauwgompjes. Koop een camera, een tv of een mp3 speler, maar prop het niet allemaal in een telefoon van 5 cm³.
Waarom niet, eigenlijk?
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:26:43 #6
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_42930728
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:23 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

Voel je je ook tof, nu je je afzet tegen de maatschappij
pi_42930828
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:24 schreef Litso het volgende:

[..]

Waarom niet, eigenlijk?
Omdat die features op een telefoon het allemaal nét niet zijn.
camera: lage res., alleen digitale zoom, weinig instellingen, volledig automatisch.
mp3: vrij weinig opslagcapaciteit, slechte kwaliteit
tv/video: klein scherm, slecht geluid, slecht toegankelijk etc.
pi_42930861
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:26 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Voel je je ook tof, nu je je afzet tegen de maatschappij
Een woord: posticon.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:32:51 #9
105263 Litso
Interlectueel.
pi_42930895
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:29 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

Omdat die features op een telefoon het allemaal nét niet zijn.
camera: lage res., alleen digitale zoom, weinig instellingen, volledig automatisch.
mp3: vrij weinig opslagcapaciteit, slechte kwaliteit
tv/video: klein scherm, slecht geluid, slecht toegankelijk etc.
Mag je vinden, maar zeur dan niet als anderen het wel gebruiken.
Ik heb de Sony Ericsson w800i, de camera is inderdaad niet van geweldige kwaliteit maar goed genoeg voor mij om af en toe eens iets leuks vast te leggen op vakantie of waar dan ook. De MP3-speler heeft in mijn geval 512 MB geheugen, ruim genoeg voor een paar cd's, en de kwaliteit is goed genoeg om lekker in de trein muziek te luisteren. Ik heb er bewust voor gekozen een telefoon met deze functies te nemen, en ik ben er tevreden mee
Kortom: dat je het daar zelf niet mee eens bent is okay maar vertel anderen niet wat ze met hun telefoon moeten doen

-edit-
Dit is overigens niet specifiek aan casparovv gericht, maar aan alle huilies
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:33:38 #10
81237 releaze
best of both worlds
pi_42930916
ik vind het vooral vervelend wanneer mensen al die functies ongevraagd demonstreren, vooral dat bellen en smsen, en dat op de luidspreker zetten. ja hallo zeg, ik praat met jou, niet met je hele telefoonboek.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:34:35 #11
105263 Litso
Interlectueel.
pi_42930939
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:33 schreef releaze het volgende:
ik vind het vooral vervelend wanneer mensen al die functies ongevraagd demonstreren, vooral dat bellen en smsen, en dat op de luidspreker zetten. ja hallo zeg, ik praat met jouw, niet met je hele telefoonboek.
Hardop bellen, filmpjes kijken en muziek luisteren in de buurt van anderen is inderdaad ronduit asociaal
Van die kneuzen die keihard stoere muziek zitten te luisteren in de trein zodat de halve coupé meegeniet
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:35:22 #12
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_42930963
Ik zou serieus diep respect hebben voor zakenlui die nog met een telefoon liepen van 20 KG (het eerste model, met draagbare accu), omdat ze dat retro vinden.
pi_42930995
Ik heb een Samsung SGHA 800, kan je ook nog mee wappen
pi_42931046
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:32 schreef Litso het volgende:

[..]

Ik heb de Sony Ericsson w800i, de camera is inderdaad niet van geweldige kwaliteit maar goed genoeg voor mij om af en toe eens iets leuks vast te leggen op vakantie of waar dan ook. De MP3-speler heeft in mijn geval 512 MB geheugen, ruim genoeg voor een paar cd's, en de kwaliteit is goed genoeg om lekker in de trein muziek te luisteren. Ik heb er bewust voor gekozen een telefoon met deze functies te nemen, en ik ben er tevreden mee
Kortom: dat je het daar zelf niet mee eens bent is okay maar vertel anderen niet wat ze met hun telefoon moeten doen

-edit-
hap hap let op de PI. Ik vind het voor mezelf niet nodig, maar maak me niet druk om anderen die het gebruiken. Sterker nog, ik heb zelf een camera op mijn telefoon, die ik de afgelopen twee jaar echter niet gebruikt heb.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:38:45 #15
105263 Litso
Interlectueel.
pi_42931063
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:38 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

hap hap let op de PI. Ik vind het voor mezelf niet nodig, maar maak me niet druk om anderen die het gebruiken. Sterker nog, ik heb zelf een camera op mijn telefoon, die ik de afgelopen twee jaar echter niet gebruikt heb.
Vandaar ook de edit
pi_42931116
Kan je met die nieuwste telefoons ook bellen en sms-en dan?
pi_42931135
ga dan niet in een telecomwinkel werken, hersenloos stuk poep
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:40:51 #18
81237 releaze
best of both worlds
pi_42931143
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:34 schreef Litso het volgende:

[..]

Hardop bellen, filmpjes kijken en muziek luisteren in de buurt van anderen is inderdaad ronduit asociaal
Van die kneuzen die keihard stoere muziek zitten te luisteren in de trein zodat de halve coup� meegeniet
ik vind het vooral irritant van die heftig telefoonverslaafde mensen die in een real life gesprek met een ander voor 90% fixeert zijn op hun telefoon. 'want smsje of telefoontje van een vriendje'. tief dan op zeg, kom dan ook niet op visite.

ik heb nu wel trouwens aardig oordoppies op mn mobiel waardoor de geluidsoverlast voor anderen sterk vermindert lijk te zijn. sommige mensen hebben ghettoblasters in hun oren lijkt het wel.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:41:04 #19
152870 spliffy
cogito ergo sum
pi_42931151
Telefoonverkopers die constant laten weten wat de telefoons allemaal kunnen . Laat ze leren verkopen in plaats van alleen maar opties noemen die mensen toch nooit gebruiken.

Sterf
Op woensdag 8 november 2006 19:14 schreef Alicey het volgende:
Stelletje kutmods, zelfs een topic in het goede subforum plaatsen kunnen jullie niet. :r
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:42:24 #20
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42931214
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:38 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

Er is geen hond die naar PI's kijkt

Berkel boven!
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_42931364
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:42 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Er is geen hond die naar PI's kijkt

Berkel boven!
Daarom is het zo leuk ze af en toe te gebruiken. Sandstorm is nu stil.

Berkel is ok, morgen mooie plaatjes schieten
pi_42931495

mijn foontje
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_42931744
wat is een mobieltje
aaaight
pi_42931751
Mijn telefoon moet alleen kunnen bellen en soms sms'en. Al die onnodige functies erop zijn alleen maar om te patsen en geheel onbruikbaar.
pi_42931770
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:36 schreef woutabest het volgende:
Ik heb een Samsung SGHA 800, kan je ook nog mee wappen
Vroeger was wappen wippen met een slappe

ps. een telefoon is om mee te bellen, meer niet
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_42931855
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:57 schreef MaGNeT het volgende:
Mijn telefoon moet alleen kunnen bellen en soms sms'en. Al die onnodige functies erop zijn alleen maar om te patsen en geheel onbruikbaar.
om mee te patsen voor de eigenaar misschien, anderen lopen er noodgedwongen mee rond, maar voornamelijk zitten al die functies op de toestellen zodat er zoveel mogelijk kapot kan gaan en de verkoper goed kan verkopen.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_42931889
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 20:00 schreef Mirage het volgende:

[..]

om mee te patsen voor de eigenaar misschien, anderen lopen er noodgedwongen mee rond, maar voornamelijk zitten al die functies op de toestellen zodat er zoveel mogelijk kapot kan gaan en de verkoper goed kan verkopen.
en om de accuduur aanzienlijk korter te maken
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_42931935
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:34 schreef Litso het volgende:

[..]
Van die kneuzen die keihard stoere muziek zitten te luisteren in de trein zodat de halve coupé meegeniet
En dan heel zielig reageren als er iemand vraagt, of die kenker muziek uit kan
pi_42931955
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:32 schreef Litso het volgende:

[..]

-edit-
Wat hij zegt, inclusief het model telefoon.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_42932105
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: