maandag? ja aanvragen en dan nog 5 werkdagen wachten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:38 schreef Smart-Einstein het volgende:
*Heeft vanmorgen zijn rijbewijs gehaaldin 1 keer... ben nu 4 weken 18
![]()
yeah feels good... maandag ophalen
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:38 schreef Smart-Einstein het volgende:
![]()
gefeliciteerd Smartie, doe je goedquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:38 schreef Smart-Einstein het volgende:
![]()
Ja idd, je bent dan echt blij met de kleine dingenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:38 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
zoals het er nu naar uit ziet komt het helemaal goedgelukkig. maar ja we zijn nu ook erg blij met kleine dingen zoals: ze staat, ze kan zelf naar de wc (zonder katheter), ze is gaan winkelen in de rolstoel, ze loopt al kleine stukjes. eigenlijk gewoon de kleinde dingen in het leven, die je zo vanzelfsprekend vind. en het revalidatiecentrum denkt dat ze over een jaar weer alles kan doen (ik hoop het maar, want ik heb voor de gein tegen haar gezegt: ik ga niet naar een kapper zolang jij mijn haar niet kan knippen, omdat ze zelf namelijk kapster is, en mijn haar het beste kent.)
ach, komt meer omdat ik het weekeind voordat ze dat ongeluk kreeg had besloten om mijn haar weer door haar te laten knippen, maar ja vergeten te bellen, en toen kwam dat ongeluk om de hoek. en lang haar wil ik al heel lang weer, maar heb elke keer weer een excuus om het af te knippen dus nu moet het maar groeien. en ze vind het zelf ook super leuk dat ik dat doe. er zijn ook vaste klanten van haar die nu weigeren naar de kapster te gaan, want zij is gewoon de bestequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:47 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ja idd, je bent dan echt blij met de kleine dingenJe gaat het leven meer waarderen denk ik ook door zoiets...
Wel grappig dat je je haar neit laat knippen tot je nichtje het weer kanVind het wel een mooi "gebaar" eigenlijk naar haar toe
Smartie, gefeli!!
Zo... dat doe je goed!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:38 schreef Smart-Einstein het volgende:
![]()
Laten zweven van je voet boven de koppeling?? Explain plzquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:05 schreef DolleMina het volgende:
Ik heb gisteren weer rijles gehad en het ging best wel goed. Moet weer even wennen aan de auto en moet wat slechte gewoontes afleren die ik heb aangeleerd bij de vorige instructeurs, zoals het laten zweven van mijn voet boven de koppeling.
Niet netjes je voet naast het pedaal zetten maar er half op/naast laten staan. Volgens mij weet je best dat ik dat bedoelde...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:10 schreef ivetje het volgende:
[..]
Laten zweven van je voet boven de koppeling?? Explain plz
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
gefeliciteerd Smartie, doe je goed![]()
Voet laten rusten op de koppeling, bedoel je? Dat was zo'n beetje het eerste dat m'n instructeur me afleerde.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:15 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Niet netjes je voet naast het pedaal zetten maar er half op/naast laten staan. Volgens mij weet je best dat ik dat bedoelde...
De instructrice die ik nu heb dus ook. De anderen die ik heb gehad merkten het alleen op dat het niet moest, maar het me echt afleren hebben ze dus niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:27 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Voet laten rusten op de koppeling, bedoel je? Dat was zo'n beetje het eerste dat m'n instructeur me afleerde.
Dat van dat ongeveer 5 km te snel rijden zei mijn instructeur ook, toen dacht ik eerst ook wel van huh, maakt dat dan niet uit bij het examen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:01 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ik blijf het wel telkens vragen, "weet je zeker dat een examinator dat ook goed vindt?", en hij antwoord telkens bevestigend, dus ik geloof 'm maar.![]()
idd, lijkt mij ook erg vermoeiend om je voet de hele tijd te laten zwevenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:44 schreef MelvinB het volgende:
Tijdens mijn lessen zag mijn instructrice het niet altijd goed of ik mijn voet wel op de steun naast de koppeling liet rusten. Elke keer als ze ging kijken, wipte ik ff met mijn linker-voet op en neer om te laten zien dat ik hem gewoon op de steun naast de koppeling liet rusten.
Ik liet mijn voet altijd op de steun rusten als ik de koppeling niet nodig had. Ik kan me niet voorstellen dat je het een uurtje volhoudt om je voet boven de koppeling te laten zweven.
Ik snap met inhalen enzo wel dat je harder moet/mag rijden...maar gewoon binnen de bebouwde kom etc. niet. Als er 80 staat zal dat niet voor niets zijn denk ik altijd maarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:15 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Dat van dat ongeveer 5 km te snel rijden zei mijn instructeur ook, toen dacht ik eerst ook wel van huh, maakt dat dan niet uit bij het examen.
Maar heb het eigenlijk nooit gevraagd, en inderdaad bij het examen bleek achteraf dat de examinator vond dat ik toch af en toe wel snel reed.(wel geslaagd overigens.)
Bij inhalen snap ik het ook wel, en daar tik ik nu ook nog wel is 130 aan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:17 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik snap met inhalen enzo wel dat je harder moet/mag rijden...maar gewoon binnen de bebouwde kom etc. niet. Als er 80 staat zal dat niet voor niets zijn denk ik altijd maarHeb ook alleen maar te hard gereden op de snelweg bij het inhalen dus
Inhalen moest ik idd ook met 10 km/u harder dan toegestaanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:24 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Bij inhalen snap ik het ook wel, en daar tik ik nu ook nog wel is 130 aan.
Maar ik moest ook in de bebouwde kom op 50 wegen rond de 55 gaan rijden.
Dat heb ik na me examen mezelf wel weer gauw afgeleerd want autorijden is zonder bonnen al duur genoeg
neee, vanmorgen nog aangevraagd met spoedprocedure.. Mijn buurman werkt bij de gemeente en geeft officiele documenten uit. Hij wist me te vertellen dat tot 1 januari de spoedprocedure niets extra's kostquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:40 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
maandag? ja aanvragen en dan nog 5 werkdagen wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |