ik ben al bij kerstquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:19 schreef cptmarco het volgende:
vanaf wanneer mogen de Sint-icoontjes weer?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:30 schreef __Saviour__ het volgende:
wie wil al mijn 49 kristelicoontjes van een kerst muts voorzien?
Is dat Bambi? Dat is me toch zo'n stom beest.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:42 schreef most_wanted het volgende:
[afbeelding]
Niet door mij, maar wel leuk.
Van mij ookquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:41 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb er van vorige jaren nog honderden in de kast liggen.
en die van mij?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:41 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb er van vorige jaren nog honderden in de kast liggen.
Ik begrijp dat jij dit jaar weer vrijwilliger bent?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:08 schreef Yeahinho het volgende:
Neen en neen, helaasch.
Ik zie een sint!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:33 schreef murp het volgende:
die van mij is ook veranderd...
+kerstman en sinterklaas....
als je goed kijkt..
Wat doe je ons aan?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:08 schreef Yeahinho het volgende:
Neen en neen, helaasch.
te makkelijk was die hequote:
Tadaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:46 schreef 2Mini het volgende:
ik had ergens 2mini in sneeuw nog staan
wil je mijne ook doenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar is zijn stafquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:31 schreef boem-dikkie het volgende:
ik heb mijne zelf maar sinterklaas gemaakt
ik wil er best een sinterklaas muts op painten maar 212 framesquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:27 schreef Svensational het volgende:
Ik wil wel een tof Sint-icoontje!
Originele: [afbeelding]
Proest!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:25 schreef maok het volgende:
Eentje in halloweenstlijl voor TS:
[afbeelding] wordt: [afbeelding]
Je moet ook die van 58 frames doen, die andere is veel te groot qua kb's....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik wil er best een sinterklaas muts op painten maar 212 framesdat is me iets te veel mutsen
Wat leuk!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:52 schreef maok het volgende:
Voor halloween of sintmaarten:
nee ik heb dat alquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:39 schreef EL_REY het volgende:
mag ik een mijter??? en een staf???
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:25 schreef maok het volgende:
Eentje in halloweenstlijl voor TS:
Voilaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 08:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Mijne niet vergeten!
Té stoer.quote:
Die van mij wordt ook overgeslagenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 08:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Mijne niet vergeten!
Die heeft zoveel frames dat ik er nog niks mee wist. Ik had wel een korte gemaakt, met een beperkte selectie aan frames.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:53 schreef Svensational het volgende:
Die van mij wordt ook overgeslagen!
58 frames, en de muts hoeft niet op het hoofd te zitten natuurlijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:54 schreef boem-dikkie het volgende:
jij hebt 212 frames in je avatar zitten svendaar ga ik geen kerstmuts op zetten
huh ik zette hem in ImageReady zag ik 212quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
58 frames, en de muts hoeft niet op het hoofd te zitten natuurlijk! Zoiets als _Saviour_ heeft gemaakt is tof, alleen dan met Sinterklaas en wat fellere kleuren
!
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
huh ik zette hem in ImageReady zag ik 212
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet ook die van 58 frames doen, die andere is veel te groot qua kb's....
Met Palmer was dat natuurlijk snel bedachtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Wie kan mijn 24 avater omtoveren naar iets feestelijks? Verzin maar iets leuks
Whahaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met Palmer was dat natuurlijk snel bedacht
[afbeelding]
doodshoofd/spook, hij schrikt er een beetje vanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:17 schreef Natalie het volgende:
Hij's leukkkkkk!
(kan alleen niet precies zien wat 't nu si)
No, nog ff verkleinenquote:
Geweldigquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Iemand?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:05 schreef Kadoc het volgende:
[afbeelding]
Wie zin heeft om hier een Sinterklaas-avatar van te maken, leef je uit.
Apart plaatje. Moeilijk om iets voor te verzinnen. Zoiets ofzo?quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:52 schreef LadyMorgana het volgende:
Zou iemand wat met die van mij kunnen ?![]()
Zo niet ook niet erg dan zoek ik wel wat anders![]()
quote:
een leuke kerstmuts eropquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:13 schreef scrub_nurse het volgende:
ooo ik zou ook wel n leuke feesteditie willen! of van mijn avatar of misschien zelfs wel een die bij mijn naam past?
ik vind t zo cool dat jullie dat kunnen!![]()
thanks nu nog een kersticoontjequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:06 schreef __Saviour__ het volgende:
freeflyer
[afbeelding]
riann
[afbeelding]
erik84
[afbeelding]
elrey
[afbeelding]
sinterklaaskapoentje
[afbeelding]
siaor
[afbeelding]
alwaysthebest
[afbeelding]
Deze kan als usericon geupload wordenquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:13 schreef scrub_nurse het volgende:
ooo ik zou ook wel n leuke feesteditie willen! of van mijn avatar of misschien zelfs wel een die bij mijn naam past?
ik vind t zo cool dat jullie dat kunnen!![]()
Iemand?quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:37 schreef paddy het volgende:
Super Topic![]()
Ik heb geen voorbeeld, maar ik zou wel in de winterstijl die kikkers van Paul McCartney als avater willen hebben.
Bedoel je deze?quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:00 schreef paddy het volgende:
[..]
Iemand?Ik kan er zo geen plaatje van vinden
quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:03 schreef guitarist.nl het volgende:
Kan iemand wat vallende sneeuw in die van mij maken?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:05 schreef paddy het volgende:
Ja!Nu met wat sneeuw? En verkleinen naar formaat van een icon?
Je kan hem ook als webicoon instellenquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:59 schreef paddy het volgende:
De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is 11488 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
Lukt het die aan te passen?
Je hebt het wel tegen een computernOObquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je kan hem ook als webicoon instellen.
Met rechts klikken op het plaatje, de koppelings locatie kopieren en dat weer plakken bij "webicoon" onder "Wijzig Profiel"quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:27 schreef paddy het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen een computernOOb![]()
Ik ga wel iemand vragen
Bedankt
Gewoon: http://xs108.xs.to/xs108/06441/paddy_icoon.gif in je profiel: http://forum.fok.nl/user/profile bij Webicon: zettenquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:27 schreef paddy het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen een computernOOb![]()
Ik ga wel iemand vragen
Bedankt
quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gewoon: http://xs108.xs.to/xs108/06441/paddy_icoon.gif in je profiel: http://forum.fok.nl/user/profile bij Webicon: zetten.
Dat weet ikquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[afbeelding]
Deze is kleiner en past wel. Tip voor ijsmeis: Als het icon net te groot is om als usericon te dienen, kun je het aantal kleuren beperken. Dat maakt het bestand kleiner.
Super! Bedankt! Jij ook ijsmijsquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[afbeelding]
Deze is kleiner en past wel. Tip voor ijsmeis: Als het icon net te groot is om als usericon te dienen, kun je het aantal kleuren beperken. Dat maakt het bestand kleiner.
Die sneeuw is echt een hit, geloof ikquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:37 schreef ijsmeis het volgende:
Ja hoor Natalie.
[afbeelding] -> [afbeelding]
Okay, deze gaat even wat langer durenquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:45 schreef tisauch het volgende:
Hier nog een aanvraag voor sneeuw please.![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:28 schreef maok het volgende:
[afbeelding] wordt: [afbeelding] of [afbeelding] (er zit een raar stukje zwart in wat ik er niet helemaal goed uit kreeg)
Tnxquote:
er valt altijd wel wat aan te passenquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:39 schreef murp het volgende:
met de mijne kan je niets meer doen, toch wil ik hier een verzoekje plaatsen... wees creatief en niet bamg om wat te doen...
ik betwijfel of iemand het gaat lukken...
Doe jij die eens:quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:18 schreef Yeahinho het volgende:
Goed bezig ijsmeis.
Sneeuw roeleert en is makkelijk te maken.
Te groot? Misschien de naam te lang?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:33 schreef Koningin het volgende:
Die van mij krijg ik niet meer ge-upload..... "Het is niet toegestaan voor plaatsing op de server".....
Zoiets?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:39 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik wil graag een Bea in een sexy pakje met kerstmuts en sneeuw maar ben zelf niet zo heel handig met fotosoep.
IK ben zelf al een beetje bezig geweestMaar denk dat als je er een avatar van maakt, je niet meer kan zien dat het Bea is..
Is er iemand die er iets leuks van kan maken??
![]()
[afbeelding]
Vond ik ook alquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja hé, zoiets is dus niet makkelijk te maken.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:31 schreef gateh het volgende:
wie kan mijn ava ook opleuken met van die sneeuwvlokkes![]()
alvast bedankt!![]()
ach, whatever. bij de andere icoontjes probeer ik tenminste wat andere dingen dan zo'n standaard sneeuweffect eroverheen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:03 schreef Yeahinho het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind de sneeuw niet mooi Saviour.
Tja, als ze erom vragenquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ach, whatever. bij de andere icoontjes probeer ik tenminste wat andere dingen dat zo'n standaard sneeuweffect eroverheen.
quote:
quote:
die is al leukquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:17 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding] -> [afbeelding]
Je icoontje is nogal onscherp, jammer genoeg.
Hmm, is mij te ingewikkeld, behalve als Bea niet stil blijft staan eventjes (want dat doet ze even, en als ik dan sneeuw ga toevoegen blijft de sneeuw ook stilstaan), zoals hier:quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:12 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik vind m echt helemaal geweldig!!
![]()
zou er ook nog van dat vallende sneeuw in kunnen of is dat te ingewikkeld..![]()
hmz... ik heb een beetje dit:quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja hé, zoiets is dus niet makkelijk te maken.
Hij mag ook niet gebruikt wordenquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:04 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
hmz... ik heb een beetje dit:
[afbeelding]
Hij is alleen freaking groot... 128 kleuren en meer dan 100 frames
Daarom... Hoe groot magtie eigenlijks zijn als je em extern aanroeptquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij mag ook niet gebruikt worden. Te groot qua KB's.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:07 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
Daarom... Hoe groot magtie eigenlijks zijn als je em extern aanroept![]()
quote:Webicons mogen maximaal 100 kB groot zijn, anders kunnen users problemen krijgen bij het tonen van de topics, vooral als ze geen snelle internetverbinding hebben of als het plaatje op een trage webserver gehost wordt.
Kortom... deze is onmogelijk... tenzij hij em in 5 kleuren wil hebben, dan haal ik het net..quote:
Ik ben tussendoor gewoon aan het werk hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:17 schreef Yeahinho het volgende:
ijsmeis, je verveelt je echt op je stage he?
En Trance-Force, tof icoontje heb je.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:17 schreef Yeahinho het volgende:
ijsmeis, je verveelt je echt op je stage he?
En Trance-Force, tof icoontje heb je.
ehm dit bestandje is 11674 groot, maar op fok mag t maximaal 10240 zijn. Kan deze iets kleiner?quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:33 schreef Longmen het volgende:
[..]
ehm dit bestandje is 11674 groot, maar op fok mag t maximaal 10240 zijn. Kan deze iets kleiner?
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:55 schreef Roi het volgende:
Kan iemand mijn avatar up-Sinterklazen/Kersten?
zou je hem ook mooi blauw kunnen maken? zoals een mooie blauwe lucht?quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
pff, sneeuw is toch geen uitdaging
[afbeelding]
uiteraard, da's maar een kleine aanpassingquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:15 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
zou je hem ook mooi blauw kunnen maken? zoals een mooie blauwe lucht?zou top zijn
ja, bij nader inzien toch wel een leuk en simpel effect.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:18 schreef Yeahinho het volgende:
Sneeuw is inderdaad geen uitdaging, maar wel tof en en het geeft Fok een wintersfeertje.
Saviour? kan je iets uitdagends doen met de mijne?quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:56 schreef BrandX het volgende:
Is er iemand die iets crea kan doen met mijn draak?
(en dat ook wil doen enzo)
zou je deze kleur kunnen doen?quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
uiteraard, da's maar een kleine aanpassing
[afbeelding]
Ik weet er wel iets mee, maar ik ben nu weg. Ik kijk morgen wel, of misschien weet iemand anders intussen iets leuksquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
Saviour? kan je iets uitdagends doen met de mijne?![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:10 schreef Ulreazj het volgende:
Zou ik 1 mogen van mijn huidige avatar? (kerst ensow.)
Mijn naam is dan wel geen saviour, maar ik doe wel mn bestquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
Saviour? kan je iets uitdagends doen met de mijne?![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:04 schreef blomst het volgende:
O leuk, kan die van mij ook sneeuw krijgen?![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Nou maak er wat moois van
Ze zijn briljant! Onwijs bedankt!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:15 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
Mijn naam is dan wel geen saviour, maar ik doe wel mn best
[afbeelding] of [afbeelding]
Geef jouw bea ook een sexy kerstoutfit..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:21 schreef Koningin het volgende:
Heeft nog iemand kerst-inspiratie voor die van mij?
hij is wel stoer nu! En ja, denk ook dat een donkere achtergrond haar meer recht doetquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:36 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Geef jouw bea ook een sexy kerstoutfit..![]()
Ik zit me trouwens net te bedenken dat een donkere achtergrond bij mijn avatar best mooi zou zijn.Zie je Bea beter denk ik???
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:03 schreef Sloavink het volgende:
Wie wil die van mij kerstpimpen? Als je het doet krijg je een kusje.
Ik houd die van mij maar gewoon net...misschien een kerstmuts met sneeuw?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:36 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Geef jouw bea ook een sexy kerstoutfit..![]()
Ik zit me trouwens net te bedenken dat een donkere achtergrond bij mijn avatar best mooi zou zijn.Zie je Bea beter denk ik???
special hat:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:16 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik houd die van mij maar gewoon net...misschien een kerstmuts met sneeuw?
Jeeeujj! Dan maar een buiging.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:15 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
[afbeelding]
kusje mag je houden
Kan iemand nog iets doen aan het '24'' plaatje.. iets met ijspegels of sneeuw ofzoquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dankjequote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kan iemand nog iets doen aan het '24'' plaatje.. iets met ijspegels of sneeuw ofzo
Je kunt het als webicon instellen of deze verkleinde versie gebruiken. die heeft wel minder kleur en de helft van de frames is eruitquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:06 schreef Koningin het volgende:
[..]
Danke, maar het bestand is te groot, kan het niet uploaden.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:36 schreef Ulreazj het volgende:
[afbeelding]
Zou van dit icoontje een kerstversie gemaakt kunnen worden ?
Bvd!
nuniemeerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Dankje wel.
Helaas is het bestand te groot.
Als web icon kan, die verkleinde geeft deze melding:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je kunt het als webicon instellen of deze verkleinde versie gebruiken. die heeft wel minder kleur en de helft van de frames is eruit
[afbeelding]
Wat een naar ding...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:42 schreef Koningin het volgende:
[..]
Fout bestandstype: het bestand met type 'image/x-citrix-gif' is niet toegestaan voor plaatsing op de server.
Het mag toch maar 10 KB zijn of niet?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:45 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
Wat een naar ding...
wat doetie nu? Hijs iets van 20 KB... als het goed is moetie dus nu wel zoon beetje meewerken...
[afbeelding]
Een upload icoon ja, webicon mag tot 100kB zijnquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:51 schreef Koningin het volgende:
[..]
Het mag toch maar 10 KB zijn of niet?
filesize: 9.32 kBquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:02 schreef blomst het volgende:
[..]
nog steeds.![]()
Ik heb hem op photobucket gezet, zo kan het ook
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:09 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
nooit geweten dat deze muts zo lastig kon zijn, postzegellikken gaat een stuk soepeler
Ik gebruik het wel als webicon.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:09 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
filesize: 9.32 kB
on disk:12.0 kB
[afbeelding]
nooit geweten dat deze muts zo lastig kon zijn, postzegellikken gaat een stuk soepeler
Voilaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:10 schreef RedFever007 het volgende:
__Saviour__ of iemand anders,
Kan er nog iets met die van mij gedaan worden?
Liefst iets met sinterklaas
Tnkx alvast
Die heb ik al eens eerder 'ver-kerst'... vertel op, van wie heb je em gejat?!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:29 schreef no1uknow het volgende:
Kan iemand 'mijn' Domo-Kun een kerstmuts geven (die meebeweegt oid)
had je mijn bericht nog gelezen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die heb ik al eens eerder 'ver-kerst'... vertel op, van wie heb je em gejat?!
Domo-Kun, gok ik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hugster!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wtf, ik heb em gewoon niet meerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hugster!
Heb je die toevallig nog? Dan paas ik 'm naar 'm.
Jammerrrrr.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wtf, ik heb em gewoon niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |