No, nog ff verkleinenquote:
Geweldigquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met Palmer was dat natuurlijk snel bedacht
[afbeelding]
Iemand?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:05 schreef Kadoc het volgende:
[afbeelding]
Wie zin heeft om hier een Sinterklaas-avatar van te maken, leef je uit.
Apart plaatje. Moeilijk om iets voor te verzinnen. Zoiets ofzo?quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:52 schreef LadyMorgana het volgende:
Zou iemand wat met die van mij kunnen ?![]()
Zo niet ook niet erg dan zoek ik wel wat anders![]()
quote:
een leuke kerstmuts eropquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:13 schreef scrub_nurse het volgende:
ooo ik zou ook wel n leuke feesteditie willen! of van mijn avatar of misschien zelfs wel een die bij mijn naam past?
ik vind t zo cool dat jullie dat kunnen!![]()
thanks nu nog een kersticoontjequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:06 schreef __Saviour__ het volgende:
freeflyer
[afbeelding]
riann
[afbeelding]
erik84
[afbeelding]
elrey
[afbeelding]
sinterklaaskapoentje
[afbeelding]
siaor
[afbeelding]
alwaysthebest
[afbeelding]
Deze kan als usericon geupload wordenquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:13 schreef scrub_nurse het volgende:
ooo ik zou ook wel n leuke feesteditie willen! of van mijn avatar of misschien zelfs wel een die bij mijn naam past?
ik vind t zo cool dat jullie dat kunnen!![]()
Iemand?quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:37 schreef paddy het volgende:
Super Topic![]()
Ik heb geen voorbeeld, maar ik zou wel in de winterstijl die kikkers van Paul McCartney als avater willen hebben.
Bedoel je deze?quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:00 schreef paddy het volgende:
[..]
Iemand?Ik kan er zo geen plaatje van vinden
quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:03 schreef guitarist.nl het volgende:
Kan iemand wat vallende sneeuw in die van mij maken?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:05 schreef paddy het volgende:
Ja!Nu met wat sneeuw? En verkleinen naar formaat van een icon?
Je kan hem ook als webicoon instellenquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:59 schreef paddy het volgende:
De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is 11488 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
Lukt het die aan te passen?
Je hebt het wel tegen een computernOObquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je kan hem ook als webicoon instellen.
Met rechts klikken op het plaatje, de koppelings locatie kopieren en dat weer plakken bij "webicoon" onder "Wijzig Profiel"quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:27 schreef paddy het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen een computernOOb![]()
Ik ga wel iemand vragen
Bedankt
Gewoon: http://xs108.xs.to/xs108/06441/paddy_icoon.gif in je profiel: http://forum.fok.nl/user/profile bij Webicon: zettenquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:27 schreef paddy het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen een computernOOb![]()
Ik ga wel iemand vragen
Bedankt
quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gewoon: http://xs108.xs.to/xs108/06441/paddy_icoon.gif in je profiel: http://forum.fok.nl/user/profile bij Webicon: zetten.
Dat weet ikquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[afbeelding]
Deze is kleiner en past wel. Tip voor ijsmeis: Als het icon net te groot is om als usericon te dienen, kun je het aantal kleuren beperken. Dat maakt het bestand kleiner.
Super! Bedankt! Jij ook ijsmijsquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[afbeelding]
Deze is kleiner en past wel. Tip voor ijsmeis: Als het icon net te groot is om als usericon te dienen, kun je het aantal kleuren beperken. Dat maakt het bestand kleiner.
Die sneeuw is echt een hit, geloof ikquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:37 schreef ijsmeis het volgende:
Ja hoor Natalie.
[afbeelding] -> [afbeelding]
Okay, deze gaat even wat langer durenquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:45 schreef tisauch het volgende:
Hier nog een aanvraag voor sneeuw please.![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:28 schreef maok het volgende:
[afbeelding] wordt: [afbeelding] of [afbeelding] (er zit een raar stukje zwart in wat ik er niet helemaal goed uit kreeg)
Tnxquote:
er valt altijd wel wat aan te passenquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:39 schreef murp het volgende:
met de mijne kan je niets meer doen, toch wil ik hier een verzoekje plaatsen... wees creatief en niet bamg om wat te doen...
ik betwijfel of iemand het gaat lukken...
Doe jij die eens:quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:18 schreef Yeahinho het volgende:
Goed bezig ijsmeis.
Sneeuw roeleert en is makkelijk te maken.
Te groot? Misschien de naam te lang?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:33 schreef Koningin het volgende:
Die van mij krijg ik niet meer ge-upload..... "Het is niet toegestaan voor plaatsing op de server".....
Zoiets?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:39 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik wil graag een Bea in een sexy pakje met kerstmuts en sneeuw maar ben zelf niet zo heel handig met fotosoep.
IK ben zelf al een beetje bezig geweestMaar denk dat als je er een avatar van maakt, je niet meer kan zien dat het Bea is..
Is er iemand die er iets leuks van kan maken??
![]()
[afbeelding]
Vond ik ook alquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja hé, zoiets is dus niet makkelijk te maken.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:31 schreef gateh het volgende:
wie kan mijn ava ook opleuken met van die sneeuwvlokkes![]()
alvast bedankt!![]()
ach, whatever. bij de andere icoontjes probeer ik tenminste wat andere dingen dan zo'n standaard sneeuweffect eroverheen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:03 schreef Yeahinho het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind de sneeuw niet mooi Saviour.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |