teruggevondenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:01 schreef Soempie het volgende:
ik heb geen idee meer waar die banaangrap vandaan kwam trouwens![]()
er zitten best bekende mensen tussen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:04 schreef Etcetera het volgende:
ik heb het opgezocht en ik denk niet dat iemand dit ooit gaat raden Homdeck
JIJ weet niet waar de banaangrap vandaan kwam?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:06 schreef Soempie het volgende:
Yuri![]()
[..]
teruggevondenAKQ-stemtopic ivm de Ranglijst
ik was even vergeten welk topicquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
JIJ weet niet waar de banaangrap vandaan kwam?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:08 schreef Soempie het volgende:
adhd-er ..die kok? of eh, bart chabot? ik heb de vraag niet gelezen
die bedoelde ik jaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:09 schreef Jayhawk het volgende:
pierre wind?
dieter troubleyn is Jezus zie ik nuquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:10 schreef Homdeck het volgende:
[..]
![]()
verder nog gordon, boris van der ham en dieter troubleyn ()
Soempie +1
AKQ natuurlijk..wel deel? Tjaquote:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaat gordon?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:10 schreef Homdeck het volgende:
[..]
![]()
verder nog gordon, boris van der ham en dieter troubleyn ()
Soempie +1
Ik vraag het me ook af. Ik heb helemaal geen vraag gezien. Volgens mij is men gewoon gaan antwoorden op een opmerkingquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:11 schreef Soempie het volgende:
![]()
ik weet niet eens voor welke vraag ik nu een punt heb gekregen
![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb een jeugdfoto van Jayhawk gevonden:
[afbeelding]
Ohjaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
AKQ-stemtopic ivm de Ranglijst
hier dus![]()
![]()
En met google in z'n voorhoofd geļmplanteerd:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb een jeugdfoto van Jayhawk gevonden:
[afbeelding]
Ik heb het even opgezocht (het is niet voor een punt). Het is geüpdatet.quote:
Vlissingen?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:20 schreef macondo het volgende:
Filmfestival Vlissingen?
Macondo + 1quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:21 schreef macondo het volgende:
Filmfestival Cannes?
of moet die nog beginnen? ik had niet zo goed naar de data gekekenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:20 schreef Marsupial het volgende:
het toneelstuk van de stille kracht?
klopt, maar wel in de allerlaatste. aangezien hij die overleefde mag hij terugkomenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:12 schreef Nesle het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaat gordon?
Daar geloof ik geen reet van
Die zat er toch maar 1 aflevering ofzo?![]()
Asfefhabeofquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:25 schreef macondo het volgende:
Doet u mij maar de hoofdstad van Madagaskar, en ik let op de spelling ditmaal..
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
James Dean?
dit klopt inderdaad. zie net dat er 2 beroemdheden hun laatste jaren gesleten hebben. Ik doelde eigenlijk op jacques brel.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:38 schreef macondo het volgende:
Gauguin?
SHIT! ik dacht nog, laat ik eht maar niet zeggenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:38 schreef macondo het volgende:
Gauguin?
Die had wel een privé-eiland.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
SHIT! ik dacht nog, laat ik eht maar niet zeggen![]()
Op een dwaalspoor door Brando![]()
quote:
Waarom 'trut'? Ik gaf alleen maar aan dat ik het niet uit de lucht had gegrepen. Had niks met jou te maken.quote:
was zo:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom 'trut'? Ik gaf alleen maar aan dat ik het niet uit de lucht had gegrepen. Had niks met jou te maken.
Net goed.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
was zo:bedoeld. Dat je me op een dwaalspoor zet. En zo:
niet serieus
![]()
quote:
Aha erlebnis?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Varkens!
Neuh, maar toen je aangaf dat de andere boerderij-dieren in de buurt kwamen, dacht ik meteen aan varkentjes.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:55 schreef macondo het volgende:
Oprichters Google
Is 2 dagen geleden al gevraagd....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Neuh, maar toen je aangaf dat de andere boerderij-dieren in de buurt kwamen, dacht ik meteen aan varkentjes.![]()
Wie zijn Larry Page en Sergey Brin
Twee dagen geleden was Fok down...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is 2 dagen geleden al gevraagd....
doegquote:
Dat dus.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
En niet iedereen houdt elke keer bij welke vragen er wel en niet gesteld bij afwezigheid. Tenminste, ik ga niet teruglezen als ik een aantal topics niet mee heb gedaan.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:03 schreef Lienekien het volgende:
Robert Downey Jr.
Niet?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
En niet iedereen houdt elke keer bij welke vragen er wel en niet gesteld bij afwezigheid. Tenminste, ik ga niet teruglezen als ik een aantal topics niet mee heb gedaan.
behalve op Zon- en Feestdagenquote:
Lienekien +1quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:03 schreef Lienekien het volgende:
Robert Downey Jr.
Ze ontploffen als je ze wegtrapt?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:17 schreef Lienekien het volgende:
Wat is kenmerkend voor de zogenaamde Hemingwaykatten?
Jayhawk +1quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:21 schreef Jayhawk het volgende:
6 tenen aan elke poot, genmutatie
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:22 schreef Supersheep het volgende:
Ik was al half weg, maar gaat de andere helft ook
Nee natuurlijk niet. Maar in de "good old days" was het zo dat men het even melde als de vraag zeer recentelijk was gevraagd zodat er een andere vraag gesteld kon worden. Dit om te voorkomen dat het te gemakkelijk zo worden voor veelspelers om te gemakkelijk punten te scoren.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn excuses.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar in de "good old days" was het zo dat men het even melde als de vraag zeer recentelijk was gevraagd zodat er een andere vraag gesteld kon worden. Dit om te voorkomen dat het te gemakkelijk zo worden voor veelspelers om te gemakkelijk punten te scoren.
Sinds Asmo, Majo en Daf iets minder spelen wordt er niet "politie" gespeeld en wordt er gereageeerd zoals jij nu doet. Beetje jammer.
Eh, volgens mij;quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:36 schreef Nesle het volgende:
Mag ik alle hoofdsteden van onze 12 provincies?
Groningen,assen,leeuwarden,zwolle,haarlem,den haag, lelystad,utrecht,maastricht,middelburg,ahrnem,eindhovenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:36 schreef Nesle het volgende:
Mag ik alle hoofdsteden van onze 12 provincies?
Tha_Erik +1quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh, volgens mij;
Den Bosch, Haarlem, Zwolle, Assen, Leeuwarden, Middelburg, Maastricht, groningen Utrecht, Lelystad, Arnhem, Den Haag.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:41 schreef Etcetera het volgende:
waarom heeft Groningen geen hoofdletterTha_Erik
Groningen is zo mooi
Onbewust, en ik ben er nog nooit geweestquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:41 schreef Etcetera het volgende:
Groningen is zo mooi
dan staan we gelijk, ik ben nog nooit in eindhoven geweestquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Onbewust, en ik ben er nog nooit geweest, ook wel en heul eind van Eindhoven af.
tomas, geweldige tent!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan staan we gelijk, ik ben nog nooit in eindhoven geweest![]()
![]()
ik ben van de zomer verdwaald op die tering "randweg" daar. Over onoverzichtelijk gesprokenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan staan we gelijk, ik ben nog nooit in eindhoven geweest![]()
![]()
Je moet ook het centrum in, en dan terrasjes pakken op de marktquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:47 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik ben van de zomer verdwaald op die tering "randweg" daar. Over onoverzichtelijk gesproken. Ik hoop dat ik er de eerstkomende 5 jaar niet meer kom
![]()
mijn vriend en ik zijn ooit verdwaald op de A28quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:47 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik ben van de zomer verdwaald op die tering "randweg" daar. Over onoverzichtelijk gesproken. Ik hoop dat ik er de eerstkomende 5 jaar niet meer kom
![]()
Waar moest je heen dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mijn vriend en ik zijn ooit verdwaald op de A28![]()
Shit dit moet ik wetenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:48 schreef Jayhawk het volgende:
Welke tekenfilmserie?
[[url=http://82.94.225.138/~imagehost/thumbs/tn_EJc91329.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:41 schreef Etcetera het volgende:
Groningen is zo mooi
zal best, in eindhoven zelf ben ik nog nooit geweest. ik vind het wel even voldoende zo...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet ook het centrum in, en dan terrasjes pakken op de markt.
dat weet ik al niet meerquote:
Verkapte ik wou graag naar assen toequote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat weet ik al niet meermaar we waren op de terugweg, en namen de verkeerde afslag bij assen ergens
jepquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:52 schreef Etcetera het volgende:
oh! drie kleine spookjes!
en ze woonden boven een snoepwinkel geloof ik
volgens mij kwamen we van groningen, en ging even kijken naar de TT-campings met al die motoren en toen we weer terug wilden reden we verkeerdquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Verkapte ik wou graag naar assen toe![]()
![]()
italiaanse kappers ken ik alleen uit samsonquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:53 schreef erkel het volgende:
Boven een kapperswinkel geloof ik van zo'n maffe italiaan, of haal ik nu iets door elkaar![]()
dat van die italiaan ben ik niet zeker vanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:53 schreef erkel het volgende:
Boven een kapperswinkel geloof ik van zo'n maffe italiaan , of haal ik nu iets door elkaar
ja dus![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:55 schreef Jayhawk het volgende:
Nu Macondo en Neleos weg zijn is het veel gezelliger
je hebt teveel woorden gebruiktquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:55 schreef Etcetera het volgende:
three little ghosts dan?
Dan zal het wel een Noorse god zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:03 schreef Etcetera het volgende:
denk richting noorse mythologie
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:08 schreef Palau het volgende:
hulpje van Thor?
Wij hebben er een Latijnse tekst over gezien, maar onze leraar Latijn was dan ook geen stijve hokjesdenker - hij koos verhalen waarbij hij nog eens goed kon vertellenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:15 schreef Palau het volgende:
Zit niet standaard bij de mythologielessen. Over hem/haar wordt bij de algemene behandeling van de mythologie weinig gesproken.
aaaaah, crap!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:02 schreef Lienekien het volgende:
Nederlandse literatuur.
Heel netjes!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:11 schreef Lienekien het volgende:
Woutertje Pieterse. Multatuli (Eduard Douwes Dekker).
(Je bedoelde Ideėn??)
Deep Blue?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:11 schreef Jayhawk het volgende:
Voor de biologen, uit welke film komt mijn avatar?
sorry, dacht dat deze iets langer ging duren maar je was er te snel bij.quote:
Ja, 't is Oudnederlands, hč.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:12 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Heel netjes!
Lienekien +1
Het is een beetje een oude tekst volgens mij
je boekt lekker de punten binnen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:14 schreef Lienekien het volgende:
March of the Penguins.
Geen ideequote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:21 schreef Lienekien het volgende:
Wie gaf de opdracht tot de bouw van de vesting Bourtange?
ik ben best wel een geschiedenismens maar die helevesting zegt me niksquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:13 schreef Lienekien het volgende:
Voor de geschiedenismensjes is het niet zo'n moeilijke vraag.
RoofingBurner +1quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Gokje, Willem van Oranje?
Jacoba is niet goed, maar hij is twee maal getrouwd geweest met een Anna dus ik reken het goed.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:28 schreef Lienekien het volgende:
Anna en Jacoba.
Nou ja zeg!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:29 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Jacoba is niet goed, maar hij is twee maal getrouwd geweest met een Anna dus ik reken het goed.
Lienekien +1
Die is wel lastig, want het departement bestaat niet meer.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:34 schreef Flitspaal het volgende:
Marga Klompé. Maar ik vermoed alleen dat ze van volkshuisvesting was.
Nee, het begon met Maatschappelijk...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:36 schreef Flitspaal het volgende:
Volksgezondheid kan ook nog. Ik meen dat het iets met Volks....... was.
Boeiuh.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:38 schreef Flitspaal het volgende:
Wat boeit het, ik ga nou film kijken.
Bijna goed.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:10 schreef RoofingBurner het volgende:
bp - freebees
texaco - rocks
shell - airmiles
koper wervershoof - kopertjes
esso - tigerpoints
Atalanta, maar ik reken em goed.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:26 schreef erkel het volgende:
Atlanta?
Geloof je de kopertjes niet? Zal ik er morgen een paar scannen? Je kan er mooie dingen mee sparen hoor.quote:
Nee, RoofingBurner was veel warmerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:27 schreef Palau het volgende:
Volgens mij gewoon Essopunten?(points, wat jij wil)
Neuh..lang niet. Misschien een naamgenoot?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:42 schreef Lienekien het volgende:
Dat was een Amerikaanse generaal?
Als je het begrip huishoudelijk erg ruim neemt kan je zeggen dat deze man in 1949 een uitvinding heeft gedaan die nog steeds gebruikt wordt in een 'huishoudelijk(e)' apparaat/machine.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:52 schreef Palau het volgende:
Ik denk aan iets raars, maar tis vast geen huishoudelijk apparaat?
Nee, géén scheerapparaat.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:55 schreef Palau het volgende:
Ik denk steeds aan een scheerapparaat...
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:58 schreef Nesle het volgende:Hi.
En ik wist het altijd wel. Van die macPherson. Maar ben het f kwijt
Weinig ontvangst met een antenne die aan een auto hangt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:02 schreef Palau het volgende:
Antenne?
Da's al veel warmer.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:02 schreef Nesle het volgende:
Ja bij de banden ergens toch?
Niet helemaal maar close enough. Wel een echt 'dames' antwoord.quote:
Nesle +1quote:The MacPherson strut is a type of car suspension system widely used in modern vehicles, named after Earl S. MacPherson who developed the design.
Hey, daar zijn de dames voor hequote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:12 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Niet helemaal maar close enough. Wel een echt 'dames' antwoord.Het zou zo uit de mond van mijn vrouw komen.
Mc Pherson ontwierp dus de onafhankelijke wielophanging.
[..]
Nesle +1
Sjit, vrouwenvragen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:17 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hey, daar zijn de dames voor heDamesantwoorden
![]()
Wat is het herenantwoord dan?![]()
Waar komt de naam IKEA vandaan? En nee, ik wil niet het land horen. Dus..waarom de I,K,E,A
[afbeelding]
Kan misschien een kutvraag zijn, maar hee![]()
Ja, onder andere. Maar ik wil weten waarvanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:21 schreef erkel het volgende:
initialen van de oprichter?
De vraag is ook al eens eerder langsgeweest. Toen was ik te laat, en nu weet ik niet meer waar de E voor staat (behalve de A)quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:32 schreef erkel het volgende:
Ik heb het laatst nog ergens gelezen....
Ingvar Kamprad klopt. Maar de A is niet Althusquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De IK stonden voor de oprichter, Ingvar Kamprad. De E weet ik niet meer, maar zal een Zweeds woord zijn voor uit. De A was van zijn geboorteplaats, Althus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |