quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:08 schreef Palau het volgende:
hulpje van Thor?
Wij hebben er een Latijnse tekst over gezien, maar onze leraar Latijn was dan ook geen stijve hokjesdenker - hij koos verhalen waarbij hij nog eens goed kon vertellenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:15 schreef Palau het volgende:
Zit niet standaard bij de mythologielessen. Over hem/haar wordt bij de algemene behandeling van de mythologie weinig gesproken.
aaaaah, crap!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:02 schreef Lienekien het volgende:
Nederlandse literatuur.
Heel netjes!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:11 schreef Lienekien het volgende:
Woutertje Pieterse. Multatuli (Eduard Douwes Dekker).
(Je bedoelde Ideën??)
Deep Blue?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:11 schreef Jayhawk het volgende:
Voor de biologen, uit welke film komt mijn avatar?
sorry, dacht dat deze iets langer ging duren maar je was er te snel bij.quote:
Ja, 't is Oudnederlands, hè.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:12 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Heel netjes!
Lienekien +1
Het is een beetje een oude tekst volgens mij
je boekt lekker de punten binnen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:14 schreef Lienekien het volgende:
March of the Penguins.
Geen ideequote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:21 schreef Lienekien het volgende:
Wie gaf de opdracht tot de bouw van de vesting Bourtange?
ik ben best wel een geschiedenismens maar die helevesting zegt me niksquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:13 schreef Lienekien het volgende:
Voor de geschiedenismensjes is het niet zo'n moeilijke vraag.
RoofingBurner +1quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Gokje, Willem van Oranje?
Jacoba is niet goed, maar hij is twee maal getrouwd geweest met een Anna dus ik reken het goed.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:28 schreef Lienekien het volgende:
Anna en Jacoba.
Nou ja zeg!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:29 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Jacoba is niet goed, maar hij is twee maal getrouwd geweest met een Anna dus ik reken het goed.
Lienekien +1
Die is wel lastig, want het departement bestaat niet meer.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:34 schreef Flitspaal het volgende:
Marga Klompé. Maar ik vermoed alleen dat ze van volkshuisvesting was.
Nee, het begon met Maatschappelijk...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:36 schreef Flitspaal het volgende:
Volksgezondheid kan ook nog. Ik meen dat het iets met Volks....... was.
Boeiuh.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:38 schreef Flitspaal het volgende:
Wat boeit het, ik ga nou film kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |