quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:40 schreef Rahl het volgende:
[..]
waar zijn ze allemaal voor dan? fake.inc weet ik wel, maar de rest?
Geen id man... Ik heb dit gewoon van fora's afquote:
Bij mijn game(ook met ajax natuurlijk) is harry 2x achter elkaar speler van het jaar geworden en heeft hij 2x de gouden bal/schoen? gewonnen van topscorerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:46 schreef opgebaarde het volgende:
Ja, ik ben der bij![]()
Zal even kijken of ik wat screentjes kan maken, Charisteas roeleert in mijn spel echt gruwelijk hard bij Feyenoord, 20 doelpunten en speelt zwaar goed![]()
![]()
(ik met Ajax natuurlijk)
Sebastian Zuniga van Cobreolaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:56 schreef Sjechov het volgende:
Iemand nog tips over (goedkope) oosblok spelers enzow
Heb het spel ook in huis
Is ook niet zo moeilijk he met die Overrated Harryquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord
1e jaar Kampioen + Beker
2e jaar Kampioen + Beker + UEFA Cup
Harry meteen verkocht... Die stinkerd hoef ik niet in mijn elftal.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:57 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Sebastian Zuniga van Cobreola
Sherman Cardenas
Sídnei (kan je pas kopen als hij 18 is)
[..]
Is ook niet zo moeilijk he met die Overrated HarryLijkt wel Ronaldo
Ok. dan is et wel een prestatiequote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Harry meteen verkocht... Die stinkerd hoef ik niet in mijn elftal.
Milevskiy en Love vormen bij mij de aanval.
Cesar Delgado is nog steeds een goede spits kost ongeveer 4M denk ik. Salaris wel vrij pittig met 32K per week.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:56 schreef Sjechov het volgende:
Iemand nog tips over (goedkope) oosblok spelers enzow
Heb het spel ook in huis
Nederlandse taal is er ookquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:12 schreef koningdavid het volgende:
Is hij al uit?![]()
Het enige computerspel dat ik nog speel ongeveer, ik ben alleen bang dat het weer teveel tijd in beslag gaat nemen.
Is de game wel weer in het Nederlands? Ik zie alleen maar Engelse screens, met dat belabberde Nederlands is het spel nog 10x beter.
Ja hij is in het Nederlandsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:12 schreef koningdavid het volgende:
Is hij al uit?![]()
Het enige computerspel dat ik nog speel ongeveer, ik ben alleen bang dat het weer teveel tijd in beslag gaat nemen.
Is de game wel weer in het Nederlands? Ik zie alleen maar Engelse screens, met dat belabberde Nederlands is het spel nog 10x beter.
Ik kijk altijd naar influence en workrate. Ook is het belangrijk dat het een ervaren speler is, het liefst met veel interlands.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Naar welke eigenschappen van spelers moet je kijken of ze een goede aanvoerder zouden kunnen zijn?
Uit mijn hoofd, gebaseerd op vorige versies: invloed, tactiek en natuurlijk zijn vorm. Een aanvoerder die dramatisch speelt wordt niemand echt vrolijk van.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Naar welke eigenschappen van spelers moet je kijken of ze een goede aanvoerder zouden kunnen zijn?
Ik kij altijd alleen naar invloed. dat is volgens mij ook het belangrijkstequote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Daar heb ik geen last vanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:27 schreef VinnieJones het volgende:
wat ik haat is als ik tegen een grote club speel zoals inter, Milan ofzo.. IS bijna altijd de eerste beste aanval (binnen 5 minuten) van ze een doelpunt.. Wordt ik zo gefrusteerd van, hoezo realistisch..![]()
Dat had ik ook, meteen gedaan, en aziatisch kampioenschap gewonnen!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:31 schreef Zwoerd het volgende:
4 dagen voor het aziatisch kampioenschap heeft Australie mij gevraagd bondscoach te worden![]()
* Fathom begint te slijmen bij Rijkaardquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:41 schreef JeroenV het volgende:
Wat ik net als tip zag staan... Trouwens niet echt realistisch, maar wel handig om te weten:
Als je andere managers af en toe omhoog praat en vriendjes wordt heb je kans dat je transferbod sneller geaccepteerd wordt.
quote:"Chelsea heeft een bod van �66.000.000 op David Villa gedaan. Voorzitter Juan Soler vind het bod te goed om te weigeren en heeft namens het management de transfersom geaccepteerd."
Dat werkt wel echt trouwensquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:41 schreef JeroenV het volgende:
Wat ik net als tip zag staan... Trouwens niet echt realistisch, maar wel handig om te weten:
Als je andere managers af en toe omhoog praat en vriendjes wordt heb je kans dat je transferbod sneller geaccepteerd wordt.
Hallo zeg!!!! Ik heb wel Huntelaar een nieuw contract gegeven met een transfer som van 50M.. Gast staat al op 26 doelpunten nu en het is januarie:Dquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:52 schreef Rahl het volgende:
nieuw spel begonnen met valencia... 2 dagen na mn aanstelling:
[..]
Upside is wel dat ik nu 66 miljoen voor versterkingen heb![]()
Villa is meteen de meest waardevolle speler in 't spel
Chelsea is best dom aangezien z'n contractueel vastgelegde transfersom maar 35miljoen wasquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:12 schreef Fathom het volgende:
[..]
Hallo zeg!!!! Ik heb wel Huntelaar een nieuw contract gegeven met een transfer som van 50M.. Gast staat al op 26 doelpunten nu en het is januarie:D
Bestuur nog wel tevreden?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:15 schreef Cart_man het volgende:
Speel met Feijenoord, sta 3de, heb charidinges nog steeds in mijn elftal, raakte hem niet kwijt. Hij staat in de basis is topscorer met 11 doelpunten. Uitgeschakeld in de eerste ronde van de UEFA cup, verloor van Nancy in de thuiswedstrijd.
Aankopen Mokoena (FC) en Cleber (DMC), volgend seizoen komt Guarin. Mokoena ligt er inmiddels 6 maanden uit met een gebroken been.
Dat haat ik zoó dat je nieuwe aankopen blesseerd raken en dan er nooit weer goed inkomenquote:Aankopen Mokoena (FC) en Cleber (DMC), volgend seizoen komt Guarin. Mokoena ligt er inmiddels 6 maanden uit met een gebroken been.
Mokoena heb ik ook, maar die is een beetje een stand-in... Guarin heb ik ook. Vorig seizoen vaste waarde, maar dit seizoen is Sivok dat op zijn plek (VM). Sivok heb ik voor 1,2 miljoen gehaald. Echt een topaankoop.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:15 schreef Cart_man het volgende:
Speel met Feijenoord, sta 3de, heb charidinges nog steeds in mijn elftal, raakte hem niet kwijt. Hij staat in de basis is topscorer met 11 doelpunten. Uitgeschakeld in de eerste ronde van de UEFA cup, verloor van Nancy in de thuiswedstrijd.
Aankopen Mokoena (FC) en Cleber (DMC), volgend seizoen komt Guarin. Mokoena ligt er inmiddels 6 maanden uit met een gebroken been.
Scorend vermogen is goed. 32 doelpunten in 15 wedstrijden.
- Wedstrijden spelen, maar niet overbelastenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik blijf 2005 spelen, maar een vraagje over 2005
Ik ben nu met talenten bezig maar hoe worden die beter?
Gewoon in de loop der jaren en gewoon wedstrijden laten spelen ?
Van die trainingen heb ik geen verstand.. maar heeft dat ook invloed ?
Ah zo ik had eens geknoeid met de data van jonge spelers.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:27 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
- Wedstrijden spelen, maar niet overbelasten
- Eerste team ervaring geven (bv. door uitlenen aan andere clubs als ze niet goed genoeg zijn voor jouw eerste team!)
- Goede training, niet overbelasten, in jouw geval laat maar gewoon aan je asssitent over.
- Als ze op hun 23e nog niks voorstellen dan zou ik de hoop opgeven in een talent. Je merkt het snel genoeg, ze groeien t snelst tussen 18-24 geloof ik.
hij heeft echt belachelijke eisen voor een 17 jarig ventjequote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is het iemand gelukt om die Cardenas binnen te halen? Ik probeer het al 2 seizoen, en ik bied hem super veel, maar hij komt niet.
zou je niet eens 2007 kopen die is beter dan 2005quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ah zo ik had eens geknoeid met de data van jonge spelers.
afwerken bv een 19 gegeven, maar de reputatie erg laag.
Alleen reputatie wat ze maximaal konden behalen een 190 gegeven.
Maar ze starten met een 5 inplaats van een 19 dus ik hoop dat het snel groeit
Maar bedankt
Als ik geld hebquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:36 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
zou je niet eens 2007 kopen die is beter dan 2005![]()
Uhuquote:
Zoveel loopt er niet rondt in Nederland, Aissati en de Guzman. Dan heb je het wel een heel eind gehad.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:44 schreef Cart_man het volgende:
Lekkere namen. Ik probeer binnen Nederland te scouten naar goede spelers, veel leuker. Loopt ook wel wat rond.
Lange termijn planning. En ik zoek ook niet naar al die toptalenten. Verneukt het spel, wanneer mijn hele elftal zou bestaan uit allemaal toppers als Aissaiti en de Guzman.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zoveel loopt er niet rondt in Nederland, Aissati en de Guzman. Dan heb je het wel een heel eind gehad.
Hij is transfervrij, dus ik kan hem zo oppikken bij zijn team. Maar als ik hem een contract aan bied (tot 50.000 euro per week) dan zegt hij dat nog geen zin heeft om zijn club te verlatenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:58 schreef Wessiej het volgende:
Waarom heet iedereen zoveel moeite met het kopen van Cardenas?
Heb hem voor 1,7 miljoen gekocht met een weeksalaris van 2100 euro.
Zal wel te maken hebben met de reputatie van de club...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij is transfervrij, dus ik kan hem zo oppikken bij zijn team. Maar als ik hem een contract aan bied (tot 50.000 euro per week) dan zegt hij dat nog geen zin heeft om zijn club te verlaten![]()
2x kampioen 2x beker 1x UEFA in 2 jaar tijd...... niet genoeg reputatie?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben met de reputatie van de club...
Nee.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
2x kampioen 2x beker 1x UEFA in 2 jaar tijd...... niet genoeg reputatie?
De chinees Dalei moet goed worden volgens mijn scouts.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand die nog een talentvolle keeper kent?
Die van Oekraďne -21 en die van Brazilië -21.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand die nog een talentvolle keeper kent?
-Je kunt niet een club kopen, je kunt wel een satelliet club aanvragen maar je bestuur zoekt dan teams bij elkaar.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:00 schreef Rnnz het volgende:
2 vraagjes..
- Kan ik als trainer zijnde een club kopen? Ik zie dat mensen MVV en Cambuur willen kopen, kan ik zoiets ook?
- Kan ik een soort van 'uitstapje' maken naar China, voor de financieën? M'n club promoten en zo? Zoals veel clubs op dit moment doen.
Gedaan... maar werkt niet. Welke club ben je?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:34 schreef Cubewoods het volgende:
Ik heb Cardenes voor 1,6k contract gratis binnen gehaalt.
Gewoon in ze contract Key Player zetten, dan komt hij wel :p
Hmm, ja.. dat dacht ik dus al. Ik speel FM al sinds 2005 dus weet wel hoe alles werkt enzo, maar omdat er nieuwe nieuwsberichten zijn met 'Cambuur wordt overgenomen door ****', dacht ik dat ik dit misschien ook wel kon. Jammer dat dat dus niet kan.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:22 schreef Filay het volgende:
[..]
-Je kunt niet een club kopen, je kunt wel een satelliet club aanvragen maar je bestuur zoekt dan teams bij elkaar.
-Hier kom ik weer op de satellietclubs. Ik heb namelijk een satellietclub in Japan en er stond bij dat dat erg goed voor de verkoop van merchandise zou zijn dus het heeft wel invloed.
Jongeling kopen? Guardado, een Mexicaan. Wordt erg goed, ik ontdekte hem pas in seizoen 3 en toen wilde Real Madrid hem ook hebben37 miljoen op dat moment terwijl hij 5 waard was.
Ajaxquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gedaan... maar werkt niet. Welke club ben je?
Ach, het is lang niet zo zielig en nutteloos als de gequote post hierboven...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:05 schreef dvdk het volgende:
julie weten toch wel dat dit maar een zielig uitzichtloos spelletje is en dat julie dus eigenlijk helemaal niks bereiken...ipv je tijd te verspillen achter het pc schermpje konden julie nu buiten staan met een bal en proberen net zo goed te worden als ronaldinho....mischien zouden julie het zelfs schoppen tot een 1ste divisionist zoals FC eindhoven of GO ahead Eagles
Jij bent domquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:05 schreef dvdk het volgende:
julie weten toch wel dat dit maar een zielig uitzichtloos spelletje is en dat julie dus eigenlijk helemaal niks bereiken...ipv je tijd te verspillen achter het pc schermpje konden julie nu buiten staan met een bal en proberen net zo goed te worden als ronaldinho....mischien zouden julie het zelfs schoppen tot een 1ste divisionist zoals FC eindhoven of GO ahead Eagles
i know man, truth hurts, and reality bytesquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:18 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jij bent dom![]()
Ga runescape spelen.
Als je zo denkt he, dan hoef je toch geen enkele game te spelen. En dan hoef jij ook niet in Gam te komen dus rot maar weer op kansloos figuur.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:21 schreef dvdk het volgende:
[..]
i know man, truth hurts, and reality bytes![]()
jonge had je probleme? Geef je adres maar....of we ontmoeten wel op station....kijken wie dan een grote bek heeft.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als je zo denkt he, dan hoef je toch geen enkele game te spelen. En dan hoef jij ook niet in Gam te komen dus rot maar weer op kansloos figuur.
Omg, kansloos figuurquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:27 schreef dvdk het volgende:
[..]
jonge had je probleme? Geef je adres maar....of we ontmoeten wel op station....kijken wie dan een grote bek heeft.
Waarom nou weer geweld? Beetje zondequote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:27 schreef dvdk het volgende:
[..]
jonge had je probleme? Geef je adres maar....of we ontmoeten wel op station....kijken wie dan een grote bek heeft.
Dit is wel de grootste misluking om FM af te kraken die ik ooit heb gezienquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:05 schreef dvdk het volgende:
Vraagje: welke nutteloze spellen heb je gespeeld onder huiswerktijd? Vooral je Nederlands heeft er onder te lijden gehad.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:27 schreef dvdk het volgende:
[..]
Jonge, jeweet we blowen enzoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vraagje: welke nutteloze spellen heb je gespeeld onder huiswerktijd? Vooral je Nederlands heeft er onder te lijden gehad.![]()
Gewoon een minimale ontsnappingsclausule van 290 miljoen ofzo doenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ga es proberen of de tactiek van 't "pleasen" van 'n manager werkt, elke topclub heeft geprobeerd Mascherano weg te kapen bij West Ham, maar 't is niemand gelukt.
Zegt iemand die een pagina geleden nog interessant liep te doen met z'n Standard gamequote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:05 schreef dvdk het volgende:
Sneijder voor 8.75quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:01 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Zegt iemand die een pagina geleden nog interessant liep te doen met z'n Standard game![]()
Anyways... probeer nu Sneijder of De Guzman binnen te hlane voor de rechtshalf positie, alleen worden mijn boden van 8.75 miljoen zonder pardon afgewezenWie weet er nog een leuke optie?
Ja maar ik ben ook 'n topclub, ik moet 'm dus eerst zien te verschalkenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:58 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Gewoon een minimale ontsnappingsclausule van 290 miljoen ofzo doenHeb ik ook bij Huntelaar gedaan, dus die zit de komende vijf jaar nog aan Ajax vast
![]()
Mihaylov zit in mijn spel bij Levski Sofia. Heb je wel de volledige database aan staan?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:24 schreef Plengel het volgende:
Ik ben onlangs ook begonnen aan 2007, maar ik moet nog wel eerst mijn 3e seizoen in FM2006 afmaken. Kijken wat Roda JC uit kan richten in de Champions League
2007 dus pas begonnen met Feyenoord. Nog niets verkocht, maar al wel aangekocht: Hamdi Salihi, Lebohang Mokoena, Anthony vanden Borre, Rasoul Mirtoroghi, Freddy Guarin (volgend seizoen).
Ik vind het wel jammer dat een aantal van mijn favoriete spelers uit 2006 ineens niet meer bestaan in 2007. Salihi, Mirtoroghi en Guarin nog wel kunnen vinden, maar geen Eddie Gaven, Christian Fernando Quińonez of Kirril Mihaylov
heb je een update uitgevoerd dan ofzoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:16 schreef Mr-Sander het volgende:Tininho van ADO zit in de selectie van het Nederlands Elftal in m'n game.
Kwestie van bestandjes verwijderen en voilŕ. Staat volgens mij in het vorige deel welke bestanden dat moeten zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
heb je een update uitgevoerd dan ofzo, bij mij zit er geen een bekende speler in , laat staan dat je het nederlands elftal bij het begin kan kiezen om de leiding te nemen.
zal ik dat nog effe gaan doorlezen , bedanktquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:31 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Kwestie van bestandjes verwijderen en voilŕ. Staat volgens mij in het vorige deel welke bestanden dat moeten zijn.
Ja maar dat was gewoon lache, ik ben overgens LIERSE!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:01 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Zegt iemand die een pagina geleden nog interessant liep te doen met z'n Standard game![]()
Anyways... probeer nu Sneijder of De Guzman binnen te hlane voor de rechtshalf positie, alleen worden mijn boden van 8.75 miljoen zonder pardon afgewezenWie weet er nog een leuke optie?
dubbele baanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:37 schreef DaMart het volgende:
Stel he... je bent alleen bondscoach en om de tijd tussen interlands te doden wil je ook een club managen. Kun je dan net als in de vorige versies gewoon solliciteren en een dubbele baan krijgen, of verlies je je bondscoachschap?
Voorzitters accepteren een bod als ze het te hoog vinden om te weigeren, zonder inspraak van de managerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jezus wat een grafspel![]()
Palermo vraagt aan mij wat ik voor de Guzman wil hebben. Dus ik zo ja 22,5 miljoen. Niet met de bedoeling om hem te verkopen ofzo. Ik dacht, dat geld hebben ze toch niet. En als ze serieus hem willen kopen zeg ik gewoon nee. Nu blijkt opeens dat ik helemaal niks meer hoor en dat ze hem voor 22,5 hebben gekocht![]()
Nu ben ik Guzzie dus kwijt voor veel te weinig
Bij mij komt hij wel. Ik heb Palermo.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is het iemand gelukt om die Cardenas binnen te halen? Ik probeer het al 2 seizoen, en ik bied hem super veel, maar hij komt niet.
Ja, met AC milan kan mij reet ook winnen. Ga de uitdaging aan, neem een minder goede ploeg.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik ga voortreffelijk met AC Milan..
Na 7 wedstrijden alweer gelijk met Inter en Roma (ik had -8 punten).. dus dat gaat goed.
Laatste 3 wedstrijden:
Milan 4-0 Celtic
Palermo 1-5 Milan
Milan 6-1 Sampdoria
Aankopen: Elano, Coloccini, Lucas, Legrotagglie en Traoré (Arsenal)
Verkocht: Kaka voor 66 miljoen :>
Niks grafspel. Keiharde realiteit. Zo gaat dat nu eenmaal. Had je maar meer moeten vragen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jezus wat een grafspel![]()
Palermo vraagt aan mij wat ik voor de Guzman wil hebben. Dus ik zo ja 22,5 miljoen. Niet met de bedoeling om hem te verkopen ofzo. Ik dacht, dat geld hebben ze toch niet. En als ze serieus hem willen kopen zeg ik gewoon nee. Nu blijkt opeens dat ik helemaal niks meer hoor en dat ze hem voor 22,5 hebben gekocht![]()
Nu ben ik Guzzie dus kwijt voor veel te weinig
In de vorige FM had Palermo een team waarmee je ze kampioen kon maken binnen een paar seizoenen met een aantal aankopenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 05:38 schreef magnifor het volgende:
Ik heb Palermo en sta nu tweede. Amauri scoort op de lopende band. )
Je kan ook solliciteren bij clubs die op het punt staan hun managers wegens tegenvallende resultaten te ontslaan. Misschien ontslaan ze hem dan om jouw te halen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:01 schreef ethiraseth het volgende:
Het spel maakt het je niet makkelijk een nieuwe club te vinden als je ergens ontslag hebt genomen. Was het na 1 seizoen heracles wel zat, door de bug dat het spel het winnen van de play-offs ziet als een landskampioenschap was mn reputatie Worldclass en ben na half jaar nog steeds zonder club. Heb al meer dan tien clubs een trainer zien ontslaan én een nieuwe aan zien stellen in 1x op continue drukken. Ik had niet eens de mogelijkheid om te solliciteren bji die clubs.![]()
Ja dat kan, maar weet iemand ook hoe je die in de game veranderd?quote:Kan je, je eigen foto nou in FM 2007 toevoegen zodat je bij je manager profiel ook een foto hebt?
Dat viel mij ook al op, dat was ook één van mijn helden, uit 2005 welliswaar. ook Moreno, die ik in 2005 had, kan ik niet meer vindenquote:
Hij zit wel in het spel. Heb hem al gescoutquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:03 schreef andre347 het volgende:
Sergey Kisily kon ik ook niet meer vinden
Mja, dat had ik ook meerdere keren gedaan. onder andere bij Schalke 04, ik had gezegd interesse te hebben, de voorzitter was meteen van Ja we zouden wel gek zijn om hem niet te overwegen, ik sta meteen bij Favoured Personnel van de club en dan halen ze een of andere trainer uit de laagste divisie van Duitsland.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:51 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Je kan ook solliciteren bij clubs die op het punt staan hun managers wegens tegenvallende resultaten te ontslaan. Misschien ontslaan ze hem dan om jouw te halen.![]()
Dat is niet leuk.. als ik nu bijv. 3e wordt met Atl Madrid.. zou er dan een club zijn die mij zou willen hebben>?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:16 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Mja, dat had ik ook meerdere keren gedaan. onder andere bij Schalke 04, ik had gezegd interesse te hebben, de voorzitter was meteen van Ja we zouden wel gek zijn om hem niet te overwegen, ik sta meteen bij Favoured Personnel van de club en dan halen ze een of andere trainer uit de laagste divisie van Duitsland.![]()
Dus het wordt geen Ajax ofzoquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:30 schreef ethiraseth het volgende:
Denk dat je hooguit een subtopper kan proberen, voor een Barcelona ofzo moet je toch wel paar titels en/of Europese bekers op zak hebben.
Kan volgens mij alleen wanneer er iets dubieus is gebeurd tijdens een wedstrijd en je wordt gevraagd naar je mening.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:10 schreef Tazmaniac het volgende:
Mss is het al eerder gevraagd maar ik zie nergens staan waar je commentaar op een arbiter kan geven.. weet iemand dit???
ahzo.. ik heb namelijk nu al 2x verloren door een dubieus moment maar er word niks gevraagd.. terwijl andere coaches altijd bij de knvb gaan klagen enzo.. ik weet nog dat het bij FM5 bij ' board request' stond.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kan volgens mij alleen wanneer er iets dubieus is gebeurd tijdens een wedstrijd en je wordt gevraagd naar je mening.
Raul Garcia? Ik weet niet meer precies hoe die heet, maar als ik thuis ben kan ik dat wel eens bekijken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:05 schreef JeroenV het volgende:
Weet iemand nog een goede middenvelder (mag ook AM zijn) voor minder dan 10 miljoen?
Meteen doen, op die job zit ik te wachtenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:26 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, ik kan nu kiezen of ik ook nog eens Marco van Basten op wil volgen bij het Nederlands elftal naast mijn job bij Ajax. Toch maar even goed over nadenken.
Nee niet vaak last van.. soms welquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:43 schreef SuperUli het volgende:
Iemand dit ook?
Als ik 3 spelers in de rust wissel (omdat ze lage matchratings hebben, oid) dan raakt er áltijd een speler geblesseerd na de rust. Dan heb ik dus geen wissels meer en moet ik door met 10 man.. Kutspel. (
).
Wie wisselt er dan ook 3 spelers in de rustquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:43 schreef SuperUli het volgende:
Iemand dit ook?
Als ik 3 spelers in de rust wissel (omdat ze lage matchratings hebben, oid) dan raakt er áltijd een speler geblesseerd na de rust. Dan heb ik dus geen wissels meer en moet ik door met 10 man.. Kutspel. (
).
ja ze zijn de beste in het leveren van een spel.. Wordt helemaal tot aan je huis gebracht, en ze vragen geen eens benzine kosten.. De bezorger geeft je zelfs tips, tactieken en welke spelers je moet halen.. Wat een servicequote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:03 schreef Winski05 het volgende:
Ik heb FM2007 onlangs besteld bij CDWow voor een redelijke prijs, hoop dat ik 'm snel binnen krijg...iemand anders de game ook bij CDWow besteld? Hebben zij een goede service?
(verkapte TVP)
Mja, ik snap de consturctie. maar ik snap niet waaorm ik het zou doen. Dan moet ik gaan betalen voor mijn eigen spelers die ik ergens anders laat spelen?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:01 schreef T1andonly het volgende:
Dat komt voor in italie. Het is eigen een constructie om jou talenten te stallen bij lagere clubs. Daar doen ze ervaring op en worden ze beter en na een aantal jaar koop je die gewoon en zijn ze helemaal van jou.
Ik neem aan dat het over co-owenership gaat? Je betaald 50% en de andere club ook 50%. Beide clubs zijn dus voordeliger uit dan wanneer een club m helemaal zou kopen. Na een periode koopt 1 club hem. De grote club heeft het voordeel dat ze het talent kunnen stallen en kunnen kijken of hij goed geneog is aan het eind van de periode en dan te kopen, en de kleinere club heeft een goede speler in het team met een optie tot koop. Er zitten wel degelijk goede voordelen aan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:33 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Mja, ik snap de consturctie. maar ik snap niet waaorm ik het zou doen. Dan moet ik gaan betalen voor mijn eigen spelers die ik ergens anders laat spelen?![]()
Mensen met een kutconditie op laag niveau.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:57 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Wie wisselt er dan ook 3 spelers in de rust![]()
![]()
![]()
Als je een potentieel talent hebt kan deze zich alvast ontwikkelen bij 'n club waar hij wél in de basis zal staan. Dan gaan z'n stats sneller omhoog. Als je hem na een bepaalde periode goed genoeg vind dan koop je hem gewoon en anders krijg je de helft van het geld terug van hem volgens mij.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:33 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Mja, ik snap de consturctie. maar ik snap niet waaorm ik het zou doen. Dan moet ik gaan betalen voor mijn eigen spelers die ik ergens anders laat spelen?![]()
Sja, eerste game pas he.. dan kan ik wel met Brighton oid beginnen, maar dan wordt het niks.. ik wacht ook nog op alle patches, voordat ik een serieuze game start.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:50 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ja, met AC milan kan mij reet ook winnen. Ga de uitdaging aan, neem een minder goede ploeg.
Lijkt hetzelfde als gewoon verhuren of feeder clubs dus.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:31 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Als je een potentieel talent hebt kan deze zich alvast ontwikkelen bij 'n club waar hij wél in de basis zal staan. Dan gaan z'n stats sneller omhoog. Als je hem na een bepaalde periode goed genoeg vind dan koop je hem gewoon en anders krijg je de helft van het geld terug van hem volgens mij.
Maar ik weet niet hoe dat zich verhoudt met "feeder-clubs" want ik heb de italiaanse competitie nog niet getest.
Ligt eraan wat voor tactiek en met wat voor een team je speelt, speel ik bijvoorbeeld een counter tactiek dan zet ik passing op direct en tempo op snel. Speel ik met een topploeg ala PSV dan gewoon passing: Short, maar ik stel altijd alles individueel in bij de spelersquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:46 schreef andre347 het volgende:
Wat voor passingstyle gebruike jullie en welke snelheid?
Het ligt eraan tegen wie je speelt. Als je het betere team hebt kun je korte passing spelen met een wat lager tempo. Jouw team zal een overwicht hebben en kan de bal rustig rondspelen op zoek naar een mogelijkheid. Zodra je snel een doelpunt moet maken, kun je naar directe passing en een hoger tempo schakelen. Ook kun je timewasting wat omhoog zetten, het schijnt dat je team de bal dan wat beter vasthoudt. Maar niet als je haast hebt en het liefst toch wel altijd ergens vanaf de 70e minuut.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:58 schreef andre347 het volgende:
Wat zou je voor een team als Atl. Madrid instellen als passingstyle?
maar ik krijg van die lamme boden op mijn eigen spelers. Al ging het nou om het kopen van een speler van een derde club kan ik het nog begrijpen, maar ze willen spelers co-ownen die al van mij zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:53 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het over co-owenership gaat? Je betaald 50% en de andere club ook 50%. Beide clubs zijn dus voordeliger uit dan wanneer een club m helemaal zou kopen. Na een periode koopt 1 club hem. De grote club heeft het voordeel dat ze het talent kunnen stallen en kunnen kijken of hij goed geneog is aan het eind van de periode en dan te kopen, en de kleinere club heeft een goede speler in het team met een optie tot koop. Er zitten wel degelijk goede voordelen aan.
Bedankt ik zal het proberen.. ( sta nu 2-1 voor tegen Real Madrid )quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:24 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Het ligt eraan tegen wie je speelt. Als je het betere team hebt kun je korte passing spelen met een wat lager tempo. Jouw team zal een overwicht hebben en kan de bal rustig rondspelen op zoek naar een mogelijkheid. Zodra je snel een doelpunt moet maken, kun je naar directe passing en een hoger tempo schakelen. Ook kun je timewasting wat omhoog zetten, het schijnt dat je team de bal dan wat beter vasthoudt. Maar niet als je haast hebt en het liefst toch wel altijd ergens vanaf de 70e minuut.
Ik heb maar twee aankopen gedaan:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:17 schreef T1andonly het volgende:
[..]
In de vorige FM had Palermo een team waarmee je ze kampioen kon maken binnen een paar seizoenen met een aantal aankopen
De Mul, Gabri, Rosales niet goed genoeg??quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:45 schreef martjin het volgende:
Help eens, een AMR/AR voor Ajax, budget 7,5 miljoen. Liefst onder de 28 jaar, ik krijg het maar niet voor elkaar ze uberhaupt te vinden.
De volledige database staat bij mijn weten aan. Die Mihaylov van Levski Sofia is Nicolai Mihaylov, ik bedoelde Kiril Mihaylov een aanvallende linker middenvelder. Jammer dat ze die eruit gebonjourd hebben.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mihaylov zit in mijn spel bij Levski Sofia. Heb je wel de volledige database aan staan?
Als je het verwijderd is het NL en Duits eftal weer met echte speler.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Misschien leuk om in de op een paar linkjes neer te zetten
met oa :
faces
logos
en die dingen, nederlandse taal is wel handig
en wat is dat over die fake.lnc??
Heb nu trouwens de eerste 8 wedstrijden met NAC gewonnenquote:Hier is wat je doet.
1. Je gaat naar de map datadb700lncall in Football Manager 2007 (meestal C:Program FilesSports InteractiveFootball Manager 2007)
2. Vervolgens verwijder je het bestand fake.lnc
3. In Football Manager 2007 start je daarna een nieuw spel en je zal zien dat evenals het Nederlands Elftal, het Duitse Elftal en Olivier Kahn ook weer in het spel zitten.
(P.S. Spellen die je bent begonnen voordat je fake.lnc hebt verdwijdert zullen het Nederlands Elftal niet bevatten)
Misschien moet je kijken naar "gevallen" sterren, zoals bijvoorbeeld Ronaldo of Woodgate bij Real Madrid. Ik zag overigens in mijn game dat Seedorf voor 'n miljoen of 15 naar Fiorentina is verkast, dus hij moet ook los te weken zijn bij Milan. Dat zou voor 't Ajax-publiek natuurlijk ultiem zijn, alle vedettes van de gouden jaren terug op honkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:45 schreef Rnnz het volgende:
Maakt me niet veel uit, versterking is altijd welkom.Barzagli wil niet naar Ajax toe komen.
Nothing beats Millán:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:46 schreef Gitaartovenaar het volgende:
1 naam: Jérémy Ménez![]()
![]()
Wat een held en wat een talent. Echt zo gruwelijk goed is hij. Serieus die moet je eens scouten. Veruit de beste speler die ik tot nu toe voor weinig geld heb kunnen halen.
Gabri is geen AMR, bovendien gebruik ik die al als MRquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:13 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
De Mul, Gabri, Rosales niet goed genoeg??
Jérémy Ménez Jérémy Ménez Jérémy Ménez Jérémy Ménez Jérémy Ménez Jérémy Ménez Jérémy Ménez Jérémy Ménez Jérémy Ménez Jérémy Ménez Jérémy Ménez Jérémy Ménez Jérémy Ménez Jérémy Ménez Jérémy Ménez Jérémy Ménez Jérémy Ménez Jérémy Ménez Jérémy Ménez Jérémy Ménez Jérémy Ménez Jérémy Ménez Jérémy Ménez Jérémy Ménez Jérémy Ménez Jérémy Ménez Jérémy Ménez Jérémy Ménez Jérémy Ménez Jérémy Ménez Jérémy Ménez Jérémy Ménez Jérémy Ménez Jérémy Ménez Jérémy Ménezquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:25 schreef martjin het volgende:
[..]
Gabri is geen AMR, bovendien gebruik ik die al als MR
Rosales stel ik vanwege principekwesties niet op
De Mul is simpelweg niet goed genoeg
moet het voorlopig doen met Manucharyan, die het aardig doet, maar Ajax verdient beter.
oeps, Ménéz inderdaadquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:33 schreef martjin het volgende:
[..]
staat niet in mijn "normal' database![]()
EDIT: of bedoel je Jérémy Ménez?
Waarom heb jij geen techniek stats?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:32 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Nothing beats Millán:
[afbeelding]
En nog twee andere leuke:
[afbeelding]
[afbeelding]
Goed kijken, dan zie je de balkes die nog naar beneden kunnen worden gescroldquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 05:00 schreef magnifor het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen techniek stats?
BIj jou scrollen ze wel? Bij mij staan ze er alleen maar voor de sier, en moet ik toch weer full screen spelen om de statistieken te zien die in windowed mode verborgen zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:27 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Goed kijken, dan zie je de balkes die nog naar beneden kunnen worden gescrold![]()
Bij mij scrollen ze idd ook niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
BIj jou scrollen ze wel? Bij mij staan ze er alleen maar voor de sier, en moet ik toch weer full screen spelen om de statistieken te zien die in windowed mode verborgen zijn.![]()
Volgens mij heb ik die balkjes helemaal niet. Ook niet in windowed mode, maar mijn resolutie is ook hoog genoeg dat ik dat kan doen vanuit het spel.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
BIj jou scrollen ze wel? Bij mij staan ze er alleen maar voor de sier, en moet ik toch weer full screen spelen om de statistieken te zien die in windowed mode verborgen zijn.![]()
realistisch of WAT?! heerlijk spelquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:52 schreef Fathom het volgende:
Chelsea heeft net 114 miljoen voor Kaka betaald
Had ik dus ook, resolutie verandert in 1152 x 8** , dan kan je wel windowed spelen..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:36 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Bij mij scrollen ze idd ook niet.![]()
Juistquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben hem nu installen, fake.inc moet ik verwijderen ?
Begrijp ik niet? Je past je tactiek aan en dan is hij de dag (virtuele FM dag) gewoon weer anders?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:50 schreef Cart_man het volgende:
Ik word echt gestoord dat mijn tactieken soms niet worden opgeslagen, wanneer ik het aanpas.
Komt dat niet doordat je aanpassingen doet tijdens (of net voor) een wedstrijd? Alles wat je aanpast na het scherm met de fixtures is de volgende wedstrijd weer weg.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:50 schreef Cart_man het volgende:
Ik word echt gestoord dat mijn tactieken soms niet worden opgeslagen, wanneer ik het aanpas.
Magrao is toch al een jaar of wat weg?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:27 schreef Cart_man het volgende:
[afbeelding]
Topspitsen zat bij Feijenoord.![]()
Nee hoor, die speelt bij Jong-Feijenoord.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Magrao is toch al een jaar of wat weg?
Had je kunnen weten als je naar het Nederlands elftal kijktquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mijn elftal draait op talenten
Misschien dat 't daarom wel gewoon "niet" gaat
Ik bedoelde meer talenten die je koopt als ze een jaar of 15/16 zijn, of in het geval van Brazilianen 18. En dan even iets laat ontwikkelen. Als ze dan zo ver zijn dat ze erin zouden kunnen staan durf ik niet meerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mijn elftal draait op talenten
Misschien dat 't daarom wel gewoon "niet" gaat
Ik dacht dat dit spel realistisch wasquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:27 schreef Cart_man het volgende:
[afbeelding]
Topspitsen zat bij Feijenoord.![]()
Ik zou die Delgado niet meteen verkopen. Er kunnen meerdere redenen zijn waardoor hij nu nog niet lekker presteerd. Kan je hem niet gewoon even een (half) seizoen verhuren? Misschien kan hij ergens anders wel in de basis komen en een beetje wedstrijdritme en zelfvertrouwen krijgen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:05 schreef JeroenV het volgende:
Ik had Cesar Delgado als extra spits gekocht. Hij heeft echter in 23 wedstrijden maar 3 keer gescoord. Hoewel aardig wat invalbeurten, dan nog. Stond zelfs op een gegeven moment bij zijn gegevens dat hij zich niet van de wijs wilde laten brengen door het zo lang droog staan. Maar ik ga hem dus in de zomer maar weer verkopen.
Hebben jullie trouwens ook dat je beetje bang bent om talenten in te brengen? Ik heb er een paar rondlopen die het volgens mij gewoon heel goed kunnen doen. Maar dan koop ik alsnog liever een gevestigde speler.
Cesar Delgado is bij mijn Heerenveen een topper. In seizoen 2 was hij topscorer in de Eredivisie en in seizoen 3 staat hij alweer op 14 doelpunten in 16 wedstrijden. Je moet er alleen wel voor zorgen dat hij niet teveel in de lucht aangespeeld wordt, want dan is hij erg zwak. Dribbelend door de verdediging van de tegenstander is hij wel geweldig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:05 schreef JeroenV het volgende:
Ik had Cesar Delgado als extra spits gekocht. Hij heeft echter in 23 wedstrijden maar 3 keer gescoord. Hoewel aardig wat invalbeurten, dan nog. Stond zelfs op een gegeven moment bij zijn gegevens dat hij zich niet van de wijs wilde laten brengen door het zo lang droog staan. Maar ik ga hem dus in de zomer maar weer verkopen.
Hebben jullie trouwens ook dat je beetje bang bent om talenten in te brengen? Ik heb er een paar rondlopen die het volgens mij gewoon heel goed kunnen doen. Maar dan koop ik alsnog liever een gevestigde speler.
Nicolas Millanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:26 schreef VinnieJones het volgende:
geen nieuwe saviola ergens in argentinie voor paar ton ?? al die namen die ik hier zie staan zijn minsten paar miljoen , begin van t spel zit ik nog..![]()
Of het goed is weet ik niet maar ik heb mijn eigen trainingsschema's allemaal op heavy. Zwaar dus.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:19 schreef opgebaarde het volgende:
Edit: iemand beidewaj ervaring met die Tug trainingen? De belasting zijn allemaal middelmatig, niet beter om die vooral bij de talenten op zwaar te zetten?
Je moet er vooral voor zorgen dat de fysieke training niet te intensief is. Dat zorgt eerder voor blessures en vermoeidheid. De andere onderdelen kun je wel zwaarder instellen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:01 schreef Filay het volgende:
[..]
Of het goed is weet ik niet maar ik heb mijn eigen trainingsschema's allemaal op heavy. Zwaar dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |