quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:40 schreef Rahl het volgende:
[..]
waar zijn ze allemaal voor dan? fake.inc weet ik wel, maar de rest?
Geen id man... Ik heb dit gewoon van fora's afquote:
Bij mijn game(ook met ajax natuurlijk) is harry 2x achter elkaar speler van het jaar geworden en heeft hij 2x de gouden bal/schoen? gewonnen van topscorerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:46 schreef opgebaarde het volgende:
Ja, ik ben der bij![]()
Zal even kijken of ik wat screentjes kan maken, Charisteas roeleert in mijn spel echt gruwelijk hard bij Feyenoord, 20 doelpunten en speelt zwaar goed![]()
![]()
(ik met Ajax natuurlijk)
Sebastian Zuniga van Cobreolaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:56 schreef Sjechov het volgende:
Iemand nog tips over (goedkope) oosblok spelers enzow
Heb het spel ook in huis
Is ook niet zo moeilijk he met die Overrated Harryquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord
1e jaar Kampioen + Beker
2e jaar Kampioen + Beker + UEFA Cup
Harry meteen verkocht... Die stinkerd hoef ik niet in mijn elftal.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:57 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Sebastian Zuniga van Cobreola
Sherman Cardenas
Sídnei (kan je pas kopen als hij 18 is)
[..]
Is ook niet zo moeilijk he met die Overrated HarryLijkt wel Ronaldo
Ok. dan is et wel een prestatiequote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Harry meteen verkocht... Die stinkerd hoef ik niet in mijn elftal.
Milevskiy en Love vormen bij mij de aanval.
Cesar Delgado is nog steeds een goede spits kost ongeveer 4M denk ik. Salaris wel vrij pittig met 32K per week.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:56 schreef Sjechov het volgende:
Iemand nog tips over (goedkope) oosblok spelers enzow
Heb het spel ook in huis
Nederlandse taal is er ookquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:12 schreef koningdavid het volgende:
Is hij al uit?![]()
Het enige computerspel dat ik nog speel ongeveer, ik ben alleen bang dat het weer teveel tijd in beslag gaat nemen.
Is de game wel weer in het Nederlands? Ik zie alleen maar Engelse screens, met dat belabberde Nederlands is het spel nog 10x beter.
Ja hij is in het Nederlandsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:12 schreef koningdavid het volgende:
Is hij al uit?![]()
Het enige computerspel dat ik nog speel ongeveer, ik ben alleen bang dat het weer teveel tijd in beslag gaat nemen.
Is de game wel weer in het Nederlands? Ik zie alleen maar Engelse screens, met dat belabberde Nederlands is het spel nog 10x beter.
Ik kijk altijd naar influence en workrate. Ook is het belangrijk dat het een ervaren speler is, het liefst met veel interlands.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Naar welke eigenschappen van spelers moet je kijken of ze een goede aanvoerder zouden kunnen zijn?
Uit mijn hoofd, gebaseerd op vorige versies: invloed, tactiek en natuurlijk zijn vorm. Een aanvoerder die dramatisch speelt wordt niemand echt vrolijk van.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Naar welke eigenschappen van spelers moet je kijken of ze een goede aanvoerder zouden kunnen zijn?
Ik kij altijd alleen naar invloed. dat is volgens mij ook het belangrijkstequote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Daar heb ik geen last vanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:27 schreef VinnieJones het volgende:
wat ik haat is als ik tegen een grote club speel zoals inter, Milan ofzo.. IS bijna altijd de eerste beste aanval (binnen 5 minuten) van ze een doelpunt.. Wordt ik zo gefrusteerd van, hoezo realistisch..![]()
Dat had ik ook, meteen gedaan, en aziatisch kampioenschap gewonnen!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:31 schreef Zwoerd het volgende:
4 dagen voor het aziatisch kampioenschap heeft Australie mij gevraagd bondscoach te worden![]()
* Fathom begint te slijmen bij Rijkaardquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:41 schreef JeroenV het volgende:
Wat ik net als tip zag staan... Trouwens niet echt realistisch, maar wel handig om te weten:
Als je andere managers af en toe omhoog praat en vriendjes wordt heb je kans dat je transferbod sneller geaccepteerd wordt.
quote:"Chelsea heeft een bod van �66.000.000 op David Villa gedaan. Voorzitter Juan Soler vind het bod te goed om te weigeren en heeft namens het management de transfersom geaccepteerd."
Dat werkt wel echt trouwensquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:41 schreef JeroenV het volgende:
Wat ik net als tip zag staan... Trouwens niet echt realistisch, maar wel handig om te weten:
Als je andere managers af en toe omhoog praat en vriendjes wordt heb je kans dat je transferbod sneller geaccepteerd wordt.
Hallo zeg!!!! Ik heb wel Huntelaar een nieuw contract gegeven met een transfer som van 50M.. Gast staat al op 26 doelpunten nu en het is januarie:Dquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:52 schreef Rahl het volgende:
nieuw spel begonnen met valencia... 2 dagen na mn aanstelling:
[..]
Upside is wel dat ik nu 66 miljoen voor versterkingen heb![]()
Villa is meteen de meest waardevolle speler in 't spel
Chelsea is best dom aangezien z'n contractueel vastgelegde transfersom maar 35miljoen wasquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:12 schreef Fathom het volgende:
[..]
Hallo zeg!!!! Ik heb wel Huntelaar een nieuw contract gegeven met een transfer som van 50M.. Gast staat al op 26 doelpunten nu en het is januarie:D
Bestuur nog wel tevreden?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:15 schreef Cart_man het volgende:
Speel met Feijenoord, sta 3de, heb charidinges nog steeds in mijn elftal, raakte hem niet kwijt. Hij staat in de basis is topscorer met 11 doelpunten. Uitgeschakeld in de eerste ronde van de UEFA cup, verloor van Nancy in de thuiswedstrijd.
Aankopen Mokoena (FC) en Cleber (DMC), volgend seizoen komt Guarin. Mokoena ligt er inmiddels 6 maanden uit met een gebroken been.
Dat haat ik zoó dat je nieuwe aankopen blesseerd raken en dan er nooit weer goed inkomenquote:Aankopen Mokoena (FC) en Cleber (DMC), volgend seizoen komt Guarin. Mokoena ligt er inmiddels 6 maanden uit met een gebroken been.
Mokoena heb ik ook, maar die is een beetje een stand-in... Guarin heb ik ook. Vorig seizoen vaste waarde, maar dit seizoen is Sivok dat op zijn plek (VM). Sivok heb ik voor 1,2 miljoen gehaald. Echt een topaankoop.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:15 schreef Cart_man het volgende:
Speel met Feijenoord, sta 3de, heb charidinges nog steeds in mijn elftal, raakte hem niet kwijt. Hij staat in de basis is topscorer met 11 doelpunten. Uitgeschakeld in de eerste ronde van de UEFA cup, verloor van Nancy in de thuiswedstrijd.
Aankopen Mokoena (FC) en Cleber (DMC), volgend seizoen komt Guarin. Mokoena ligt er inmiddels 6 maanden uit met een gebroken been.
Scorend vermogen is goed. 32 doelpunten in 15 wedstrijden.
- Wedstrijden spelen, maar niet overbelastenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik blijf 2005 spelen, maar een vraagje over 2005
Ik ben nu met talenten bezig maar hoe worden die beter?
Gewoon in de loop der jaren en gewoon wedstrijden laten spelen ?
Van die trainingen heb ik geen verstand.. maar heeft dat ook invloed ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |