zul je zien, door jouw TT gaat fok zo weer down!quote:
tuurlijk....quote:Op maandag 23 oktober 2006 21:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi buuf.Ik zit nog even op VOL...
Tis daar nu ook gezellig, FOK loopt nog zo traag. Kom anders ook even langs.quote:
Dat duurde wel 5 minuten ja.quote:
En voor mijzelf ook.quote:Op dinsdag 24 oktober 2006 08:40 schreef Pinball het volgende:
Dat was zeker wel afzien voor die klepverslaafden hier.
Ssssssstquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:24 schreef teamlead het volgende:
we.. we... we... we zijn echt weer online
vast welquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:33 schreef Nostalgist het volgende:
Zou het voor langere tijd zijn ?
Fingers crossed.....quote:
ach gossieeeeequote:
Vandaar dat ik het even bij de buren heb gemeld....quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:51 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Danny!! We hebben de ddosser!
![]()
ja ik ook en word niet geloofdquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het even bij de buren heb gemeld....![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
Kribbie is er gelijk helemaal stil vanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:51 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
![]()
heej doe eens niet zo naarquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:58 schreef Talitha het volgende:
Snel even posten voor hij er weer uit ligt.![]()
Ik ben die Snor niet hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:51 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
![]()
Kribbet, je moet wat sneller F5-en. Hij doet het nog steeds.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:58 schreef Gladys het volgende:
[..]
Kribbie is er gelijk helemaal stil van![]()
2 dagen vroeg naar bed en een beetje slaap inhalenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:49 schreef Gladys het volgende:
[..]
ach gossieeeeeMaar heb je wel 2 nuttige dagen gehad
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:58 schreef Gladys het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kribbet, je moet wat sneller F5-en. Hij doet het nog steeds.
Nee hoor, wel een stuk langzamerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:58 schreef Gladys het volgende:
[..]
whehehe dat geloof ik best dat je blij was dat je 2 dagen niet in de schuur hoefdequote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
2 dagen vroeg naar bed en een beetje slaap inhalen![]()
Mijn vrouw was er blij mee![]()
Gelukkig welquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kribbet, je moet wat sneller F5-en. Hij doet het nog steeds.
Het 1 heeft jammer genoeg niets met het ander te makenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:04 schreef Gladys het volgende:
[..]
whehehe dat geloof ik best dat je blij was dat je 2 dagen niet in de schuur hoefde
had je ff in de jaccuzi moeten kijkenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig welHad me zelf al gemeld bij vol
maar kon de SC afdeling niet vinden
![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig welHad me zelf al gemeld bij vol
maar kon de SC afdeling niet vinden
![]()
ach gosss dus je mocht je vrouw blij maken en daarna terug naar buitenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het 1 heeft jammer genoeg niets met het ander te makenHet is echt koud 's nachts
![]()
Heb net een paar dagen een andere provider en ander ip-nummer dus doe ff nietquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:05 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ik het maar even doorgeef.
![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:06 schreef Gladys het volgende:
Trouwens Bommie kan er nog steeds niet op![]()
heej buufquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ook.... moet je in de jakoezie wezen...
![]()
toch wel blij dat mijn oude vertrouwde fokje het weer doet![]()
alhoewel er wel véééél bekenden in het zwembad waren, gister...![]()
Nog een ontheemde eend tegengekomen?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ook.... moet je in de jakoezie wezen...
![]()
toch wel blij dat mijn oude vertrouwde fokje het weer doet![]()
alhoewel er wel véééél bekenden in het zwembad waren, gister...![]()
Zat even te lezen in hun COS en zag na 1 OFF bericht al verschijnen dat je ON-topic moest blijvenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:07 schreef Gladys het volgende:
[..]
had je ff in de jaccuzi moeten kijken
ik ookquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zat even te lezen in hun COS en zag na 1 OFF bericht al verschijnen dat je ON-topic moest blijven![]()
IK blijf lekker hier![]()
Is dat dan niet overal zoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:08 schreef Gladys het volgende:
[..]
ach gosss dus je mocht je vrouw blij maken en daarna terug naar buiten![]()
![]()
nee, eend is kwijtquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:10 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nog een ontheemde eend tegengekomen?
Nou ja, welbeschouwd hebben we nu allemaal een ban van 48 uur achter de rug. Gedeelde smart is halve smart moeten we maar denken...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, eend is kwijt![]()
ik wil eend terug!![]()
nee ik hoef geen vrouw gelukkig te maken om binnen te mogen blijvenquote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:06 schreef Gladys het volgende:
Trouwens Bommie kan er nog steeds niet op![]()
dus we mogen ons nu met terug werkende kracht nog gaan misdragen voor die ban ?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:14 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nou ja, welbeschouwd hebben we nu allemaal een ban van 48 uur achter de rug. Gedeelde smart is halve smart moeten we maar denken...![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zat even te lezen in hun COS en zag na 1 OFF bericht al verschijnen dat je ON-topic moest blijven![]()
IK blijf lekker hier![]()
Zijn week is nog niet voorbij hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, eend is kwijt![]()
ik wil eend terug!![]()
zo is het maar net!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:14 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nou ja, welbeschouwd hebben we nu allemaal een ban van 48 uur achter de rug. Gedeelde smart is halve smart moeten we maar denken...![]()
Nee...quote:
voor zover ik weet kan hij wel weer scharrelenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zijn week is nog niet voorbij hoor![]()
ik meende inderdaad hidiho alweer gezien te hebben...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
voor zover ik weet kan hij wel weer scharrelen
Het was niet eens een bericht van mijquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
geen discussie in het FB-topic begonnen over de scheiding SC/COS?
Luciano heb ik wel in de FB op VOL gesignaleerd.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het was niet eens een bericht van mijIk las het en was gelijk genezen, ik sta nog op 0 berichtjes
![]()
En voor de scheiding van SC/COS moet je bij PC eend wezen![]()
Ze is nu lekker aan het werk dus ik zit stiekem binnenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:14 schreef Gladys het volgende:
[..]
nee ik hoef geen vrouw gelukkig te maken om binnen te mogen blijven![]()
![]()
JA!!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:16 schreef Gladys het volgende:
[..]
dus we mogen ons nu met terug werkende kracht nog gaan misdragen voor die ban ?![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:16 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee...![]()
Jij mag tenminste nog in de schuur....
Laat het hem nog even niet wetenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
voor zover ik weet kan hij wel weer scharrelen
hahaha ik moest lachenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze is nu lekker aan het werk dus ik zit stiekem binnen![]()
![]()
En hoe! Weer volledig op zijn Luciano's....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Luciano heb ik wel in de FB op VOL gesignaleerd.
Dat kan nooit lang goed gaanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Luciano heb ik wel in de FB op VOL gesignaleerd.
Neem mijn laptop weer mee terug naar de schuurquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:22 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahaha ik moest lachenwel ff geschiedenis wissen op de pc voor ze terug komt he
Geen afkickverschijnselen?quote:
't wordt wel kouder.....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze is nu lekker aan het werk dus ik zit stiekem binnen![]()
![]()
Anders krijg je slaag als ze thuiskomt he?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:26 schreef KRIBBET het volgende:
Maar hoe gezellig het ook is, moet even wat achterstallig huishoudelijk werk doen![]()
Tot straks![]()
Ik vond het wel meevallen eigenlijk. Wel de typische Luciano-schrijfstijl, maar hij heeft zich niet misdragen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:23 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En hoe! Weer volledig op zijn Luciano's....
Wat is die gestoord zeg....![]()
tot vanaaf dan maarquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:26 schreef KRIBBET het volgende:
Maar hoe gezellig het ook is, moet even wat achterstallig huishoudelijk werk doen![]()
Tot straks![]()
er was wel één user die zich gelijk afmeldde als VOL lid vanwege zijn aanwezigheid. Had iets met oud zeer te maken geloof ikquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen eigenlijk. Wel de typische Luciano-schrijfstijl, maar hij heeft zich niet misdragen.![]()
ik zie gewoon nummersquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:38 schreef Talitha het volgende:
Niet alles werkt helemaal perfect zo te zien. Er staan vraagtekens achter de topics i.p.v. paginanummers.![]()
Edit: nu zijn ze weer wegDaar gaat mijn geloofwaardigheid.
![]()
ik meen dat die woorden al zijn terug genomen als ik het is wie ik denkquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
er was wel één user die zich gelijk afmeldde als VOL lid vanwege zijn aanwezigheid. Had iets met oud zeer te maken geloof ik
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:26 schreef KRIBBET het volgende:
Tot straks![]()
ja en ook nog snel ookquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik meen dat die woorden al zijn terug genomen als ik het is wie ik denk
Hij zal vandaag wel weer onder zijn steen vandaan komenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ene Bas geloof ik. Komt die hier ook?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Luus principes?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij zal vandaag wel weer onder zijn steen vandaan komen![]()
Alleen weet hij waarschijnlijk niet dat Luusje uit principe op VOL blijft![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ene Bas geloof ik. Komt die hier ook?
Soms...om onder de gordel te stekenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ene Bas geloof ik. Komt die hier ook?
... ik bemoei me er lekker niet mee .... haantjesgedragquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij zal vandaag wel weer onder zijn steen vandaan komen![]()
Alleen weet hij waarschijnlijk niet dat Luusje uit principe op VOL blijft![]()
dat kan ie goed hequote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Soms...om onder de gordel te steken...sabinaspuppiesdingus
ah die! Weer een raadsel opgelost....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Soms...om onder de gordel te steken...sabinaspuppiesdingus
quote:
iedereen is gewoon in shock johquote:
tja maar iedereen kan lief zijnquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
maar kan ook heel lief zijn!![]()
Ik vind het een regelrechte hufter aan het worden. Iedereen die ook maar een knipoog aan oorties geeft en waarvan hij denk tdie kan ik hebben...begiont die aan te vallen op een laaghartige manier! TL, Klodder en nu weer Luciano zijn zijn mikpuntjes ...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
maar kan ook heel lief zijn!![]()
ach welja... is ook zo.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
tja maar iedereen kan lief zijnzelfs ik soms
daar begon het inmiddels behoorlijk op te lijken ... al had ie er dan toch een paar gemistquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind het een regelrechte hufter aan het worden. Iedereen die ook maar een knipoog aan oorties geeft en waarvan hij denk tdie kan ik hebben...begiont die aan te vallen op een laaghartige manier! TL, Klodder en nu weer Luciano zijn zijn mikpuntjes ...![]()
ja ik ook,moeten we snel weer uit komen hequote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach welja... is ook zo.
Sta nog een beetje op de VOL stand geloof ik...![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind het een regelrechte hufter aan het worden. Iedereen die ook maar een knipoog aan oorties geeft en waarvan hij denk tdie kan ik hebben...begiont die aan te vallen op een laaghartige manier! TL, Klodder en nu weer Luciano zijn zijn mikpuntjes ...![]()
mensen aanvallen is beneden alle peil. tenzij het sc lol is. maar ik ben met de eens dat daar de grens wel overschreden wordt. (te aanzien van inodder, de rest heb ik niet zo meegekregen)quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vond dat hij wel een heel trieste act opvoerde in de FB in VOL....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
is het de moeite even te gaan kijken?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:01 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik vond dat hij wel een heel trieste act opvoerde in de FB in VOL....
je hebt niet toevallig een linkje ofzo?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:01 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik vond dat hij wel een heel trieste act opvoerde in de FB in VOL....
ik mag gewoon knipogen naar je hij doet me toch nietsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
daar begon het inmiddels behoorlijk op te lijken ... al had ie er dan toch een paar gemist![]()
Kijk en oordeel zelf...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is het de moeite even te gaan kijken?![]()
![]()
Nix pik, ik ben toen zoals gewoonlijk weer voor je op de bres gesprongen en dat betaalde je me later weer terug door kwaad te kijken en postigs te wissenquote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nix pik, ik ben toen zoals gewoonlijk weer voor je op de bres gesprongen en dat betaalde je me later weer terug door kwaad te kijken en postigs te wissen
En moeten missen dat FOK! het weer ging doenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat had je de afgelopen 2 dagen kunnen doen hoor
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?t=565&postdays=0&postorder=asc&start=50quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
je hebt niet toevallig een linkje ofzo?![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:06 schreef Gladys het volgende:
ik mis het wel dat ik geenjes hier krijg hoor.... de overgang is zo wel errug groot voor mij
![]()
Hier dan eenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:06 schreef Gladys het volgende:
ik mis het wel dat ik geenjes hier krijg hoor.... de overgang is zo wel errug groot voor mij
![]()
quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:06 schreef Gladys het volgende:
![]()
Boeiuhhhh... staat toch niks in. Je maakt mensen blij met een dooie mus.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:07 schreef puntoortje het volgende:
maar ik zag wel wie er net in me fobo heeft zitten gluuren![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier dan een![]()
Speciaal omdat jij het bent
Dus ik moet maar is even gaanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
voorspelbaar kan ook lekker zijnquote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
daar begon het inmiddels behoorlijk op te lijken ... al had ie er dan toch een paar gemist![]()
maarre: eenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:08 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Boeiuhhhh... staat toch niks in. Je maakt mensen blij met een dooie mus.
van mij wel hoor...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
maarre: eenof
voor oortjes mag dus niet meer
...zat ff niet op te letten..hihiquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:08 schreef Gladys het volgende:
[..]maar geen
doen hoor
Dadelijk denken ze nog wat van me
quote:
nee wel in t vervolg ff opletten hequote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:12 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...zat ff niet op te letten..hihihad er ook niet hoeven staan ...hihi
Vraag me wel af of de ban-tijd doorliep tijden de down-tijdquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:47 schreef nikky het volgende:
SuizzeJonnais schelden. Mag gaan koelen
net 11 uur op bed gelegen (ook gewoon tv kijken met de kids)...daar wordt ik een beetje lui vanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:15 schreef Gladys het volgende:
[..]
nee wel in t vervolg ff opletten he![]()
schelden over de downtijdquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:15 schreef KRIBBET het volgende:
Dat heeft ie snel voor elkaar zeg![]()
[..]
Vraag me wel af of de ban-tijd doorliep tijden de down-tijd![]()
Arme Nikky kon twee dagen d'r frustraties niet uiten..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:15 schreef KRIBBET het volgende:
Dat heeft ie snel voor elkaar zeg![]()
[..]
Vraag me wel af of de ban-tijd doorliep tijden de down-tijd![]()
Dat is lekker slim dan, krijgt ie nog wat extra down time erbijquote:
Jij gaat ook voor de koelkastquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:19 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Arme Nikky kon twee dagen d'r frustraties niet uiten..
ik zie allemaal vreemde tekens in je sigdingquote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik zie zag allemaal vreemde tekens in je sigding![]()
dat is gewoon limburgsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik zie allemaal vreemde tekens in je sigding![]()
dat snap ik nog wel een beetje ... waren van die japanse tekensquote:
Zodra je ergens puntjes op zet gaat de boel mis denk ik.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik zie allemaal vreemde tekens in je sigding![]()
klopt dus....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:25 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zodra je ergens puntjes op zet gaat de boel mis denk ik.
Even testen: ö ë é ''u
ow, in het reactievenster staat het wel goed. leestekens zijn nog een beetje moeilijk voor Fok! Maar kniesooe die daar op let...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:25 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik zie ze wel goedquote:
à ¶ à « à © " u .... dit was wat ik er eerst zag maar als ik dan f5 is het weer goed... maar net stond en bij TL japanse tekens .. dat ziet er nu ook weer gewoon uitquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:25 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
...grrr...als ik op bewerk dus staan er wel die tekens die ik zag... me pc zal ook nog wel een beetje slapenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
à ¶ à « à © " u .... dit was wat ik er eerst zag maar als ik dan f5 is het weer goed... maar net stond en bij TL japanse tekens .. dat ziet er nu ook weer gewoon uit![]()
Klinkt een beetje kinky!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ga ff mijn bouwvakplunje verruilen voor iets damesachtiger, zometeen op controlebezoek bij de kinderarts...
.... heeeeey deminsquote:
Puntje!!!!!!quote:
... jaaaa....daar wacht ik al zooooo lang op ..hihiquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:36 schreef demins het volgende:
[..]
Puntje!!!!!!
En nou de grote knuffelsmilie nog even zien te vinden!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanhoop niet!... Het einde van je lijden is in zicht!!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... jaaaa....daar wacht ik al zooooo lang op ..hihi![]()
zo veel mogenlijk posten nu het nog kanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:47 schreef demins het volgende:
Trouwens, FOK! doet bij heel raar! Het zal me benieuwen of we de ganse dag in de lucht blijven....
Hoezo raar? Doe es niet zo eng, open net Fok ben in jubelstemming dat ie t eindelijk weer doet, kom jij met zo'n deprimerend bericht.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:47 schreef demins het volgende:
Trouwens, FOK! doet bij heel raar! Het zal me benieuwen of we de ganse dag in de lucht blijven....
na 2 dagen wachten verwacht ik wel iets grootsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:43 schreef demins het volgende:
[..]
Wanhoop niet!... Het einde van je lijden is in zicht!!!![]()
hey manuquote:
Kreeg ik net ook een paar keer inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:53 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Kreeg ik net ook een paar keer inderdaad.
TL, de dowtijd ook overleefdquote:
Nou ja, voorlopig doet ie het in ieder geval. Laten we positief blijven, hij blijft het nu gewoon doen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:59 schreef demins het volgende:
Dat bedoel ik, dat reactieding. Back knop wekt niet. Raar!![]()
heeey...goeiemiddagquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:08 schreef Snaptnix het volgende:
JaHehe, heb eindelijk een topic in beeld
Goeiemiddag!
vind ik ookquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:00 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Nou ja, voorlopig doet ie het in ieder geval. Laten we positief blijven, hij blijft het nu gewoon doen.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:08 schreef Snaptnix het volgende:
JaHehe, heb eindelijk een topic in beeld
Goeiemiddag!
TLquote:
1 2 3quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:18 schreef versabommie het volgende:
test!
Ja, je bent er nogquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:18 schreef versabommie het volgende:
test!
wat is er?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:20 schreef versabommie het volgende:
kut 'o' forum!
TEEEEEEEEEEEEEEEST!
de haas?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:22 schreef Gert het volgende:
ZOEF!!!!
OK! WIE HEEFT ER SHOARMA BESTELD, WANT ER RIJDT ER WEER ZO'N JOSTI HIER ROND TE SCOOTERENquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:22 schreef Gert het volgende:
ZOEF!!!!
bleh!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:25 schreef Gladys het volgende:
zucht
quote:
quote:
werkze....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:30 schreef Gladys het volgende:
ik ga naar mijn werk... ajuu en tot vanaaf
ja, maar we kiezen ervoor om je te negerenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:28 schreef versabommie het volgende:
Hallo? Staat dit ding wel aan?
Nou, ik vroeg het me ook af, zit me de takke te f5'en om eens een keer een letter tekst te zien boven het invoerveldquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja, maar we kiezen ervoor om je te negeren
ja en dan je eigen de scroltering draaien aan je muiswielquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:34 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Nou, ik vroeg het me ook af, zit me de takke te f5'en om eens een keer een letter tekst te zien boven het invoerveld![]()
moet je doen joh....kunnen er tenminste weer eens normale discussies komen in het fb...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja, maar we kiezen ervoor om je te negeren
neehee... in fb delete ik gewoonquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
moet je doen joh....kunnen er tenminste weer eens normale discussies komen in het fb...
weg van de minste weerstand bewandel je idd vaak ja...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
neehee... in fb delete ik gewoon
ik ben lui ...page downquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja en dan je eigen de scroltering draaien aan je muiswiel![]()
lache als die stuk gaat!quote:
... dat gaat ie niet ...quote:
Wie? Ikke?quote:
Ja, jij ook!quote:
keertje een goede pc kopen!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:53 schreef teamlead het volgende:
dat leek even weer mis te gaan volgens mij..
kzal het m'n baas doorgevenquote:
Hai Day !! En Alle anderen ! Good 2 C U !quote:
geef m'n nummer ff ...kan ik 'm wellicht een oor aannaaienquote:
Jij naait écht alles wat los en vast zit he?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
geef m'n nummer ff ...kan ik 'm wellicht een oor aannaaien![]()
Sorry, was de streamverslagen van de afgelopen 2 dagen aan het doorlezenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:45 schreef puntoortje het volgende:
het is wel stil
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:47 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jij naait écht alles wat los en vast zit he?![]()
volgens mij valt daar niet zo veel te lezenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Sorry, was de streamverslagen van de afgelopen 2 dagen aan het doorlezen![]()
Zelfs met een voorbind-bommiequote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:47 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jij naait écht alles wat los en vast zit he?![]()
Das dan weer een naaistreek....quote:
ja, ik ga eens wat selectiever en genuanceerder wordenin mijn uitspraken hier!quote:
quote:
De steamverslagen van vandaag zijn erg leerzaamquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:49 schreef puntoortje het volgende:
[..]
volgens mij valt daar niet zo veel te lezen![]()
Nóg genuanceerder?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja, ik ga eens wat selectiever en genuanceerder wordenin mijn uitspraken hier!
Hier noemen we dat pikstrafquote:
quote:
Dat noemen we voortaan dan een ADOotjequote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:54 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
Ja, maar dan wórd je genaaid....
quote:
We hebben streamverslagen, en die zijn beter dan hier op FOK.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Absoluut niet, ben er maandag heel even geweest maar ze zijn daar veel strenger dan hier en ik zou na 4 postings al een ban hebben
![]()
Maar hoezo? hebben ze daar WEL steamsverslagen?
da's een straf voor hem ? geheelonthouding, dat zal hem lerenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
We hebben streamverslagen, en die zijn beter dan hier op FOK.![]()
Maar Snaptnix stelde net op VOL voor om Bommie pikstraf te geven. Wordt ie van 2 kanten genomen.![]()
Snaptnix snapt het dus welquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar Snaptnix stelde net op VOL voor om Bommie pikstraf te geven. Wordt ie van 2 kanten genomen.![]()
nietusquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
quote:Maar Snaptnix stelde net op VOL voor om Bommie pikstraf te geven. Wordt ie van 2 kanten genomen.![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:10 schreef Day het volgende:
Is het Bommie-bash-day?
Ik ga daar geen gewoonte van maken natuurlijkquote:
Wanneer niet danquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:10 schreef Day het volgende:
Is het Bommie-bash-day?
Of helemaal geen aandacht meer geven! Maar dat is misschien wel héél erg wreed.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:07 schreef PH52 het volgende:
[..]
da's een straf voor hem ? geheelonthouding, dat zal hem leren![]()
Dat begrijp ikquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ga daar geen gewoonte van maken natuurlijk![]()
Bashen en negeren?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Of helemaal geen aandacht meer geven! Maar dat is misschien wel héél erg wreed.![]()
Jij bent gemeen! I like itquote:
Let op, binnen een paar minuten is die TL-balk hier ookquote:
Hij verdient een schop onder z'n kont met dat geflirt van hem.quote:
Ik kan het niet meer aanzien, ga maar even lekker in de sauna zittenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:19 schreef Day het volgende:
[..]
Hij verdient een schop onder z'n kont met dat geflirt van hem.![]()
ik wil wel helpen hoor..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:25 schreef Day het volgende:
Sta ik dan alleen in mijn Fight Bommie-strijd?![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:25 schreef Day het volgende:
Sta ik dan alleen in mijn Fight Bommie-strijd?![]()
Ja, maar hij hoeft niet weg.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij is eigenlijk best wel lief en het wordt zo rustig als ie weg is.![]()
Jij wil me dus voor jezelf alleen?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:30 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar hij hoeft niet weg.
We moeten gewoon een vuist maken als vrouwen en zeggen dat we zijn dellerige gedrag niet meer pikken!![]()
Bemoei jij je er effe niet mee. Ik heb het tegen de dames.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij wil me dus voor jezelf alleen?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:34 schreef Day het volgende:
[..]
Bemoei jij je er effe niet mee. Ik heb het tegen de dames.![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:30 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar hij hoeft niet weg.
We moeten gewoon een vuist maken als vrouwen en zeggen dat we zijn dellerige gedrag niet meer pikken!![]()
Hmmm, ik merk 't al. Jij bent al veels te ver heen. Hij heeft jou al helemaal in z'n zak zitten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar zeg nou zelf Day. Hij flirt met alle vrouwen hier, hij maakt geen onderscheid. Dat kan ik wel waarderen.
Als ie het ook bij de mannen zou doen was het helemaal netjes.![]()
Ik vroeg je wat en verwacht dan ook netjes een normaal antwoord!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:34 schreef Day het volgende:
[..]
Bemoei jij je er effe niet mee. Ik heb het tegen de dames.![]()
ikke wel, zit er helemaal klaar voor ...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:45 schreef Day het volgende:
[..]
Hmmm, ik merk 't al. Jij bent al veels te ver heen. Hij heeft jou al helemaal in z'n zak zitten.
Oortje, jij doet wel mee?
Jij staat op de negeer-modus bij mij.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vroeg je wat en verwacht dan ook netjes een normaal antwoord!![]()
Ik ben een terroristenwatje. Je hebt toch niets aan mij.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:45 schreef Day het volgende:
[..]
Hmmm, ik merk 't al. Jij bent al veels te ver heen. Hij heeft jou al helemaal in z'n zak zitten.
Zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:51 schreef Day het volgende:
[..]
Jij staat op de negeer-modus bij mij.![]()
Ik trap niet in je glij-praatjes!![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar zeg nou zelf Day. Hij flirt met alle vrouwen hier, hij maakt geen onderscheid. Dat kan ik wel waarderen.
Als ie het ook bij de mannen zou doen was het helemaal netjes.![]()
Ik doe ook meequote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:45 schreef Day het volgende:
[..]
HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! Petertjuuuuuuuuuh!quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! Petertjuuuuuuuuuh!
Zou jij Day even willen helpen, ze wil Bommie bashen maar weet niet hoe ze zo'n enorm project moet aanpakken, het arme schaap....
Ah, dat Forum waar jij een zogenaamde IP-ban hebt....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Ik vind Day lief![]()
Al zag ik haar naam wel bij een concurerend forum
Neehee, sinds ik bij Tele2 ben heb ik een nieuw ip nummerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ah, dat Forum waar jij een zogenaamde IP-ban hebt....![]()
Nu ik erover nadenk klinkt het steeds beter.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Please....breng hem niet op ideeën , wil je ?
Petertje!!!!!quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:05 schreef debuurvrouw het volgende:
doet Fok! het (min of meer) weer, valt er in het hele dorp de stroom uit...
![]()
![]()
maar, ik ben er weer! heb echt m'n dag niet, nog ff deuk in auto gebotst lamp eruit...![]()
Mooi! Dan ben je dus in de juiste stemming op mee te doen aan de Bash- en negeer Bommie-dag!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:05 schreef debuurvrouw het volgende:
doet Fok! het (min of meer) weer, valt er in het hele dorp de stroom uit...
![]()
![]()
maar, ik ben er weer! heb echt m'n dag niet, nog ff deuk in auto gebotst lamp eruit...![]()
Dan zal dat het wel zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Neehee, sinds ik bij Tele2 ben heb ik een nieuw ip nummer
Sinds april ofzo![]()
ik was meer in de stemming voor wat tlc eigenlijk....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:13 schreef Day het volgende:
[..]
Mooi! Dan ben je dus in de juiste stemming op mee te doen aan de Bash- en negeer Bommie-dag!![]()
Bevalt het bij Tele 2 ? Ik denk er ook over....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Neehee, sinds ik bij Tele2 ben heb ik een nieuw ip nummer
Sinds april ofzo![]()
Hé buufquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik was meer in de stemming voor wat tlc eigenlijk....![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik was meer in de stemming voor wat tlc eigenlijk....![]()
Hé Taliet!quote:
Was je geschrokken?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hé ”aliet!
dat doet een mens goed! gelukkig had die andere mevrouw bijna geen schade. alleen een krasje, maar ik geloof dat het haar zo wel goed is...
dus, we gaan weer los...![]()
Kies er maar één uit!quote:
Optie 1 is lief ! Optie 7 isquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kies er maar één uit!![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/TLC
(ik had de eerste optie in gedachten)
edit: optie 7 heeft ook wel wat!
moest even schadeformulier invullen. nu blijkt toch de kofferbak ontzet...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Was je geschrokken?
Zo ja, dan nu zeker niet meer als je alweer los wilt gaan.
Ai. Balen, maar toch wel verzekerd?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
moest even schadeformulier invullen. nu blijkt toch de kofferbak ontzet...
ik baal heel erg en heb erg zin in een potje janken.. maar ja, dat helpt niet erg...
had vandaag beter in bed kunnen blijven liggen....![]()
![]()
-edit- ik bedoelde inderdaad optie 1
ja, wel verzekerd. Maar goed, dat gaat dan weer ten koste van je no-claim en zo en kan je het beter zelf betalen. Eigen auto is niet verzekerd (binnen de verzekering) en die heeft ook behoorlijk schade....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ai. Balen, maar toch wel verzekerd?
Da's balen buuf! Maar niemand gewond gelukkig... En huilen helpt niet, maar kan wel opluchten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
moest even schadeformulier invullen. nu blijkt toch de kofferbak ontzet...
ik baal heel erg en heb erg zin in een potje janken.. maar ja, dat helpt niet erg...
had vandaag beter in bed kunnen blijven liggen....![]()
![]()
-edit- ik bedoelde inderdaad optie 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |