Soms...om onder de gordel te stekenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ene Bas geloof ik. Komt die hier ook?
... ik bemoei me er lekker niet mee .... haantjesgedragquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij zal vandaag wel weer onder zijn steen vandaan komen![]()
Alleen weet hij waarschijnlijk niet dat Luusje uit principe op VOL blijft![]()
dat kan ie goed hequote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Soms...om onder de gordel te steken...sabinaspuppiesdingus
ah die! Weer een raadsel opgelost....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Soms...om onder de gordel te steken...sabinaspuppiesdingus
quote:
iedereen is gewoon in shock johquote:
tja maar iedereen kan lief zijnquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
maar kan ook heel lief zijn!![]()
Ik vind het een regelrechte hufter aan het worden. Iedereen die ook maar een knipoog aan oorties geeft en waarvan hij denk tdie kan ik hebben...begiont die aan te vallen op een laaghartige manier! TL, Klodder en nu weer Luciano zijn zijn mikpuntjes ...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
maar kan ook heel lief zijn!![]()
ach welja... is ook zo.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
tja maar iedereen kan lief zijnzelfs ik soms
daar begon het inmiddels behoorlijk op te lijken ... al had ie er dan toch een paar gemistquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind het een regelrechte hufter aan het worden. Iedereen die ook maar een knipoog aan oorties geeft en waarvan hij denk tdie kan ik hebben...begiont die aan te vallen op een laaghartige manier! TL, Klodder en nu weer Luciano zijn zijn mikpuntjes ...![]()
ja ik ook,moeten we snel weer uit komen hequote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach welja... is ook zo.
Sta nog een beetje op de VOL stand geloof ik...![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind het een regelrechte hufter aan het worden. Iedereen die ook maar een knipoog aan oorties geeft en waarvan hij denk tdie kan ik hebben...begiont die aan te vallen op een laaghartige manier! TL, Klodder en nu weer Luciano zijn zijn mikpuntjes ...![]()
mensen aanvallen is beneden alle peil. tenzij het sc lol is. maar ik ben met de eens dat daar de grens wel overschreden wordt. (te aanzien van inodder, de rest heb ik niet zo meegekregen)quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vond dat hij wel een heel trieste act opvoerde in de FB in VOL....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
is het de moeite even te gaan kijken?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:01 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik vond dat hij wel een heel trieste act opvoerde in de FB in VOL....
je hebt niet toevallig een linkje ofzo?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:01 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik vond dat hij wel een heel trieste act opvoerde in de FB in VOL....
ik mag gewoon knipogen naar je hij doet me toch nietsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
daar begon het inmiddels behoorlijk op te lijken ... al had ie er dan toch een paar gemist![]()
Kijk en oordeel zelf...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is het de moeite even te gaan kijken?![]()
![]()
Nix pik, ik ben toen zoals gewoonlijk weer voor je op de bres gesprongen en dat betaalde je me later weer terug door kwaad te kijken en postigs te wissenquote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nix pik, ik ben toen zoals gewoonlijk weer voor je op de bres gesprongen en dat betaalde je me later weer terug door kwaad te kijken en postigs te wissen
En moeten missen dat FOK! het weer ging doenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat had je de afgelopen 2 dagen kunnen doen hoor
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?t=565&postdays=0&postorder=asc&start=50quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
je hebt niet toevallig een linkje ofzo?![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:06 schreef Gladys het volgende:
ik mis het wel dat ik geenjes hier krijg hoor.... de overgang is zo wel errug groot voor mij
![]()
Hier dan eenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:06 schreef Gladys het volgende:
ik mis het wel dat ik geenjes hier krijg hoor.... de overgang is zo wel errug groot voor mij
![]()
quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:06 schreef Gladys het volgende:
![]()
Boeiuhhhh... staat toch niks in. Je maakt mensen blij met een dooie mus.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:07 schreef puntoortje het volgende:
maar ik zag wel wie er net in me fobo heeft zitten gluuren![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier dan een![]()
Speciaal omdat jij het bent
Dus ik moet maar is even gaanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
voorspelbaar kan ook lekker zijnquote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
daar begon het inmiddels behoorlijk op te lijken ... al had ie er dan toch een paar gemist![]()
maarre: eenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:08 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Boeiuhhhh... staat toch niks in. Je maakt mensen blij met een dooie mus.
van mij wel hoor...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
maarre: eenof
voor oortjes mag dus niet meer
...zat ff niet op te letten..hihiquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:08 schreef Gladys het volgende:
[..]maar geen
doen hoor
Dadelijk denken ze nog wat van me
quote:
nee wel in t vervolg ff opletten hequote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:12 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...zat ff niet op te letten..hihihad er ook niet hoeven staan ...hihi
Vraag me wel af of de ban-tijd doorliep tijden de down-tijdquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:47 schreef nikky het volgende:
SuizzeJonnais schelden. Mag gaan koelen
net 11 uur op bed gelegen (ook gewoon tv kijken met de kids)...daar wordt ik een beetje lui vanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:15 schreef Gladys het volgende:
[..]
nee wel in t vervolg ff opletten he![]()
schelden over de downtijdquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:15 schreef KRIBBET het volgende:
Dat heeft ie snel voor elkaar zeg![]()
[..]
Vraag me wel af of de ban-tijd doorliep tijden de down-tijd![]()
Arme Nikky kon twee dagen d'r frustraties niet uiten..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:15 schreef KRIBBET het volgende:
Dat heeft ie snel voor elkaar zeg![]()
[..]
Vraag me wel af of de ban-tijd doorliep tijden de down-tijd![]()
Dat is lekker slim dan, krijgt ie nog wat extra down time erbijquote:
Jij gaat ook voor de koelkastquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:19 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Arme Nikky kon twee dagen d'r frustraties niet uiten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |