idd, de fok!cup gaat naar de VERDOEMENISquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:02 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja en aangezien wij er zeer onterecht uitliggenIs de winnaar van deze Fok!Cup eik een nepwinnaar
Het leeftquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:38 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
idd, de fok!cup gaat naar de VERDOEMENIS
Ik stel voor een minifokcup te houden tussen ons 3en zodat er altijd een winnaar te voorschijn die het verdient!!!
Staat genoteerd. Ik kan dan hopelijk.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:02 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
het kwam qyn beter uit volgende week
dus volgende week zondag in tilburg?![]()
Een zeer goed idee, ik stel voor dat we een 3-luik houden, iedereen ontmoet elkaar 1 keer, degene met de meeste punten wint de ECHTE fok!cup!!quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:38 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
idd, de fok!cup gaat naar de VERDOEMENIS
Ik stel voor een minifokcup te houden tussen ons 3en zodat er altijd een winnaar te voorschijn die het verdient!!!
Dom van hemquote:Op zondag 5 november 2006 13:39 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb aanstaande woensdag voor de Fok!Cup een wedstrijd tegen Einsteins Elf, maar ik zie dat hij al een friendly heeft geregeld...
En ik danquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:22 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Ik kan dan hopelijk.
We moeten Madkow ook ff op de hoogte brengen
Mocht het zo zijn dat sys rq zijn sportieve plicht uitvoert en wint van Lorinda Soccer Team, sta ik mijn plek in de volgende ronde af aan je. Ik hoor daar niet, jij hebt er meer recht op.quote:Op maandag 6 november 2006 08:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
regel ik eens wat, word ik niet eens uitgenodigd voor die meeting
En ik lig door die 5-0 WO eruit
Stand ook maar geupdate
Neuh, op basis van de regels worden er geen uitzonderingen gemaakt, ook niet voor mijquote:Op maandag 6 november 2006 09:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mocht het zo zijn dat sys rq zijn sportieve plicht uitvoert en wint van Lorinda Soccer Team, sta ik mijn plek in de volgende ronde af aan je. Ik hoor daar niet, jij hebt er meer recht op.
quote:Op maandag 6 november 2006 20:29 schreef fabianf het volgende:
Aanstaande woensdag staat Suriman op het programma:
[afbeelding]
quote:
quote:Press Announcement
6.11.2006 The Brown Panters
are going dooooown!
Refused FC hired some African poachers to make sure those big pussy's are too intimidated to perform well. After all, didn't Holland loose the worldcup-final in 1978 because of the same reason?
P.S. In English it's Panthers you Suriman.
Beetje voorbarig hequote:Op dinsdag 7 november 2006 15:01 schreef fabianf het volgende:
Refused FC - Hoolieganzen
View game: HT Live
Date: 15.11.2006 at 17.30
MatchID: 97531337
Arena: Sportpark de Knollentuin
The match has not been played yet.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:01 schreef fabianf het volgende:
Refused FC - Hoolieganzen
View game: HT Live
Date: 15.11.2006 at 17.30
MatchID: 97531337
Arena: Sportpark de Knollentuin