Ik ben benieuwd...quote:RFC played a good counterattacking move down the left in the 14th minute, with Hubert Lenting finishing well for 1 - 0. RFC showed their counterattack skill in the 17th minute, with Jasper van Rossem scoring uncontested for 2 - 0.
hihihihi, nu nog het 90% middenveld-overwicht zien te overleven met een redelijke (dus niet goede) defensie.
Bij de rust staat het 2 - 3. vintage had het meeste balbezit, namelijk 83 procent.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:49 schreef fabianf het volgende:
Weinig activiteit hier, zonde.
[..]
Ik ben benieuwd...
Jezusquote:1-0 Hubert Lenting (14)
2-0 Jasper van Rossem (17)
2-1 Arnout de Heer (24)
2-2 Peter Brandbo (28)
2-3 Arnout de Heer (29)
2-4 Albert Kieckbusch (51)
3-4 Franti¨ek ¦imon (70)
4-4 Franti¨ek ¦imon (80)
5-4 Jasper van Rossem (87)
3 counters, 1 set pieces/head, 1 stamina-event, het kan slechter.quote:This half belonged to vintage, who controlled the ball 83 percent of the time. The match ends 5 - 4.
Ik sta nu al in boldquote:Op woensdag 1 november 2006 19:25 schreef fabianf het volgende:
Kwartfinale 01.11.2006
0-5 | Sporting Amsterdam - The Brown Panthers
6-0 | Madkow - FC Kielp
4-5 | Vintage FC - Refused FC
20.00:
Hoolieganzen - Kristiansund
Opstelling nu:quote:De volgende spelers betreden het veld: Childs - Gottskog, Rindsfüser, Schenkel - Beckhall, Rzeszutko, Håkansson, Geleyn - Johnson, Carvão, Lihic.
Had dan op zn minst gewoon je b-trainees laten spelen, dan was het nog leuk geweest....quote:Childs - Rindsfüser, Schenkel, Gottskog - Beckhall, Rzeszutko, Håkansson, Geleyn - Johnson, Lihic, Bokhorst.
Je zou zijn MSN conversatie eens moeten lezen.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:12 schreef maniack28 het volgende:
Triest.... je speelt met je a-trainees die zondag ook gespeeld hebbenHoe triest kan je het maken, training weggooien omdat je van mij wilt winnen... Nee JD, ik had beter van je verwacht
Opstelling zaterdag:
[..]
Opstelling nu:
[..]
Had dan op zn minst gewoon je b-trainees laten spelen, dan was het nog leuk geweest....
Neen, dat heb ik nooit erg gevonden.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:19 schreef twi het volgende:
Dat mag dan zo zijn, J-D, maar vorig seizoen was het topic te klein voor je toen pekel A-team hufterde
Ik idem behalve mijn 2 a-team spitsen (waar er sowieso 1 moest spelen wegens spelerstekort, dan is de stap naar die andere ook maar inzetten heel klein).quote:Op woensdag 1 november 2006 20:18 schreef komrad het volgende:
ik speelde tenminste met allemaal trainees en reserves
a team hufterenjullie lijken pekel wel
oh trouwens is er wel 1 uitzondering, op het moment dat je tegen Pekel moet is A team hufteren een must.!quote:Op woensdag 1 november 2006 20:19 schreef twi het volgende:
Dat mag dan zo zijn, J-D, maar vorig seizoen was het topic te klein voor je toen pekel A-team hufterde
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:20 schreef komrad het volgende:
[..]
oh trouwens is er wel 1 uitzondering, op het moment dat je tegen Pekel moet is A team hufteren een must.!
niets speciaals (iedereen moet spelen zoals hij dat wil) maar ja een pispaal is altijd handig hequote:Op woensdag 1 november 2006 20:22 schreef -J-D- het volgende:
[..]Wat heeft hij ooit gedaan dat iedereen van hem wil winnen?
Iddquote:Op woensdag 1 november 2006 20:23 schreef komrad het volgende:
[..]
niets speciaals (iedereen moet spelen zoals hij dat wil) maar ja een pispaal is altijd handig he
Komt die vaseline in je gastenboek toch nog van pas.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:32 schreef maniack28 het volgende:
Ik pak um wel terug... en goed ook...
Scherp +10quote:
correct, dit was omdat ik niet op het forum kon... zal de site ook even updatenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:50 schreef fabianf het volgende:
[2006/11/01 22:49.22] <mango> JD-MadKow / Suriman-fabianf
[2006/11/01 22:49.55] <mango> paste maar in het forum
Ut ging mij om je spitsen, niet om je a-team .... had je daar je b-trainees neergezet, dan had je max goed(laag) centraal gehaald, scheelt al een hoopquote:Op woensdag 1 november 2006 21:46 schreef -J-D- het volgende:
Ik had 4.5 ster meer... poe poe
Ik had matig heel hoog middenveld, hij matig laag... poe poe
Ik had 21 hatstats meer... poe poe.
Volgens mij was zijn team dus nog niet heel slecht.
Maar goed, je hebt goede verliezers en minder goede verliezers.
quote:Op donderdag 2 november 2006 00:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ut ging mij om je spitsen, niet om je a-team .... had je daar je b-trainees neergezet, dan had je max goed(laag) centraal gehaald, scheelt al een hoop
Maar gefeliciteerd hoor, mijn beste vriend (zie mn fotoboek, het staat er echt). Je hebt volkomen terecht gewonnen..
![]()
quote:Favo FOK!ker Euhm... JD denk ik dan maar
Mooi he.... liefde op het eerste gezichtquote:Op donderdag 2 november 2006 08:31 schreef -J-D- het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding]
Joralf, ik hou ook van jou
damn.... ik had toch wel verwacht dat ik me een iets beter score kon maken... (dacht zelfs te winnen, en om maar even in jullie termen te blijven: madkow is een A-teamhufterquote:
Ik ben geen A-team hufter, ik probeer voor de fokcup nog boven mijn a-team uit te stijgenquote:Op donderdag 2 november 2006 14:22 schreef pvrens het volgende:
[..]
madkow is een A-teamhufterslechts 2 wijzigingen tov de zondagwedstrijd ervoor)
En 'pekelen' natuurlijk.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:11 schreef SuperWeber het volgende:
Tsssssssssssssssssssssssssssssk...
A-lamer en counterhufter dat zijn de juiste benamingen...
het is toch een illuster rijtje hequote:Op donderdag 2 november 2006 10:01 schreef SuperWeber het volgende:
Huilies...
[22:40:49] * SuperWeber is now known as SW|LEGENDARISCHEFOKCUPWINNAAR
Ja en aangezien wij er zeer onterecht uitliggenquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:13 schreef Grumpey het volgende:
[..]
het is toch een illuster rijtje he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |