Scherp +10quote:
correct, dit was omdat ik niet op het forum kon... zal de site ook even updatenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:50 schreef fabianf het volgende:
[2006/11/01 22:49.22] <mango> JD-MadKow / Suriman-fabianf
[2006/11/01 22:49.55] <mango> paste maar in het forum
Ut ging mij om je spitsen, niet om je a-team .... had je daar je b-trainees neergezet, dan had je max goed(laag) centraal gehaald, scheelt al een hoopquote:Op woensdag 1 november 2006 21:46 schreef -J-D- het volgende:
Ik had 4.5 ster meer... poe poe
Ik had matig heel hoog middenveld, hij matig laag... poe poe
Ik had 21 hatstats meer... poe poe.
Volgens mij was zijn team dus nog niet heel slecht.
Maar goed, je hebt goede verliezers en minder goede verliezers.
quote:Op donderdag 2 november 2006 00:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ut ging mij om je spitsen, niet om je a-team .... had je daar je b-trainees neergezet, dan had je max goed(laag) centraal gehaald, scheelt al een hoop
Maar gefeliciteerd hoor, mijn beste vriend (zie mn fotoboek, het staat er echt). Je hebt volkomen terecht gewonnen..
![]()
quote:Favo FOK!ker Euhm... JD denk ik dan maar
Mooi he.... liefde op het eerste gezichtquote:Op donderdag 2 november 2006 08:31 schreef -J-D- het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding]
Joralf, ik hou ook van jou
damn.... ik had toch wel verwacht dat ik me een iets beter score kon maken... (dacht zelfs te winnen, en om maar even in jullie termen te blijven: madkow is een A-teamhufterquote:
Ik ben geen A-team hufter, ik probeer voor de fokcup nog boven mijn a-team uit te stijgenquote:Op donderdag 2 november 2006 14:22 schreef pvrens het volgende:
[..]
madkow is een A-teamhufterslechts 2 wijzigingen tov de zondagwedstrijd ervoor)
En 'pekelen' natuurlijk.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:11 schreef SuperWeber het volgende:
Tsssssssssssssssssssssssssssssk...
A-lamer en counterhufter dat zijn de juiste benamingen...
het is toch een illuster rijtje hequote:Op donderdag 2 november 2006 10:01 schreef SuperWeber het volgende:
Huilies...
[22:40:49] * SuperWeber is now known as SW|LEGENDARISCHEFOKCUPWINNAAR
Ja en aangezien wij er zeer onterecht uitliggenquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:13 schreef Grumpey het volgende:
[..]
het is toch een illuster rijtje he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |