Ik ben benieuwd...quote:RFC played a good counterattacking move down the left in the 14th minute, with Hubert Lenting finishing well for 1 - 0. RFC showed their counterattack skill in the 17th minute, with Jasper van Rossem scoring uncontested for 2 - 0.
hihihihi, nu nog het 90% middenveld-overwicht zien te overleven met een redelijke (dus niet goede) defensie.
Bij de rust staat het 2 - 3. vintage had het meeste balbezit, namelijk 83 procent.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:49 schreef fabianf het volgende:
Weinig activiteit hier, zonde.
[..]
Ik ben benieuwd...
Jezusquote:1-0 Hubert Lenting (14)
2-0 Jasper van Rossem (17)
2-1 Arnout de Heer (24)
2-2 Peter Brandbo (28)
2-3 Arnout de Heer (29)
2-4 Albert Kieckbusch (51)
3-4 Franti¨ek ¦imon (70)
4-4 Franti¨ek ¦imon (80)
5-4 Jasper van Rossem (87)
3 counters, 1 set pieces/head, 1 stamina-event, het kan slechter.quote:This half belonged to vintage, who controlled the ball 83 percent of the time. The match ends 5 - 4.
Ik sta nu al in boldquote:Op woensdag 1 november 2006 19:25 schreef fabianf het volgende:
Kwartfinale 01.11.2006
0-5 | Sporting Amsterdam - The Brown Panthers
6-0 | Madkow - FC Kielp
4-5 | Vintage FC - Refused FC
20.00:
Hoolieganzen - Kristiansund
Opstelling nu:quote:De volgende spelers betreden het veld: Childs - Gottskog, Rindsfüser, Schenkel - Beckhall, Rzeszutko, Håkansson, Geleyn - Johnson, Carvão, Lihic.
Had dan op zn minst gewoon je b-trainees laten spelen, dan was het nog leuk geweest....quote:Childs - Rindsfüser, Schenkel, Gottskog - Beckhall, Rzeszutko, Håkansson, Geleyn - Johnson, Lihic, Bokhorst.
Je zou zijn MSN conversatie eens moeten lezen.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:12 schreef maniack28 het volgende:
Triest.... je speelt met je a-trainees die zondag ook gespeeld hebbenHoe triest kan je het maken, training weggooien omdat je van mij wilt winnen... Nee JD, ik had beter van je verwacht
Opstelling zaterdag:
[..]
Opstelling nu:
[..]
Had dan op zn minst gewoon je b-trainees laten spelen, dan was het nog leuk geweest....
Neen, dat heb ik nooit erg gevonden.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:19 schreef twi het volgende:
Dat mag dan zo zijn, J-D, maar vorig seizoen was het topic te klein voor je toen pekel A-team hufterde
Ik idem behalve mijn 2 a-team spitsen (waar er sowieso 1 moest spelen wegens spelerstekort, dan is de stap naar die andere ook maar inzetten heel klein).quote:Op woensdag 1 november 2006 20:18 schreef komrad het volgende:
ik speelde tenminste met allemaal trainees en reserves
a team hufterenjullie lijken pekel wel
oh trouwens is er wel 1 uitzondering, op het moment dat je tegen Pekel moet is A team hufteren een must.!quote:Op woensdag 1 november 2006 20:19 schreef twi het volgende:
Dat mag dan zo zijn, J-D, maar vorig seizoen was het topic te klein voor je toen pekel A-team hufterde
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:20 schreef komrad het volgende:
[..]
oh trouwens is er wel 1 uitzondering, op het moment dat je tegen Pekel moet is A team hufteren een must.!
niets speciaals (iedereen moet spelen zoals hij dat wil) maar ja een pispaal is altijd handig hequote:Op woensdag 1 november 2006 20:22 schreef -J-D- het volgende:
[..]Wat heeft hij ooit gedaan dat iedereen van hem wil winnen?
Iddquote:Op woensdag 1 november 2006 20:23 schreef komrad het volgende:
[..]
niets speciaals (iedereen moet spelen zoals hij dat wil) maar ja een pispaal is altijd handig he
Komt die vaseline in je gastenboek toch nog van pas.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:32 schreef maniack28 het volgende:
Ik pak um wel terug... en goed ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |