idd, de fok!cup gaat naar de VERDOEMENISquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:02 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja en aangezien wij er zeer onterecht uitliggenIs de winnaar van deze Fok!Cup eik een nepwinnaar
Het leeftquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:38 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
idd, de fok!cup gaat naar de VERDOEMENIS
Ik stel voor een minifokcup te houden tussen ons 3en zodat er altijd een winnaar te voorschijn die het verdient!!!
Staat genoteerd. Ik kan dan hopelijk.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:02 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
het kwam qyn beter uit volgende week
dus volgende week zondag in tilburg?![]()
Een zeer goed idee, ik stel voor dat we een 3-luik houden, iedereen ontmoet elkaar 1 keer, degene met de meeste punten wint de ECHTE fok!cup!!quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:38 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
idd, de fok!cup gaat naar de VERDOEMENIS
Ik stel voor een minifokcup te houden tussen ons 3en zodat er altijd een winnaar te voorschijn die het verdient!!!
Dom van hemquote:Op zondag 5 november 2006 13:39 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb aanstaande woensdag voor de Fok!Cup een wedstrijd tegen Einsteins Elf, maar ik zie dat hij al een friendly heeft geregeld...
En ik danquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:22 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Ik kan dan hopelijk.
We moeten Madkow ook ff op de hoogte brengen
Mocht het zo zijn dat sys rq zijn sportieve plicht uitvoert en wint van Lorinda Soccer Team, sta ik mijn plek in de volgende ronde af aan je. Ik hoor daar niet, jij hebt er meer recht op.quote:Op maandag 6 november 2006 08:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
regel ik eens wat, word ik niet eens uitgenodigd voor die meeting
En ik lig door die 5-0 WO eruit
Stand ook maar geupdate
Neuh, op basis van de regels worden er geen uitzonderingen gemaakt, ook niet voor mijquote:Op maandag 6 november 2006 09:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mocht het zo zijn dat sys rq zijn sportieve plicht uitvoert en wint van Lorinda Soccer Team, sta ik mijn plek in de volgende ronde af aan je. Ik hoor daar niet, jij hebt er meer recht op.
quote:Op maandag 6 november 2006 20:29 schreef fabianf het volgende:
Aanstaande woensdag staat Suriman op het programma:
[afbeelding]
quote:
quote:Press Announcement
6.11.2006 The Brown Panters
are going dooooown!
Refused FC hired some African poachers to make sure those big pussy's are too intimidated to perform well. After all, didn't Holland loose the worldcup-final in 1978 because of the same reason?
P.S. In English it's Panthers you Suriman.
Beetje voorbarig hequote:Op dinsdag 7 november 2006 15:01 schreef fabianf het volgende:
Refused FC - Hoolieganzen
View game: HT Live
Date: 15.11.2006 at 17.30
MatchID: 97531337
Arena: Sportpark de Knollentuin
The match has not been played yet.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:01 schreef fabianf het volgende:
Refused FC - Hoolieganzen
View game: HT Live
Date: 15.11.2006 at 17.30
MatchID: 97531337
Arena: Sportpark de Knollentuin
The match has not been played yet.
moah, JD komt iig wel in de finale.quote:
omg...quote:Op woensdag 8 november 2006 22:08 schreef fabianf het volgende:
8.11.2006 (Friendly): Refused FC - The Brown Panters 3 - 2
[afbeelding]
om mezelf te beantwoorden, net zo diep als FOK dusquote:Op woensdag 8 november 2006 22:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
omg...
....een hyves smilie....hoe diep kan een mens zinken....![]()
Gevonden via google. Ik zocht eigenlijk de goede fok-variant (niet die op Gathering of Smilies staat) maar kon die nergens vinden. Iemand die die toevallig nog ergens heeft liggen op zijn harddisk?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:20 schreef Grumpey het volgende:
omg...
Nu voor revanchequote:Uitdagingen: 1
Sys rq
Aanvangstijd: 15-11-2006 om 17:00
Speelterrein: Hoolieganzen Arena, Bekerregels. Intrekken!
1 United Black Panthers 7 21 20-6quote:Op woensdag 8 november 2006 20:02 schreef -J-D- het volgende:
Ook al speelt UBP nu nog tegen FC Ossie is de eindstand al bekend.
dat je weet waar het vandaan komt zegt al genoegquote:Op woensdag 8 november 2006 22:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
omg...
Ach, hij heeft zijn username op fok er tenminste niet naar vernoemd.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:59 schreef The_Hives het volgende:
dat je weet waar het vandaan komt zegt al genoeg
zegt de man met 180 vriendenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
omg...
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:00 schreef fabianf het volgende:
[..]
Ach, hij heeft zijn username op fok er tenminste niet naar vernoemd.
quote:289 van de 291 door fabianf [Hattrick Supporter] 10-11-2006 om 04:07
Zullen we de finale uitstellen tot het tussenseizoen? Niet vanwege blessures oid, maar wel omdat ik anders een prutsteam op de been moet brengen vanwege training, sommige middenvelders zijn nu alweer terug op uitstekend conditie.
quote:65 van de 67 door MadKow [Hattrick Supporter] 10-11-2006 om 17:18
Ik speel liever gelijk nu komende woensdag, want ik wil in het tussenseizoen mijn training opgooien![]()
quote:290 van de 291 door fabianf [Hattrick Supporter] 10-11-2006 om 23:16
k, spijtig.
quote:66 van de 67 door MadKow [Hattrick Supporter] 11-11-2006 om 12:37
daag me effe uit, want ik kan jou niet uitdagen.
En schijt aan training, stel gewoon je sterkste team op![]()
Inmiddels heeft Refused FC dus een oefenwedstrijd geregeld voor komende woensdag.....quote:291 van de 291 door fabianf [Hattrick Supporter] 11-11-2006 om 22:31
Nee sorry, je mag de Fok!Cup hebben. Eens moet de eerste keer zijn voor een WO in de finale.
Gefeliciteerd!
De Fok!-Cup finale past niet binnen zijn trainingsplannen.quote:Op zondag 12 november 2006 11:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Mooi kut heren, we hebben de data al lang van te voren vast gesteld, waarom moet het dan nu uitgesteld worden?
Even voor de duidelijkheid: volgende week is er nog gewoon een competitiewedstrijd+friendly en het plan was toch pas om in het tussenseizoen (tijdens de qualification+ friendly) je team om te gooien? Dus die zin klopt maar half?quote:Op zondag 12 november 2006 04:52 schreef DaMadKow het volgende:
wil ik desgewenst nog wel de finale een weekje later spelen, dan wacht ik nog wel een week met mijn team omgooien.
In het verleden kregen we te horen dat we wel eens met 2 maten meten. Dat moesten we maar eens zien te voorkomen.quote:Op zondag 12 november 2006 11:55 schreef fabianf het volgende:
[..]In het verleden kreeg men de keuze wanneer men de finale ging spelen omdat er toch tijd genoeg was om even aan te geven dat het ook anders kan.
Ik was overigens allang akkoord met een WO gezien het feit dat MadKow niet wou verzetten ivm trainingsswitch, niet vanwege de starheid van de organisatie zelf.
Neen, ik had niet verwacht dat iedereen 1-2 levels conditie zou stijgen, dus daarmee is dat argument iig weg. Daarnaast had Brown Panters verslaan gewoonweg prioriteit vanwege het feit dat hij nagenoeg zijn complete A-team rust gaf in de competitie.quote:Op zondag 12 november 2006 11:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Dat je besluit dat het niet in je trainingsplannen past, had je ook vorige week wel kunnen doen, en Brown Panthers de finaleplek schenken, zodat we iig een leuke finale hadden.
Nu is dat wat het hoogtepunt zou moeten zijn van de Cup verpest.
Tsja, uw beslissing. Een finale vergelijken met poulewedstrijden zou niet mijn visie zijn. (Voor de duidelijkheid: ik heb vrede met een WO doordat MadKow niet kan, niet omdat de organisatie zo nodig de regelgeving moet willen onderstrepen als voorbeeldstelling.)quote:Op zondag 12 november 2006 12:00 schreef -J-D- het volgende:
Het zou pas met 2 maten meten zijn als we dat goed vinden, terwijl het in de poulewedstrijden direct met een 5-0 werd afgestraft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |