Wat heb je eraan?quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:39 schreef tinoz het volgende:
en een surf wijzer vind je ook niets dan ?
Nee, internet is daar veel te dynamisch voor, je kunt er niet tegenop waarderen dus kun je met een surf-wijzer een soort schijnveiligheid creeren. Bovendien zie ik niet in waarom juist een overheid mensen moet wijzen op de gevaren van internet, computerverenigingen zijn daar echt veel beter in. Als een vereniging voor leden zo'n surf-wijzer opstelt heb ik er geen problemen mee.quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:39 schreef tinoz het volgende:
en een surf wijzer vind je ook niets dan ?
Ja, van de week nog kennis gemaakt met dat gare waarderingssysteem, het is vrij makkelijk te omzeilen:quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:46 schreef tinoz het volgende:
ken je page rank van google ?
Ho eens even, als mensen hun site slecht beveiligen of van esthetisch oogpunt er een bende van maken is dat toch hun eigen probleem.quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:49 schreef tinoz het volgende:
vind het jammer het lijkt mij wel nodig omdat als een site eenmaal draaid er naar mijn ervaring en mening weinig aan de vriendelijkheid en veiligheid wordt gedaan ... ik zou zeggen , gewoon sites die dat neit doen boetes opleggen en een termijn oplegen waar binne het verbeterd moet worden en het anders gewoon keihard plat leggen
Daar zijn heus wel admins, hoorquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:57 schreef tinoz het volgende:
maar sites zoals TMF bijvoorbeeld waar heel vaak geen admins zijn en iedereen verrot wordt gescholden of veel nep dates en dergelijke plaats vinden doen juist niets illigaals en dat vind ik zo storend
Ja vreselijk, ik zou als ouder mijn kinderen wel van die sites weghouden als ze dat uit zichzelf al niet doen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:57 schreef tinoz het volgende:
maar sites zoals TMF bijvoorbeeld waar heel vaak geen admins zijn en iedereen verrot wordt gescholden of veel nep dates en dergelijke plaats vinden doen juist niets illigaals en dat vind ik zo storend ...
Je kunt de index-robot van Google kennelijk op een of andere manier omzeilen. Ik gebruik Google al een jaar of 4 en in het begin zat er totaal geen spam in. Als je nu bepaalde zoektermen (poes, review, etc) gebruikt staan de eerste 10 pagina's met zoekresultaten vol met commercieele troep.quote:Oja wat bedoel je met omzeilen dan ... ?
Die kijkt vanuit de schermen toe.quote:
M'n site?quote:Op maandag 23 oktober 2006 03:12 schreef tinoz het volgende:
maar kijk naar het aanbod en noem mij een site die reclame vrij is een druk bezochte chatbox heeft en waar een goed beleid is !
Ik weet wel zeker dat de index-robot van Google misleidt kan worden. Google verkoopt alleen reclame via Google-ads, rechts uitgelijnd bij de zoekresultaten.quote:Op maandag 23 oktober 2006 03:10 schreef tinoz het volgende:
ik denk eerder aan afspraken en comercie dat te maken heeft met die stortvloed van commeciele bogus sites waar jij het over hebt. maar dat is mijn gedachte nu ik heb het nog niet bekeken denk jij dat er geld mee gemoeit is dan of denk je gewoon dat het het percentage sites en zoekterme gevoeligheid is dat het veroorzaakt ?
Waarom kom je er dan nog? Fok!-forum is veel gezelliger hoor.quote:Op maandag 23 oktober 2006 03:22 schreef tinoz het volgende:
maar suizze , er kijkt echt niemand vanachter te schermen toe ofzo hoor dat geloof ik niet ..... er word daar echt soms keihard gescholden en dan komt er echt geen admin
Er zijn genoeg fora's waar nog zachtmoedig met je omgegaan wordt.quote:Op maandag 23 oktober 2006 03:32 schreef tinoz het volgende:
het is de enige chatsite waar savonds nog leven is zeg maar en op het kanaal waar ik kom worden sexcammers silent gemaakt of eraf gegooid en dat soort service kan ik wel waarderen en het fok forum kan vast gezellig zijn maar ik heb ook al slechte ervaringen met fok , harde humor is hier echt in en mensen deinsen echt niet terug om mensen in de grond te borden
Nee de Elite zal nooit een hek om internet krijgen! Het internet is Hel voor de elitequote:Op maandag 23 oktober 2006 02:35 schreef tinoz het volgende:
de laatste tijd vraag ik me steed verder af ofdat er geen instelling ofzo meot komen die het regelement voor het internet maakt en websites waardeerd indeeld goed of afkeurd en chat en praat sites aan regels bind waardoor het internet een beetje in het gareel komt .... het zou misschien een beetje drastisch zijn omdat meteen voor heel het internet te doen maar zou de politiek niet minimaal een soort surf wijzer moeten maken voor internet sites en bepaalde sites die druk bezocht worden misschien ook aan bepaalde eisen moeten laten voldoen wat betrefd sociale omgang met mensen die er mee in aanraking komen ?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:22 schreef tinoz het volgende:
ik denk dat op de sites waar de meeste mensen komen een betere service gaat komen om de sociale controle te vergroten
Euh????quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:16 schreef tinoz het volgende:
ik denk dat op sites waar veel mensen komen , als mijn doel bereikt wordt, een betere service gaat zijn , als het doel bereikt is dat ik wil bereiken en die service gaat de sociale controle kunnen verbeteren en vergroten.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:16 schreef tinoz het volgende:
ik denk dat op sites waar veel mensen komen , als mijn doel bereikt wordt, een betere service gaat zijn , als het doel bereikt is dat ik wil bereiken en die service gaat de sociale controle kunnen verbeteren en vergroten.
Ik denk dat jij eerst eens je gedachten op een rijtje moet krijgenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:36 schreef tinoz het volgende:
nou moderators en zo en anonimiteit opheffen is zeker niet in alle gevallen handig maar ik denk dat er wel een gedeelte op het internet moet komen waar mensn onder veilige omstandigheden kunnen comminuceren met andere mensen zonder dat ze anoniem hoeven te zijn en dat zou ik willen combineren met bepaade sites waar we zo weer anonieme grote monden en minder fijne mensen zouden kunnen weren.
laten we eerlijk zijn dat veel mensen veel minder stoer en gevoelloos praten als men een idee heeft van wie het is .
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:12 schreef tinoz het volgende:
ben jij lid van een minderheids groepering ?
Ik denk dat tinoz nog erg jong is, laten we niet te hard over hem oordelen. Hij gelooft nog in de zegeningen van de staat, dat rammen we er hier wel uitquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik denk dat jij eerst eens je gedachten op een rijtje moet krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |