Daar heb je ook wel weer gelijk in, probleem is alleenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:20 schreef Biogarde het volgende:
Voor 110 Euro zou ik het risico wel willen nemen![]()
Ja precies, naast het feit dat mensen hun eigen koop altijd overwaarderen, zijn die dingen ook subjectief als de pest. Ik heb qua referentie van goed geluid een referentie die de meeste mensen niet hebben.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:31 schreef speedfreakssj het volgende:
Ah van die reviews als Ja mooi setje je han en jo? ja mooui setje om mozart mee te spelen.
mooie doos en goede inhoud.
Van die jan en allemal types die te stom zijn om door te heben dat ze redelijk goede speakers hebben gekocht, van die mensen die de spullen normaal bij de MM of eeb abdere elec. toko met afbetalingsregeling voor vieze uitkeringstrekkers mensen.
Nee, er stond bij los 70 euro, per paar 110. Was bij de koopjeskelder van Correct in Rotterdam.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:36 schreef Sjoewe het volgende:
Ik denk dat die 110 euro wel de prijs per stuk is, zo worden speakers altijd geprijst namelijk.
Dat is dan wel verotte goedkoop. 14.gifquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, er stond bij los 70 euro, per paar 110. Was bij de koopjeskelder van Correct in Rotterdam.
Oh dus tochquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is dan wel verotte goedkoop. 14.gif
Dan kan je ze bijna op de gok wel kopen op Ebay gaan ze voor 270 euro per twee, dus als het je niet bevalt verkoop je ze nog met winstquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Oh dus tochik had al zo'n vermoeden.
![]()
Ja handige harry, daar gaat het topic juist over. Google wordt volledig volgespammed door die prijsvergelijk-sites.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:42 schreef Flashwin het volgende:
dan zoek je toch gewoon op Google
Inderdaad. Heb zelf een setje Missions M71. Kosten me toen ik ze kocht ongeveer 150 per stuk (ze werden overigens als paar verkocht) Nog nooit spijt van gehad, wat een super geluid zit er in die dingen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:40 schreef Biogarde het volgende:
Dan kunnen ze nooit echt beroerd zijn![]()
alleen omdat dit je eigen topic is, hoef je nog niet net te doen alsof je die post serieus begrijptquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja precies, naast het feit dat mensen hun eigen koop altijd overwaarderen, zijn die dingen ook subjectief als de pest. Ik heb qua referentie van goed geluid een referentie die de meeste mensen niet hebben.
Dat jij al de moeite neemt een dergelijk topic, welke geschreven is in aangeschoten toestand, om half negen 's ochtends (quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:30 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
alleen omdat dit je eigen topic is, hoef je nog niet net te doen alsof je die post serieus begrijpt
Al de tweede keer dat ik je het op Fok! zie schrijven. Heel vervelend.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |