Och...quote:
Volkomen terechtquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:48 schreef Bass-Miss het volgende:
En ik blijf maar posten.![]()
[afbeelding]
Ik vind het zo lief hoe jij naar je kindje kijkt Bass-Miss! Echt nog een beetje onwennig, zo van: is dit nu écht míjn kindje!? Prachtig!quote:
Hehe, ik geloof nog steeds niet dat die echt uit mijn buik komt.quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:03 schreef lcicle het volgende:
[..]
Ik vind het zo lief hoe jij naar je kindje kijkt Bass-Miss! Echt nog een beetje onwennig, zo van: is dit nu écht míjn kindje!? Prachtig!
van oma gehad, alleen was het rokje nog wat te langquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:42 schreef Noli. het volgende:
Amber, wat heb je mooi speelgoed gekregen op je verjaardag! En wat had je mooie kleertjes aan zeg.
hmm denk dat ik haar maar eens ga opgeven bij de Pampersquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:50 schreef Neuk het volgende:
Vicky, wat een mooie taartjesOok een mooi babytje
Net zo'n kind wat uit een reclame komt lopen voor pampers ofzo
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:40 schreef Vicky het volgende:
reese, slagroomtaart is ook niet lang houdbaar, maar je mag best een keertje op visite komen hoor
Dan haal ik wel iets lekkers
I shall add you! - donequote:
visueel bedrog helaasquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:19 schreef Vicky het volgende:
Spuug, datalimiet is bereikt, gooi ze straks wel ff ergens anders
Arwen, lekker moppie, wat word je groot zeg!!
Voordat ik zwanger was van Saskia had ik altijd van die nachtmerries dat ik mijn eigen kind niet zou herkennen op bijv het kdv..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:39 schreef Neuk het volgende:
Wat een onwijs verschillende koppies he! En ik altijd maar denken dat die kleintjes allemaal op mekaar lijkenIk kom er helemaal op terug.
Hij kijkt er ook zo verleidelijk bijquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:07 schreef moussy het volgende:
Dit zal wel weer onder rukmateriaal vallen, maar dat hadden ze dan bij dat zwembad ook kunnen doen.
anoniemer kon nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:16 schreef livelink het volgende:
Ooh, en wat is Cas dan ineens een grote jongen in die stoere zwembroek![]()
Waarschijnlijk ook door die duikbril en omdat zijn haren naar achter getrokken zijn, maar het is echt een heel ander jochie, zo.
en een hoop kettingen, ging dat wel goed in het water?
Livelink, dat is een splitlevel. Onze keuken staat daarop. Woonkamer/keuken is 10 x 4 meter en de keuken is dus ietsje hoger als de woonkamer.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:20 schreef livelink het volgende:
En Amber heeft een heerlijke verjaardag gehad, zo te zien. En is dat nou een verhoging die je in je kamer hebt, Vicky? Een soort podiumpje, vind ik wel grappig.
Jouw dochter lijkt echt enorm op Tori Amos!quote:
Het is ook effkes 'wringen' hoor hier. Maar ik heb deze gekregen van iemand die veel smaller gebouwd is dan mij, dus denk dat het daaraan ligt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:19 schreef PM-girl het volgende:
(je hebt dezelfde draagzak als ik, ik krijg er SImon echter niet in, in die houding?)
Ingrid, bij Hema kun je tegenwoordig ook taarten bestellen met een eigen afbeelding er op.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:13 schreef Ingrid19 het volgende:
Vicky, eindelijk de foto's kunnen zien!
Leuke foto's!
Amber is flink verwend zeg! En die taart met uitnodiging erop, mag ik vragen waar je die hebt laten maken?
Ja, 't is een slaapFonske.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:44 schreef senesta het volgende:
Leuk die foto's van fons, en op alledrie heeft hij zijn ogen dicht![]()
aaaaah, die is liefquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:52 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ja, 't is een slaapFonske.
[afbeelding]
Dat neusje en dat mondje, aaahhquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:52 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ja, 't is een slaapFonske.
[afbeelding]
je had d'r best mogen knuffelen hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:19 schreef Brighteyes het volgende:
....
EnSaartje!
![]()
Ik ben stiekem helemaal vlieft op d'r, heb echt mijn handjes op mijn rug moeten houden bij de meet.
Die boze foto!
Dat is een functie op de digicam van m'n zus (Canon Ixus nogwat), zwart/wit en sommige delen (waar de zon op schijnt?) worden bruinig. vind het ook wel een mooi effectquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:50 schreef dutchie het volgende:
Tex, hoe heb je dat gedaan met die herfstkiekjes van Noah (die z/w met dat bruine erdoor)? Leuk gedaan en een prachtig model.
Met de heksen ging hij anders voor geen goud op de fotoquote:Op maandag 30 oktober 2006 08:23 schreef jessie het volgende:
ChristanWat lijkt hij daar weer klein
En dat hij dat durft naast zo'n griezel op de foto, held!
huis kopen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:58 schreef LadyS het volgende:
Ja, die muur ja, dat behang ga ik ook gebruiken als we ooit een huis hebben
heb je een huis te koop? Of verstrek jij veel geld tegen lage maandlasten?quote:
Neehoor momentje even wel een heel mooie zoeken dan hequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:06 schreef lady-wrb het volgende:
bar, doe er nog eens eentje van thijs
(of vind je het vervelend dat ik dat vraag? want dan moet je t zeggen hoor)
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:08 schreef LadyS het volgende:
[..]
heb je een huis te koop? Of verstrek jij veel geld tegen lage maandlasten?
tuuuuuurlijkquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:38 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Neehoor momentje even wel een heel mooie zoeken dan he
vanmiddag is het, na +/- 25 x terug leggen in zn bedje, minder keurigquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:12 schreef jessie het volgende:
Wat ligt Maxim vooral keurig in zijn bedje
En die blik van Romijn
Ja leuk staat het he, was ook zo grappig dat het shirtje van Jolie en het broekje van Suus er zo leuk bij passen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:04 schreef bixister het volgende:
wat een fantastische foto's ladyBos!!! en leuk staat 't vestje (al is 't haar nog steeds vrij wijd constateer ik tot mijn verbazing!)
ja graag bixquote:Op woensdag 1 november 2006 12:51 schreef bixister het volgende:hihi ja tnx spuug, ik vind haar op die kikker ook zó om op te vreten, al is die foto niet zo scherp. maar 't is zo'n verschrikkelijk heerlijk wiefke.
![]()
![]()
evenstar, de rok is echt HEMA, leuk inderdaad he.:) ik wil 'm wel voor je bewaren, voor over een jaartje? 't is maat 86/92
en ladyS wat een ontzettend lieve foto's zo samen zeg.
hans textielquote:Op woensdag 1 november 2006 13:54 schreef bixister het volgende:
leuke jas! en wat kan arwen al goed op die auto zitten. piet kreeg zoiets toen hij 1 werd en kukelde er meteen opzij vanaf.![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:57 schreef Ladybos het volgende:
Mijn kleine acrobaatje:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 november 2006 22:12 schreef Wennie het volgende:
[afbeelding]
Mijn taart Speciaal voor tex![]()
Papa gooit 'r regelmatig in de lucht, vindt ze prachtig. Hoe hoger hoe beter. En dat moest natuurlijk wel een keer op de foto :-) Ik had in Amerika al een foto gemaakt van d'r in de lucht met bergen op de achtergrond, maar al mijn foto's zijn kapot gegaan op het geheugenkaartje dus vandaar de foto even opnieuw gemaakt.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:39 schreef texelonia het volgende:
Ladybos wat een vreselijk enge maar tegelijk ook stoere foto van MyrtheZit er nog een verhaal achter, of werd ze "gewoon" zomaar de lucht in gegooid?
Jayden is/wordt steeds meer en meer een kloon van papa in alle opzichten die je maar kan bedenken en maakt het goedquote:Op donderdag 2 november 2006 21:42 schreef livelink het volgende:
doet me wel denken aan de andere Kyllian en Jayden, waar we de laatste tijd weinig van horen
tuurlijk, meest recent is ook hier weer halloweenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:25 schreef Githa het volgende:
Jaydenben jij dat echt ....WOAW! wat een kerel al en een knappe ook nog
heb je ook nog een Alicia ?
![]()
nope, er heerst hier iedere dag een ware concurentie strijd in wie er 'gemener' is, stouter is of liever is dan de ander en spelen dat spelletje zeer geraffineerd tegen elkaar uitquote:Op donderdag 2 november 2006 22:55 schreef bixister het volgende:
wat een uitgebreide verkleedpartijen weer knor!als heks had ik 'r niet meteen herkend maar op die onderste vidn ik alicia echt niks veranderd. (een schatje is 't!
) kunnen ze 't inmiddels al wat beter vinden samen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |