quote:Op woensdag 1 november 2006 22:12 schreef Wennie het volgende:
[afbeelding]
Mijn taart Speciaal voor tex![]()
Papa gooit 'r regelmatig in de lucht, vindt ze prachtig. Hoe hoger hoe beter. En dat moest natuurlijk wel een keer op de foto :-) Ik had in Amerika al een foto gemaakt van d'r in de lucht met bergen op de achtergrond, maar al mijn foto's zijn kapot gegaan op het geheugenkaartje dus vandaar de foto even opnieuw gemaakt.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:39 schreef texelonia het volgende:
Ladybos wat een vreselijk enge maar tegelijk ook stoere foto van MyrtheZit er nog een verhaal achter, of werd ze "gewoon" zomaar de lucht in gegooid?
Jayden is/wordt steeds meer en meer een kloon van papa in alle opzichten die je maar kan bedenken en maakt het goedquote:Op donderdag 2 november 2006 21:42 schreef livelink het volgende:
doet me wel denken aan de andere Kyllian en Jayden, waar we de laatste tijd weinig van horen
tuurlijk, meest recent is ook hier weer halloweenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:25 schreef Githa het volgende:
Jaydenben jij dat echt ....WOAW! wat een kerel al en een knappe ook nog
heb je ook nog een Alicia ?
![]()
nope, er heerst hier iedere dag een ware concurentie strijd in wie er 'gemener' is, stouter is of liever is dan de ander en spelen dat spelletje zeer geraffineerd tegen elkaar uitquote:Op donderdag 2 november 2006 22:55 schreef bixister het volgende:
wat een uitgebreide verkleedpartijen weer knor!als heks had ik 'r niet meteen herkend maar op die onderste vidn ik alicia echt niks veranderd. (een schatje is 't!
) kunnen ze 't inmiddels al wat beter vinden samen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |