Agreed. Viel mij ook op. Erg jammer.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:23 schreef FJD het volgende:
Stemwijzer: niet verboden zijn.
Dubbele negatieve kwalificatie wat verkeerde antwoorden op kan leveren. Ook niet helemaal netjes. Ik snap dat echt niet, ook dit is weer een ontzettend grove fout die met een uurtje inlezen in het opzetten van enquetes er uit gevist kan worden
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:23 schreef FJD het volgende:
Stemwijzer: niet verboden zijn.
Dubbele negatieve kwalificatie wat verkeerde antwoorden op kan leveren. Ook niet helemaal netjes. Ik snap dat echt niet, ook dit is weer een ontzettend grove fout die met een uurtje inlezen in het opzetten van enquetes er uit gevist kan worden
Hasj en softdrugs moet niet meer verboden zijn.quote:
Dan heb ik die ook verkeerd gelezen volgens mijquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Hasj en softdrugs moet niet meer verboden zijn.
Dat was de vraag, maak daar 'moet gelegaliseerd worden' en je bent van deze grove onvolkomenheid af.
Ok, helemaal mee eens. Bij het stellen van zulke vragen krijg ik altijd het idee dat ze je toch een bepaalde richting op willen hebben.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Hasj en softdrugs moet niet meer verboden zijn.
Dat was de vraag, maak daar 'moet gelegaliseerd worden' en je bent van deze grove onvolkomenheid af.
Snap je nu waarom mensen zeggen dat je van de verkeerde kant bentquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:38 schreef SCH het volgende:
De vraagstelling is minder helder maar het geheel is wel betrouwbaarder.
Kom het dichtst bij de PvdA uit - kort daarop SP en GL en Wilders het verstaf, met al die rechtse splinters daarbij
Nee, daar begrijp ik nou helemaal niks en niemandal vanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Snap je nu waarom mensen zeggen dat je van de verkeerde kant bent
![]()
Ja, bij mij voelde dat ook alsof ik 10 kilo stront in het toilet achterliet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:07 schreef zakjapannertje het volgende:
[afbeelding]
was een heerlijk moment trouwens, toen je kon zeggen wat je van Rita Verdonk vond
Bij mij begon hij te weigeren op dat momentquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:51 schreef onemangang het volgende:
[..]
Ja, bij mij voelde dat ook alsof ik 10 kilo stront in het toilet achterliet.
Precies mijn puntquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:41 schreef du_ke het volgende:
Dan heb ik die ook verkeerd gelezen volgens mij.
Als ik het plaatje zou tekenen zou ik GL op de horizontale as ook tussen SP en PvdA plaatsen...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:04 schreef du_ke het volgende:
GL staat gewoon te ver van de restvan het spectrum op dit plaatje anders had ze ook beter bij mij gepast.
Idd, had ik niet eens gezien, maar schijnbaar is de SP zo'n stuk opgeschoven dat ze (economisch gezien) niet meer de meest linkse partij zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als ik het plaatje zou tekenen zou ik GL op de horizontale as ook tussen SP en PvdA plaatsen...
Helemaal met de wat liberalere koers van GL.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:51 schreef onemangang het volgende:
[..]
Ja, bij mij voelde dat ook alsof ik 10 kilo stront in het toilet achterliet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |