Hahaha! Laatst had ik nog een taxichauffeur die vroeg of ik niet hoefde te kotsen. ''Nee hoor, alles gaat prima''...kots ik zijn hele wagen onderquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:45 schreef Pony-Lover het volgende:
Mezelf onderkotsen terwijl ik uit een rijdende auto viel was tamelijk erg![]()
![]()
![]()
..maar ik heb er meer![]()
(helaas ergere)
()
![]()
Te gek!quote:Op maandag 23 oktober 2006 03:35 schreef Roellio het volgende:
1 week voordat mijn contract inging een blad bier over de vrouw van de directeur heengooien, tijdens de kerstborrel
Ik werk er overigens alweer bijna een jaar, ik kan het inmiddels prima vinden met de beste man. Z'n vrouw spreek ik nooit, maar die zal het me ondertussen ook wel vergeven hebben.quote:
Lijkt me goed te doen, zo een reputatie. De man die bier over de baas zijn vrouw gooit.quote:Op maandag 23 oktober 2006 03:51 schreef Roellio het volgende:
Ik moet het nog regelmatig horen van de collega's.
Tering ik dacht dat ik smerig was. In mijn kamer op een bank, ok, maar in je eigen nest.quote:Op maandag 23 oktober 2006 03:54 schreef zwahiel het volgende:
opstaan tijdens het schijten en rustig naar mijn bed gaan en ook rustig doorschijten![]()
OMFG>quote:Op maandag 23 oktober 2006 03:54 schreef zwahiel het volgende:
opstaan tijdens het schijten en rustig naar mijn bed gaan en ook rustig doorschijten![]()
Dit is toch wel enigzins zorgwekkend ja...quote:Op maandag 23 oktober 2006 03:54 schreef zwahiel het volgende:
geeft niet paquote:Op maandag 23 oktober 2006 05:01 schreef Steinberger het volgende:
Toen ik je moeder verkrachtte whaha ik schaamde me daarna best wel
Het blijft zonde...Een hele muur vol met bloed, vloer vol met stront...Beetje melige variant van zo'n b horror filmquote:Op maandag 23 oktober 2006 04:59 schreef zwahiel het volgende:
NEEN!
Ik heb gelukkig geen foto's ervan! Wel een wrange nasmaak aan het hele gebeuren. Wat overigens nu alweer zo'n jaartje of 4 geleden is (damn wat gaat de tijd snel!)
quote:Op maandag 23 oktober 2006 05:09 schreef dWc_RuffRyder's sig het volgende:
<timmo> they need to make a 41oz
<timmo> so you can pour 1 oz to the dead homies
<timmo> and drink the 40
z'n roommate is een eerstejaarsje van net 18, die durfde niet eens boos te worden laat staan wraak te nemenquote:
Drankscheten daarentegenquote:Op maandag 23 oktober 2006 05:27 schreef Uiteraard het volgende:
drankpis stinkt gelukkig iets minder![]()
Ach, het kon erger. Ik stond te dansen, of whatever dat was.quote:Op maandag 23 oktober 2006 03:15 schreef BloodyLotte het volgende:
zoenen met de ex van mijn ex (hoi)
Ware liefdequote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:20 schreef MissBliss het volgende:
Op zowel de eerste als de derde date met mn huidige vriendje (waar 1 week tussenzat) hals over kop richting zijn wc moeten om al die wijn er weer uit te kotsen![]()
Maar goed, hij is wel mn vriendje geworden dus![]()
Als jij mijn vriend was geweest, had ik je serieus een draai om je oor gegeven.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:45 schreef Ticker het volgende:
wist je dat:
- wanneer je op je rug slaapt, en je spontaan moet kotsten, dit daadwerkelijk een fontijn effect geeft.
- je dan beter je ogen dicht kan doen, prikgevaar aanwezig..
- je als je nog nooit tequila ophebt, je niet zittend een hele fles achterover moet klokken.
- je geen spaanse paneermeel voor zout moet aanzien, want dit smaakt echt niet bij je tequila.
- je na die halve fles, net als mij grote kans hebt naast de wc, in je kots, met de broek naar beneden, wakker gefotografeerd te worden door je vrienden die wel waren uitgegaan.
- jij daarna pijn hebt in je buik, als moet lachen omdat een van die vrienden dan over jouw kots uit glijdt.
![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:41 schreef buachaille het volgende:
Ik heb ooit een keer 's nachts de halve snackbar uit het zolderraam gekotst. Werd ik 's ochtends wakker van de meeuwen op de dakpannen die de brokjes aan het recyclen waren.
ow damn.. en heb je nog een nachtzoentje gehad daarna? zure wijn is zóó ranzigquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:20 schreef MissBliss het volgende:
Op zowel de eerste als de derde date met mn huidige vriendje (waar 1 week tussenzat) hals over kop richting zijn wc moeten om al die wijn er weer uit te kotsen![]()
Maar goed, hij is wel mn vriendje geworden dus![]()
We stonden te bewegen op muziek. Nou ja, muziek.quote:Op dinsdag 24 oktober 2006 08:43 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ach, het kon erger. Ik stond te dansen, of whatever dat was.
Gewoon genoeg drinken, dan weet je er niets meer van.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:42 schreef Scandalous het volgende:
Gewoon op tijd stoppen met zuipen, dan gebeurt er niks om je voor te schamen.![]()
Hoezo, eindigde hij ook met zelfmoord?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:39 schreef Marruk het volgende:
Een immitatie van een zekere A. Hitler in een kroeg luttele dagen nadat ik Der Untergang gezien had. Het scheen een nogal geslaagde immitatie te zijn.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:03 schreef D-Y het volgende:
Mijn moeder wilde me 's ochtends wekken en ontdekte dat ik sliep in mijn eigen kots..
quote:
ben je een geboren fransman? je typt aardig nederlands iigquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:39 schreef Le_Douwe het volgende:
Oef... dat zijn er nog al wat![]()
![]()
<knip>
Mwha heerlijk tijden gewoonBinnen kort weer weekend
![]()
Dat vraag ik me dus ook afquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:43 schreef Koenholio het volgende:
Wat een ontzettend zieke verhalen trouwens! Ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt zó dronken te zijn dat je denkt dat je bank een wc is.![]()
Cola doet wonderen voor de adem... Dus ja nog gehadquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow damn.. en heb je nog een nachtzoentje gehad daarna? zure wijn is z�� ranzig
ik begin mijn verhalen maar niet te typen geloof ik. Ik heb al wel geleerd niet op Fok en MSN te komen als ik gedronken heb
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:46 schreef dawg het volgende:
Praten als brugman om wat agressievelingen rustig te houden. Eindelijk gelukt, wij aangelopen, en dan met mijn zatte kop toch nog iets naroepen zodat ze ons achterna kwamen.
Week of 8 geleden ofzo terug met een meisje meegegaan, ergens onderweg wat gekust enzo, toen vroeg ze of ik met haar mee wilde gaan, toen keek ik haar aan, liep naar de bosjes, even alles eruitgegooid
, en toen gezegd dat het toch beter was als ik naar huis ging. Dus aangelopen ook.
Mwa, er zijn ook delen van de avond weg, zo genoeg had ik gehad. En dat ik zo gegaan ben moest ik ook van haar horen. Hoe genant, maar ok.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
"nee echt het ligt niet aan jou..ik moest gewoon kotsen"
quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:56 schreef Spike1506 het volgende:
Me hele sexleven met me ex vertellen (waar ze bij was..)
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:39 schreef Prego het volgende:
zoveel eigenlijk
1: een agent gaan aaien ipv z'n paard
ja, daarom aaide ik de agent, ik vond het zo sneu voor zequote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:30 schreef timmeeeh het volgende:
[..].
Ik heb eens een halve avond gespendeerd aan politiepaarden aaien
Hahah zo waarquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:52 schreef moelan0e het volgende:
<verhaal>
je contactlenzen uitdoen als je gedronken hebt is trouwens een uitdaging.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:29 schreef Godshand het volgende:
-een erge emo-dip krijgen en je Pa huilend wakker bellen om 6:00 in de ochtend
Als dat het ergste is...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:59 schreef _Supreme het volgende:
Denken dat het leuk is om meisjes op te tillen en dan gigantisch hard op de grond vallen op dat meisje
Maar dan nog wel je biertje vasthouden zonder 1 druppel te morsenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:59 schreef _Supreme het volgende:
Denken dat het leuk is om meisjes op te tillen en dan gigantisch hard op de grond vallen op dat meisje
Of ze gewoon vergeten en de volgende dag wakker worden met ontstoken ogen...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:52 schreef moelan0e het volgende:
Dat is bij mij altijd nog goed gegaan. Hoe veel ik ook op had.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:52 schreef moelan0e het volgende:
Ow my god...dit bestaat ook nog! Ik dacht eerst dat dit en bs post was, maar heb het even opgezocht:quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:18 schreef Northside het volgende:
In de categorie misbruik van zatte mensen:
Een 17 jarig jongetje dat totaal lam aan de bar hangt ieder (we waren met 4 man) 10 euro bieden om een tequila suicide te doen. Vervolgens toekijken hoe hij het zout opsnuift, de citroen in z'n oog uitknijpt en de tequila opdrinkt. Hartelijk lachen als hij met rood tranend oog en snotneus naar de wc kruipt...
En dan deze reactie eronder:quote:tequila suicide
An alternative to the tequila slammer. Snort the salt, down the shot, squeeze lime in the eye.
*WARNING* May cause nasal bleeding, bloodshot eyes and being totally muntered..
Yup fransmanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ben je een geboren fransman? je typt aardig nederlands iig
ik heb me voorgenomen me te gedragen dit weekend
mijn dans / headbang sessie van afgelopen zaterdag staat nog iets te vers in het geheugen
Het arme meisje had een week pijn en een schaafwond aan haar handquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:22 schreef HostiMeister het volgende:
Eens even denken... vaak dronken geweest dus veel veel momenten die nogal beschamend kunnen worden opgevat.
- Wakker worden naast een meid, geen idee wie het is en er dan achterkomen dat het het zusje van je beste maat is. Toen zij wakker werd schrok ze net zo erg. Bleek dat we allebei zo dronken en geil waren dat ik d'r met me mee naar huis had genomen. En in mijn zatte staat heb ik het blijkbaar nog voor elkaar gekregen een condoom om te doen, diezelfde condoom 's ochtends op mijn bureaustoel terugvinden. Sindsdien hebben we het er eigenlijk nooit meer over gehad.
-Hasj gaan smoken met een zwerver uit moskau, die me vervolgens aan een van zijn meereizende vriendinnen voorstelde, met haar zoenen, en dan ergens onder een of andere brug innig verstrengeld out gaan. De dag erna hoopte ik alleen maar dat ik geen soa met d'r heb gehad en ik heb me die maandag meteen laten testen op soa's (niet aan de hand gelukkig)
- 10 keer op een avond vreemdgaan met een meid terwijl mijn toenmalige vriendin op datzelfde feest rondliep.
- Een ongelooflijk lelijk wijf vingeren en dan aan al mijn vrienden mijn vinger laten ruiken, terwijl ik trots was op het feit dat ik het lelijkste wijf van de avond had gevingerd... waardeloos...
om er zo maar eens een paar op te noemen...
quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:19 schreef frenkck het volgende:
In slaap vallen tijdens het zoenen, tot meerdere keren aan toe. Ze begon iedere keer raar op te kijken toen ik dingen vanuit mijn droom ging roepen.
Zou heel goed kunnen. Maar ook weer niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:01 schreef Bolter het volgende:
Waarschijnlijk heb je haar gewoon betaald
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:18 schreef Northside het volgende:
In de categorie misbruik van zatte mensen:
Een 17 jarig jongetje dat totaal lam aan de bar hangt ieder (we waren met 4 man) 10 euro bieden om een tequila suicide te doen. Vervolgens toekijken hoe hij het zout opsnuift, de citroen in z'n oog uitknijpt en de tequila opdrinkt. Hartelijk lachen als hij met rood tranend oog en snotneus naar de wc kruipt...
Weet niet of ik met dr had geneukt... maar het kon zomaar eens zijn...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:53 schreef DeeCruise het volgende:
Holy hell, jij spant de kroon....Een zwerfster neuken?
Zat ik dus ook te denken nadat ik mijn lijstje weer last...quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:59 schreef kastanova het volgende:
Mên, wat ben ik tegenwoordig toch eigenlijk een sufkut geworden....
Wees blij dat je laminaat had, met vloerbedekking kun je namelijk de dag erna lekker gaan schrapen met gereedschap.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:05 schreef RobbieT het volgende:
Goed, ik zal ook maar eens even wat posten.
Was denk ik een jaar of 15. Mijn oom werd 50 en had zo'n thuistapje gehuurd. Ik stond daar samen met mijn nichtje de biertjes te tappen voor de mensen en mijn ouders hadden voor de tijd nog gezegd dat ik 2 biertjes mocht.
Natuurlijk hield ik mij daar niet zo aan en had er aan het eind van de avond wel iets meer gehad dan 2. Kon nog niet zo goed tegen drank toen dus het hakte er aardig in.
Nadat ik aan het eind van de avond nog heel stoer tegen mijn ouders riep dat ik niet dronken was en ik nog in een rechte lijn ging lopen enzo zijn wij maar naar huis gegaan (uurtje rijden). Toen ik eenmaal lekker in mijn bedje lag werd ik op een gegeven moment wakker omdat ik moest kotsen. De wc haalde ik niet meer dus maar naast mijn bed gekotst over het laminaat. Toen wou ik toch maar naar de badkamer waarna ik vervolgens door de combinatie kots en laminaat (spekglad natuurlijk) en alcohol heerlijk uitgleed over mijn eigen kots. Toen waren mijn ouders ook wakker geworden van het lawaai en die troffen mij aan in een plasje kots.
even off-topic; wat is tvp![]()
Ja ahuh...een maat van jequote:Op zondag 29 oktober 2006 21:21 schreef Northside het volgende:
Vriend van me sliep op de zolder bij hem thuis. Na een nacht wild zuipen komt ie thuis, klimt omhoog, gaat liggen en ziet alles draaien. Foute boel, hij klimt uit bed, staat bovenaan de zoldertrap en de eerste golf kots verlaat het lichaam, midden over de trap. Hij voelt golf 2 al opkomen, rent de trap af, glijdt uit in zijn eigen kots en glibbert naar onder. Daar ligt hij op de grond wat pijn te hebben, en golf 2 wordt ook afgevuurd, over zichzelf heen. Z'n moeder wordt wakker van al het lawaai, komt kijken en ziet dr zoon onder de kots en in een plas kots onder aan de trap liggen.
Hij heeft gedouched, alles zelf gepoetst en is weer gaan slapen.
Dat is waarschijnlijk precies wat je tegen hun gezegd hadquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:48 schreef Godshand het volgende:
maarja, nu vind ik het zeker een kutvereniging...
quote:Op donderdag 2 november 2006 15:20 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik heb een keer lallend staan controleren of mijn maandverbandje al doorgelekt was...midden op straat...
Mijn broertje moest zo hard lachen dattie kotste.quote:
Dat doe ik ook wel als ik niet dronken ben...quote:Op donderdag 2 november 2006 16:23 schreef Agorias het volgende:
De namen van meisjes vergetenzo herkenbaar
Dat wilde ik ook net quotenquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel als ik niet dronken ben...
ben je mooi een debiel om met je zatte hoofd in een auto te stappenquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:50 schreef nvido het volgende:
- Afgelopen week, herfstvakantie, bij een kameraad gepit.
Daar de eerste avond aankomen, krat bier leegzuipen met z'n 2en om vervolgens te gaan frituren en tot slot nog met de auto een ritje naar de shop te maken om wat 'groenvoer' te bestellen.
Thuiskomen, kameraden zien die al spacecake gebakken hadden, gelijk 2 plakken opeten en de rest van de avond op de wc doorbrengen. { 2e x dat ik een avond doorbreng op de wc}
Ik ken het. Vreselijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Een héél achterlijk en beschamend smsje naar mijn ex gestuurd.. not done
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |