Om mijn zinnetje nog even aan te vullen....
men neme een avond gratis drinken...
Bier in overvloed, daarbij een iemand die een fles whiskey bij zich heeft en dat vrolijk bij iedereen in de glazen schenkt, vandaar dat we ineens massaal op halve glazen cola over stapten... Whiskey Cola. Aan die pokke fles leek maar geen eind te komen...
Daarna met twee man naar huis toe rijden, je woont 100 meter van het feestje af en je rijdt zover om dat we op een (nog in aanbouw zijnde) snelweg terrecht kwamen en naar 30 minuten toch maar omgedraaid zijn...
Toen zijn we zo'n 2x tegen elkaar opgefietst in volle vaart, allebei de ellebogen open liggen en bloed overal...
Daarna naar huis toe, mijn pa had net de hal gewit en ik trok me aan de trapleuning naar boven toe omhoog. Bloed overal tegen de muur aan... Toen het schijt verhaal...
Ik slaap op zolder, naar boven gestommeld. Ik heb op die zolder een ballustrade. Nadat ik gescheten heb ik boven was, wilde ik terug naar beneden, liep tegen de ballustrade op en donderde erover heen een verdieping naar beneden. Ouders wakker, daar nog wat tegen gezegd. Toen naar boven gegaan. Mijn prullenbak aangezien als pisbak, die nog ff lekker onder gepist. Daarna uit mijn dakraam lopen blehren als een gek. Weer de prullenbak ondergepist. En toen naar bed gegaan...
Voor de duidelijkheid ik heb mijn eigen bed dus niet onder gescheten!!!!
Volgende morgen wakker worden en je broertje de schuld geven, erachter komen dat mijn pa met zijn pantoffels (boven ligt een donkere vloer) ' ergens ' doorheen gelopen was... Braque zijn en alles maar op gaan ruimen
![]()
Dat is het hele verhaal zeg maar... Mijn pa natuurlijk ontiegelijk kwaad dat de hele hal onder het bloed zat...
Dat is ook de laatste keer dat ik zóveel gedronken heb zeg maar... Dat was mijn grens, en die weet ik nu wel
![]()
Waarom ik niet gewoon gekotst heb weet ik nog steeds niet, want dat is namelijk het enige wat ik niet gedaan heb!
En ja 't is ranzig ja, echt über ranzig!
Maar ja shit happens...
[ Bericht 3% gewijzigd door zwahiel op 23-10-2006 04:44:21 ]
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss