Nu weet ik waarom ik niet 'gelukkig' ben, ik heb nog nooit bodenseenudeln gehad, en die maken dus gelukkigquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet een leuk topic voor je
Fles kookt noodles.
Thanksquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:50 schreef Tha_T het volgende:
Dat je er maar flink van mag genieten iig. mag wel eens een keertje he
Hij gaat zijn uiterste best doen om te voorkomen dat jij gaatquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:42 schreef es70 het volgende:
Ik moest eruit snappen van Fles, bijna vergeten
.
Ik ben uitermate blij, omdat ik een stapje dichter bij mijn uitje ben
. Een stapje dichter bij een weekend alleen maar Esther zijn
.
En ik heb Pat vriendelijk verzocht om ervoor te zorgen dat hij deze keer niet de boel saboteert door in het ziekenhuis te verdwijnen...
Of eigenlijk heb ik 'm verteld dat 'ie dat best kan doen, maar dat ik gewoon even regel dat zijn moeder dan voor de boel komt zorgen en dat ik dus gewoon de kuierlatten neem. Hij gaat zijn uiterste best doen om dat te voorkomen
.
Hij gaat zijn uiterste best doen om te voorkomen dat zijn moeder hier het roer over gaat nemenquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij gaat zijn uiterste best doen om te voorkomen dat jij gaat
Wat begrijpelijk is overigensquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij gaat zijn uiterste best doen om te voorkomen dat zijn moeder hier het roer over gaat nemen.
quote:
Mijn moeder mocht wel komenquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:24 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Wat begrijpelijk is overigens. Lijkt mij ook niet echt tof
quote:
ik zie zo'n kutkikkerquote:
Een kutkikker, da's raarquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zie zo'n kutkikker
maar ik hoorde verhalen over een lekke band
Ik denk dat je 'm ook niet graag op andere plekken tegenkomtquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:33 schreef Tha_T het volgende:
[..]
zolang ie maar niet onder je nagel zit
Je weet niet wat Schimpie isquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij vertelt dat kroost dat die gele hufter onder hun nagels zit?
Daar mis je in dit geval niet zoveel aanquote:
Ja, stations... Maar in de trein is het gewoon meestalquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat valt wel mee hoorDe meeste stations hebben tegenwoordig hele keurige toiletten om eens lekker te gaan zitten
En pissen kan overal, daar hoeft een toilet niet super voor te zijn. Als de deur dicht kan vind ik het al goed genoeg eigenlijk
Maar toch tegenvallend dat het regent wanneer jij buiten bentquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:20 schreef Sjowhan het volgende:
Vannacht zou 't losbarsten Flash, dus nizo vreemd.
Oh okee, gaafquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:20 schreef Sjowhan het volgende:
Vannacht zou 't losbarsten Flash, dus nizo vreemd.
'T is baggerweer iddquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, vuilniszakken weggegooid... blijkt het ineens knetter hard te regenen buiten
Hoiquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedenavondiemand nog iets gedaan vandaag? Ik ging vandaag model spelen
mwahquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Weinig gedaan hier,
en hoe ging het model spelen?
Gezellig is goedquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mwah,maar t was de dorpsgekken fotomeet, 5-10minuutjes fietsen en t was verder erg gezellig
[MEETING] DORPSGEK-fotoshoot in Beerschoten! Inclusief foto'quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gezellig is goed
En waar kunnen we de foto's zien
Ik lag toen alweer 2 uur in me nestquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:16 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is het hier tegenwoordig netjes optijd stil zeg
quote:Op maandag 23 oktober 2006 08:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik lag toen alweer 2 uur in me nest
Mja, sindsdat ik vroeg weg moet en lange dagen maak (07-18.30/19u incl reizen) ben ik rond 22u al bekafquote:
Maar in het weekend kan je toch bijslapen?quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, sindsdat ik vroeg weg moet en lange dagen maak (07-18.30/19u incl reizen) ben ik rond 22u al bekaf
Mwah, zit ook weer eens op mijn werkquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jawel hoor, zit enkel weer op 't werk, helaas
En daar dan?
heyquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:25 schreef marcb1974 het volgende:
Oh wacht, jij praat niet meer met mij
Waarom niet? Dat schreef je zelf in een topic een paar dagen terugquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:33 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
hey
en waarom niet dan?![]()
ik vraag me wel af hoe jij dat doet... 's nachts zo lang wakker te blijven terwijl je de volgende ochtend weer vroeg op moet
Hetzelfde: heel de nacht liggen draaien en keren en woelen en doen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wilde weer aan het werk gaan vandaag, maar heb de hele nacht wakker gelegen
Waarvan? Geen idee. Maar nu voel ik me dus weer kut
Nou ja, ik heb een lijstje met nuttige dingetjes gemaakt die ik allemaal gedaan wil hebben vandaag, heb ik toch nog een goeie dag aan het einde
Maar wat is er met jou dan?
hmmz nou als ge dat zo letterlijk wil nemen (wat volgens mij toch nog net iets anders stond) dan ook goed hoorquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat schreef je zelf in een topic een paar dagen terug
Hoe? Gewoon niet naar bed gaan en jezelf soort van dwingen er wel uit te komen de volgende dag
Het gaat er meer om of jij het letterlijk neemt hequote:Op maandag 23 oktober 2006 09:52 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
hmmz nou als ge dat zo letterlijk wil nemen (wat volgens mij toch nog net iets anders stond) dan ook goed hoor
Ah mooi, haar verliesquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:54 schreef marcb1974 het volgende:
Oke klaar,
ze vindt mij niet leuk
Hoef haar dus niet meer mee uit te vragen enzo
Mwah, zie haar gelukkig maar 10 keer per dag ofzoquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah mooi, haar verlies
Vanavond een delirium zuipen en morgen op naar de volgende
nja... nou ik ben de naarste nietquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat er meer om of jij het letterlijk neemt he
Zo, zit jij weer te studerenquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:58 schreef Tha_T het volgende:
Goedemorgen overigens. Live vanuit school
Ah, da's wel kut dan jaquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:10 schreef marcb1974 het volgende:
Mwah, zie haar gelukkig maar 10 keer per dag ofzo
onderzoek naar?quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:17 schreef Pheno het volgende:
Zo, nu ga ik eens op onderzoek uit.
Zoek ze onderquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:17 schreef Pheno het volgende:
Zo, nu ga ik eens op onderzoek uit.
Ik zeg het nietquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:12 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
nja... nou ik ben de naarste niet
Alicey!quote:
Onderzocht, google is my best friendquote:
nee dat zou jij nooit zeggen, want jij bent gewoon een negatief mannetjequote:
ow ok.. nou dat is mooi danquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onderzocht, google is my best friend
Nah, het zal je niets zeggen. Maar het boeit ook niet. Volgende onderzoek: een ander bedrijf in mijn buurt dat een vacature heeft.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:31 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ow ok.. nou dat is mooi dan...gaat me dus niets aan wat je onderzocht?
hoi Dark-Angelus
Hooi A-Equote:Op maandag 23 oktober 2006 10:31 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ow ok.. nou dat is mooi dan...gaat me dus niets aan wat je onderzocht?
hoi Dark-Angelus
ow ja dat laatste is een goed plan voor jou volgens mijquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, het zal je niets zeggen. Maar het boeit ook niet. Volgende onderzoek: een ander bedrijf in mijn buurt dat een vacature heeft.
Past wel bij me denkquote:
Redelijk is nie theeeulmaal goed natuurlijkquote:
Nee, wel vrij moe en stemmingswisselingen. Maar da's niet nieuw.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Redelijk is nie theeeulmaal goed natuurlijk
Ach daar is het ook maandag voorquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, wel vrij moe en stemmingswisselingen. Maar da's niet nieuw.
dat is niet eerlijk.. en dan ben je gewoon te vroeg wakkerquote:
Wie zegt dat ik nu werk!quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:06 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
dat is niet eerlijk.. en dan ben je gewoon te vroeg wakker
of werk je vanuit bed?
Dat sowieso!quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aandachtshoer zijn kan overal vandaan
Niet deze maandag hoorquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:59 schreef Angel-Eyez het volgende:
maandag is alleen het moment van opstaan vervelend
als je eenmaal eruit bent, dan valt het allemaal best wel mee
quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:12 schreef es70 het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker gemaaktvoor het ondertekenen van mijn vaste contract
.
En nee, Storm kwam ermee naar boven, niet mijn collega. 10 uur, redelijke tijd om maar eens uit bed te komen ook
.
Nouja, ik ben juist gewend fit te zijn op maandag.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach daar is het ook maandag voor
ja!quote:
zo een hele middag je leven weg.. het is dat ik werk en dit mijn sport avond is anders had ik een probleem gehadquote:Op maandag 23 oktober 2006 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat was er de KUT TERING dan NU weer aan de hand godverdomme?
hey Frustelquote:
FruSTel?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:05 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
hey Frustel![]()
hoe is het vandaag?
owja marc is naar Antwerpen he... ben benieuwd
nieke?zal toch geen hele dagen in beslag nemen.. succes in elk geval
![]()
ik blijf volhouden he met die ts stquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
FruSTel?![]()
Gaat wel vandaag hoor, same klachten..me eerste boterham ligt alweer in de wc pot
ik weet nie... boterham weegt 9 gram zag ik net...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:19 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ik blijf volhouden he met die ts st
sorry![]()
hmmz niet veel beter dus
ook al wat lichters geprobeerd wat misschien beter binnen te houden is?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik weet nie... boterham weegt 9 gram zag ik net...
heb niet veel etenswaren in huis die lichter wegen...![]()
ah ok ik kom het straks wel even langsbrengenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat zeg ik: in huis moet het zijn
das goed hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:35 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ah ok ik kom het straks wel even langsbrengen
maarreh is er niemand die wat boodschappen voor je in huis kan halen?
melkquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das goed hoor
ik ben vanochtend zelf even geweest, had nix meer in huis, zoals melk en brood/beleg...
maar heb nie aan bijv beschuit gedacht![]()
whehehequote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:41 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
melk![]()
logisch dat alles weer in de wc ligt
hmmz nou voortaan even beter nadenken, vooral als je ziek bent
graag gedaan hoorquote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:54 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
graag gedaan hoor
maar je moet gewoon goed voor jezelf zorgen
Dat is "ga naar laatste ongelezen post"quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:55 schreef Frutsel het volgende:
dus een 'vraagteken' achter het laatste cijfertje.. kan er ook op klikken en dan kom ik gewoon op pagina 4, net zo vaag
maar je hebt wel lekker getreindquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi
Ik ben maar een rareVanmorgen wel om 6.45 opgestaan, wel de bus van 7.12 genomen, wel de trein van 7.34 genomen, maar onderweg naar Den Bosch voelde ik me zo dood-miserabel worden bij het idee dat ik weer in dat kleine donkere hokje moest gaan zitten, dat ik alsnog de trein terug gepakt heb
We proberen het morgen wel opnieuw. Ik heb overigens ook niet echt het idee dat het iemand ene barst kan schelen of ik wel of niet kom.
Jottum
Wat snap je niet aan "dood-miserabel"?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:57 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
maar je hebt wel lekker getreind![]()
misschien is dat wel de oplossing geweest voor het probleem dat er de afgelopen dagen wasquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:55 schreef Frutsel het volgende:
het kan aan mij liggen, maar soms als ik op MyAT klik dan zie ik bijv achter het topic van de lounge
1 2 3 4 ? staan, dus een 'vraagteken' achter het laatste cijfertje.. kan er ook op klikken en dan kom ik gewoon op pagina 4, net zo vaag
hey Flash!
Klinkt fijn![]()
dat kwam omdat je dacht aan dat hokje vertelde je erbijquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "dood-miserabel"?
Ahhhhhhquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is "ga naar laatste ongelezen post"
wat vroeger die pijltjes waren
Hoi Fruts
Als het zo simpel was geweest...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:59 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
misschien is dat wel de oplossing geweest voor het probleem dat er de afgelopen dagen was
ok... hou alles wel binnen hequote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als het zo simpel was geweest...
Ben weer ff offline , tot straks
Ja, ik heb nog even geprobeerd te genieten van de trein, maar dat schoot ook niet op. Hij was te laat en te kort dus ik moest op het balkon zitten en daar waren alleen maar piep en knerp geluiden, een half uur langquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:59 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
dat kwam omdat je dacht aan dat hokje vertelde je erbij
ow.. nou dus maar goed dat je weer naar huis bent gegaanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog even geprobeerd te genieten van de trein, maar dat schoot ook niet op. Hij was te laat en te kort dus ik moest op het balkon zitten en daar waren alleen maar piep en knerp geluiden, een half uur langKUT
ik ben het helemaal eens met jequote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat het gewoon nog stik donkere nacht is als je de deur uit gaat. Sterker nog, pas bij het binnenrijden van Den Bosch begon het enigszins te schemerenEn straks ga je om 5 uur weg daar, is het ook gewoon al bijna donker. En dat vier neukende maanden lang
Ga d'r maar aan staan
go Flash...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Kaarsjes hmmm
Goed idee. Ik dacht er eigenlijk om te beginnen aan om vanmiddag eens een flink stuk door het bos te gaan wandelen
En ik wil vrijdag (modelspoorbeurs) ook proberen om wat wagentjes met lampjes erin te scoren, zodat ik ook in het donker kan rijden![]()
Het komt wel goed, denk ik
dank je AE![]()
Maandag ja, maar goed dat betekend dus dat ik nu moet gaan lerenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:42 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
tentamens nu?
succes in elk geval
nou niet iets wat je aan mij moet vragenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gezocht: Hulpje voor het omschrijven van deze zin:
2. Multidisciplinair inzicht hebben in levenslopen.
Gewoon slap eromheen wauwelen, als het evrhaal lang genoeg is, stop jequote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gezocht: Hulpje voor het omschrijven van deze zin:
2. Multidisciplinair inzicht hebben in levenslopen.
Precies, dat zeg ik, slap er omheen wauwelenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:52 schreef Angel-Eyez het volgende:
maar komt er mijn inziens op neer dat je van meerder kanten inzicht kan hebben in levenslopen dus... wat ook logisch lijkt als het om levenslopen gaat als je het mij dus vraagt
jij wauwelt goedquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik wauwel wel wat:
- Voor mezelf even een korte omschrijving van mijn blik op multidisciplinair inzicht hebben op levenslopen. Dat is in mijn ogen inzicht hebben in personen op een verschillende leeftijds tak. Inleven in de situatie waarmee de persoon op zijn gedeelte van de levensloop mee te maken heeft.
Zoiets.
Ja, en dan dus multidisciplinairquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik wauwel wel wat:
- Voor mezelf even een korte omschrijving van mijn blik op multidisciplinair inzicht hebben op levenslopen. Dat is in mijn ogen inzicht hebben in personen op een verschillende leeftijds tak. Inleven in de situatie waarmee de persoon op zijn gedeelte van de levensloop mee te maken heeft.
Zoiets.
Oh joh jank dan ook niet zoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach het is alleen maar een leerlijntje bespreken en geen hele spreekbeurt
Maar ik hb wel een gedeelte van je zin kunnen gebruikenquote:
haha dank je, maar goed ikhoef nog maar 50 van zulke puntenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:18 schreef Angel-Eyez het volgende:
ik kan niet kwooten
maar ik wilde dus zeggen dat je best kan wauwelen D_A![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
EN nou ga ik even ernstig een stuk dor het bos wandelen denk ik
ah hoe leukquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
haha dank je, maar goed ikhoef nog maar 50 van zulke punten
We komen er wel.
Mwah nee niet echt maar goed beetje ouwehoeren kom je een heel eind mee tegenwoordigquote:
ja dat klopt wel.. zijn babbels vlot... dan heb je de halve wereldquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwah nee niet echt maar goed beetje ouwehoeren kom je een heel eind mee tegenwoordig
Babbelen kan ik welquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:31 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja dat klopt wel.. zijn babbels vlot... dan heb je de halve wereld
Jawel hoor, liefdequote:
en hoe zit het daarmee dan?quote:
M'n relatie is net over na 2 jaar..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:11 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
en hoe zit het daarmee dan?
behalve dat ik natuurlijk heel veel liefde geef
Kut johquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
M'n relatie is net over na 2 jaar..
Ja, vooral beetje geknuffel met anderen.quote:
ow dat is minder jaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
M'n relatie is net over na 2 jaar..
nogal.quote:
nou ja even sterk zijn.. je hier overheen zetten... en dan kun je de hele wereld weer aan hoorquote:
Tuurlijk, life goes onquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:38 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
nou ja even sterk zijn.. je hier overheen zetten... en dan kun je de hele wereld weer aan hoor
ow jij gaat hard zeg met die vragenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tuurlijk, life goes on
Nog maar 7 leervragen!
Joah ik 4 pagina's maar even volgebulkt met van alles en nog watquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:46 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ow jij gaat hard zeg met die vragen
je bent in vorm vandaag
gewauwelquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Joah ik 4 pagina's maar even volgebulkt met van alles en nog wat
Lijkt erop ja, alleen er post niemandquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:39 schreef leonieke het volgende:
We zijn echt gewoon hélemaal terug als ik het zo zie![]()
Hoi
Ik ben er nu toch?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt erop ja, alleen er post niemand
Zou tijd worden zou je haast zeggenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:39 schreef leonieke het volgende:
We zijn echt gewoon hélemaal terug als ik het zo zie![]()
Hoi
TE vlugquote:
Ikquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TE vlug
Wie draait er op voor de afwas daar?
Huisvrouwtjequote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huisvrouwtje
Kom maar op met die foto in bloemetjesschort met afwasborstel in de aanslag
net of jij er dan nog bentquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:18 schreef leonieke het volgende:
Nu werkt fok! weer, blijft dit topic helemaal stil...
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, oke, ik was mijn benen aan het epileren, maar ik was wel in de buurt![]()
iedereen moet zeker zijn gemiddelde dagscore van het aantal posts weer opvijzelen na die downtimequote:
Ik denk het ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
iedereen moet zeker zijn gemiddelde dagscore van het aantal posts weer opvijzelen na die downtime
Griep?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zit al de hele week ziek thuis, maar verder wel okay
met jou ?
Griep naast de inmiddels gebruikelijke klachten iddquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Griep?
Thuis kan ook leuk zijn toch?![]()
Gaat welNog 2 daagjes werken en dan een weekje vakantie
Ik kijk er echt naar uit
Teveel infoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Af en toe nog wel spannend of ik de wc op tijd haal zoals nu net![]()
trusten Leoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:05 schreef leonieke het volgende:
Ik ga eens afsluiten. Morgen wordt een zware dag (bosspel en ik ben al zo actief tegenwoordig) dus zorgen dat ik op tijd in mijn bed zit/lig.
Slaapwel![]()
Doe maar niet, ik heb de afgelopen meer dan genoeg kwijl, snot, kots en stront gezienquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wil je een foto of ik het haalde ?
Als je het dan toch vraagt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wil je een foto of ik het haalde ?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:26 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Als je het dan toch vraagt.
tha.t.fok@gmail.com of ditisvoorspam@gmail.com. Mag allebei
P was de laatste die zindelijk werd?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik heb de afgelopen meer dan genoeg kwijl, snot, kots en stront gezien. Gelukkig zijn ze nu allemaal zindelijk, hoeven niet meer geholpen te worden op de wc en hebben ze het besef naar de wc te hollen of een emmer te vragen als hun peristaltiek de verkeerde kant op begint te werken
(die kleine misser af en toe kan ik wel mee leven
).
trustuh Flashiequote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga ook zo slapen
zit nog even na te genieten van foto's en filmpjes van eerdere buitenlandse expedities
Vaker doen
Neej, mijn bruine explosie die met een gigaknal tegen de achterkant van de wc pot schoot en daarna als een vlek aan een muur naar beneden droop blijft mijn eigenquote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neej, mijn bruine explosie die met een gigaknal tegen de achterkant van de wc pot schoot en daarna als een vlek aan een muur naar beneden droop blijft mijn eigen![]()
nou dit is een lekkere binnenkomer.. nu heb ik gegeten en gedronken...ik hoef ff niet meer..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neej, mijn bruine explosie die met een gigaknal tegen de achterkant van de wc pot schoot en daarna als een vlek aan een muur naar beneden droop blijft mijn eigen![]()
precies zo is dat Flashquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiemorgen
We hebben het gehaaldik ben weer op kantoor
collega "Beetje opgeknapt? Zit je weer helemaal lekker in je vel?"
Nouwwww, het is as good as it gets, meer niet
ja inderdaad last van rare hoestquote:
Goh?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:33 schreef marcb1974 het volgende:
Helemaal werken doet fok toch nog niet hoor
Ik denk dat ik gisteren een griepje heb opgelopen, voel me niet echt goed dus.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:30 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja inderdaad last van rare hoest
maar verder gaat het goed hoor
en met u? was het gister gezellig?
sja niemand lijkt de griep te ontlopenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gisteren een griepje heb opgelopen, voel me niet echt goed dus.
Was wel gezellig hoor gisteren. Vermoeiend, dat wel.
Ik zit nu wel op mijn werk, maar of dat de hele dag gaat duren weet ik dus nog niet,quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:40 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
sja niemand lijkt de griep te ontlopen
ik heb de mindere versie ervan gehad hoop ik
hey vermoeiend kwa reis, of was de persoon vermoeiend
Ok... nou als het niet gaat... moet je niet jezelf in de weg zitten hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit nu wel op mijn werk, maar of dat de hele dag gaat duren weet ik dus nog niet,
En vermoeiend met de reis en het vele lopen en met de persoon ook wel een beetje
Nee, moet even kijken hoe het gaat vandaag,quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:49 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Ok... nou als het niet gaat... moet je niet jezelf in de weg zitten hoor
ah ok op die manier.. dus of het een geslaagd uitje was weet je ook niet?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, moet even kijken hoe het gaat vandaag,
Het was gezellig en voor herhaling vatbaar (wat mij betreft), maar hoe en wat verder......
Die zal er wel niet komenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:55 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ok... nou wie weet of er nog een herhaling komt
Goedemiddagquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
*gaap*
ja, ik moet schijtenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zal er wel niet komen
Maar goed, iemand nog wat leuks?
Goedemorgen nog voor mij hoorquote:
als jij zo positief blijft als altijd zit het er vast niet in neequote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zal er wel niet komen
Maar goed, iemand nog wat leuks?
net wakker zeker?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Goedemorgen nog voor mij hoor
Jups en alweer bezig met het schoolse werkquote:
Je kan les nemen bij Frutsel, die schijnt er heel goed in te zijn tegenwoordigquote:
Hoezo ik niet positiefquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:11 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
als jij zo positief blijft als altijd zit het er vast niet in nee
Dat schiet ook niet opquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Goedemorgen nog voor mij hoor
Hehe, nee maar goed de dag mag wel even gaan duren omdat ik nog een heleboel te doen hebquote:
alle vragen van gister doorheen gekomen?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups en alweer bezig met het schoolse werk
nou vooraf denken dat het toch wel allemaal niet zal... vind ik niet positief.. en beetje in de hand werken dat het veel positiever niet zal worden ookquote:
je kan beter 1e vijf uur hebben bedoel je?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:21 schreef Tha_T het volgende:
Was ik maar bezig met schoolwerk. Ik heb de eerste 5 uur vrij![]()
Die ben ik allemaal doorgekomen, ben nu de rest van het verslag aan het tikkenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:25 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
alle vragen van gister doorheen gekomen?
of ben je daar nog mee bezig?
dus je bent wederom goed bezigquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die ben ik allemaal doorgekomen, ben nu de rest van het verslag aan het tikken
Ja dat dan weer wel maar ik ben zo bang dat ik het niet allemaal ga halen voor maandagquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:33 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
dus je bent wederom goed bezig![]()
niet? moet je nog zoveel dan?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel maar ik ben zo bang dat ik het niet allemaal ga halen voor maandag
Mwah Stagewerkplan, PMW opdrachten & BFO.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:36 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
niet? moet je nog zoveel dan?
ga jij eens gauw aan het werk danquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwah Stagewerkplan, PMW opdrachten & BFO.
opzich zo'n 20 A4'tjes tikken en daarnaast nog 4 boeken leren voor maandag a 300+ blz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |