Nu weet ik waarom ik niet 'gelukkig' ben, ik heb nog nooit bodenseenudeln gehad, en die maken dus gelukkigquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet een leuk topic voor je
Fles kookt noodles.
Thanksquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:50 schreef Tha_T het volgende:
Dat je er maar flink van mag genieten iig. mag wel eens een keertje he
Hij gaat zijn uiterste best doen om te voorkomen dat jij gaatquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:42 schreef es70 het volgende:
Ik moest eruit snappen van Fles, bijna vergeten
.
Ik ben uitermate blij, omdat ik een stapje dichter bij mijn uitje ben
. Een stapje dichter bij een weekend alleen maar Esther zijn
.
En ik heb Pat vriendelijk verzocht om ervoor te zorgen dat hij deze keer niet de boel saboteert door in het ziekenhuis te verdwijnen...
Of eigenlijk heb ik 'm verteld dat 'ie dat best kan doen, maar dat ik gewoon even regel dat zijn moeder dan voor de boel komt zorgen en dat ik dus gewoon de kuierlatten neem. Hij gaat zijn uiterste best doen om dat te voorkomen
.
Hij gaat zijn uiterste best doen om te voorkomen dat zijn moeder hier het roer over gaat nemenquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij gaat zijn uiterste best doen om te voorkomen dat jij gaat
Wat begrijpelijk is overigensquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij gaat zijn uiterste best doen om te voorkomen dat zijn moeder hier het roer over gaat nemen.
quote:
Mijn moeder mocht wel komenquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:24 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Wat begrijpelijk is overigens. Lijkt mij ook niet echt tof
quote:
ik zie zo'n kutkikkerquote:
Een kutkikker, da's raarquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zie zo'n kutkikker
maar ik hoorde verhalen over een lekke band
Ik denk dat je 'm ook niet graag op andere plekken tegenkomtquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:33 schreef Tha_T het volgende:
[..]
zolang ie maar niet onder je nagel zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |