Nu weet ik waarom ik niet 'gelukkig' ben, ik heb nog nooit bodenseenudeln gehad, en die maken dus gelukkigquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet een leuk topic voor je
Fles kookt noodles.
Thanksquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:50 schreef Tha_T het volgende:
Dat je er maar flink van mag genieten iig. mag wel eens een keertje he
Hij gaat zijn uiterste best doen om te voorkomen dat jij gaatquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:42 schreef es70 het volgende:
Ik moest eruit snappen van Fles, bijna vergeten
.
Ik ben uitermate blij, omdat ik een stapje dichter bij mijn uitje ben
. Een stapje dichter bij een weekend alleen maar Esther zijn
.
En ik heb Pat vriendelijk verzocht om ervoor te zorgen dat hij deze keer niet de boel saboteert door in het ziekenhuis te verdwijnen...
Of eigenlijk heb ik 'm verteld dat 'ie dat best kan doen, maar dat ik gewoon even regel dat zijn moeder dan voor de boel komt zorgen en dat ik dus gewoon de kuierlatten neem. Hij gaat zijn uiterste best doen om dat te voorkomen
.
Hij gaat zijn uiterste best doen om te voorkomen dat zijn moeder hier het roer over gaat nemenquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij gaat zijn uiterste best doen om te voorkomen dat jij gaat
Wat begrijpelijk is overigensquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij gaat zijn uiterste best doen om te voorkomen dat zijn moeder hier het roer over gaat nemen.
quote:
Mijn moeder mocht wel komenquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:24 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Wat begrijpelijk is overigens. Lijkt mij ook niet echt tof
quote:
ik zie zo'n kutkikkerquote:
Een kutkikker, da's raarquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zie zo'n kutkikker
maar ik hoorde verhalen over een lekke band
Ik denk dat je 'm ook niet graag op andere plekken tegenkomtquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:33 schreef Tha_T het volgende:
[..]
zolang ie maar niet onder je nagel zit
Je weet niet wat Schimpie isquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij vertelt dat kroost dat die gele hufter onder hun nagels zit?
Daar mis je in dit geval niet zoveel aanquote:
Ja, stations... Maar in de trein is het gewoon meestalquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat valt wel mee hoorDe meeste stations hebben tegenwoordig hele keurige toiletten om eens lekker te gaan zitten
En pissen kan overal, daar hoeft een toilet niet super voor te zijn. Als de deur dicht kan vind ik het al goed genoeg eigenlijk
Maar toch tegenvallend dat het regent wanneer jij buiten bentquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:20 schreef Sjowhan het volgende:
Vannacht zou 't losbarsten Flash, dus nizo vreemd.
Oh okee, gaafquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:20 schreef Sjowhan het volgende:
Vannacht zou 't losbarsten Flash, dus nizo vreemd.
'T is baggerweer iddquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, vuilniszakken weggegooid... blijkt het ineens knetter hard te regenen buiten
Hoiquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedenavondiemand nog iets gedaan vandaag? Ik ging vandaag model spelen
mwahquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Weinig gedaan hier,
en hoe ging het model spelen?
Gezellig is goedquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mwah,maar t was de dorpsgekken fotomeet, 5-10minuutjes fietsen en t was verder erg gezellig
[MEETING] DORPSGEK-fotoshoot in Beerschoten! Inclusief foto'quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gezellig is goed
En waar kunnen we de foto's zien
Ik lag toen alweer 2 uur in me nestquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:16 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is het hier tegenwoordig netjes optijd stil zeg
quote:Op maandag 23 oktober 2006 08:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik lag toen alweer 2 uur in me nest
Mja, sindsdat ik vroeg weg moet en lange dagen maak (07-18.30/19u incl reizen) ben ik rond 22u al bekafquote:
Maar in het weekend kan je toch bijslapen?quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, sindsdat ik vroeg weg moet en lange dagen maak (07-18.30/19u incl reizen) ben ik rond 22u al bekaf
Mwah, zit ook weer eens op mijn werkquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jawel hoor, zit enkel weer op 't werk, helaas
En daar dan?
heyquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:25 schreef marcb1974 het volgende:
Oh wacht, jij praat niet meer met mij
Waarom niet? Dat schreef je zelf in een topic een paar dagen terugquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:33 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
hey
en waarom niet dan?![]()
ik vraag me wel af hoe jij dat doet... 's nachts zo lang wakker te blijven terwijl je de volgende ochtend weer vroeg op moet
Hetzelfde: heel de nacht liggen draaien en keren en woelen en doen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wilde weer aan het werk gaan vandaag, maar heb de hele nacht wakker gelegen
Waarvan? Geen idee. Maar nu voel ik me dus weer kut
Nou ja, ik heb een lijstje met nuttige dingetjes gemaakt die ik allemaal gedaan wil hebben vandaag, heb ik toch nog een goeie dag aan het einde
Maar wat is er met jou dan?
hmmz nou als ge dat zo letterlijk wil nemen (wat volgens mij toch nog net iets anders stond) dan ook goed hoorquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat schreef je zelf in een topic een paar dagen terug
Hoe? Gewoon niet naar bed gaan en jezelf soort van dwingen er wel uit te komen de volgende dag
Het gaat er meer om of jij het letterlijk neemt hequote:Op maandag 23 oktober 2006 09:52 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
hmmz nou als ge dat zo letterlijk wil nemen (wat volgens mij toch nog net iets anders stond) dan ook goed hoor
Ah mooi, haar verliesquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:54 schreef marcb1974 het volgende:
Oke klaar,
ze vindt mij niet leuk
Hoef haar dus niet meer mee uit te vragen enzo
Mwah, zie haar gelukkig maar 10 keer per dag ofzoquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah mooi, haar verlies
Vanavond een delirium zuipen en morgen op naar de volgende
nja... nou ik ben de naarste nietquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat er meer om of jij het letterlijk neemt he
Zo, zit jij weer te studerenquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:58 schreef Tha_T het volgende:
Goedemorgen overigens. Live vanuit school
Ah, da's wel kut dan jaquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:10 schreef marcb1974 het volgende:
Mwah, zie haar gelukkig maar 10 keer per dag ofzo
onderzoek naar?quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:17 schreef Pheno het volgende:
Zo, nu ga ik eens op onderzoek uit.
Zoek ze onderquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:17 schreef Pheno het volgende:
Zo, nu ga ik eens op onderzoek uit.
Ik zeg het nietquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:12 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
nja... nou ik ben de naarste niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |