heb r nog niks van gezienquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:51 schreef HomerJ het volgende:
Vergeet niet die prachtige knal met buitenkant links van Emanuelson die de lat raakte.
De Mul speelde wel goed, Perez ook![]()
Maduro 1x vrij voor de goal, 1x langs Timmer geschoten maar door een verdediger van de lijn gehaaldquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Absoluut, wat me te binnen schiet aan kansen
- Huntelaar 2x
- Gabri 1x
- Sneijder 1x
- De Mul 1x
Lolquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Haha op radio rijnmond wedstrijdfragmenten op "always look on the bright side of life"
Werd tijdens de wedstrijd ook al ingezet door de meegereisde Ajacieden. Net als het "oeeeeeeeeee" toen Saidi een meter of twee zachtjes naast kopte.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Haha op radio rijnmond wedstrijdfragmenten op "always look on the bright side of life"
quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:05 schreef twi het volgende:
[..]
Werd tijdens de wedstrijd ook al ingezet door de meegereisde Ajacieden. Net als het "oeeeeeeeeee" toen Saidi een meter of twee zachtjes naast kopte.
Die was briljantquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:07 schreef kevin6188 het volgende:
Hoorde ik ook niet even ,,Alles of niets!!" voorbijkomen? (toen het al 0-4 was)
Waarop er direct met "Helemaal niets, ole ole" werd geantwoordquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:07 schreef kevin6188 het volgende:
Hoorde ik ook niet even ,,Alles of niets!!" voorbijkomen? (toen het al 0-4 was)
Kon ik niet horen, heb qua geluid niet zo gek veel van de wedstrijd mee gekregenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:10 schreef twi het volgende:
[..]
Waarop er direct met "Helemaal niets, ole ole" werd geantwoord
Vorig jaar dan, tijdens dat interview met Huntelaar na die 2-4quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:13 schreef twi het volgende:
De Ajax Marsch in een verder doodstille Kuip kwam ook wel aardig over
Met even daarvoor "Dit is mijn club, mijn ideaal"...quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:13 schreef twi het volgende:
De Ajax Marsch in een verder doodstille Kuip kwam ook wel aardig over
Tja...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:01 schreef Jajong het volgende:
Het is eigenlijk niet eens meer een highprofile wedstrijd. Gewoon de nummer 1 tegen een middenmotor... Laat ik bescheiden zijn en een 0-4 zeggen.
Het doek was best aardig. Alleen de choreo weerquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:17 schreef dronkeykong het volgende:
TIFO van die kakkerlakjes was net zo verrot als het spel van het team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |