quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:18 schreef Neleos het volgende:
tvp
Nou ik bedoel Rimsky Korsakov en dat was wel gegelijk een componist hoor.quote:
maar je schreef korsakovquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:24 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nou ik bedoel Rimsky Kosakov en dat was wel gegelijk een componist hoor.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:26 schreef RoofingBurner het volgende:
Ahum, typo of niet, ik bedoel dus deze knakker.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rimski-Korsakov
Zijn geboorte plaats denk ikquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:26 schreef Neleos het volgende:
In welke plaats staat het Grieg museum?
Patriotonline + 1quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:32 schreef PatriotOnline het volgende:
bergen in noorwegen
Buddlejaquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
Butleia
Omdat ik het antwoord niet weet en wel het topic in mijn MyAT wilquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:41 schreef Jayhawk het volgende:
wrom zit iedereen te tvp-en?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:56 schreef MrManiak het volgende:
Is dat de naam van een president geweest joh?
Het is toch ook de serie...tenminste, volgens mij is er geen film van geweest.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:58 schreef Soempie het volgende:
o uit een film??? ik zat aan die serie te denken
We gaan goed met die vraagquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:00 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Het is toch ook de serie...tenminste, volgens mij is er geen film van geweest.
mja..ik weet het dan ook niet. Ken alleen Robbie, Fran, Charlene en Earlquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:00 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Het is toch ook de serie...tenminste, volgens mij is er geen film van geweest.
Zeg even of ik het goed of fout had, dan kan ik er nog een president tegenaan gooien.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
Sorry, onze Frodo vond het nodig om de PC uit te zetten.
Robbie is niet goed. En nogmaals: zet die serie uit je hoofd, het is uit een film.
Richard.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Woodrow is ook niet goed, Lienekien
Dat was een zware bevalling....quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:10 schreef Lienekien het volgende:
Theodore Rex.
Jayhawk +1.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:16 schreef Jayhawk het volgende:
gember?
ik knuppel met je mee, was ook mijn eerste reactiequote:Op zondag 22 oktober 2006 16:29 schreef Etcetera het volgende:
ik gooi ff de knuppel in het hoenderhok: JayHawk, heb je gegoogled op de vraag van Lienekien? wees 's eerlijk?
eh, hij zal heus niet heel eerlijk 'ja' zeggen...quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:30 schreef Etcetera het volgende:
ik wel.
want? Ik zie echt niet wat hier nou speciaal verdacht aan moet zijn. Het is gewoon een antwoord op een vraag....quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:31 schreef Etcetera het volgende:
ff verhuizen naar AKQtopic over googelaars?
Ik bedoel de naam van de band. Ik heb geen idee waar de verdenking op is gebaseerd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:30 schreef Etcetera het volgende:
ik wel.
nee nee neequote:Op zondag 22 oktober 2006 16:29 schreef Etcetera het volgende:
ik gooi ff de knuppel in het hoenderhok: JayHawk, heb je gegoogled op de vraag van Lienekien? wees 's eerlijk?
ik geloof het gewoon nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
want? Ik zie echt niet wat hier nou speciaal verdacht aan moet zijn. Het is gewoon een antwoord op een vraag....
Beetje onzinnig om bij elk antwoord van Jayhawk een reactie in dat andere topic te zetten.
(en ja, ik denk dat hij googled)
klinkt als een vindi of albertushuisquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:36 schreef Soempie het volgende:whooooooohooooo ik ga naar een kamer kijken dinsdag
![]()
je bent bij deze uitgenodigd voor een persoonlijk tienminutengesprek op dinsdag 24 oktober.
dit is maar zo kort, omdat er veel mensen komen en het tentamenweek is. kom op tijd, niet te vroeg, niet te laat. kom je te vroeg, blijf dan netjes wachten tot de ingeroosterde tijd en dan kun je aanbellen of misschien hang ik een touwtje uit de brievenbus. ga niet uitgebreid staan kletsen met andere mensen die eventueel buiten staan, dat is te veel lawaai en ga zeker niet bij het verkeerde huis aanbellen, dat wordt niet op prijs gesteld. je kunt geen ouders of andere mensen meenemen.
ze is wel streng![]()
Ik geloof het ook niet. En vind ook dat hij beter weg kan blijven, maargoedquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik geloof het gewoon niet
en een beetje vent zou het toegeven
maar goed, laten we dan maar gewoon doorgaan
als ik er kom wonen compenseer ik dat welquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:38 schreef Etcetera het volgende:feli Soempie
maar kan niet echt zeggen dat ze vrolijk overkomen
quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik heb vriendelijk bedankt voor de instructiesdat was misschien niet zo slim...
als ze dezelfde humor niet terug wensen te krijgen dan had ik zelf bedankt, of je moet heel verlegen om een kamer zitten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
als ik er kom wonen compenseer ik dat wel![]()
't is geen vindi of albertus huis en de kamer is 27 m2![]()
veel succes soempiequote:Op zondag 22 oktober 2006 16:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
als ik er kom wonen compenseer ik dat wel![]()
't is geen vindi of albertus huis en de kamer is 27 m2![]()
Lijkt wel een beetje op een strafkamp zoquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:36 schreef Soempie het volgende:
je bent bij deze uitgenodigd voor een persoonlijk tienminutengesprek op dinsdag 24 oktober.
dit is maar zo kort, omdat er veel mensen komen en het tentamenweek is. kom op tijd, niet te vroeg, niet te laat. kom je te vroeg, blijf dan netjes wachten tot de ingeroosterde tijd en dan kun je aanbellen of misschien hang ik een touwtje uit de brievenbus. ga niet uitgebreid staan kletsen met andere mensen die eventueel buiten staan, dat is te veel lawaai en ga zeker niet bij het verkeerde huis aanbellen, dat wordt niet op prijs gesteld. je kunt geen ouders of andere mensen meenemen.
ze is wel streng![]()
kom maar op danquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:45 schreef Jayhawk het volgende:
ik heb er nog wel een liggen hier
jaquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op een strafkamp zo![]()
![]()
Jeugdsentimentquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:50 schreef Lienekien het volgende:
Vrouwtje theelepel. Hetty Heytink.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:52 schreef Soempie het volgende:
Een lepel is een ding
Daar kun je pap mee roeren
Hij helpt je ook
Om de baby mee te voeren
Gewoon heel handig
Maar je moet je niet vergissen
Je zult wel zien
Dat er ook rare theelepels zijn...............
![]()
Ik wil het juist gespeld. Dit kan ik niet over mijn hart verkrijgen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:53 schreef Flitspaal het volgende:
Anton Wagter
Anton Wachter?quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wil het juist gespeld. Dit kan ik niet over mijn hart verkrijgen.
Nee gut, ze zullen je lynchenquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:36 schreef Soempie het volgende:
en ga zeker niet bij het verkeerde huis aanbellen, dat wordt niet op prijs gesteld.
Eh wat? Waarom niet? Dat vind ik vaagquote:je kunt geen ouders of andere mensen meenemen. [/i]
Jayhawk +1quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:54 schreef Jayhawk het volgende:
Anton Wachter
Als ik dinsdagavond niet online ben...quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
Eh wat? Waarom niet? Dat vind ik vaag
Ja, ik meen het, want Jayhawk wist het niet. Maar ik kon moeilijk terugkomen op mijn vraag om de juiste spelling en het jou alsnog gunnen.quote:
net zoiets als Jansen en de Jong, ach je moet wat...quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:06 schreef Etcetera het volgende:
geen smith en jones
quote:hypertext; netwerksoftware; teleconferencing; en de grafische gebruikersinterface met vensters - zoals die voor het eerst commercieel werd toegepast door Apple Computer, en later door Microsoft.
msn doet het nog nietquote:
Oh, ik dacht al, Oppersum zal toch niet goed zijn, hè!quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:15 schreef Etcetera het volgende:
daar hoorden zij ..... zingen!
Lienekien +1
Douglas Engelbart en William English
De goede Simon. Het Parool was een verzetskrant in de tweede wereldoorlog.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:21 schreef Homdeck het volgende:
Carmiggelt?
Toevallig van de week gehoord dat hij daar hoofdredacteur is geweest, misschien had ie em ook opgerichtquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:20 schreef Lienekien het volgende:
Jongens, jongens. Matthijs was toen nog niet eens geboren.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Het_Paroolquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:22 schreef PatriotOnline het volgende:
Ik dacht dat Goedhart oprichter was van Parool, maar dat is geen columnist dacht ik?
ik heb hem toch goed? (op dat kleine puntje van de columnist na dan...)quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Het_Parool
Hier staat Carmiggelt niet genoemd als oprichter.
Wordt mijn vraag nu gediskwalificeerd?![]()
Mag ik jou dan ook een punt geven? Ik bedoelde weliswaar Carmiggelt, maar jij noemt wel een van de oprichters, en Carmiggelt was dat dus niet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:25 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
ik heb hem toch goed? (op dat kleine puntje van de columnist na dan...)
daar zeg ik uiteraard geen nee tegen...en niet lullig bedoelt, maar Homdeck heeft hem fout. Carmiggelt was alleen columnist, dus allebei geen punt of allebei wel een punt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mag ik jou dan ook een punt geven? Ik bedoelde weliswaar Carmiggelt, maar jij noemt wel een van de oprichters, en Carmiggelt was dat dus niet.
Hawaii_Tim +1quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Leo Beenhakker
Ik weet niet wie daar verder over mag beslissen, dusquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:26 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
daar zeg ik uiteraard geen nee tegen
Dan haak ik afquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nog langer geleden dan Damon Hill. De beste man is al in de jaren '30 geboren
Het is een Engelsman, en wel een met een goeie Engelse voornaam: Johnquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:35 schreef Lienekien het volgende:
Is het een Engelsman?
John doe?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is een Engelsman, en wel een met een goeie Engelse voornaam: John
tis dat je de vraag hebt gesteld, anders zou je een punt van me krijgenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
PatriotOnline +1
Goed was de hint he
quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
1- eerste maag
2- tweede maag
3- derde maag
4- vierde maag
+1 Jayhawkquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:53 schreef Jayhawk het volgende:
pensmaag lebmaag boekmaag netmaag
Daffodil31LE +1quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zijn dat de Poppys met Non, non, rien a changé?
Ja. Philips & Compagnie.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Phillips?
Wel in de goede richting maar niet nancy reaganquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:11 schreef PatriotOnline het volgende:
nancy reagan
quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nee, Jackie Bouvier!
gezien toen Simon and Garfunel in de Arena optradenquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ter vergelijk: Dit
[afbeelding]
zijn de Everly Brothers.
quote:Jeden Abend geht er durch die Strassen
In der kleinen Stadt in Tennessee
Und die grossen und die kleinen Leute
Singen alle seine Melodie
De ene is dus Jan, de andere klinkt alsquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:29 schreef Jayhawk het volgende:
de namen klinken als...
Zwaan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
De ene heet Jan, de andere broer heet ...
Kjeld?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
De ene is dus Jan, de andere klinkt als
[afbeelding]
O, grapjes mogen niet. Excuus.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Een Deense jongen? Nah... dat geloof je zelf niet.
Correct. Jan & Kjeld. Met hun grootste hit "Banjo Boy".quote:
Jan Smit doet dat beterquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Correct. Jan & Kjeld. Met hun grootste hit "Banjo Boy".
Aandoenlijk. Totdat hun stemmen braken, daarna nooit meer iets van vernomen.
Lienekien +1
Ik zou het niet als een Doris Day film bestempelen. De film had een beroemde regisseur.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:33 schreef Homdeck het volgende:
een stokoude doris day film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |