Nee gut, ze zullen je lynchenquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:36 schreef Soempie het volgende:
en ga zeker niet bij het verkeerde huis aanbellen, dat wordt niet op prijs gesteld.
Eh wat? Waarom niet? Dat vind ik vaagquote:je kunt geen ouders of andere mensen meenemen. [/i]
Jayhawk +1quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:54 schreef Jayhawk het volgende:
Anton Wachter
Als ik dinsdagavond niet online ben...quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
Eh wat? Waarom niet? Dat vind ik vaag
Ja, ik meen het, want Jayhawk wist het niet. Maar ik kon moeilijk terugkomen op mijn vraag om de juiste spelling en het jou alsnog gunnen.quote:
net zoiets als Jansen en de Jong, ach je moet wat...quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:06 schreef Etcetera het volgende:
geen smith en jones
quote:hypertext; netwerksoftware; teleconferencing; en de grafische gebruikersinterface met vensters - zoals die voor het eerst commercieel werd toegepast door Apple Computer, en later door Microsoft.
msn doet het nog nietquote:
Oh, ik dacht al, Oppersum zal toch niet goed zijn, hč!quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:15 schreef Etcetera het volgende:
daar hoorden zij ..... zingen!
Lienekien +1
Douglas Engelbart en William English
De goede Simon. Het Parool was een verzetskrant in de tweede wereldoorlog.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:21 schreef Homdeck het volgende:
Carmiggelt?
Toevallig van de week gehoord dat hij daar hoofdredacteur is geweest, misschien had ie em ook opgerichtquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:20 schreef Lienekien het volgende:
Jongens, jongens. Matthijs was toen nog niet eens geboren.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Het_Paroolquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:22 schreef PatriotOnline het volgende:
Ik dacht dat Goedhart oprichter was van Parool, maar dat is geen columnist dacht ik?
ik heb hem toch goed? (op dat kleine puntje van de columnist na dan...)quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Het_Parool
Hier staat Carmiggelt niet genoemd als oprichter.
Wordt mijn vraag nu gediskwalificeerd?![]()
Mag ik jou dan ook een punt geven? Ik bedoelde weliswaar Carmiggelt, maar jij noemt wel een van de oprichters, en Carmiggelt was dat dus niet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:25 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
ik heb hem toch goed? (op dat kleine puntje van de columnist na dan...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |