Hopelijk komen ze beetje los in de komende weken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat wil ik ook!
Maar de jury is vrij boring nu die 2 poeperts van een Van Thijn en Jerney er niet zijn.
Ze moete maai kieze omdat ik leuk ben, lief, eerlijk...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:11 schreef Bep het volgende:
Zometeen een Poolse snol
Dat bederft het kijkplezier een beetje. Die ene van Het goede doel is een beetje te respectvol.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze zijn wel eerlijk, niet zo bot
daarom zijn er natuurlijk ook zoveel kandidaten, wie wil er nou niet eens bij Wendy uithuilenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Presentatoren hoeven niemand af te kraken. De kandidaten moeten juist in janken uitbarsten na de auditie bij haar..
Dat had ze zelf al doorquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ze moete maai kieze omdat ik leuk ben, lief, eerlijk...
Ehm, niet omdat je misschien goed kunt zingen??
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:12 schreef Bep het volgende:
Ms Doubtfire op de roltrap
Vooral die dikke.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Niet slecht, maar god hebben die een restyling nodig!
Hij is vast kaal.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:14 schreef Godlike02 het volgende:
Kan die jongen zijn pet niet af doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |