Dat is juist haar kracht, ze huilen allemaal uit bij Wendy straks..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:08 schreef pberends het volgende:
Waarom Wendy van Dijk eigenlijk, is ze niet een beetje te respectvol?
Bij SBS6 mocht ze enkel met hartjes spelen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:08 schreef pberends het volgende:
Omdat ze te goed was, aldus haar eigen woorden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:08 schreef Karina het volgende:
OMG ze is weggepest bij alle koren.
Dat wil ik ook!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat is juist haar kracht, ze huilen allemaal uit bij Wendy straks..
Presentatoren hoeven niemand af te kraken. De kandidaten moeten juist in janken uitbarsten na de auditie bij haar.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:08 schreef pberends het volgende:
Hopelijk komen ze beetje los in de komende weken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat wil ik ook!
Maar de jury is vrij boring nu die 2 poeperts van een Van Thijn en Jerney er niet zijn.
Ze moete maai kieze omdat ik leuk ben, lief, eerlijk...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:11 schreef Bep het volgende:
Zometeen een Poolse snol
Dat bederft het kijkplezier een beetje. Die ene van Het goede doel is een beetje te respectvol.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze zijn wel eerlijk, niet zo bot
daarom zijn er natuurlijk ook zoveel kandidaten, wie wil er nou niet eens bij Wendy uithuilenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Presentatoren hoeven niemand af te kraken. De kandidaten moeten juist in janken uitbarsten na de auditie bij haar..
Dat had ze zelf al doorquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ze moete maai kieze omdat ik leuk ben, lief, eerlijk...
Ehm, niet omdat je misschien goed kunt zingen??
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:12 schreef Bep het volgende:
Ms Doubtfire op de roltrap
Vooral die dikke.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Niet slecht, maar god hebben die een restyling nodig!
Hij is vast kaal.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:14 schreef Godlike02 het volgende:
Kan die jongen zijn pet niet af doen.
Martijn missenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die voiceover vind ik niet zo erg okay... wat dat betreft mis ik Martijn
Idd. Als je Anneke uit Spijkenisse bent, is het wmb sowieso al kansloos.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Anneke uit Spijkenisse![]()
Berg je maar...
Z'n voiceovers zijn erg tof.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Martijn missen. Wat heb ik een hekel aan die aap.
Als in Krabbé?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die voiceover vind ik niet zo erg okay... wat dat betreft mis ik Martijn
Martijn is sowieso tof.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Z'n voiceovers zijn erg tof.
Je moet met wat idioten je kijkers trekke, het zal vast wel beter worden hoop ikquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:21 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop dat we niet alleen maar miskleunen te zien krijgen.
Die intro's zuigen. Dat verpest het plezier. Gewoon een snelle intro, en meteen overgaan naar de echte audities. Teringcompilaties ga je toch niet meteen uitzenden??quote:
Damn, wat zeg ik.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:26 schreef Cee het volgende:
Ik durf te wedden dat ze straks bij Don Patrick met de Godfather tune komen.
Zou je iets kunnen dimmen qua scheldenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Die intro's zuigen. Dat verpest het plezier. Gewoon een snelle intro, en meteen overgaan naar de echte audities. Teringcompilaties ga je toch niet meteen uitzenden??
Ja wel leuk juistquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:26 schreef Aventura het volgende:
Oh oh dat vrouwelijke jurylid is mean!
Als ze de x factor zoeken, moet ie door.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:28 schreef MissHobje het volgende:
Die Corleone gast is euhm wel apart![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |