Time will tell. Wordt ieder geval vuurwerk morgen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:37 schreef Flyduck het volgende:
ja maar volgens mij poepen ze in hun broek morgen als nicolaas tekeer gaat en brengen ze meteen alles terug
Ja dat lijkt me ook het handigste. Eindelijk actie in de Gouden kooi.quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:44 schreef Flyduck het volgende:
waarom gooien ze niet gewoon al die flessen leeg .... ?
Dat gedeelte snap ik ook niet precies, lijkt mij ook namelijk. Of alleen de hoofdmiljonair mag dat? En die is ook op de hoogte van dit plan, en weigert nieuwe drank te bestellen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:46 schreef moki het volgende:
Maar nicolaas kan toch gewoon een nieuwe drankvoorraad bestellen??
Ja, kut Talpa. Gebeurd er eens wat leuks wordt het weggedraaid.quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:51 schreef moki het volgende:
En de rest mogen we helaas niet zien.
Een heleboel F*ck iigquote:Op zondag 22 oktober 2006 02:11 schreef Nicoss het volgende:
Geweld gebruiken in het huis is exit?
Ben benieuwd hoelang ze het kunnen volhouden morgen als Nicolaas er achter komt.
Alles in overvloed, zoals het bij miljonairs zo gaat.quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:14 schreef n1ek het volgende:
Waarom is er uberhaupt zoveel drank? Kunnen ze niet elke week nieuwe bestellen..
Oh, ok.quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:16 schreef moki het volgende:
Nee vijver was eerste plan. Dit is het nieuwe plan volgens mij.
Hmm... 't kan natuurlijk ook zijn dat Nico Stephan gaat verdenken..quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar Stephan zijn reactie. Dat er een actie is uitgevoerd waar hij niks vanaf weet.
Wat ik uit de geprekken begrepen heb weet niemand er zogenaamd iets van en de hoofdmiljonair krijgt rugdekking van van Brain, Stefan en Bart.quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:28 schreef n1ek het volgende:
Hebben ze al een eventuele smoes verzonnen waarom alle drank weg zou zijn?
Haha, ok, ff pissen en je mist weer wat.quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:38 schreef camerondiaz het volgende:
Volgens mij weet Nena er wel van, Bart heeft het haar volgens mij verteld toen zij zich aan het omkleden was voor het naar bed gaan.
Het originele plan was wie de laatste fles leegdrinkt wint het spel, of zo.quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:53 schreef camerondiaz het volgende:
And the booze keeps coming...
Dit is toch niet normaal meer, zoveel drank.
Direct ingeslagen voor het komende jaar ofzo ?
LOLquote:Op zondag 22 oktober 2006 03:13 schreef dl3b het volgende:
Is zo voorbij.
http://www.buienradar.nl/home.aspx?r=vakantie&jaar=-3&soort=loop1uur
Ja leukquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:21 schreef happyme28 het volgende:
De FHM is volgens mij gearriveerd.
Brian heeft het verteld dat de drank weg is. Nico reageerde lauw en gaat er vanuit dat het door de redactie is gedaan om dat al die drank in beeld een vreemd beeld zou geven.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:01 schreef Blup75 het volgende:
Weet iemand of er iets is verteld over de verdwenen drank?
Ze gaan het kijken geloof ik. 2e helft want ze hebben maar een half uur tv.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:05 schreef scanman01 het volgende:
Eveline zegt dat ze het leuk vind als Ajax wint. Ze weten dat Ajax Feyenoord nu bezig is.
Het zou leuk zijn als iemand de tussenstand even doorgeeft
quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:44 schreef Flyduck het volgende:
waarom gooien ze niet gewoon al die flessen leeg .... ?
Die is waarschijnlijk te jaloers, en met die lelijke rotkop van haar durft ze niet eens aan de FHM te denken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:28 schreef happyme28 het volgende:
Ja, natasia is in geen velden of wegen te bekennen.
Goh.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Natasia lijkt totaal niet geinteresseerd in de fotoshoot, reageert ook heel kortaf erover.
Heeft iemand hier nog iets over gehoord ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:10 schreef happyme28 het volgende:
Nico schijnt weer wat te hebben uitgevreten. Weer irritatie alom onder de overige Miljonairs. Nena heeft er geen erg in.
quote:15:46 - Nicolaas neemt wraak
Terwijl Natasia piepers zit te jassen, laat ze Bart weten dat Nicolaas ‘wraak’ wil nemen op Stephan: “Hij zei dat hij wraak gaat nemen, omdat Stephan van de week tegen hem heeft gelogen en dat hij dat in de buitenwereld ook niet zou accepteren.” Ter info: Stephan ontkende deze week knetterhard dat hij geen spel aan het spelen was om Nicolaas uit de Villa te krijgen. En ja, dat was een leugen. Natasia vervolgt haar verhaal: “Je weet nooit wat er in het hoofd van Nicolaas omgaat.” Bart is er stil van. “Ik ben benieuwd”, mompelt hij.
Helemaal mee eens wat een lelijke mens! En ze is christelijk ook...dat snap je dan niet!quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:14 schreef Gert het volgende:
Eveline is weer helemaal in d'r element want ze zijn mensen aan het afzeiken. Wat een zelfingenomen goor takkewijf is het ook met d'r lelijke arrogante rotharses.
[afbeelding]
Ze hebben een lange 'vergadering' gehouden in de gameroom. Stephan heeft bijna iedereen achter zich. Nena was bij het hele gesprek aanwezig. Uiteindelijk gaat ze ook overstag; ze is bereid om Nicolaas eruit te stemmen omdat "hij zelf er een paar keer omgevraagd heeft". Ze doelt daarbij op min-of-meer woeste kreten van Nicolaas; als dreigement heeft hij het een paar keer geroepen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:45 schreef happyme28 het volgende:
Nee, ik heb dat ook helemaal gemist. Maar vanavond was het weer koek en ei dus het is weer wat geluwd denk ik. Geen woord meer over het drankverhaal.
quote:23:00 - Het complot gaat verder
In de gameroom gaan de gesprekken wederom over Nicolaas. Met name Stephan neemt het woord en zorgt er weer voor dat alle aanwezige Miljonairs zich tegen de 39-jarige richten. “Die jongen heeft ons al een ton gekost hè!”, zegt hij heel direct. “Ja maar Bart dan? Hij gaat nooit op Nicolaas stemmen!”, zegt Nena oplettend. Het lijkt erop dat Stephan hier al over na heeft gedacht. Hij weet al wat hij tegen Bart gaat zeggen als het ter sprake komt: “Luister Bart, als jij het plan dwarsboomt om Nicolaas weg te stemmen, dan ben jij sowieso de volgende op de lijst!”
Dan moet Bart dus gewoon een pact met Nicolaas sluiten, zo zetten ze Stephan met z'n plannetje buitenspel.quote:
Volgens mij is Bart al voorzichtig aan het aftasten bij Stephan. Ze zitten beiden in de woonkamer en Bart vroeg vrij direct aan Stephan "Als ik niet meedoe met de groep bij een stemming, ben ik dan de volgende op de lijst ?".quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan moet Bart dus gewoon een pact met Nicolaas sluiten, zo zetten ze Stephan met z'n plannetje buitenspel.
Zou heel goed kunnen inderdaad. Ik hoop dat mijn favo bewoner, Stephan, niet al te veel zijn vingers brandt aan zijn snode, maar tot mislukken gedoemde plannetje.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Denk dat Bart nu eerder zoiets heeft van 'wat denkt Stephan wel niet dat die is". Bart gaat echt niet meewerken met Stephan zijn plannetje, en mocht hij dat wel zeggen zal die uiteindelijk het toch niet doen om Stephan een poets te bakken denk ik.
Naar aanleiding van het gesprek dat Angelique had met de gameleiding, denkt Stephan dat Nicolaas door Talpa uit het programma gehaald zal worden.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:47 schreef Myriam1978 het volgende:
Ze hebben over Sjonnie..jaja
hij zei letterlijk : ik moet verplicht een gesprek met de psycholoog, ik denk dat die haar (?) best gaat doen mij over te halen te blijvenquote:
Ja verschrikkelijik wijf zeg, ik heb me ook kapot aan haar zitten ergeren. Maar die stemming van gisteren was idd om je kapot te lachen. Goede actie van Brian, die is weer in punten gestegen. En ook mooi om te zien hoe het huis helemaal verdeeld raakt naar aanleiding van een actie om Nicolaas eruit te zetten, terwijl Nicolaas zelf er niks mee te maken heeft. Imo de grote winnaar van de avond, als het om verhoudingen in het huis gaat.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:34 schreef happyme28 het volgende:
En die Evil-ine dan ... pfffffff.... die is echt te erg. Hoe ze reageerde achteraf naar Nico... weet wel dat die 3 (Bart, Nena en Brian) je die 10.000 borg niet gunde. Wij (de groep Stephan) wilde je die nog wel cadeau doen....... Jeeezzz wat hypocriet.
De gladde praatjes van Stephan en de zelfingenomenheid van dat kutwijf met het grote voorhoofd, zullen zich op den duur tegen hun gaan keren.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:20 schreef camerondiaz het volgende:
Die Stephan en Eveline zijn echt vreselijk, "Wij spelen het spel nog netjes en zullen niet zover gaan".
Zij gaan tot 10 meter diep in de stront om mensen mee te krijgen.
Volgens de Talpa-site is het Nena. Tenninste, dat stelt Stephan voor (en dat domme gluiperige wijf knikt uiteraard instemmend):quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:48 schreef camerondiaz het volgende:
Stephan is nu alweer met de volgende coup begonnen, maar nu tegen Bart.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:55 schreef Fikkert het volgende:
de tandarts is er.
ik zou zeggen.. vastlijmen en niks meer aan doen !!!!!!!!!
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20061011/bekkiekl.jpg]afbeelding][/URL]
lol het gaat echt hard met die Natasia, ik geen touw aan vast te knopen met haar dan. Ik weet het overigens niet, ik heb de streams niet aan, maar het zal me niks verbazen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:26 schreef happyme28 het volgende:
ik heb ff een stukje gemist? Hebben Brian en Nataaaasia nu weer ruzie na het goedmaken omdat Ilona ontkende tegen Brian gezegd te hebben dat Natasia hem in zijn gezicht wilde spugen??
Ik ging weg toen het allemaal goedgemaakt was en nu lijken ze elkaar weer niet te kunnen luchten of zien?
ja op sommige streams is geen geluid, maar ze zitten toch allemaal aan 1 tafelquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:31 schreef teamlead het volgende:
wtf zijn ze met de streams aan het doen
ik heb het geluid van 2 bij stream 3 en bij 1 heb ik helemaal geen geluidquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
ja op sommige streams is geen geluid, maar ze zitten toch allemaal aan 1 tafel
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:41 schreef HiDiHo het volgende:
Heb je af en toe 'problemen' met het geluid of de videobeelden, dan kan het zo zijn dat dit ligt aan de keuzes die worden gemaak in onze eindregie. Via de livestreams kijk je in feite met hun mee. De eindregie gebruikt deze beelden om het tv-programma te maken en doet dus soms soundchecks, test cameraposities etc. Zo kan het bijvoorbeeld voorkomen dat je af en toe geluid van de ene stream hoort onder andere beelden. Dit kan vreemd overkomen maar dat is ten behoeve van de uitzending.
Via de livestreams kijk je dus niet alleen naar de gebeurtenissen in De Gouden Kooi maar krijg je ook een intiem kijkje in de productie van een tv-programma!!!
Bon: http://www.talpa.tv/web/s(...)117/typeofpage=51230
http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=allquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:59 schreef avonne het volgende:
heeft iemand een link voor me?
hanff doet het ook niet
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:41 schreef HiDiHo het volgende:
Via de livestreams kijk je dus niet alleen naar de gebeurtenissen in De Gouden Kooi maar krijg je ook een intiem kijkje in de productie van een tv-programma!!!
nee, garnier doet het ook niet bij mij,quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=all
ja, althans: hij heeft een brief gekregen waarvan hij denkt dat die zwaar gemanipuleerd is onder het motto "zo schrijft zij niet".quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:14 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, garnier doet het ook niet bij mij,
maar toch bedankt!
Begrijp ik nou dat Nicolaas een brief van thuis heeft ontvangen die helemaal kapot gecensureerd is?
Hij is gewoon straalbezopen en blijft maar roepen dat wat in die email staat niet klopt en bullshit is en gemanipuleerd.quote:
Jah.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:24 schreef happyme28 het volgende:
Brian zit ook lekker bij Nena. Jakkes, opzouten
totdat Natasia Brian betrapt natuurlijkquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:26 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jah.
Nena ligt in bed en Brian zit ernaast en zit haar haar en gezicht te strelen.
Maar Nicolaas is nu boeiender.![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:28 schreef shmoopy het volgende:
Nico zit nu met Angelique deze en een vorige brief met elkaar te vergelijken, maar zo te zien gaat Angelique niet erg mee in zijn paranoide gedoe.
Zij zegt dat een ander lettertype niets zegt, en dat er in de vorige brief ook woorden zijn weggevallen.
Ik heb zin om heel hard: "" Nicolaas, pas op! Achter je!!!" te roepen.
Dear God, please make it so.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
totdat Natasia Brian betrapt natuurlijk
Ik zou 'm ook zo lang mogelijk daar houden, hoor.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:37 schreef APK het volgende:
Volgens mij klopt die brief en willen ze hem gewoon niet terug hebben thuis.![]()
Ik heb nog niet veel streams gekeken, maar hij is stront-vervelend.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:37 schreef APK het volgende:
Volgens mij klopt die brief en willen ze hem gewoon niet terug hebben thuis.![]()
Eerder vroeg ik me af, of hij acteur was en wegging omdat het spel genoeg gestart was. Onderling vertrouwen is genoeg ondermijnd en tegengestelde groepen vormen zich.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb nog niet veel streams gekeken, maar hij is stront-vervelend.![]()
Betekent dat dat er iemand in de "dagboekkamer" zit?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:40 schreef shmoopy het volgende:
Oh, boeiend, een blik op het zwembad.
...of hij is gewoon bezopen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kortweg, hij probeert het vertrouwen in de redactie de grond in te boren. Waardoor geisoleerde personen gaan ontstaan. Geen vertrouwen meer in elkaar en nu ook geen vertrouwen meer in de redactie......
Geen idee, maar er is wel degelijk iets aan de hand dat ze de streams wegdraaiden en we nu opeens een verveelde, dodelijk saaie huismiep zien zitten die klunzig de tarot legt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:44 schreef avonne het volgende:
[..]
Betekent dat dat er iemand in de "dagboekkamer" zit?
Na de streams van vanavond begin ik te begrijpen waarom ze die flessen drank hadden verstopt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:00 schreef shmoopy het volgende:
Bart en Brian zitten zachtjes te praten over Nicolaas.
Bart gaat morgen tegen Nico zeggen dat ie 'm zonder alcohol veel leuker vindt.
Nou ja.. "wijn"....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:32 schreef Myriam1978 het volgende:
Ze zijn erg grappig weer...
Lambrusco is "by the way" (a la Nico) echt geen Champagne maar prikkelend wijn
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:35 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian zei gisteren tegen Nico: "je blik zou echt vet zijn op de kop van een speedboot!"
Hij zegt nu zelfs dat-ie misschien morgen niet eens het huis meer uit durft... bang voor de buitenwereld...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:53 schreef Myriam1978 het volgende:
Nicolaas is erg paranoiak aan het worden...
Waarom? Hij is volgens mij redelijk populair binnen het format.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:13 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. als Nico de kooi uit gaat hoop ik niet dat hij op internet info gaat zoeken![]()
![]()
Als ie nuchter is kan ie misschien ff op de streams terugzien hoe geweldig irritant en paranoia hij van drank wordt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom? Hij is volgens mij redelijk populair binnen het format.
Daarom juist.. maar ik kan me ook vergissenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom? Hij is volgens mij redelijk populair binnen het format.
Leuke site.quote:
Alles behalvequote:
Ja idd dat krijg ik soms ookquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Alles behalve![]()
Ik heb al een paar dagen geen BB streams meer gezien en dat wil ik graag zo houden, wanneer je eenmaal DGK hebt gezien kan je al die saaie suffe dozen in BB niet meer horen of zien.
Denk je nou echt een primeur te hebben, sukkeltje met je streamlinks.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:41 schreef HiDiHo het volgende:
Heb je af en toe 'problemen' met het geluid of de videobeelden, dan kan het zo zijn dat dit ligt aan de keuzes die worden gemaak in onze eindregie. Via de livestreams kijk je in feite met hun mee. De eindregie gebruikt deze beelden om het tv-programma te maken en doet dus soms soundchecks, test cameraposities etc. Zo kan het bijvoorbeeld voorkomen dat je af en toe geluid van de ene stream hoort onder andere beelden. Dit kan vreemd overkomen maar dat is ten behoeve van de uitzending.
Eerst zien dan geloven.quote:
ik had niet verwacht dat hij als eerste vrijwillig zou vertrekkenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:34 schreef shmoopy het volgende:
Het zou wel heeeel erg jammer zijn als Nicolaas echt weg zou gaan.
on the bright side: als de regels blijkbaar zo eenvoudig aangepast kunnen worden, kan dat ook vast wel een tweede keerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven.
Ik acht hem in staat om dit allemaal bedacht te hebben, puur om de rest te mindfucken.![]()
Aan de andere kant: dankzij de nieuwe regels kunnen ze hem dan heel simpel wegstemmen volgende maand, zonder de "straf" van een frisse nieuwe deelnemer.
Tot ie haar naait natuurlijk, en dat gaat onherroepelijk gebeuren.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:35 schreef Gert het volgende:
Ze loopt ook alleen maar aan het handje van Stephan, alles wordt door hem verzonnen. Maar zij denkt waarschijnlijk dat ze onwijs slim strateegje aan het spelen is.![]()
sukkeltje met je streamlinks ??quote:Op donderdag 26 oktober 2006 06:50 schreef dl3b het volgende:
[..]
Denk je nou echt een primeur te hebben, sukkeltje met je streamlinks.
Ik hoop ook dat ie blijft, en er dan uitgestemd wordt door zijn medebewonersquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:45 schreef laffer het volgende:
het is bijna 5 uur, ik hoop echt dat nicolaas blijft![]()
quote:
mwah.. nog steeds makkelijk verdiend hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:00 schreef Maraca het volgende:
Nou ja.. 37.000 .. die 10.000 borg is hij dan kwijt...
lijkt me stug... maar zelfs dan: 27750,- ga ik ook een maand voor op vakantiequote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:01 schreef happyme28 het volgende:
Ze zijn allemaal veel te blij dat hij weggaat. Ik vertrouw het voor geen meter.
Er gaat trouwens ook nog kansspelbelasting van die 37.000 af.
Dan ga ik naar het huis toe en mep ik hem..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:03 schreef happyme28 het volgende:
Hij gaat zijn spullen inpakken en toch vertrouw ik het nog niet .
hehe ik ook niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:03 schreef happyme28 het volgende:
Hij gaat zijn spullen inpakken en toch vertrouw ik het nog niet .
Ik pak ook weleens mijn spullen pas in, op de ochtend dat ik op vakantie ga.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:04 schreef teamlead het volgende:hij pakt nu pas zijn spullen, terwijl hij gisteravond al zeker wist dat ie zou vertrekken?
watwatwatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |