abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42940188
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:44 schreef avonne het volgende:

[..]

Betekent dat dat er iemand in de "dagboekkamer" zit?
Geen idee, maar er is wel degelijk iets aan de hand dat ze de streams wegdraaiden en we nu opeens een verveelde, dodelijk saaie huismiep zien zitten die klunzig de tarot legt.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_42940279
Angelique: "Ik merk dat ik steeds meer open ga staan, dus ik moet mezelf goed beschermen."

OMG, ze legt een paar kaartjes en denkt dat ze de nieuwe Jomanda is?
pi_42940352
Brian denkt dat de boze zus van Natasia (waar Natasia geen aardige dingen over zei) degene is die voor haar kinderen zorgt.
Bart wil wel Jeugdzorg bellen

-is dat zo? was het die zus?
pi_42940498
Bart en Brian zitten zachtjes te praten over Nicolaas.
Bart gaat morgen tegen Nico zeggen dat ie 'm zonder alcohol veel leuker vindt.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 00:21:30 #230
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_42941225
Ik kijk even even geen streams en ik mis gelijk alles

Maar als ik het goed begrijp heeft Nico dus een brief van thuis gekregen waarin staat dat hij niet terug mag komen?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator donderdag 26 oktober 2006 @ 00:30:22 #231
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42941488
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 00:00 schreef shmoopy het volgende:
Bart en Brian zitten zachtjes te praten over Nicolaas.
Bart gaat morgen tegen Nico zeggen dat ie 'm zonder alcohol veel leuker vindt.
Na de streams van vanavond begin ik te begrijpen waarom ze die flessen drank hadden verstopt.
Sommige mensen worden hééél vervelend dronken, en als ze dat dan ook nog eens bijna elke dag doen en je met zo iemand in één huis zit, dan is dat niet leuk.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_42941540
Ze zijn erg grappig weer...

Lambrusco is "by the way" (a la Nico) echt geen Champagne maar prikkelend wijn
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_42941626
Brian zei gisteren tegen Nico: "je blik zou echt vet zijn op de kop van een speedboot!"
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
  Moderator donderdag 26 oktober 2006 @ 00:40:22 #234
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42941752
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 00:32 schreef Myriam1978 het volgende:
Ze zijn erg grappig weer...

Lambrusco is "by the way" (a la Nico) echt geen Champagne maar prikkelend wijn
Nou ja.. "wijn"....
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 00:35 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian zei gisteren tegen Nico: "je blik zou echt vet zijn op de kop van een speedboot!"
Treffend!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 26 oktober 2006 @ 00:43:18 #235
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_42941811
Nicolaas is erbij gekomen.. Stephan en Nico in 1 ruimte
  donderdag 26 oktober 2006 @ 00:47:54 #236
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_42941905
Nico mag tot 5 uur (morgen middag) beslissen of hij blijft of niet..
En hij zegt dat hij hoe dan ook de lul is

en hij pakt een fles drank ..

-------

Nicolaas probeert nu Stephan te doen geloven dat zijn brieven (die hij van zijn vriendin heeft gekregen) misschien niet waar zijn. Puur omdat ze op de pc geschreven zijn..
  Moderator donderdag 26 oktober 2006 @ 00:51:58 #237
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42942008
En Angelique en Stephan blijven maar serieus ingaan op Nico's (brieven)paranoia.
Maar wel jammer dat Stephan gaat winnen. Nico graaft zijn eigen graf.

Aan de andere kant: misschien staat ie morgen weer op, steekt een peuk op, en zegt al hoestend dat-ie blijft.
pi_42942053
Nicolaas is erg paranoiak aan het worden...
  donderdag 26 oktober 2006 @ 00:53:58 #239
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_42942061
Ik hoop dat Nicolaas blijft.. zo blijft het tenminste nog spannend Van mij mag Ilona eruit..

Waar is Sylvia eigenlijk? Heb haar al een paar dagen niet meer gezien
  Moderator donderdag 26 oktober 2006 @ 00:54:46 #240
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42942075
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 00:53 schreef Myriam1978 het volgende:
Nicolaas is erg paranoiak aan het worden...
Hij zegt nu zelfs dat-ie misschien morgen niet eens het huis meer uit durft... bang voor de buitenwereld...

Ik hoop dat ie de boel gigantisch zit te fucken.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 01:13:02 #241
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_42942410
Hmm.. als Nico de kooi uit gaat hoop ik niet dat hij op internet info gaat zoeken
  donderdag 26 oktober 2006 @ 01:17:49 #242
6941 APK
Factual, I think.
pi_42942495
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 01:13 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. als Nico de kooi uit gaat hoop ik niet dat hij op internet info gaat zoeken
Waarom? Hij is volgens mij redelijk populair binnen het format.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 26 oktober 2006 @ 01:19:32 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_42942524
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 01:17 schreef APK het volgende:

[..]

Als ie nuchter is kan ie misschien ff op de streams terugzien hoe geweldig irritant en paranoia hij van drank wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 26 oktober 2006 @ 01:19:59 #244
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_42942530
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 01:17 schreef APK het volgende:

[..]

Daarom juist.. maar ik kan me ook vergissen Het is al laat..

----------

23:47 - "Eerst zien, dan geloven!"

Nicolaas is goedgehumeurd. “Zo eerst maar even met een psycholoog praten, ben benieuwd of ik wel capabel genoeg ben voor deze beslissing”, zegt hij sarcastisch. De Miljonairs doelt op zijn ‘eventueel’ vertrek van morgenvroeg. “Oh, en ik pas de regels trouwens aan; ik ga gewoon roken hier in de woonkamer. Bevalt het je niet, dan is daar de deur!”, lacht Nicolaas al wijzend naar de voordeur. “Het maakt toch niet meer uit, morgen om 10.00 uur ben ik weg.” De dertiger heeft een grote grijns op zijn gezicht. “Eerst zien, dan geloven!”, roept Natasia.

23:28 - Stephan heft zijn glas

De Miljonairs lijken tot rust te zijn gekomen. “Let’s party”, roept Stephan. “Bart regel jij de spelcomputer?” Bart lacht: “Regel jij de karaoke set dan?” Stephan ontkurkt de champagne. “Kom op met die glaasjes”, roept hij. Het is Stephan gelukt, Nicolaas gaat de Villa verlaten. Maar Eveline is daar niet zo zeker van: “Ik lach me kapot als hij blijft!” Geniet van je glaasje Stephan, want de feeststemming kan zomaar omslaan

23:10 - Duivels

“Wat ik vanavond heb geleerd; ik kan niemand vertrouwen hier! Ik vind het heel naar, zonder gein”, ratelt Natasia tegen haar mede-Miljonairs. “Nu, word ik ook een f*cking duivel. Laat het spel maar beginnen!” Natasia kan er niet over uit dat Brian haar eerst vertelde dat hij voor het vertrek van Nicolaas zou stemmen en uiteindelijk tegen heeft gestemd. De vriendschap heeft een flinke deuk opgelopen. Of is het helemaal over?

22:55 - Eveline slijmt

“Nicolaas, weet je wat ik nog even kwijt wilde?”, begint Eveline. “Ik moet zeggen dat jij ondanks alles vanavond heel diplomatiek blijft. De mensen die jou wegstemden, gunden jou de 10.000 euro die jij als borg hebt ingelegd niet.” Bij een ontslagstemming is een Miljonairs zijn borg namelijk niet kwijt. Eveline zegt dat Brian, Bart en Nena tegen het vertrek hebben gestemd, omdat zij niet wilden dat Nicolaas bij zijn ontslag zijn borg van 10.000 euro terugkrijgt. “De rest gunde jou het wel”, zegt ze lief.

22:33 - Spijt

Het gesprek in de keuken gaat voort. Nicolaas zoek zijn rivalen op. De beweegredenen van de Miljonairs komen weer ter sprake, maar uiteindelijk draait het toch om de drie ‘verraders’. Natasia is duidelijk: “Ze zijn f*cking hypocriet!”. Het aangekondigde mogelijke vertrek van Nicolaas heeft ook de Surinaamse aan het denken gezet: “Ik heb er zo’n spijt van.” “Dat je Brian vertrouwde?”, vraagt Ilona? “Nee, dat ik mijn lieve man en kindjes in de steek liet om hieraan mee te doen!”

22:18 - Groepsverdeling

De Miljonairs weten niet wat ze meemaken. “Als ik dit had geweten, had ik nooit aan dit spel meegedaan. Wilgo, wat heb ik je nu hard nodig!”, roept Natasia. Stephan valt haar bij: “It’s a crazy world!” Ilona zegt peinzend: “Er ontstaan nu groepjes.” Ilona, Stephan, Sylvia en Natasia zijn kwaad. Zij vinden het belachelijk dat zij hebben gezegd waarom Nicolaas volgens hen de Villa moet verlaten en Brian, Nena en Bart niet. Nicolaas, wat heb je je mede-Miljonairs aangedaan?

22:04 - Nicolaas schokt de Miljonairs

Maar dan verandert de zaak. Nicolaas laat van zich horen: “Ik ga de Villa verlaten. Ik vind jullie allemaal hele lieve mensen, maar ik heb het gezien. Heb van een boel dingen genoten. Heb ook veel gezien, wat me niet bevalt. Daarbij heb ik een klein zoontje wie ik wil zien opgroeien. En ook twee mooie dochters en een lieve vrouw.” De Miljonairs schrikken zich een ongeluk. “Bij dezen zeg ik; ik verlaat het huis! Geen twee miljoen en geen twintig miljoen is dit me waard. Maar ik heb me kapot gelachen hoor!”, zegt Nicolaas.

21:59 - De uitslag

Niemand gaat mee op het verzoek van Nicolaas. Daarom stemmen de Miljonairs één voor één voor of tegen het vertrek van Nicolaas. Angelique gaat het rondje af. Eveline, Stephan, Ilona, Natasia en Sylvia stemmen voor. Zij willen dus dat Nicolaas de Villa verlaat. Brian gooit roet in het eten: Hij stemt tegen! Het is duidelijk dat Nicolaas mag blijven. Bart en Nena geven toe dat zij ook tegen het vertrek van de Miljonair hadden gestemd. Nicolaas mag dus blijven!

21:53 - De stemming begint

De plasmaboy geeft aan dat de stemronde mag beginnen. Hij wenst de Miljonairs sterkte. Angelique vraagt wie een stemronde wil aanvragen op deze ontslagdag. Stephan reageert onmiddellijk: “Ik vraag een stemronde aan voor Nicolaas.” “Zijn er nog meer mensen die een stemming willen aanvragen?”, vraagt Angelique. Nicolaas vraagt ook een stemming aan: “Ik stem ervoor dat Stephan de Villa verlaat. Hij heeft een hetze tegen mij opgezet. Ik denk niet dat ik veel medestanders heb, maar ik vraag het toch aan.”

21:29 - "Wat stem jij?"

Hectiek alom. De stemming gaat zo plaatsvinden. Het lijkt erop dat niemand nog zeker weet waarop hij gaat stemmen. Nena: “Brian, wat stem jij?” Brian moet haar het antwoord verschuldigd blijven. De Antilliaan zegt het Ă©cht nog niet te weten. De Miljonairs nemen plaats aan tafel. Let the game begin

http://eengoudenkooi.web-log.nl/
  donderdag 26 oktober 2006 @ 01:25:15 #245
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_42942605
Ze gaan slapen
pi_42942929
er is nog BB
  donderdag 26 oktober 2006 @ 02:01:39 #247
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_42943029
quote:
Leuke site.
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 01:52 schreef Myriam1978 het volgende:
er is nog BB
Alles behalve
Ik heb al een paar dagen geen BB streams meer gezien en dat wil ik graag zo houden, wanneer je eenmaal DGK hebt gezien kan je al die saaie suffe dozen in BB niet meer horen of zien.
pi_42943079
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 02:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:

Alles behalve
Ik heb al een paar dagen geen BB streams meer gezien en dat wil ik graag zo houden, wanneer je eenmaal DGK hebt gezien kan je al die saaie suffe dozen in BB niet meer horen of zien.
Ja idd dat krijg ik soms ook
pi_42943834
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 21:41 schreef HiDiHo het volgende:
Heb je af en toe 'problemen' met het geluid of de videobeelden, dan kan het zo zijn dat dit ligt aan de keuzes die worden gemaak in onze eindregie. Via de livestreams kijk je in feite met hun mee. De eindregie gebruikt deze beelden om het tv-programma te maken en doet dus soms soundchecks, test cameraposities etc. Zo kan het bijvoorbeeld voorkomen dat je af en toe geluid van de ene stream hoort onder andere beelden. Dit kan vreemd overkomen maar dat is ten behoeve van de uitzending.

Via de livestreams kijk je dus niet alleen naar de gebeurtenissen in De Gouden Kooi maar krijg je ook een intiem kijkje in de productie van een tv-programma!!!

Bon: http://www.talpa.tv/web/s(...)117/typeofpage=51230
Denk je nou echt een primeur te hebben, sukkeltje met je streamlinks.
Karper diem, vis van de dag
pi_42943976
Er zit iemand in het huis aan tafel, een vrouw, weet niet wie ze is? En om deze tijd? Wie is ze en wat doet ze daar, komt ze nicolaas ophalen? Ze zit in haar eentje een kop koffie te drinken en kijkt niet zo blij.
...
ooo ochtengymnastiek,

[ Bericht 27% gewijzigd door fokkerd op 26-10-2006 07:58:38 ]
niets is wat het lijkt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')