Jah.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:24 schreef happyme28 het volgende:
Brian zit ook lekker bij Nena. Jakkes, opzouten
totdat Natasia Brian betrapt natuurlijkquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:26 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jah.
Nena ligt in bed en Brian zit ernaast en zit haar haar en gezicht te strelen.
Maar Nicolaas is nu boeiender.![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:28 schreef shmoopy het volgende:
Nico zit nu met Angelique deze en een vorige brief met elkaar te vergelijken, maar zo te zien gaat Angelique niet erg mee in zijn paranoide gedoe.
Zij zegt dat een ander lettertype niets zegt, en dat er in de vorige brief ook woorden zijn weggevallen.
Ik heb zin om heel hard: "" Nicolaas, pas op! Achter je!!!" te roepen.
Dear God, please make it so.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
totdat Natasia Brian betrapt natuurlijk
Ik zou 'm ook zo lang mogelijk daar houden, hoor.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:37 schreef APK het volgende:
Volgens mij klopt die brief en willen ze hem gewoon niet terug hebben thuis.![]()
Ik heb nog niet veel streams gekeken, maar hij is stront-vervelend.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:37 schreef APK het volgende:
Volgens mij klopt die brief en willen ze hem gewoon niet terug hebben thuis.![]()
Eerder vroeg ik me af, of hij acteur was en wegging omdat het spel genoeg gestart was. Onderling vertrouwen is genoeg ondermijnd en tegengestelde groepen vormen zich.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb nog niet veel streams gekeken, maar hij is stront-vervelend.![]()
Betekent dat dat er iemand in de "dagboekkamer" zit?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:40 schreef shmoopy het volgende:
Oh, boeiend, een blik op het zwembad.
...of hij is gewoon bezopen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kortweg, hij probeert het vertrouwen in de redactie de grond in te boren. Waardoor geisoleerde personen gaan ontstaan. Geen vertrouwen meer in elkaar en nu ook geen vertrouwen meer in de redactie......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |