Time will tell. Wordt ieder geval vuurwerk morgen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:37 schreef Flyduck het volgende:
ja maar volgens mij poepen ze in hun broek morgen als nicolaas tekeer gaat en brengen ze meteen alles terug
Ja dat lijkt me ook het handigste. Eindelijk actie in de Gouden kooi.quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:44 schreef Flyduck het volgende:
waarom gooien ze niet gewoon al die flessen leeg .... ?
Dat gedeelte snap ik ook niet precies, lijkt mij ook namelijk. Of alleen de hoofdmiljonair mag dat? En die is ook op de hoogte van dit plan, en weigert nieuwe drank te bestellen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:46 schreef moki het volgende:
Maar nicolaas kan toch gewoon een nieuwe drankvoorraad bestellen??
Ja, kut Talpa. Gebeurd er eens wat leuks wordt het weggedraaid.quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:51 schreef moki het volgende:
En de rest mogen we helaas niet zien.
Een heleboel F*ck iigquote:Op zondag 22 oktober 2006 02:11 schreef Nicoss het volgende:
Geweld gebruiken in het huis is exit?
Ben benieuwd hoelang ze het kunnen volhouden morgen als Nicolaas er achter komt.
Alles in overvloed, zoals het bij miljonairs zo gaat.quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:14 schreef n1ek het volgende:
Waarom is er uberhaupt zoveel drank? Kunnen ze niet elke week nieuwe bestellen..
Oh, ok.quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:16 schreef moki het volgende:
Nee vijver was eerste plan. Dit is het nieuwe plan volgens mij.
Hmm... 't kan natuurlijk ook zijn dat Nico Stephan gaat verdenken..quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar Stephan zijn reactie. Dat er een actie is uitgevoerd waar hij niks vanaf weet.
Wat ik uit de geprekken begrepen heb weet niemand er zogenaamd iets van en de hoofdmiljonair krijgt rugdekking van van Brain, Stefan en Bart.quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:28 schreef n1ek het volgende:
Hebben ze al een eventuele smoes verzonnen waarom alle drank weg zou zijn?
Haha, ok, ff pissen en je mist weer wat.quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:38 schreef camerondiaz het volgende:
Volgens mij weet Nena er wel van, Bart heeft het haar volgens mij verteld toen zij zich aan het omkleden was voor het naar bed gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |