Klopt. En waar zie je dat aan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:30 schreef BaraCuda het volgende:
Het is een paardentruck geen schapentruck![]()
Whehe, je hebt nog gelijk ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Aan de hoge openingen in de bak?![]()
Zo kunnen de schapen niet naar buiten kijken
Het is een dekhengst.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Je noemt Hugo een paard? Of iemadn die schapen vult? Waar is het mis gegaan tussen jullie?
anale sex is ook sexquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:51 schreef ijsmeis het volgende:
en nee we hebben niet gewipt, gofdomme.
bodypaintquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die mijn bips onder gaat verven. Maar daar blijft het bij.
Sorry ??? Ik versta je niet??quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:12 schreef Alexxxxx het volgende:
word wel een klein schilderijtje dan
Zolang het een mooi schilderijtje is maakt dat helemaal niet uitquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:12 schreef Alexxxxx het volgende:
word wel een klein schilderijtje dan
adres er bij schrijven, in de brievnbus stoppen, en we hebben een mooi kadootje voor Bo. Moet ie zich wel eerst scheren uiteraard. Kijken of TNT dan net zo snel is als met zn modem.quote:
ik kon ze niet vinden vanavondquote:Op zondag 22 oktober 2006 02:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sorry bo, ik heb al ge***. Laat die hoertjes maar zitten.
Pffff, zefl sik heb er vandaag veer veul gezien. Niet beroeps, maar gewoon slettenbakken van de straat die je pijpen voor een kwartje.quote:
Dat had ik gisteren ook... Ik word oud...quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:44 schreef ook_gek het volgende:
was wel weer eens appart om te dansen tussen de kleinere kinderen![]()
pics?quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Pffff, zefl sik heb er vandaag veer veul gezien. Niet beroeps, maar gewoon slettenbakken van de straat die je pijpen voor een kwartje.
gang is gestructuurd, moet nog gewit worden, slaapkamer moet nog gestructuurd worden en daarna gewit worden. Ga in de slaapkamer het muur gedeelte om het raam olijf groen maken denk ik (moet nog ff goed nadenken) daarna het hok voor de wasmaschine en de PC ga ik waarschijnlijk mijn moeder op uit laten leven, ze wil er een soort landschap schilderij in maken (best johquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:54 schreef BaraCuda het volgende:
Wat moet je allemaal nog doen bo?
Jaja in dat hok kom je zeker nooitquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
gang is gestructuurd, moet nog gewit worden, slaapkamer moet nog gestructuurd worden en daarna gewit worden. Ga in de slaapkamer het muur gedeelte om het raam olijf groen maken denk ik (moet nog ff goed nadenken) daarna het hok voor de wasmaschine en de PC ga ik waarschijnlijk mijn moeder op uit laten leven, ze wil er een soort landschap schilderij in maken (best joh.
Dan nog de vloer doen en op de meubels wachten![]()
nee idd, deur dicht en je ziet er helemaal niks vanquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jaja in dat hok kom je zeker nooit![]()
Dan kan je ma zich daar prima uit gaan levenquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee idd, deur dicht en je ziet er helemaal niks van![]()
word alleen hok voor wasmaschine/schoonmaakmeuk/stofzuiger en op een plank komt m'n PC te staan en het wifi modem. thats it![]()
Maak wel met remote desktop een verbinding met de laptops naar die PC dus zit er nooit achter daar![]()
Dan is laatste F1 race van het seizoen dus ik denk dat ze ongeveer 2 kijkers hebbenquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:07 schreef Devilnl het volgende:
tussen 19:30 en 20:00 komt dit lievertje (de Caterpillar 385B Ultra High Demolition, van Beelen sloopwerken) ff op de buis:
[afbeelding]
RTL Transportwereld (RTL 7)
Volgens mij wel net.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:21 schreef Hugster het volgende:
Hij raakt em niet eens.
waarom knalt zijn bandquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:21 schreef Hugster het volgende:
Hij raakt em niet eens.
Die brazo's zijn redelijk schietgraag, maar dan had ik eerder verwacht dat ze alonso hadden beschotenquote:
Ik heb geen favorieten meer, ik kijk het voor de techniek en het geluid.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je graag wilt dat die arrogante clown wint eh?
Mwehehe, waarom?quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb geen favorieten meer, ik kijk het voor de techniek en het geluid.
Schumacher heb ik een kankerhekel aan.
Jij kent geeneens een Duitserquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Omdat het een persoon is met de typische ranzige duitse nasmaak.
Ja, maar ik kén het tenminste.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:47 schreef Hugster het volgende:
Ik wéét dat je pro Duitsland bent, hou er nu maar weer over op
Indianen, woeheowheowehoaheoehaeowheh.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:49 schreef BaraCuda het volgende:
Klinken die motoren bij jullie ook als gillende keukenmeiden die zit in hun keel meppen tijdens die gil?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Indianen, woeheowheowehoaheoehaeowheh.
NSXquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja die F430 bestel ik morgen dus mooi even af![]()
En dus meteen eentje voor mijquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Juist, dan koop ik er voor hetzelfde geld meteen 10![]()
Het was een typefout. Hij bedoeldequote:Op zondag 22 oktober 2006 20:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar kun je niet fatsoenlijk mee rijden man
ja en?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar kun je niet fatsoenlijk mee rijden man
Ja alfa rijders zijn dat gewend, maar het moet op het circuit goed rijden, en je moet er mee uit een parkeergarage kunnen komenquote:
TopGearquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja alfa rijders zijn dat gewend, maar het moet op het circuit goed rijden, en je moet er mee uit een parkeergarage kunnen komen
Zo'n 6 jaar oude tdi kan nog een hele tijd mee hoor zonder echt hele ernstige reparaties.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:11 schreef Fogel het volgende:
Aangezien de search het niet doet, en ik geen relevant topic zie in de lijst, mik ik mijn vraag maar even hier neer (mocht een mod daar problemen mee hebben, schuif het dan aub door naar een relevant topic):
Ik heb de mogelijkheid om een VW Passat 1.9TDI, 110pk, station uit 2000 over te nemen van mijn schoonvader, die deze auto nieuw gekocht heeft. KM stand is ongeveer 140.000 en de auto is altijd zeer goed onderhouden bij de VW dealer. Maar, hij zelf denkt dat deze auto nu zo oud begint te worden dat die steeds meer duur onderhoud nodig heeft en dat het misschien dus gunstiger is voor me om een nieuwe auto te kopen.
Een nieuwe auto die qua prijs en andere eisen past (o.a. carrosserie stationwagon, airco, tractiecontrole, ABS, cruise control, elektrische ramen, verwarmde spiegels) is een Skoda Octavia 1.9 TDI Business Edition. Maar het probleem van een nieuwe auto is natuurlijk dat de waarde enorm daalt zogauw je de sleutel voor de eerste keer omdraait... en is het onderhoud inderdaad zoveel goedkoper bij een nieuwe auto?
Samenvatting: is het de moeite waard om zo'n 12-15000¤ meer uit te geven voor een nieuwe auto ipv een 6 jaar oude auto? Vooral qua onderhoud en betrouwbaarheid (wegenbelasting en verzekering laten we voor het gemak buiten beschouwing)
Voor dat geld (die 12000-15000 euro) kun je die Passat behoorlijk lang onderhouden in ieder gevalquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:11 schreef Fogel het volgende:
Aangezien de search het niet doet, en ik geen relevant topic zie in de lijst, mik ik mijn vraag maar even hier neer (mocht een mod daar problemen mee hebben, schuif het dan aub door naar een relevant topic):
Ik heb de mogelijkheid om een VW Passat 1.9TDI, 110pk, station uit 2000 over te nemen van mijn schoonvader, die deze auto nieuw gekocht heeft. KM stand is ongeveer 140.000 en de auto is altijd zeer goed onderhouden bij de VW dealer. Maar, hij zelf denkt dat deze auto nu zo oud begint te worden dat die steeds meer duur onderhoud nodig heeft en dat het misschien dus gunstiger is voor me om een nieuwe auto te kopen.
Een nieuwe auto die qua prijs en andere eisen past (o.a. carrosserie stationwagon, airco, tractiecontrole, ABS, cruise control, elektrische ramen, verwarmde spiegels) is een Skoda Octavia 1.9 TDI Business Edition. Maar het probleem van een nieuwe auto is natuurlijk dat de waarde enorm daalt zogauw je de sleutel voor de eerste keer omdraait... en is het onderhoud inderdaad zoveel goedkoper bij een nieuwe auto?
Samenvatting: is het de moeite waard om zo'n 12-15000¤ meer uit te geven voor een nieuwe auto ipv een 6 jaar oude auto? Vooral qua onderhoud en betrouwbaarheid (wegenbelasting en verzekering laten we voor het gemak buiten beschouwing)
Gemiddeld zo'n 14.000km per jaar schat ik.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo'n 6 jaar oude tdi kan nog een hele tijd mee hoor zonder echt hele ernstige reparaties.
Weet niet hoeveel kilometer je per jaar gaat rijden?
Maar zo'n tdi loopt makkelijk 3 ton met goed onderhoud wel 4 of 5![]()
Da's op zich een heel goed punt!quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Voor dat geld (die 12000-15000 euro) kun je die Passat behoorlijk lang onderhouden in ieder geval.
Hallo ik stuurde hem toen schumacher lek gingquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, ik snap je smsje ook niet zo goed.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Arme massaalle aandacht straks als nog naar schumacher
![]()
Voor 14000Km is het dan verstandig om een diesel te kopen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gemiddeld zo'n 14.000km per jaar schat ik.
[..]
Da's op zich een heel goed punt!
Ja, irritant geluid.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bijna 4e![]()
En je hoort de indianen ook weer![]()
Kutstagiaires altijd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zit gewoon een stagiar op zo'n mengpaneel aan zo'n knopje te draaien de hele tijd
Hier in Noorwegen is alleen de aanschafprijs een stuk hoger (al gaat de prijs voor diesel een stuk omlaag per 1 januari, en die van benzineautos een stuk omhoog). Diesel is per liter goedkoper, wegenbelasting bestaat hier maar in twee types (autos onder 3500kg en boven 3500kg, verder geen moeilijk gedoe met kilos en vermogen, etc), verzekering is zover ik weet ook goedkoper. Wat is er in Nederland duurder aan een diesel?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Voor 14000Km is het dan verstandig om een diesel te kopen?
reken dat ook eens even uit![]()
Noorwegenquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hier in Noorwegen is alleen de aanschafprijs een stuk hoger (al gaat de prijs voor diesel een stuk omlaag per 1 januari, en die van benzineautos een stuk omhoog). Diesel is per liter goedkoper, wegenbelasting bestaat hier maar in twee types (autos onder 3500kg en boven 3500kg, verder geen moeilijk gedoe met kilos en vermogen, etc), verzekering is zover ik weet ook goedkoper. Wat is er in Nederland duurder aan een diesel?
Heb de regels nog eens doorgelezen. Voertuigen tot 7500kg betalen zo'n 340 euro per jaar. Simpelquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Noorwegen![]()
De wegenbelasting is flink duurder.
RTL transportwereld kijkenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:09 schreef ijsmeis het volgende:
Gatverdamme, wat moet ik nu op de zondag doen![]()
.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb de regels nog eens doorgelezen. Voertuigen tot 7500kg betalen zo'n 340 euro per jaar. Simpel
Mijn auto wassenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:09 schreef ijsmeis het volgende:
Gatverdamme, wat moet ik nu op de zondag doen![]()
.
Dat is pas spannendquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Komend weekend nog een finale van de MotoGP.
Maar ik zal wel deaud wezen dan.
Moet je mij eerst een TomTom geven zodat ik/dat ding de weg naar je huis kan vinden.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mijn auto wassen![]()
Het is inmiddels een corsa geworden met 2 tone![]()
er zit me toch een partij bagger op die auto niet normaal
Zo erg is het nog nooit geweest, zelfs mensen kijken me raar aan op de snelweg
quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Moet je mij eerst een TomTom geven zodat ik/dat ding de weg naar je huis kan vinden.
Ik voor Toyotaquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:31 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben altijd voor Button.
Ouwe fappertquote:
Toen ik op spa was en ze daar aan het testen was zag ik dat het al niet goed ging komen voor de rest van het seizoenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]ik schaam nu wel een beetje..
![]()
dubbele uitval na 10 rondjes![]()
Goh, dan moeten ze jou misschien inhurenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Toen ik op spa was en ze daar aan het testen was zag ik dat het al niet goed ging komen voor de rest van het seizoen
Ralf moeten ze in elk geval heel snel inruilen voor iets fatsoenlijksquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Goh, dan moeten ze jou misschien inhuren
zo verschrikkelijk slecht zijn ze nou ook weer niet.
In de race vind ik Ralf altijd beter dan Trulli.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ralf moeten ze in elk geval heel snel inruilen voor iets fatsoenlijks
Raikonnen sloopt die Ferrari, let maar opquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:44 schreef Sjoewe het volgende:
Alles interessanter dan die rode testosteron transporters van dat italiaanse takkemerk
weet niet waar je dit opeens vandaan haalt op het na lullen van de grote massa na dan.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
gelukkig is Schumi weg.. geen smerige trucjes en saaie races meer![]()
Sorry hoor, maar ik heb al vanaf 1991 een hekel aan Schumi, altijd gehad dus.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
weet niet waar je dit opeens vandaan haalt op het na lullen van de grote massa na dan.
Want schumi heeft toch hele mooie dingen laten zien dit seizoen. En als je alleen al naar vandaag kijkt
is het een geweldige prestatie. Snelste race ronden hoogste top snelheid hoe hij Kimmi inhaalde.
Hoe hij terug komt van achter in het veld
Om het alleen maar over vandaag te hebben.
Over het algemeen vind ik geen 1 race saai. Er zijn genoeg mooie dingen te zien en niet alleen van schumi.
Feit is wel dat wij de inhaal acties van schumi moeten gaan missen. Want soms deed hij dingen die niemand anders zou doen.
juis de laatste 2 seizoenen was dat juist zo mooi. En zeker de laatste. Toen was het echt weer een flinke race.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:14 schreef Sjoewe het volgende:
Niet iedereen vind Schumi tof. Het is net als met Lance Amstrong in de Tour de France, knap allemaal wel, maar het echte competatieve verdwijnt een beetje naar de achtergrond.
Yepquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[28&29-10-06] Gothic & Fantasybeurs Rijswijk
Die had ik beter als Dangel kunnen starten, of niet?
Ja, hey, ik verzin het nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:17 schreef hermandeperman het volgende:
Ja, want de RAI ligt natuuriljk ver buiten de randstad
Ik ben slapen, ff flink wat inhalenWas mooi dit weekend
Amsterdam ligt buiten de randstadquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:17 schreef hermandeperman het volgende:
Ja, want de RAI ligt natuuriljk ver buiten de randstad
Ik ben slapen, ff flink wat inhalenWas mooi dit weekend
hoe laat zondag? Kom ik wel naar het HOVM toequote:Op zondag 22 oktober 2006 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
ik wou dat het kon, we hebben helaas een strak schema. vrijdagavond vertrek en aankomst, zaterdag gothicbeurs, zondag naar het HOVM, en zondag ook weer terug....
weet ik niet, Paal en Bo hebben m iig wel, alleen bo is t vergetenquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:04 schreef Alexxxxx het volgende:
oh wacht ik heb je nummer naturlijk al lang
Ik vind het geen stomme userquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:45 schreef Alexxxxx het volgende:
de stomme userts hebben een gratis ban gekegen?
Langquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:06 schreef PeuRac het volgende:
Jeetje, anders heeft Fok ff lang platgelegen
gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag gesprek gehad met mn chef... En ik kan tot minstens eind dit jara blijven, en misshcien langer![]()
![]()
Een kwartier daarna belde mn contactpersoon van de sociale dienst ... Was wel komisch... Ze neemtbegint altijd met "bel ik gelegen?" ... Maar toen ik de telefoon op nam was ik net bezig om met behulp van een nogal luidruchtige pompkar een trailer te laden, dus dit keer was het "euh..... Ik bel zeker niet gelegen he?"
Maar ze belde juist heel erg gelegen, want nu kon ik vertellen dat ze me uit de bijstand mocht gooien
TErwijl ze met net weer uit wou nodigen voor een gesprek
Maar die gaat nu dus niet door!
Werk!
Geen bouwvakkersopleiding
Geen fietsen meer demonteren
Geen finaciële zorgen meer
____
Dit wou ik gister posten....
En vandaag ziek
herkenbaar.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:33 schreef Googolplexian het volgende:
tsja
met de oorverdovende reaktie vandien
Gemist!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:58 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik vind PK echt een schijtprogramma.
Een club arrogante ballen die alle auto's stom vinden en elkaar afzeiken.quote:
Ik heet geen Markquote:
Ik heb mijn tanden niet laten bleken !!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:56 schreef ijsmeis het volgende:
En je geeft ook al twee keer (een verschillend) antwoord op mijn vraag.
[hap aan]Utregters zijn geen kakkers[/hap uit]quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:55 schreef ijsmeis het volgende:
Die ene is een kakker. Komt ie uit Utrecht?
Zullen we ook een TV-programma gaan maken???quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een club arrogante ballen die alle auto's stom vinden en elkaar afzeiken.
Hm, ik zie overeenkomsten ja
Geef ze geen ideeën, dadelijk kunnen we nog opdravenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:50 schreef lipje het volgende:
Fok TV
ligt dalijk je tv plat wegens incompetabele servers![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[hap aan]Utregters zijn geen kakkers[/hap uit]
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:20 schreef Sjoewe het volgende:
Gisteren was het 10-letterwoord bij LINGO crackjunks![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:20 schreef Sjoewe het volgende:
Gisteren was het 10-letterwoord bij LINGO crackjunks![]()
![]()
Zij is zo fucking domquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:45 schreef hermandeperman het volgende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/5464/e381ff91/index.html
Wat een actie
Je had gisteren tv moeten kijken. Daar was ze nog dommerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zij is zo fucking dom
Het stapelt zich ook maar op
Non glossy 14.gifquote:
Heeft Bo toevallig ooit Mokum Mobiel gestemd?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:45 schreef hermandeperman het volgende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/5464/e381ff91/index.html
Wat een actie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |