Klopt. En waar zie je dat aan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:30 schreef BaraCuda het volgende:
Het is een paardentruck geen schapentruck![]()
Whehe, je hebt nog gelijk ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Aan de hoge openingen in de bak?![]()
Zo kunnen de schapen niet naar buiten kijken
Het is een dekhengst.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Je noemt Hugo een paard? Of iemadn die schapen vult? Waar is het mis gegaan tussen jullie?
anale sex is ook sexquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:51 schreef ijsmeis het volgende:
en nee we hebben niet gewipt, gofdomme.
bodypaintquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die mijn bips onder gaat verven. Maar daar blijft het bij.
Sorry ??? Ik versta je niet??quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:12 schreef Alexxxxx het volgende:
word wel een klein schilderijtje dan
Zolang het een mooi schilderijtje is maakt dat helemaal niet uitquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:12 schreef Alexxxxx het volgende:
word wel een klein schilderijtje dan
adres er bij schrijven, in de brievnbus stoppen, en we hebben een mooi kadootje voor Bo. Moet ie zich wel eerst scheren uiteraard. Kijken of TNT dan net zo snel is als met zn modem.quote:
ik kon ze niet vinden vanavondquote:Op zondag 22 oktober 2006 02:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sorry bo, ik heb al ge***. Laat die hoertjes maar zitten.
Pffff, zefl sik heb er vandaag veer veul gezien. Niet beroeps, maar gewoon slettenbakken van de straat die je pijpen voor een kwartje.quote:
Dat had ik gisteren ook... Ik word oud...quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:44 schreef ook_gek het volgende:
was wel weer eens appart om te dansen tussen de kleinere kinderen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |