Niet echt nee... evenals DE VOLKSMONDquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:50 schreef Aventura het volgende:
Misschien snap ik ze niet, maar die Toppop-clips zijn nooit leuk.
Oh, vind ik wel. Leuke jaren 70-sfeer.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:50 schreef Aventura het volgende:
Misschien snap ik ze niet, maar die Toppop-clips zijn nooit leuk.
Tijdens de korte items wordt Lubbers imo prima gedaan, bij de langere items is het toch wat minder.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ruud Lubbers was trouwens slecht gedaan.
Al een tijdje, hoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:00 schreef lachejonge het volgende:
Zag ik nou net Martine Sandifort? Blijkbaar ook bij Koefnoen dus.
Inderdaad, daarom viel het ook zo op.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:58 schreef vw_caddy het volgende:
Tijdens de korte items wordt Lubbers imo prima gedaan, bij de langere items is het toch wat minder.
Na de herhaling op (ik dacht) woensdag, mag je de aflevering precies 1 week bekijken van de AVRO.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:15 schreef Luccide het volgende:
kan ik alle afleveringen van koefnoen, terug kijken via de compu? ik vond de aflevering van vorige week Ge-WEL-DIG!!! vooral het familie diner vond ik 1 van de grappigste dingen van de afgelopen jaren en super origineel, en met een super grappige slot met huppelepup als J.C. op het schilderij van Leonardo da Vinci. Verder super goed dat de kijker in het begin niet door heeft wat er hier nu precies aan de hand is. Dus te gek!
ik ben niet zo van het terug kijken op de computer en heb er nog niet in verdiept, maar dit is een goede gelegenheid![]()
Was trouwens dezelfde vrouw die Paul de Groot nadeed bij de huishoudbeurs.quote:Was die scene met die lelijke, eenzame vrouw die kerstinkopen doet grappig bedoeld? Ik vond het namelijk best zielig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |