Die stem is fenomenaal nagedaan!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Die stem van Filemon is echt goed..
Erg leuke aflevering..
Erg leuk weer juist. Er zitten een hoop verwijzingen in, leuke typetjes...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:58 schreef lachejonge het volgende:
Verder valt ie tegen vandaag.
Die radiogasten zijn fantastisch. Geniaal hoe ze dat clubje radioflikkers te kijk zetten met hun onzin.quote:
Hmmz dat vond ik opzich niet echt heel grappig, maar van dat radiostation opzich weer welquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:00 schreef sportfreak het volgende:
JC verraden, Maria Magdalena als oude vriendin, laatste etensmaal, brood en water. Doet mij denken aan een wel heel oud verhaal.![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
die radiogasten, moet dat 538 voorstellen?
Kwam er in het laatste stuk pas achter, best wel dom.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:00 schreef sportfreak het volgende:
JC verraden, Maria Magdalena als oude vriendin, laatste etensmaal, brood en water. Doet mij denken aan een wel heel oud verhaal.![]()
Inderdaad, precies Evers Staat Op, ook dat ze de hele tijd zo overdreven lachen enzoquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:05 schreef -Hans- het volgende:
SideKick FM deed mij direct aan 538 denken, ook zo lekker gemaakt.
Eindelijk weer een leuke afl.
Met steeds van dat non nieuws!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:05 schreef Jivis het volgende:
[..]
Inderdaad, precies Evers Staat Op, ook dat ze de hele tijd zo overdreven lachen enzo
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:06 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Geweldig die Bert van Leeuwen als Jezus op het eind!![]()
Ik denk dat je daarvoor een film gezien moet hebben. Ik snapte er iig ook geen reet van.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:06 schreef SuperRogier het volgende:
Ik snapte alleen ff de grap niet van die kerel die op het laatst zn kleren aan de vrouw gaf en zelf een tijdschrift ging lezen niet, wie moesten dat voorstellen?
Zal wel weer een hele domme vraag zijn![]()
Johan Cruijff toch?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:09 schreef Jivis het volgende:
Ik dacht eerst dat ze met JC Jan Smit bedoelden ofzo
Precies, en ook te vaak de naam van het radiostation vermelden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:05 schreef Jivis het volgende:
[..]
Inderdaad, precies Evers Staat Op, ook dat ze de hele tijd zo overdreven lachen enzo
En hun stoere verhalen over het weekend vertellen, daar hebben die sidekicks op 538 ook altijd een handje vanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies, en ook te vaak de naam van het radiostation vermelden.
Sterk spul, en geen open vuur in de buurt?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:25 schreef Mr_Booze het volgende:
Wat zeiden Annie MG Smid en Vincent van Gogh tegen elkaar over dat goedje?![]()
Idd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
En hun stoere verhalen over het weekend vertellen, daar hebben die sidekicks op 538 ook altijd een handje van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |