't Is een bullshit spoilerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
@GoodNews: Het is zo verleidelijk om naar je spoiler te kijken. Maar ik doe het niet
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:45 schreef GoodNews het volgende:
[..]Hoe heeft die het overleefd? Krijg je dat te zien in de film?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler eens ffquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:05 schreef magnifor het volgende:
[..]
Hoe heeft die het overleefd? Krijg je dat te zien in de film?
Het geluid is slecht ik snap er niks van behalve dat hij die kerel kan redden maar verder weet ik niet wat ie nou staat te schreeuwen of wat jigsaw zei....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:10 schreef Kurk het volgende:
http://movies.yahoo.com/f(...)oJhgosC2GrXRE5BfVXcA
2 filmpjes, van die vent die onderaan die put is vastgeketend![]()
![]()
Het komt er op neer dat die Jeff die man uit zijn verleden (zal wel een slechte directeur ofzo van hem zijn) hem vergeving kan 'schenken' door de trap stil te zetten (hoewel ik niet snap hoe dat dan kan). Maar blijkbaar heeft Jeff een hekel aan die zakenman, dus hij heeft pechquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:22 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Het geluid is slecht ik snap er niks van behalve dat hij die kerel kan redden maar verder weet ik niet wat ie nou staat te schreeuwen of wat jigsaw zei....
Ebay staat bol van de movieposters.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:49 schreef TheRuud het volgende:
[..]
Hoe kom je daar aan dan? Kan ik die ergens online bestellen?
Ik heb de Scream Awards niet gezien, maar kwam net dit tegen op internet:quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:06 schreef diertjuh het volgende:
Net was op veronica de Scream awards 2006.
Daarin lieten ze ook een hele scene zien die nog nergens te zien was. Behalve in de film natuurlijk. Maar het zag er zeer pijnlijk uit. Precies zoals we willen in de Saw films.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:34 schreef MeneerMuis het volgende:
Die filmpjes van YouTube etc, dat is nog het minst erge van wat je in die film tegenkomt
Er staat jullie nog een hoop te wachten dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raar, maar er staat echt datquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:22 schreef MeneerMuis het volgende:
Dat klopt dus niet. Of ik moet een hele andere film gekeken hebben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.World Wrestling Entertainment
Nee die vent schijnt zijn zoontje dood gemaakt te hebben en laat hem daarom doodgaan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:10 schreef Kurk het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat die Jeff die man uit zijn verleden (zal wel een slechte directeur ofzo van hem zijn) hem vergeving kan 'schenken' door de trap stil te zetten (hoewel ik niet snap hoe dat dan kan). Maar blijkbaar heeft Jeff een hekel aan die zakenman, dus hij heeft pech
waarvan 90% fake is.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |