Belgie is wel vaker vroeger met het releasen van films...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:45 schreef MeneerMuis het volgende:
Iemand zei in het vorige deel dat bij Halloween SawIII in Brussel komt in die grote bioscoop (weet de naam niet meer).
Misschien voor sommige de moeite waard. Ik zou namelijk zulk soort films nooit willen downloaden, doe mij maar gewoon lekker in de bioscoop kijken
Ik ga de film ook gewoon in de bios zien hoor? Daar niet van, maar ik heb geen zin om twee maanden te moeten wachten. Dus mocht er een goede release verschijnen dan ga ik de film downloaden en gewoon thuis kijken, daarna na december (ik ga op vakantiequote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:45 schreef MeneerMuis het volgende:
Iemand zei in het vorige deel dat bij Halloween SawIII in Brussel komt in die grote bioscoop (weet de naam niet meer).
Misschien voor sommige de moeite waard. Ik zou namelijk zulk soort films nooit willen downloaden, doe mij maar gewoon lekker in de bioscoop kijken
Oeh die Grudge poster heb ik ook wel interesse in.quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:43 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Me broer werkt hier in Engeland in de bioscoop, die heeft ze voor mij meegenomen. Ik zal volgende week als ik terug in Nederland ben even kijken hoeveel ik er totaal heb kunnen meenemen en je eventueel mailen.
Eventueel heb ik nog een Grudge2 poster voor vrijwilligers. Ook voor de 2 personen die ik maandje terug gemailt heb, jullie posters zijn onderweg naar Nederland en ik mail jullie nog als ik terug ben *sorry van me late reactie, laatste tijd druk gehad*
Dus mochten jullie het hier lezen (weet jullie usernames zo snel niet, heb nog wel jullie emails), jullie posters komen eraan.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:00 schreef opgebaarde het volgende:
hm, ik wacht wel op deel 3 van saw3![]()
Ik ben morgen weer terug in Nederland (hopelijk krijg ik de 2 kokers vol met posters wel mee met me bagage, want vorige keer deden ze er flink moeilijk om.. ) en dan mail ik je wel even. Kosten zijn alleen voor het verzenden, ik krijg de posters ook maar gratis, dus wil er geen winst op maken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:18 schreef TheRuud het volgende:
[..]
Oeh die Grudge poster heb ik ook wel interesse in.![]()
Kun je me anders even mailen met hoe en wat met verzenden en kosten e.d.?
kinepolise in antwerpen heeft haloween night. Maar dat is wel tot de volgende ochtend en door de weeksquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:45 schreef MeneerMuis het volgende:
Waar ga je heen op vakantie en hoelang?! Je hebt het er zo vaak overquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:57 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik ga de film ook gewoon in de bios zien hoor? Daar niet van, maar ik heb geen zin om twee maanden te moeten wachten. Dus mocht er een goede release verschijnen dan ga ik de film downloaden en gewoon thuis kijken, daarna na december (ik ga op vakantie) de film in de bios zien.
Ik heb er mooi een reisje naar me broer aan vastgeplakt, en dat bleek dus zeker wel de moeite waardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond 2 echt niet slecht. Niet zo goed als 1 maar nog best een goede en leuke film. Het verrassingseffect was er ook een beetje af natuurlijk als je deel 1 al gezien had.quote:Op maandag 23 oktober 2006 03:02 schreef Lamon het volgende:
En deel 2 was al niet veel soeps meer..
Wordt het nu echte complete weggooi-horror, of zijn ze het psychologische aspect van deel 1 nog niet helemaal vergeten?
Ik denk het eerste.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:01 schreef magnifor het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.please?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |